Ved ale hadam sa rozumieme, ci...?
RS, sedan, 5-valec... - co viac si priat ? - väcsi kabat, spravne ulozenie motora, prevodovky...ved ale to si uz pisal nizsie, ze ako to mohlo byt..
RS3 sa ako sedan paci kamaratovi, ale neprekusne ten Haldex.
Ked sa estelen spekulovalo, ze co pojde pod kapotu RS4 / RS5, bol som v ocakavani a v pripade R5 by som im aj odpustil ten "tablet". Lenze nestalo / nestane sa, potvrdena je V6 2.9 TFSI ( 450 PS / 600 Nm ).
A ked uz, tak uz - Aj to by mi bolo casom asi male ( ten vzadu za mnou by si asi blahom nemlaskal >:-[] ), takze som stale ochotny sa "uskromnit" s V8 TFSI v RS6, ale v sedane. >:D Chvilu si teda asi pockam, od jari bud. roku budem "zamorovat ovzdusie NOX-ami" >:D Otazka je, ze ako dlho. Tipujem totiz, ze nova A6/S6 nebude skor ako za 1,5 roka a RS6 cca rok po nich...Plus spustenie vyroby, objednavka, cakacka...No, to vypada na cca 3 roky ( ok, kym zacnem tankovat tu naftu tak 2,5 ) co ma bude potom Topten a jemu podobni preklinat... >:D
Já věděl, že ti to udělá radost. :-) Ale jak můžeš souhlasit s tím, dle mne nesmyslným, srovnáním s Q7? Tohle má praktičnost zlomkovou a celkem jistě to bude i hůř jezdit (myšleno z hlediska vypořádávání se s nic moc silnicemi). Ta auta jsou pořádně odlišná.
Oni do toho investovali, když připravovali Sport Quattro. Tam byl pětiválec podél a jezdilo to. Byla to v podstatě zmenšená a odlehčená RS5. Je škoda, že to tenkrát nevyrobili, byť to mělo být (relativně) malosériové.
A všechno by nedostal, přišel by o zasouvací display. ;-) A pak, A4 zatím nemá RS a teprve se uvidí, jestli bude i sedan.
Tak si podepiš objednávku na A4/A5/S4/S5, dostaneš designově prakticky stejný sedan i s podobnou prostorností (podélně uložené motory žerou víc místa, takže i přes větší vnější rozměry to v kabině moc velký rozdíl není) a dostaneš všechno co chceš, tedy vyjma R5, který je tak nějak spojený s MQB (asi by šel i pod MLB, ale do toho nikdo nebude investovat když tam mají koncepci s R4/V6/V8).
Raz za cas su aj v pekle hody ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Audi sa podaril dokonaly maly sedan - koooonecne RS SEDAN !
A mne sa podarilo po dlhej dobe s tebou zase raz suhlasit. ;-)
Ale aby som len nechvalil ( aj ked toto bude plakanie na nespravnom hrobe, ale nemozem si pomoct...), jednu chybicku to ma - napikacu otoceny motor a s tym suvisiace pohonne ustrojenstvo ako celok. :-! OK, ja viem, MQB...blaa, blaa, blaaa...
Ale cestne hovorim, ak by to malo motor pozdlzne a Torsen/Kronenrad, kamarad by uz podpisoval objednavku a ja by som mu ju potom "zabiehal" ( myslene ze mal by som ju od neho dlhodobo pozicanu a jemu by som dal moju "obludu" >:-[] )
Suhlas. Nadherne auto, urcite najkrajsie momentalne vyrabane Audi! :yes: Obzvlast potesitelne, ze tie dokonale proporcie sa podarili u tak maleho sedanu. :yes:
Srovnávat sedan a SUV - nějak to "krutě upřímné zrcadlo" nevidím.
K autu samotnému - stříbrný čumák na modrém autě nic moc. Černý čumák na červeném je daleko lepší. Ale stejně se mi ty proporce čumáku (vč. nové A5) nijak zvlášť nelíbí.
Opět se potvrzuje, že sedan je králem všech karosářských verzí. A když RS, tak právě sedan. RS3 SDN dává opravdu krutě upřímné zrcadlo všem těm SQ7.
Ano, tohle sportovní Audi jak se patří. Upřímné, přímé, jednoduché a ... zkrátka dokonalé. Jednotlivé linie do sebe zapadají jak ozubená kola v převodovce, automobil opticky sedí v každé jednotlivé linii, detailu i celku. Konečně po dlouhé době jedno Audi, pro které má smysl žít :yes::yes: