Velké Astony se daly koupit v konfiguraci 2+0 (kupé určitě, Volante nevím), stejně tak California (ta má i tu pevnou střechu). V obou případech jsou sedadla vzadu spíš pro parádu a ta auta podle mne nemají proporce bližší velkému roadsteru. To jsou asi nejbližší konkurenti. Ale jinak souhlasím, SL má prakticky svůj vlastní segment (nejblíž je California).
5 hvezd, ano, ale stejne tak nejak vsichni tusime, ze jde o vitezstvi jednookeho mezi slepymi. Smutne, ale jediny duvod proc Mercedes, nebo jakakoliv jina znacka, muze ziskat za sve cabrio/roadster 5 hvezd a byt tak "nejlepsi" je jednoduse ten, ze ten skutecne nejlepsi, Skoda auto, nedela zadne cabrio/roadster. Delat v Mlade Boleslav cabrio svet by se zmenil, level luxusu, sportovnosti a zaroven povestne ceske chytrosti by dosahl zcela nove urovne na ktere by konkurecne, tak jako v jinych tridachnetridach uz ted, hledala jen marne odpoved. Mimojine by se clovek docetl jak nejakej pan, volejme ho treba Liska, prohani Mercedesy SLS AMG roadster nekde na A6 a jen tezko hleda premozitele. Jinde by to same cabrio drtilo konkurenci v zavodech do vrchu, na okruzich a po vecerech i na parkovistich u kasin mistni smetanky, no ano i u kasin!
Statut nadauta by pak byl konecne kompletni a hlasna trouba skody auto, mistni redakce kdysi se honosici titulem "nejlepsi jizda na webu", by mela konecne splneno. :yes:
Soud rozhodl, že jejich systém porušil cizí patent, a ten koncem roku vyprší, tedy asi půl roku po té, co rozsudek vstoupil v platnost. Je to tak spíš komické. Týká se to aut v německé prodejní síti (a to snad i ojetin, ale jen u dealera).
To se v článku nepíše. Například velká maska ze spodní poloviny zakrytá. Proč to je? V motorovém prostoru jsou z ní vidět dvě "roury" sání pod rovnou kapotou. Kam jde potom ostatní vzduch? Částečně do stran za přední podběhy, ale kam jeho většína?
Záď má odtrhovou hranu na víku zavazadelníku, ale koncové lampy už ji nemají.
Atd.
To všechno má důvody. To není věc výtvarného tvarování.
NA TO BY MĚL ODBORNÝ PORTÁL auto.cz ODPOVÍDAT
a ne jen psát, že to a to by mohlo být pro oko jinak.
To je docela legrace, s tvojí averzí k turbo motorům mít za auto snů Veyron:)
btw. nemusíš veřejně, můžeš mi poslat jako tvoje alter ego Cherokee fotku SL 63 AMG, které máš s někým napůl /sakra když si vezmu jak častý je výskyt tohohle jevu na Ostravsku, kupovat si sportovní auto s někým napůl, nutí mně to k zamyšlení, čím je to způsobeno:)
K SL se hodí 8 válec. 12 válec je samo špica - technickej skvost, lákal mě jeden z druhý ruky téměř nejetej v matně bílé...barva byl největší problém. Přeci nečekáš, že se ti s tímto tady svěřím ;-) .
Snad nebudu příliš troufalý, když se zeptám, jestli bys pro to auto šel, kdyby mělo atmosférický dvanáctiválec, za tři mega:) Nebo ještě lépe, kolik aut za tři mega už jsi kupoval?
Proč by tam být neměl? Auta v Německu ho musí mít do konce roku vypnutý, koncem prosince ho můžou zase zapnout. Čech se to ale, pokud vím, vůbec netýká (pokud si tedy pro něj nepojedeš do Německa).