Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz CLA 220d Shooting Brake – Styl. A co k tomu?

Stylový kompaktní kombík s trojcípou hvězdou na přídi letos prošel faceliftem. Za volantem verze CLA 220 d 4Matic jsme zjišťovali, co všechno se změnilo.
Zpět na článek
4. 11. 2016 20:06
Rozšláplý banán
Tak tento Mercedes je jeden z nejošklivějších kombíků všech dob. :'-( :'-( :'-( :no:
3. 11. 2016 10:32
Re: Aerodynamika
0.3 je skor priemerna hodnota ako nieco vynimocne, specialne u dlhsieho auta.

Taky Peugeot 308 (prva generacia) s faceliftom v 2011 dokazal zrazit Cx na 0.28 u hatbacku :-)
2. 11. 2016 09:42
jéžiš
už sedan je vzadu ošklivý, a toto je sangjong, ak to malo byť štýlové a sporty, prečo to má vzadu zženštilé svetlá? A ten profil zadného okna vzhľadom ku streche ani nejdem komentovať. C je jasná voľba.
2. 11. 2016 05:26
Re: C
Máte s Topperem stejnou tečkovací nemoc? Zajímavé... ;-\ :-!
2. 11. 2016 05:21
Re: C
Z pohledu bychaře to tak možná funguje, realita je jiná. O co, kolik jsou moderní zážehové přeplňované jednotky jednodušší než vznětové?

Btw.: moc jsi toho nenajezdil, podle popisu ;-)
2. 11. 2016 05:18
Re: C
Ano...to "by som" je nejdůležitější co jsi napsal. ;-)
Avatar - Skipper
1. 11. 2016 23:38
Re: C
Toppere, kdyź už si vytvoříš alter ego, tak prosim Tě aspoň změń styl psaní. Malá písmena na začátku vět, samé ... a excesivní užívání smajlů. Takhle moc lidí nepíśe ;-)
1. 11. 2016 23:08
Re: C
To né... Přece sám cítíš, že spojení diesel = prestiž, je legrační. To je spíš taková neadekvátní alegorie.
Avatar - Emel
1. 11. 2016 14:24
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
Není jen v koncepci, je taky v koncepci... a pokud vezmu v obou případech 4x4, tak je o důvod míň zavrhnout CLA... aspoň na první pohled. Ty ostatní důvody ale samozřejmě platí a racionálně je C jasná volba.

Že je C uvnitř větší může a nemusí být argument... a co se materiálů týče, tak těm CLA co jsem zažil nebylo uvnitř moc co vytýkat (ale asi to byly lepší verze a navíc já jsem na materiály dost nenáročný).
Avatar - Dinar
1. 11. 2016 14:18
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
Tak rozdíl mezi céčkem a tímhle áčkem není přece jen v koncepci. Céčko je bytelnější, z lepších materiálů, uvnitř větší atd.
I když i samotná koncepce určitě hraje roli, min. se podílí na lepších jízdních vlastnostech, jedno jestli jde o awd nebo verzi s jednou hnanou nápravou.
1. 11. 2016 14:16
Re: Divny test, nesmyslne srovnani
Ja jsem v CLA nejel a recenze verzi pred faceliftem vsichni tvrdili, ze je to moc tvrdy. Tak jsem rad, ze Mercedes posloucha a zmenil nastaveni na vetsi pohodu. Navic kdo chce tvrdsi / sportovnejsi podvozek, muze si ho tam myslim dat v ramci AMG packetu, ikdyz to nevim na 100% a jsem ted liny hledat :-)

