Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 e-tron končí. Nikdo ho nechce

Co asi vede automobilky k přesvědčení, že za čtyři roky budou všichni do elektromobilů zbláznění? Zatím to vypadá, že zákazníky moc nezajímají...
Zpět na článek
15. 10. 2016 15:17
Re: Když to někdo neumí
tisice jich zatim nevyrabej, zhruba tisic jich maj mit behem letosniho roku, a zas tak levne to taky nemaj, kdys skouknes stranky scootru tak se dostanes na sumu 15000 €, a to za celkem startansky vybavene 1 mistne elektroauticko se skrinovou korbou a podvozkem z zebrinaku, nema to moznost rychlonabijeni, vpodstate zadnou vybavu, i nejlevnejsi Dacia je mnohem lepe vybavena a zrejme i bezpecnejsi nez ta postacka 4 kolka :-)
15. 10. 2016 15:13
Re: Auto na baterky bude fajn
cela Adova rodina (doufejme ze neni nejak extremne pocetna), nekdo proste musi kocovat za davkama po cele republice >:D
15. 10. 2016 15:07
Re: Autor
e-trona stahli aby si Audi neudelalo ostudu, slogan "naskok diky technice" v pripade tohohle auta vyzniva doslova komicky protoze ma horsi parametry nez 9-10x levnejsi elektromobily konkurence co ani nejsou sportaky
15. 10. 2016 15:05
zase nesmysly
>:D Fokt se zase dostal ke klavesnici a hned perla za perlou >:D

"V Evropě skončil mimo jiné Opel Ampera, trio městských miniaut na bázi Mitsubushi MiEV, Tesla Roadster a mohli bychom pokračovat dále. Dokonce i průkopník kategorie elektromobilů Nissan Leaf možná nebude mít nástupce a největší světový výrobce elektromobilů Tesla je permanentně ve ztrátě. Nyní se do party ukončených elektrifikovaných modelů propracoval i jeden velmi prestižní model - Audi R8 e-tron."

Ampera ma nastupce v podobe e-Ampery ktera se zacne prodavat v Evrope zacatkem 2017 a planovany prodej je i v CR, trojice miniaut se zakladem Mitsu skoncila protoze je to moralne zastarale auto a navic se vzhledem keikar ktere jsou vpodstate popularni jen v Asii/Japonsku, Tesla Roadster byla odzacatku limitka do 3k kusu a skoncila celosvetove protoze uvedli seriove auto model S, a Leaf nastupce dostane a jiz to i Nissan potvrdil oficialne ;) , a na zaver R8 kterasto stala 1 milion eur aby se neprodavala proste konci protoze nechteli aby se prodavala, i tech 100 prodanych je excelentni uspech na obycejnou R8 na elektriku, sak kdejaka Tesla S za $120k e-Trona naklepe, to si koupi jen zberatel co miliony eur pouziva i na zatop a proste us nevi co s prachama >:D
15. 10. 2016 00:39
Re: Auto na baterky bude fajn
Kolik lidí potřebuje auto do podobných provozních podmínek?
14. 10. 2016 16:15
Když to někdo neumí
Když to někdo neumí, není divu, že to nikdo nechce. Jak je to s elektromobily vám osvětlí třeba ředitel německé pošty. "Neuvěříte, jak levné je ho vyrobit", řekl na adresu elektromobilů a začal jich vyrábět tisíce, vlastně na poště. Tím je fraška o mastodontních automobilkách a elektromobilech dohrána až do konce. Zároveň se tím vysvétluje, proč elektromobil od Audi nikdo nechce.

[odkaz]

