tisice jich zatim nevyrabej, zhruba tisic jich maj mit behem letosniho roku, a zas tak levne to taky nemaj, kdys skouknes stranky scootru tak se dostanes na sumu 15000 €, a to za celkem startansky vybavene 1 mistne elektroauticko se skrinovou korbou a podvozkem z zebrinaku, nema to moznost rychlonabijeni, vpodstate zadnou vybavu, i nejlevnejsi Dacia je mnohem lepe vybavena a zrejme i bezpecnejsi nez ta postacka 4 kolka :-)
e-trona stahli aby si Audi neudelalo ostudu, slogan "naskok diky technice" v pripade tohohle auta vyzniva doslova komicky protoze ma horsi parametry nez 9-10x levnejsi elektromobily konkurence co ani nejsou sportaky
>:D Fokt se zase dostal ke klavesnici a hned perla za perlou >:D
"V Evropě skončil mimo jiné Opel Ampera, trio městských miniaut na bázi Mitsubushi MiEV, Tesla Roadster a mohli bychom pokračovat dále. Dokonce i průkopník kategorie elektromobilů Nissan Leaf možná nebude mít nástupce a největší světový výrobce elektromobilů Tesla je permanentně ve ztrátě. Nyní se do party ukončených elektrifikovaných modelů propracoval i jeden velmi prestižní model - Audi R8 e-tron."
Ampera ma nastupce v podobe e-Ampery ktera se zacne prodavat v Evrope zacatkem 2017 a planovany prodej je i v CR, trojice miniaut se zakladem Mitsu skoncila protoze je to moralne zastarale auto a navic se vzhledem keikar ktere jsou vpodstate popularni jen v Asii/Japonsku, Tesla Roadster byla odzacatku limitka do 3k kusu a skoncila celosvetove protoze uvedli seriove auto model S, a Leaf nastupce dostane a jiz to i Nissan potvrdil oficialne ;) , a na zaver R8 kterasto stala 1 milion eur aby se neprodavala proste konci protoze nechteli aby se prodavala, i tech 100 prodanych je excelentni uspech na obycejnou R8 na elektriku, sak kdejaka Tesla S za $120k e-Trona naklepe, to si koupi jen zberatel co miliony eur pouziva i na zatop a proste us nevi co s prachama >:D
Když to někdo neumí, není divu, že to nikdo nechce. Jak je to s elektromobily vám osvětlí třeba ředitel německé pošty. "Neuvěříte, jak levné je ho vyrobit", řekl na adresu elektromobilů a začal jich vyrábět tisíce, vlastně na poště. Tím je fraška o mastodontních automobilkách a elektromobilech dohrána až do konce. Zároveň se tím vysvétluje, proč elektromobil od Audi nikdo nechce.
[odkaz]
Klasická propagandistická půlpravda. Je pravda že elektromobily nikdo nechce? Ano to je pravda. Elektromobily od mastodontních koncernů které je neumí, nikdo nechce.
Já ani nevěděl, že se to prodávalo. A to si myslím, že o Audi vím celkem dost. Tohle byl zajímavý projekt. Jeden ředitel vývoje (Dürheimer?) krátce po nástupu e-tron zařízl s tím, že by neuspěl. Vyhodili ho (mimo jiné) za to. Jeho nástupce (Hackenberg?) oznámil, že prostě bude. A tak jsem čekal, že někdy bude, tedy v dnešní druhé generaci.
Jistě, protože jejich nástupci budou v jiných modelových řadách, případně se promítnou do běžné modelové produkce. Navíc třeba Tesla Roadster... prostě experiment, základ. Teď je poptávka po SUV, tak letí SUV. Zájem o elektromobilitu zjevně je, což dokazuje třeba BMW i8.
Jen jaksi... to neletí v zaostalé EU.
Hned jak se s ním bude dát (i s nákladním přívěsem a v zimě) dojet za jednu pracovní směnu z Plzně do Ostravy a zpátky. :-! Do té doby preferuji diesel. :-!
hujer nebo jouda to by jednoho fakt naprdlo :-)
si představ někoho (třeba Kharla) v Tesle jak mu docházíjó baterky a musíjó se nechat předject - fakt blbé
Koženou bundu do pasu, obtáhlý džíny, dvaceticentimetrový podpatky. Tohle musí zabrat, pomyslel jsem si, když jsem před ní zastavil. Milión EURo na čtyřech kolech, z toho se složí. Stáhnul jsem okýnko, změřila si mně a procedila skrz zuby:
"kdybych chtěla jet elektrikó, hópnu si na šalinu, jantare!":)))
to je přesně politika VW, nastaví se nesmyslné parametry a pak se tvrdí že elektriku nikdo nrchce. A když si Deutsche Post postaví vlastní elektromobil, tak se vstekaji jak malý haranti
jsou asi největší omyl elektromobility a zatím všechny vychcípaly bez nástupce, R8 e-tron se tak lehne na hřbitov elektrických sporťáků vedle Tesly Roadster nebo SLS AMG Electric Drive.
Audi R8 není konkurenceschopný model. Audi v něm nevyužilo nic z možností a schopností elektromobilů a navíc to zabilo cenou. Tohle není o elektromobilu, tohle je o přístupu automobilky.
Ampera má nástupce, dorazí v květnu do prodeje. Stejně tak Leaf bude mít nástupce, žádné zvěsti o jeho zrušení nejsou. Trojčata nemají nástupce, protože o tak malý elektromobil není v podstatě za uvedenou cenu zájem a navíc, možná jste si nevšimli, ale nedávno proběhl facelift trojčat a prodávají se dál! A že třeba Zoe se prodává jak o život a Nissan představí zanedlouho menší elektromobil odvozený právě ze Zoe, o tom nikde. Prostě kecy v kleci.
argumenty autora clanku su tentokrat v poriadku - ak si to precitas poriadne, pise o tom, ze dane modely, ktore koncia, koncia definitivne, tj nebudu mat nastupcov
"Elektrické Audi R8 tak za sebou má zhruba 18měsíční pobyt na trhu" .....
Tvoje vysvětlení kulhá - 1 generace by měla pobýt na trhu cca 60 měsíců minimálně ...
Je tu jeden rozhodujúci faktor - politik. Ani litrové trojvalcové motory nikto nechce a jak ich kupujeme. Politici dotlačili automobilky do sizing divadielka a dotlačia aj do elektra. To je jediný dôvod, prečo automobilky budujú masívny elektroprogram.
Pan autor má zajímavé argumenty ;) Argumentovat koncem aut, které jsou na trhu 5–10 let, to je tedy skutečně vrchol novinářského umu. Jistě že tyto modely končí! A víte proč? Protože byly nahrazeny novými nebo zcela jinými modely. Vývoj v elektru jde rapidně vpřed a tak je jasné, že první generace vozidel jde do kytek. Nechcete to tak možná Vy. Já to vítám.