A jeste kdyz uz jsem rypal do te recenze, jeste zminim, ze spotrebu mimo mesto autor radsi ani neuvadi. A pokud je to na dalnici 5.5, mimo dalnici to musi nekde 4.5 a nejspis jeste mene. Podle me to stoji za zminku - vsichni nadavaji na downsizing a tohle je presne to auto, kterym by meli argumentovat.
Avatar - Londonbridge
1. 11. 2016 13:39
Re: C
Hmm...Ten Lexus nie je spatny napad... Pozrem sa na to ked mi skonci leasing...dik
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:36
Re: Divny test, nesmyslne srovnani
Jazdil som v sedane pred FL aj s benzínom aj s dieslom. Diesel bolo počuť o čosi viac, ale rozdiel minmálny. Na môj vkus o čosi tvrdšie naladenie podvozku, ale nikde nič nebúchalo, nevŕzgalo. Miesta vzadu menej ako v predu, ale pri mojej konfekčnej postave to bolo úplne v pohode. Celkovo mi prišlo také šikovnejšie, obratnejšie a agilnejšie ako nové C. Tam si človek pluje krajinou a ostatné nerieši, na Airmaticu zvlášť. >:D
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:30
Re: Sklamanie
Vždy je niečo za niečo. MB rozšírením portfólia o nové A a jeho deriváty veľmi dobre vedel čo robí. Predáva a zarába násobne viac. Oslovuje to očividne aj menej tradičnú klientelu, ktorej nejaký výhľad, umiestnenie motora či náhon nič nehovorí. A očividne to rovnako vyšlo aj u modrej vtule keďže sa uberajú rovnakým smerom.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:22
Re: C
V Amerike sa prevažne lieta. Autom sa dochádza do práce a ak je tá práca ďaleko tak sa rovno sťahujú bližšie. V USA je benzín lacnejší ako nafta a dosť výrazne, viacvalcové benzínové motory majú tradíciu a dalo by sa pokračovať ďalšími argumentami prečo v NA nie diesel.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:19
Re: C
Dnešné moderné diesle sa zahrievajú oveľa rýchlejšie, riadenie tepelného hospodárstva v aute pokročilo aj tam. >:D Stále je to o čosi pomalšie ako u benzínov, ale rozdiel neveľký.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:12
Re: C
Mercedes a šport? >:D >:D >:D jedine tak AMG >:D čo si ja pamätám, tak MB bol vždy hlavne o komforte, bezpečnosti a doslova hltaní kilometrov. Auto skôr pre pasažierov ako pre nadšeného vodiča. Kto hľadá šoférske zážitky musí k AMG či tunerom.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:08
Re: C
Nepreplňovaný veľkoobjemový benzín v Európe? Okrem mazdy utópia. >:D
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:07
Re: C
Zapojil si sa do verejnej diskusie, tak teraz nemudruj ak ti niekto oponuje.
Avatar - wakantanka
1. 11. 2016 13:05
Re: C
Nie žeby som držal stranu dieslom, ale choď sa previezť s niektorým novým Mercedesom a tipujem že budeš mať problém určiť čo je pod kapotou. >:D
Avatar - Emel
1. 11. 2016 11:38
Re: C
Já jsem nemyslel Prius, to samozřejmě není auto z ligy MB-E... když už, tak spíš nějaký Lexus, nebo spíš něco od MB (ale přiznám se, že nevím co). Tankování nafty to trošku vysvětluje... :-) .
Avatar - Londonbridge
1. 11. 2016 11:35
Re: klud, chlapci!
Tak nejak... Stava sa to este aj mne ze nerozmyslam hlavou ale to nebudem rozvadzat...It is what it is.... >:D
Avatar - Londonbridge
1. 11. 2016 11:32
Re: C
Mohol by byt aj hybrid ale Ł 22 000 za Priusa sa mi zdalo vela dukatov... mame este MB Sprinter a dalsiu dodavku tak tankovanie nafty zeniem cez firmu tam nevedia kontrolovat do ktoreho auta som tankoval. Poistku mam tiez vyhodnu ako cely maly fleet s 2 osobakmi a 2 dodavkami.Pokial urobi MB nej novy dobry hybrid za 2 roky by som mohol zmenit ...nemam s hybridmi skusenost a Prius je drahy a osklivy... >:D
1. 11. 2016 08:54
Re: C
Nechci nějak hájit "nafťáky," ale saze vypouští i EcoBoost (má přímé vstřikování, ne?). Ještě drobnější (pokud vím, jsou tak malé, že jsou na hranici toho, co vůbec používané přístroje dokáží zaznamenat; kdo ví, co objevíme v budoucnu s lepším vybavením), které snadněji proniknou do organismu, déle se udrží ve vzduchu, zamoří větší oblast, hůře se filtrují. A to ve značném množství (před několika lety jsem četl studii a podle ní by tyhle motory nesplnily limity pro vznětové; u zážehových tohle podcenili a limity nebyly tak tvrdé, čehož automobilky v honbě za nižší spotřebou využily).

Saze vypouští i zážehové motory bez přímého vstřikování, ale ta čísla jsou řádově menší. Tak malá, že nestojí za regulaci.
Avatar - Emel
1. 11. 2016 08:43
Re: C
Aha, takže sis koupil do města naftové éčko pro radost? A proč teda ne benzín nebo třeba hybrid?
Avatar - Emel
1. 11. 2016 08:41
Re: C
No ano, to už jsem tu psal v nějakém příspěvku vedle. V mainstreamu s R4 nejsou ty rozdíly tak velké (i když zrovna EB nepatří k nejúspornějším)... ale pokud to není 4x4 nebo SUV, tak moderní turbobenzíny umí jezdit s rozumnou spotřebou... a při nějakém rodinném nájezdu 15tkm za rok není důvod brát naftu.

Moje zkušenosti i spritmonitor ukazují ten rozdíl spíš dvojnásobný až trojnásobný, ale to pořád není až takové drama.
[odkaz]
Při zadání "dálniční polykač kilometrů, 4x4, velké auto" už ale tahá benzín za hodně krátký konec.
1. 11. 2016 08:26
Divny test, nesmyslne srovnani
Takze tady mame auto, ktere se jako kombi snazi vypadat trochu k svetu.
Me se moc nelibi, ale zas to neni krabice jak VW group.
Sam bych si za stejny prachy koupil Ccko a neni o cem premyslet.

A ted - pry je tichy, dobre odhlucneny, jezdi paradne. Motor je udajne mdly, ale zmerena hodnota nikde zadna a vsadim se, ze jezdi svizne, stejne jako konkurence s podobnymi motory, jen recenzent si mysli, ze ne, protoze je v tom narozdil od Skodovky ticho.