Klasická propagandistická půlpravda. Je pravda že elektromobily nikdo nechce? Ano to je pravda. Elektromobily od mastodontních koncernů které je neumí, nikdo nechce.
14. 10. 2016 14:24
Re: Autor
Já ani nevěděl, že se to prodávalo. A to si myslím, že o Audi vím celkem dost. Tohle byl zajímavý projekt. Jeden ředitel vývoje (Dürheimer?) krátce po nástupu e-tron zařízl s tím, že by neuspěl. Vyhodili ho (mimo jiné) za to. Jeho nástupce (Hackenberg?) oznámil, že prostě bude. A tak jsem čekal, že někdy bude, tedy v dnešní druhé generaci.
14. 10. 2016 14:10
Re: Autor
Asi vycházelo z předchozí generace, což by mu určitě nepomohlo (interiér, palubní systémy). Ale nikdy jsem to neviděl.
14. 10. 2016 10:04
Re: Autor
To je koncepčně zcela jiné auto, jak píše kalousek, dál pokračuje jenom název, který je zažitý.
Avatar - Blue Sun
14. 10. 2016 10:02
Re: Autor
Jistě, protože jejich nástupci budou v jiných modelových řadách, případně se promítnou do běžné modelové produkce. Navíc třeba Tesla Roadster... prostě experiment, základ. Teď je poptávka po SUV, tak letí SUV. Zájem o elektromobilitu zjevně je, což dokazuje třeba BMW i8.
Jen jaksi... to neletí v zaostalé EU.
Avatar - Ada je zase tady
14. 10. 2016 09:12
Auto na baterky bude fajn
Hned jak se s ním bude dát (i s nákladním přívěsem a v zimě) dojet za jednu pracovní směnu z Plzně do Ostravy a zpátky. :-! Do té doby preferuji diesel. :-!
Avatar - WinDiesel
14. 10. 2016 09:00
Re: vw v krizi
hujer nebo jouda to by jednoho fakt naprdlo :-)
si představ někoho (třeba Kharla) v Tesle jak mu docházíjó baterky a musíjó se nechat předject - fakt blbé
Avatar - WinDiesel
14. 10. 2016 08:57
Re: Už čekala před domem.
to si zaslouží
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D
>:D >:D
>:D
>:D
14. 10. 2016 06:45
Re: Autor
Ano, název má nástupce. Auto samotné ne
14. 10. 2016 05:04
vw v krizi
za mega euro a bude mě předjíždět nějakej hujer v peugeotu bo to ta mrcha nejede víc jak 210kilometrů za 1h,tfujtajxl ani zadarmo!!!
13. 10. 2016 22:56
Už čekala před domem.
Koženou bundu do pasu, obtáhlý džíny, dvaceticentimetrový podpatky. Tohle musí zabrat, pomyslel jsem si, když jsem před ní zastavil. Milión EURo na čtyřech kolech, z toho se složí. Stáhnul jsem okýnko, změřila si mně a procedila skrz zuby:
"kdybych chtěla jet elektrikó, hópnu si na šalinu, jantare!":)))
13. 10. 2016 20:10
Re: Autor
Překvapivě má na evropském trhu nástupce ampera. Bude se jmenovat e-ampera.
13. 10. 2016 20:03
dieslová politika VW
to je přesně politika VW, nastaví se nesmyslné parametry a pak se tvrdí že elektriku nikdo nrchce. A když si Deutsche Post postaví vlastní elektromobil, tak se vstekaji jak malý haranti
Avatar - Hittman
13. 10. 2016 19:48
Re: Autor
a do kytek půjde i druhá, třetí, .... ;-)
Avatar - WinDiesel
13. 10. 2016 19:42
Re: Autor
Nástupce má Volt, ne Ampera.
prodeje jak o život opravdu vypadají jinak >:-[] a nemusí být tlačeny dotacemi - koukám jsi člen klubu eko fanatiků
Avatar - Ham.
13. 10. 2016 19:39
Elektrické sporťáky
jsou asi největší omyl elektromobility a zatím všechny vychcípaly bez nástupce, R8 e-tron se tak lehne na hřbitov elektrických sporťáků vedle Tesly Roadster nebo SLS AMG Electric Drive.
13. 10. 2016 18:57
Re: Autor
Audi R8 není konkurenceschopný model. Audi v něm nevyužilo nic z možností a schopností elektromobilů a navíc to zabilo cenou. Tohle není o elektromobilu, tohle je o přístupu automobilky.
13. 10. 2016 18:56
Re: Autor
Ampera má nástupce, dorazí v květnu do prodeje. Stejně tak Leaf bude mít nástupce, žádné zvěsti o jeho zrušení nejsou. Trojčata nemají nástupce, protože o tak malý elektromobil není v podstatě za uvedenou cenu zájem a navíc, možná jste si nevšimli, ale nedávno proběhl facelift trojčat a prodávají se dál! A že třeba Zoe se prodává jak o život a Nissan představí zanedlouho menší elektromobil odvozený právě ze Zoe, o tom nikde. Prostě kecy v kleci.
13. 10. 2016 18:33
Re: Autor
argumenty autora clanku su tentokrat v poriadku - ak si to precitas poriadne, pise o tom, ze dane modely, ktore koncia, koncia definitivne, tj nebudu mat nastupcov
13. 10. 2016 18:30
Ako vážne?
To ako vážne pýtali za to 1 000 000 eur ? Veď tým pádom je 100 zákazníkov úžasne číslo. Neviem kde za čo si VW pýtal také peniaze...
Avatar - WinDiesel
13. 10. 2016 18:25
Re: Autor
"Elektrické Audi R8 tak za sebou má zhruba 18měsíční pobyt na trhu" .....
Tvoje vysvětlení kulhá - 1 generace by měla pobýt na trhu cca 60 měsíců minimálně ...
13. 10. 2016 18:12
prečo si myslia?
Je tu jeden rozhodujúci faktor - politik. Ani litrové trojvalcové motory nikto nechce a jak ich kupujeme. Politici dotlačili automobilky do sizing divadielka a dotlačia aj do elektra. To je jediný dôvod, prečo automobilky budujú masívny elektroprogram.
13. 10. 2016 17:39
Autor
Pan autor má zajímavé argumenty ;) Argumentovat koncem aut, které jsou na trhu 5–10 let, to je tedy skutečně vrchol novinářského umu. Jistě že tyto modely končí! A víte proč? Protože byly nahrazeny novými nebo zcela jinými modely. Vývoj v elektru jde rapidně vpřed a tak je jasné, že první generace vozidel jde do kytek. Nechcete to tak možná Vy. Já to vítám.
13. 10. 2016 17:02
Cena?
cena - milion Euro???to snad nie. Za milion Euro by som sa divil keby si to aj tych 100 zakaznikov kupilo. :-O