Já si počkám jak to bude vypadat naživo, ale rozhodně ten předek neodsuzuji. Pokud to tak chtěli, tak se s tím popasovali velmi dobře. Víc mi vadí že ten unylý interiér bez špetky nápadu a útulnosti nechali být beze změn. Počkám si jestli změnili naladění podvozku, který je bohužel u většiny verzí tvrdý jako trakař.
Dneska na hlavní stránce pouze 5 článků o Škodě a VW!
Docela mě to mrzí - čekal jsem, že se dozvím, co na Kodiaq říká uklízečka z výrobní linky, ale na denní dávku emocí si budu nejspíš muset počkat do pondělí. :'-(
Ono aj ked to vyzera, ze by sa dali vymenit len svetla a predny naraznik, tak svetla koli inemu tvaru by iste potrebovali kopec povoleni a homologizaciu.
Tak pokud museli design světlometů za každou cenu měnit, tak takhle by to bylo tisíckrát lepší!!! Proboha proč tato verze nenapadla pana Kabaně? 8-s8-s8-s:no::no::no:
no takto by vyzeral facelift rozhodne o dosť lepšie :-) ... ale na druhej strane, kupovať si novú škodovku, len preto aby som následne investoval do jej úpravy aby bola pozeraťelná , to nie ;-\
Určitě mělo LK v roce 99 xenony? Vím, že mělo jako jediné čirá světla, ale předFL Octavii s něčím jiným než H4 jsem ještě neviděl...Jinak jestli se nepletu, nová deska byla nejdříve od SLX, později pak od Ambiente, jak říkáš.
tak ber to tak ze pisalky vubec nejaka schade nezajima. je to pro ne smejd tak jako pro vetsinu lidi. boji se ale o chleba protoze jinak by se neuzivili tak delaji tuhle prostituckou praci
Článek je hodně povrchní i tak je v něm podle mého názoru hodně chyb pane redaktore.
Nová přístrojová deska do Octavie 1.generace přišla již v září 98 spolu s climatronikem a přechodem na zelené podsvícení a né až s provedením Laurin Klement.
Vybrání předních sedadel,také nebylo až po faceliftu,ale již v roce 98.
Právě provedení LK mělo již v roce 99 xenony.
Když uvedete,že vnitřek byl po faceliftu laděn do černa,tak musíte uvést,že pouze u Ambiente a Elegance,protože Classic měl stále starou šedivou palubní desku a i výplně dveří.
O1 facelift určitě prospěl. I po stránce funkční, ta přední světla svítila o dost lépe. Mimochodem, pokud se pamatuji, tak O2 FL byla dříve než ten Mercedes. Ta trojka je asi problém, souhlasil bych se spodkem nárazníku. Uvidíme naživo. Spíše jsem čekal, že odstraní ten prolis na zadních dveřích. Vypadá to jako přidrátovaný kufr s rozbitým zámkem.
Som prekvapeny, aka vlna kritiky sa dvihla profi faceliftu O3... Mne osobne sa to velmi paci... A to vobec nepatrim medzi ffanusikov koncernu, od Golfu 2 gti a O1 1.8t som ziadne koncernove auto nekupil. Za mna palec hore
Co bude zítra? Dvě jistoty: neděle a článek o škodovce...
Redakce je asi placena jako Jarda Jágr. Čím víc kanadských bodů - rozuměj článků o überautu Škoda, tím víc korunek. A když se povede dlouhá zápasová šňůra s bodem - rozuměj co den, to článek, pak přijdou i bonusy...
Tyhle sračkoidní články už to tady jen plevelej...
Octavia a facelift nejdou dohromady, všechny Octávie po Faceliftu jsou hnusný, tahle čtyřoká to je tragédie, první co mě napadne když to uvidím je:
už tomu začínám rozumět u faceliftované Octávie 2. generace, přední svítilny jako by z oka vypadly nějakému Mercedsu , který měl tehdy takový styl
No a teď když vidím 3ku vzpomněl jsem si na Mercedes E W211 a proměnu na W212 , nutno říct že u Mercedsu to vypadá skvěle a tady otřesně
výsledek 2 ková Ochcávka před xichtliftem vypádá lépe stejně jako tahle 3ka před, trojka před je dokonalé umělecké dílo ve stylu Audi dizajn, proč je napadlo dělat Mercedes nevím
Teď zbývá počkat jak zmrší nového krásného Superba