A motor je hlucnejsi - to vi o tomto vybehovem a extremne spolehlivem motoru kazdy - ale tenhle jezdi po dalnici za 5.5 i zdejsimu recenzentovi!!! Zamyslete se nad tim.
A jinak si muzete koupit mensi diesel nebo nejaky benzin, meze se nekladou, muzete vybirat maly, velky ... a treba i AMG45...

Vevnitr je dost mista, je to poctive vyrobeny, v kufru je 500 litru, coz neni zadny zazrak, ale pro normalniho cloveka je to dost a kdo chce vic, koupi si jiny auto.

Takze celkove to je dost povedeny auto, ale neni to Skodovka, dame tomu 3,5 hvezdy.

Porovname to s ... Volkswagen Golf, protoze jsme na auto.cz a nic jinyho nez VW group nezname. Golf je stejny jako Octavia 3, panove, jen rozvor ma o par cm kratsi, takze to vlastne srovnavame zase se Skodovkou... Golf 4x4 + automat je navic POUZE Alltrack, takze to je nesmyslne srovnani a presne nam ukazuje, jak moc chytry je to recenzent...

O docela vysoke cene ani slovo, nemluve o faktu, ze si za to muzete koupit Ccko a to je po vsech strankach dospele auto.
Avatar - maxi!
1. 11. 2016 06:53
Re: C
do modelu A a jeho derivatov sa odporucuje benzin 1.8 s mechanickou prevodovkou ( ak to niekto zvladne), takmer v kazdom teste to pochvaluju...
:-!
Avatar - maxi!
1. 11. 2016 06:49
klud, chlapci!
vsetko je to v poriadku - len sme uz trochu paprdovia a tieto auta su pre inu generaciu!
Casto sa mi pri praci stava, ze babenky sa s udivom pozastavuju prave nad CLA a krochkaju od tuzby - ale take BMW 2 alebo 3 si ani nepovsimnu, alebo nejake Audi 3, 4, 6....
Pozrite za volant - sedia tam mlady aktivny metrosexualy, yuppies, alebo milenky z povolania a im taketo auta vyhovuju, lebo je to nieco ine.... dokonca aj A model.
Nerozmyslaju hlavou, nechcu pocut moje starecke argumenty, ze C je lepsie auto a nechcu vediet, co je zadny nahon... naco?
a tak, ako my uz nepocuvame ich hudbu, nesledujeme modu, tak uz pomaly nechapeme ich vkus
ked si na fotenie prinesu vlastnu hudbu, tak mi je na grc....
:-!
Avatar - Barry Lyndon
31. 10. 2016 23:21
kdejaký traktor je dneska hezčí ...
... a má kultivovanější motor >:D
31. 10. 2016 22:11
Re: C
Moje chyba. Měl jsem na mysli sportovní kombík, smíchal jsem s testem coupe v aktuálním dílu Autosalonu, na který jsem zrovna koukal v Autosalonu. Omlouvám se.
Na zbytku toho co jsem napsal to samozřejmě nic nemění.
Možná ještě lepší srovnání, byť v civlnějším autě, to už mám pátý rok. Mondeo 1.6 EcoBoost kombi. Jede krásně, že má motor ani nevím. Kamarádka jezdí úplně stejným, jen má pětidvéřové provedení a nafťák. Pro milovníky uspořených desetin litru uvádím 7,2 EcoBoost, 6,7 nafťák. O rozdílu v komfortu asi není třeba mluvit. O rozdílu toho, co jde, ale hlavně půjde za pár let z výfuků, už nemá vůbec smysl mluvit. A nebudeme ty saze přece pouštět do plic naším dětem, že ne? Kluci mějte se.
31. 10. 2016 22:08
Re: C
Jednoduchosť konštrukcie atmo benzínu - ty ešte vidíš taký motor v ponuke v tejto kategórií vozidiel? Všetky ustúpili v boji s EU normami a nezáujmom zákazníka...
31. 10. 2016 21:18
Re: C
Mam tri autá s týmto motorom. O akom chveni a rachote tu pises? :-) :-) :-) :-) Ked hodim kus papiera cez otackomer nepovies s istotou ci sedis v nafte alebo benzine.
Len tolko
31. 10. 2016 20:04
Re: C
Je to podpásovka, kterou u prémie volí 80% zákazníků. :-)
Avatar - _Karel_
31. 10. 2016 20:01
Re: C
Nejdřív se v dálniční rychlosti projeď v šestiválcové naftě, a pak mudruj. Proboha! Chytrák jako ty nejspíš naposledy v naftě jezdil s Mondeem 1,8TD.
Avatar - _Karel_
31. 10. 2016 19:59
Re: C
To s tou Mazdou ti teda nežeru. Máme benzín M3, jel jsem v M6 2,2d a o nějakém chrochtavém hluku při jízdě nemůže být řeč, nehledě k tomu, že 2,0i není kvůli vysokému kompresnímu poměru nijak extrémně tichý.
Avatar - Emel
31. 10. 2016 19:58
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
:yes:
31. 10. 2016 19:37
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
Chápu to tak, že kdyby chtěl čtyřkolku, nemá pro něj uspořádání C žádnou výhodu (s tím, že ty systémy nezná, jde čistě o to, že RWD není argumentem, když kupuje AWD).
Avatar - Jenik3
31. 10. 2016 19:32
Re: C
Jako zakaznikovi ti M-B dava na vyber z nekolika pohonych jednotek a ty si vyberes dle toho, k cemu te tahne srdce ci penezenka.
Za mne benzin (2.0), ale jsem zcela evidentne v mensine,
31. 10. 2016 19:31
Re: C
A to by ti navíc Dinar určitě řekl, že už 30d stačí na 35i.
31. 10. 2016 19:27
Re: C
O jakém kupé to mluvíš?

