Pamatuju si, že jsem něco takového viděl v katalogu originálního příslušenství. Zásobník tlakového vzduchu byl připojený za tlumičem a podle pokynu řídicí jednotky to přifoukávalo vzduch. Ale myslím si, že to bylo o něco levnější a navíc ty zásobníky byly dva, pro každou stranu výfukového potrubí (bylo to pro šestiválec 3.0 TDI).
Je možné, že na skladě zbyly nějaké ležáky tohoto nesmyslu a ta firma se to teď snaží prodat.
Dát si něco takového za 35 tisíc do Oktávky TDI, to už je na diagnózu.
Podvod by to byl v pripade, ze o tom zakaznik nevi, ne ?
Uprimne, ja sam tomu moc nerozumim, pokud se bavime o R6 v BMW, kazdy vi, ze zni skvele, proc tam teda pridavat takovou vec ?
Nejspis asi proto, ze to nekdo(zakaznik) chce, asi je to proste vyvoj. Stejne jako se vyviji vsechno ostatni.
Ja si osobne myslim, ze kdyby o to lidi nestali, tak to tam nebude. Takze pokud dostatek zakazniku projevi nesouhlas, treba se v pristich generacich (nejen u BMW) dockame zmeny.
Pokud ovsem firmy jako ta z clanku budou tyto veci vyrabet a lide kupovat, asi se toho automobilovy prumysl jen tak nezbavi.
Právě tímto hlodem to dokazuješ ty >:D Za 7 litrů jezdí možná tak z kopce bez plynu ...
Známý ho má (3.6 V6, RV 2011), na motor má samou chválu a neměnil by, ale zrovna spotřeba mezi jeho přednosti nepatří. Jezdí s ním poměrně rutinně, takže s ním přes 80% času nijak neblázní a v průměru jezdí mezi 11-12 litry na sto... Viz taky co ti píše níž Petr07 info ze spritmonitoru.
Btw pokud se nepletu, tak i oficiální hodnota udávané kombi spotřeby od výrobce se pohybuje kolem desítky, tak nevím co se tu snažíš vytvářet za flame se 7 ...
Ať se na mě výrobce nezlobí, ale uspokojovat se na tomhle udělátku mi přijde podobně úchylné jako se ukájet na gumové panně ;-) To chce fakt zoufalce...., nebo extrablba >:D
V téhle věci jsem celkem nekompromisní - pokud to jde, tak takovou hračku v autě nechci, je to prostě fake a tím je to trapné.
Ale je mi jasné, že by mě zkušený diskutér-demagog asi zahnal do kouta - laděný výfuk vám nevadí? Nevadí. Laděný výfuk s rezonátorem? Asi nevadí. Tak proč vám vadí vibrace generované repráčkem? No fajn, tak... každému dle jeho gusta, já radši obětuju volič jízdních režimů jen aby to tam nebylo :-)
To jste si spletl dědo. Tady ten skřek je přidaný u výfuku, takže brumlavý zvuk dieselu linoucí se z motorového prostoru si můžete uvnitř své sportovní verze škodovky užívat i po této úprávě.
Jo, to je pravda. Velké krásné auto a motorově a objemem končí tam, kde by mělo začínat. A to je dnešní evropský automobilová průmysl. Bohužel. A ještě je to opravdu drahé.
Do aut velikosti octavie se i v americe uz nejaky patek montuji maximalne ctyrvalce. Posledni mohykan byly VW s 2.5 petivalcem, ale i to byla spis vyjimka.
To je ale volovina... Takze az jednou s timhle teoreticky pojedu, a najednou vyfuk ztrati zvuk tak clovek bude mit jistotu ze mu prdla el. pojistka >:D:yes:
Protoze v Americe a Kanade se porad muzete klidne koupit sedan, jehoz zakladni motorizace je 3.6l V6 a za cenu teto dieselove repro Octavie uz ma plnohodnotny V8 Hemi... Staci zkontrovolat cenik Dodge Charger. Kdo vam neco podobneho v Evrope nabidne?
Takze jestli to dobre chapu z clanku o 1,5tsi, budou mit mnsi auta nez octavie v ramci benzinovych motoru pouze trivalce 1,0tsi??? Tak proto ten humbuk tady kolem tohoto motoru! Tak to uz je vazne sila...
Vážená redakce, napsat o tomto, že je to SEXY ZVUK, to chce fakt odvahu. Buď jste se tam už z tý všudypřítomný objektivity úplně zbláznili, nebo jen opět dokazujete, že dno může být ještě níž, než ACZ zatím dosáhlo.