Ano, dnes jsme v situaci, kdy je zážehový motor v dražších autech tak těžké prodat, že je prodejci moc nevedou jako předváděčky (pak se jich totiž těžko zbavují). Vznětové tvoří i většinu novinářských flotil, protože mají na prodejích drtivý podíl. A i kdyby novináři měli na výběr, bude pro ně prioritou testovat to, co se nejvíc prodává. Což samozřejmě prodejům zážehových verzí nepřidá. Dovrší to pak prodejce, který diesel doporučí, protože to je to, co se kupuje (a může být i dražší). Ti jsou schopni doporučit diesel i do města.
Avatar - Emel
31. 10. 2016 19:18
Re: C
Někde jsem tě ztratil.

Jaký test kupé? Tohle je test kompaktního kombíku.
Za druhé, Mercedes se jako výrobce aut se sportovním šmrncem rozhodně neprofiluje. Tenhle profil razí BMW, Mercedes je ten konzervativní pro starší klientelu.

Jistě je podíl nafty vyšší i díky přístupu prodejců a nabídce skladovek... kdyby bylo stejně předváděček v benzínu jako v naftě, tak by Éčko nebylo na 93,5%, ale třeba jen na 85%.

Na spritmonitor je rozdíl mezi 435d a 435i 8,04 vs. 10,30l (resp. 10,49 s automatem), to si myslím že je +- odpovídající údaj. U Mercedesu 350 je to obdobných 8,25 vs. 10,31.
[odkaz]
[odkaz]
31. 10. 2016 19:12
Re: C
Někdo však nevidí důvod utratit ročně o tisíc euro víc, aby mohl mít zážehový motor. Nemá to pro něj žádnou hodnotu. A v EU dostaneš slušnou ránu i v zůstatkové hodnotě. Většina lidí schopných si takové auto dovolit, se nedostala tam, kde je, nesmyslným (z jejich úhlu pohledu) vyhazováním peněz. A je úplně jedno, jak malý zlomek jejich příjmů to je. Ono se to nasčítá (je to otázka myšlení, takže se to určitě projeví i jinde).

V USA nejde jen o cenu. Ale je to dominantní faktor. Já se choval jinak tam a mí známí ze Států se zase chovali jinak tady. A ne, na nekultivovanost dieselů si nestěžovali. Na motoru je zajímal hlavně zátah. A v tom se jim naše relativně malé diesely líbily.
31. 10. 2016 18:35
Re: C
Jsem rád, že jste se tady kluci nepoprali. Proč Mercedes a benzín. Za prvé, jednalo se o test kupé. Za druhé Mercedes se profiluje jako výrobce aut se sportovním „šmrncem“ a to si protiřečí s naftou a ještě do kupé? Jasně, dnes jede dobře i litrový motor. Ale já jsem si v květnu koupil C400 kombi s pohonem všech kol. V prosinci jsem měl možnost vyzkoušet si na dva dny naftový motor Mercedes 250d a BMW, nepamtuji si označení, ale byl to šestiválec. S tím, že mi bylo řečeno, že to je ideální motor a jedině nafta, nafta. Uvnitř to není špatné, ale zvenku to nezní hezky. Tak jsem koupil zmiňovaný C400. Po okreskách jezdím striktně předpisově, občas nad rámec předepsané tolerance. Po dálnici do 150 km/h, když je cesta volná. Můj průměr za necelý rok je 8,35 l/100km. Kamarád zakoupil BMW 435i Grang Coupe, jezdí výrazně svižněji s průměrem 8,5 litru. Zvuk s nafťákem neporovnatelný, rozdíl ve spotřebě odhaduji maximálně na 1,5 litru. Nepotřebujeme močovinu ani jiná aditiva.
Možná se pletu, ale jsem přesvědčený, že prodej nafťáků je tak vysoký i přispění médií, respektive prodejců. Když se podívám na testy, mám pocit, že od prodejců dostávají prakticky jen nafťáky a jsem přesvědčený. Je to zvláštní evropská posedlost.
Avatar - flepper
31. 10. 2016 17:39
Re: C
neee ja to neberiem osobne aspon inteligentne odpisujes ....normalna vymena nazoru ...;)
Avatar - Emel
31. 10. 2016 16:59
Re: Pohled na rozkydlý zadek
Za mě je to horší u toho C, protože tam ten zadek tolik nenavazuje na zbytek auta. Mně osobně to evoquje plné kalhoty :-)
Avatar - Ham.
31. 10. 2016 16:37
Re: Pohled na rozkydlý zadek
Ano, sedan se mi líbil, ten byl z D3 nejhezčí, u kombi to ta zadní část trochu kazila začínající módou "padajícího" zadku, sice ne tolik jako v tom CLA, ale určitý náznak už tam byl.
Avatar - Emel
31. 10. 2016 16:26
Re: C
Ta logika platí v maličké Evropě, protože v té Evropě panují nějaké podmínky, legislativou počínaje a cenou paliva konče. Až se podmínky změní, tak se třeba změní i podíl motorizací.

Neber to osobně, já třeba jezdím benzínem... ale čísla mluví jasně.
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2016 16:20
Re: C
otazka znie preco si tam vobec nieco pisal ked si vedel ze pises vtakovinu ... to uz potom ako vravim ... nepisat radsej nic... aspon uz vies

ale podla mna by sa to stejne malo dat zmenit.. uz len z principu ze sa clovek pomyli... ale tak neviem neskusal som sa nikdy s tymto hrat
Avatar - flepper
31. 10. 2016 16:14
Re: C
vek sa neda zmenit chcle som to uz aj zmazat jednoducho to akosi nejde co narobim ...uz je neskoro....

ok chlapci ja Vam tu logiku neberiem ...takato logika je sice len v malickej europe ..... ale ok ja Vam to neberiem :-) Jazdite si na diesloch a obdivujte ich ...vela stastia prajem
Avatar - Emel
31. 10. 2016 15:57
Re: C
Pak nerozumím, proč tam máš 19 a nenecháš to prázdné... a ty názory mi k tomu věku celkem seděly... ale ok, to není tak podstatné.

V Americe je to o tom levném benzínu, většinový přístup k autu je mnohem víc spotřební než u nás, auto je jako lednička - hlavně aby se mi tam všechno vešlo a fungovalo to jak má, zbytek nezájem. Jezdí se pomalu, po dobrých cestách.

Aut v hodnotě 1,5MKč je tam minimum, při procházce po městě potkávám násobně víc zajímavých aut v Praze (ale ok, nebyl jsem na Floridě třeba). Když už je tam drahé auto, tak je to velké SUV typu Raptor apod.

Ty teoretické slohovky na téma toho, jak majitelé Mercedesů akceptují spotřebu benzínových šestiválců, se zkrátka nepotkávají s realitou. Reální kupci v Evropě jednoznačně preferují naftu. U E-Klasse je ta dominance nafty naopak ještě vyšší než u levnějších aut, konkrétně 93,5% - pro mě logicky.
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2016 15:28
Re: C
za mna v MB vzdy radsej benzin ako akykolvek x valcovy dizel... ktory aj keby neklepal... mi k autam ako premiovy MB proste nepasuje ... su to vsetko len kvoli firmam tieto dizlove motory v takychto luxusnych autach ale v reale by som ja ako sukromnik dizel v ziadnej ozaj luxusne orientovanej premiovke nechcel ... to je proste podpasovka
Avatar - flepper
31. 10. 2016 15:26
Re: C
Tak vies no nepotrebujem vsade po socialnych sietach vypisovat vek ....ale to je jedno nieje to o veku .....

Ja Ta rozumiem co pises a viem ze Nemecku je dialnicna siet ina ..... Ja jazdim strednou triedou mainstream to nebude ;) pre zrovnanie uvediem ...ze v amerike ludia prekonavaju obrovske vzdialenosti za pracou ..a predpokladam ze cesty su tam OK ( nebol som tak len predpokladam) ....a diesla si tam kupuje malokto ....jasne teraz sa tu vsetci pustia do mna ze tam je lacny benzin ...... nie nebude to lacnym benzinom ....ak mas na auto v hodnote 1,5 miliona korun .....tak hadam nebudes setrit par tisic na benzine ..... ak ano tak palec dolu .....v Amerike je to o kulture chodu....preto chcu benziny.... a myslim si ze do strednej triedy a vyssie jednoducho pasuje benzin.... v mojom ponimani setria ludia ak jednoducho kupia auto za posledne peniaze a potrebuju usetrit este aj na benzine .....ale nebudem predsa setrit na benzine 100 - 150 € mesacne ak mam mesacny prijem nad 3000€ hadam sa rozumieme.... Ak si kupis za tazko zarobene peniaze auto a uz Ti pomaly ani na benzin neostava tak pochopim ze budes argumentovat malou spotrebou na dialnici .....ak mas ale Mercedesa a zvlast triedy C E a S tak sorry tam opodstatnenost diesla nevidim ....Tam skor ide silny 6 valec ktory ver tomu ze pruznost bude mat tiez dobru na dialnici ...a tu spotrebu vyssiu hravo vykryjes ;) ....ked ludia kedysi vykryli spotrebu skodoviek a zigulakov ..hravo vykryju manageri spotrebu benzinoveho sestvalca :-)

Este k tej kultivovanosti ano sestvalce v diezli je urcite kultivovanejsi ako 4 valec to hej ...ale stale sa to auto chveje .....stale tam ten klepot je ....
Avatar - twistedTSD
31. 10. 2016 15:21
Re: C
Zákazníci mají evidentně jiný názor.
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2016 15:18
Re: C
tak ono v profile nemusis mat zrovna pravidvy udaj ze jo ... ono mozno nabuduce lepsie nenapisat ziaden vek a vyhnes sa tak nedorozumeniu ohladom veku
Avatar - Londonbridge
31. 10. 2016 15:17
Re: C
Ano zijem v Londyne. mal som pred tym Eko auto. je to zvyhodnene ako napr. zvyhodneny company tax ,neplatis Congestion charge Ł 12 za prejazd centrom, neplatis road tax. Pri kupe luxusnych aut cize Eko nepriatelov vsetky vyhody padaju a neoplati sa to auto ani mat ako firemne auto. je to take vytrestanie majitelov firiem ze si si nekupil Eko auto. Mozes to mat ako majitel firmy na firmu ale nic Ti to do pokladnicky neprida... Urcite by bol Prius alebo Tesla rozumnejsi ekonomickejsi nakup ale niekedy si musis urobit radost aj ked ti bude hodne uberat dukaty z prasiatka...
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2016 15:14
Re: Sklamanie
mam presne ten isty nazor.. CLA nie je proste klasicky mercedes ako si predstavujem.. ci uz je to tym ze je to predokolka ale aj tymi proporciami .... ma obrovsky predny megaprevis a celkovo trpi syndromom malych kolies... je to taka skor radobyimidzovka ale ako fakt za mna toto nie je to co by som od mercedesu chcel vidiet.... toto auto je robene podla mna skor na imidz a ako taka stylovka ale uz to nie je ono proste .... a ano tento bananovy knedlo styl je nieco co nefunguje ani u mna... inak kolko takychto pocmulanych kuskov celkovo mercedes preda v eu? pride mi ze dlhy zivot tento model mat asi nebude... a dost mozno v dalsej generacii ho uz mozno ani neuvidime... teda neprekvapilo by ma to keby tomu tak bolo... lebo toto ozaj nie je od mercedesu model na posilnenie imidzu a charizmy ale skor naopak... na mercedes za mna dost nemercedesovka az takmer nazvime to gycova predokolka
Avatar - flepper
31. 10. 2016 15:10
Re: C
Nevadi asi mas velke bolesti .....nasadni do svojho chrochtaveho CLIA a pal na mars ;) debilek ;) az nemas argumenty tak neodpisuj
Avatar - Emel
31. 10. 2016 15:08
Re: C
Věk máš v profilu Frantisek (19 let, muž).

Holt se většina Mercedesů neprodá na Slovensku, ale v Německu, kde je dálniční síť jiná.

V zimě dokud se nezahřeje... jasně, ale opět, je to argument důležitý u auta na courání po městě a méně důležitý u limuzíny na dlouhé tratě.

Předpokládám, že jezdíš mainstreamovým autem, správně? Jenže tam je ta situace trošku jiná. R4 nafta vs. R4 diesel je ta výhoda kultivovanosti benzínu větší a naopak rozdíl ve spotřebě menší, než v případě velkého auta s šestiválcem a třeba dnes obligátní čtyřkolkou...
Avatar - flepper
31. 10. 2016 14:36
Re: C
160 - 170 dnes na dialnici po Slovensku stretnes jedneho z 2000 vodicov .....a ostatny jazdia predpisovo alebo menej a tam rozdiel medzi naftou a benzinom velky nieje ....nejde o prachy ale o cas :-) to je neskutocny argument toto ..... sorry ale si ma rozozsmial
Avatar - flepper
31. 10. 2016 14:34
Re: C
neviem chlapci podla coho usudzujete ze mam 19 >:D mam 30 >:D ale v poriadku bavte sa dalej ;) >:D >:D >:D ale si ma pobavil s tym usetrenim na nafte >:D >:D >:D si oprav kalkulacku na 100km trati Ti vychadza spotreba oproti benzinu o 3 litre menej ...to urcite >:D v meste kym sa zohreje zerie omnoho viac .....mimo mesta sa da ist usporne s modernym benzinom ...a po dialnici na Slovensku ked idem tak az mam tempomat nastaveny na 160 tak ma do Bratislavy skoro nikto neobehne - tak neviem kde su vsetci vodici ktori setria na diesli pri proklamovanych vysokych rychlostiach vyssie v prispevku ....rozdiel v spotrebe je realne omnoho mensi ako na papieri je citlivejsi na naftu ,,,, v zime kym sa nahreje dakujem pekne :-)
Avatar - wikinko
31. 10. 2016 14:32
Re: C
ze kde pises bludy? precitaj si svoje komentare po sebe, hned zistis kde su tie bludy ;) tupelo
Avatar - iudex
31. 10. 2016 14:22
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
Amen. :yes:
Avatar - flepper
31. 10. 2016 14:22
Re: C
Neviem ako zistis podla komentara vek ale si trosku pomimo ;) skus nejak radsej rozumne oponovat kde pisem bludy .....inak radsej neodpisuj a radsej sa venuj traktorom ...... A vyprosim si aby si mi nabuduce nadaval ok ? Ja som Ta nijak ani neurazal ani Ti nenadaval do tupelov tak sa skonsoliduj ....tak sa rozpravaj so svojimi kamaratmi ale ku mne si to nedovoluj.....
Avatar - iudex
31. 10. 2016 14:22
Re: C
Ešte daj to pubertálne klišé o opici a banánoch, to tu už dlho nebolo. ;-)
Avatar - iudex
31. 10. 2016 14:21
Sklamanie
Toto auto som skúšal (aby som bol presný, bol to model pred f/l a slabšou dva-dvojkou) a za mňa veľké sklamanie. Dizajn je subjektívny, na mňa ale tento banániodný profil nefunguje, akoby mu zadok prisadol slon. Vnútri tiež bieda, na pomery triedy síce v pohode, ale na pomery značky a cenovky nie (a taký Golf v lepšej výbave pôsobí hodnotnejšie). Výhľad nafigu, základné sedačky ploché, materiály nijak luxusné, tablet je ako päsť na oko. Najväčšie sklamanie ale bola jazda: motor hlučný a trasľavý, pri každom pridaní plynu v nízkych otáčkach sa otriasol a až potom automat podradil. Podvozok tvrdý a uskákaný (boli tam 18ky), diery na vozovke boli prekvapivo zle filtrované. Skrátka u mňa CLA prepadlo na plnej čiare, znak Mercedesu si to nezaslúži a kto si to kúpi, tak len preto, že sa mu ten podivný tvar páči (uznávam, sú takí), alebo proste chcú mať značku Mercedes a s tým spojený image.
Avatar - Dinar
31. 10. 2016 14:02
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
V kombíku jsem viděl akt. generaci c 250 dýzl jako 4 matic, tj. aspoň v jedné verzi bude.
Avatar - Emel
31. 10. 2016 13:33
Re: C
Ty žiješ v UK, ne? Mám takový nejasný pocit, že v UK zdanění výrazně přeje naftě...

Kdybych jezdil 90% po městě, tak bych asi dneska hodně koukal na hybridy... viz Dinarův blog :-)
Avatar - Londonbridge
31. 10. 2016 13:26
Re: C
Suhlas... Este su tu potom taky ako ja velmi neracionalny kupcovia ktori si kupia E cko 350 d a 90 % jazdia po meste...Nie ze by som nevedel pocitat ale v zivote su veci ked proste nekupujeme rozumom ....Tazko sa to aj vysvetluje.... >:D
Avatar - Emel
31. 10. 2016 13:19
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
Tohle je aspoň čtyřkolka... nemám sice nastudované systémy 4x4 u MB, ale pokud bych chtěl 4x4, tak tím tenhle argument pro C-Klasse mizí.
Avatar - Dinar
31. 10. 2016 13:08
Re: Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
To "na oko" moc nesedí, je to nepohledné, tedy spíš "na značku", tohle auto je typický případ leštěného prdu, za milion sto a něco v testované verzi je to úplný nesmysl, právě při vědomí, že za stejné peníze lze koupit céčko.
Avatar - wikinko
31. 10. 2016 12:56
Re: C
podla toho ako pises mas cca 14 rokov, tak ti volajako neverim ze ta predajca nechal soferovat ;)
ked si raz budes kupovat mercedes, tak napis vlastnu skusenost, momentalne podla bludov co pises ti neuverim ani to, ze si kupujes mazdu. A ten predajca ti urcite dal za pravdu a nepozeral na teba co za tupelo mu tam prislo, vsak?
btw topper, si to ty???
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2016 12:52
Mně by zajímal typ lidí, kteří si kupují na oko
stylový Mercedes, zvláště když existuje skutečný a povedený zadokolní MB C.
Avatar - Emel
31. 10. 2016 12:48
Re: C
Je to o převažujícím způsobu použití auta. Pokud strávím s autem 90% času na dlouhých cestách, převážně na dálnicích, tak je pro mě priorita chování auta v takovém režimu - dynamika, pružné zrychlení, spotřeba, dojezd na nádrž.

Při koupi auta na 4 roky s plánovaným nájezdem 200.000km ušetříš s naftou třeba 200.000Kč na palivu. Můžeš mít dilema třeba E300 180kW R4 benzín (1.4M) oproti E350d 190kW V6 nafta (1.53M). Šestiválcová nafta zní srovnatelně dobře jako R4 benzín, jede líp a v součtu vyjde levněji. Tohle si většina kupců dokáže spočítat a proto jsou čísla jaká jsou.

PS: Chápu, že v 19 letech to třeba ještě vidíš jinak, jenže v těch 19 si Mercedes obvykle nekupuješ... a než na něj našetříš, tak to pravděpodobně přehodnotíš.
PPS: Kdo to počítat nemusí, ať si koupí AMG, samozřejmě... ale dnešní prémie není o nějaké exkluzivitě, jsou to prostě lepší auta pro každý den
31. 10. 2016 12:40
Re: C
Při 160-170 km/h po dálnici nafta pojede za 8, benzín za 11+. Tři litry rozdílu už se docela projeví na četnosti tankování (nejde o prachy, ale o čas).
Avatar - flepper
31. 10. 2016 12:19
Re: C
tak urcite do bentley je diesel jak vysity >:D >:D >:D absurdistan ta europa >:D >:D >:D by som v tejto riede volil radsej 5,7 L motor v Lexus LX 570 ;)
Avatar - flepper
31. 10. 2016 12:17
Re: C
prosim Ta co to tu melies ...... stale sa pozeras len na spotrebu ....to je ta kratkozrakost .....skus sa obcas pozriet aj na komfort cestovania .... jednoduchost konstrukcie nepreplnaneho benzinu .....servisne naklady .... ked mam na mercedes za 70 000€ dajme tomu 30% akontacia (21 000€) a mesacne splatky na 4 roky cca 1000€ bez uroku ..k tomu zarataj mastnu poistku ...... tak mi nehovor >:D ze usetrenych cca 100€ na rozdiel benzin-nafta pocitis v penazenke .....a ten rozdiel v kultivovanosti chodu je teda velky :-) samozrejme proti gustu ziaden disputat .... ked potrebujes citit ako sa Ti auto po nastarovani chveje ...ked potrebujes pocut ten poriadny rapot pod kapotou tak ani diesel je spravna volba :-) .....
31. 10. 2016 12:09
Re: C
Tak Mazda všeobecně šetřila na konstrukci (hmotnost), tak i odhlučnění je trochu horší, nicméně diesel je kvalitka. Koupní na Bentley, Maserati diesel jak vyšitý.
Avatar - flepper
31. 10. 2016 12:05
Re: C
Zsenstili benzinek????? nie o tom nehovorim ...hovorim o normalnych autach s normalnymi objemami ...stredna trieda 2 alebo 2,5 liter .... a vyssia trieda 3 liter a vyssie :-) mas na auto za 70 000€ urcite najdes aj par eur na benzin :-) v tych chrochtavych diesloch je len o spotrebe nic viac komfort rovny nule ....sedel som pred dvomi tyzdnami v mazde 6 v diesli >:D a som povedal pedajcovi ze je to hrozneeee hlucne chrochtave ....potom som pre skusku sadol do mazdy 3 s dvojlitrom v benzine a ta bola omnoho prijemnejsia ....omnoho tichsia :-)
Avatar - Emel
31. 10. 2016 11:58
Re: C
Mercedes je evropská automobilka. V Evropě je pro ni nejdůležitější německý trh a na lítání po Autobahnu není racionálně lepší motor než šestiválcová nafta.
31. 10. 2016 11:56
Re: C
Ani bych neřek, chceš jezdit v prestži, musíš mít jedině diesel, ideální motor, nejen ekonomický ale dostatečně noblesní. Klasika do lesa, dálnice nebo kolonáda, pohodová vyjížďka na nákupy. Jestli chceš zženštilý benzínek, tak si jdi do nějakýho Captura.
Avatar - flepper
31. 10. 2016 11:52
Re: C
hej no len to potvrdzuje nerozumnost europanov ....
Avatar - Emel
31. 10. 2016 11:49
Re: C
Za minulý rok se u nás prodalo 78% Mercedesů v naftě, za 1-9/2016 více než 80%.
Avatar - flepper
31. 10. 2016 11:44
Re: C
pretoze ked mam na mercedes mam aj na benzin ;) a luxus si spajam s benzinom nie s dieslom ..mercedes je predpokladam hlavne o luxuse :-) .....
31. 10. 2016 11:32
Re: Pohled na rozkydlý zadek
C minulé generace bylo pěkné, hlavně sedan.
31. 10. 2016 11:31
Re: C
Svěř se nám. Proč si to myslíš? :-)
31. 10. 2016 11:21
C
Naftový motor do aut typu Mercedes? To už snad nemůže nikoho ani napadnout.
Avatar - Ham.
31. 10. 2016 10:51
Re: Pohled na rozkydlý zadek
No nevím, mě tohle
[odkaz]
sice nepřijde jako etalon krásy, ale pořád o hodně lepší než toto
[odkaz]
být to ve žluté, tak může jít do průvodu za banán.
Avatar - Emel
31. 10. 2016 10:42
Re: Pohled na rozkydlý zadek
Ale je to lepší než minulá C-Klasse ;-)
Avatar - Ham.
31. 10. 2016 10:40
Pohled na rozkydlý zadek
svažující se k zemi mi evokuje povislá ňadra staré ženy. :-)
Avatar - Emel
31. 10. 2016 10:23
Aerodynamika
To s tou aerodynamikou jste opsali z reklamní brožury, ne ;-) ? Hodnota 0,30 není v dnešní době žádný zázrak... zrovna Mercedes to umí o dost líp.

A totéž tak trošku platí i pro celou CLA.