Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën omladil design a výbavu sedanu C-Elysée

Citroën C-Elysée se po čtyřech letech od svého vstupu na evropský trh dočkal modernizace, která je zaměřena především na vzhled karoserie a rozšíření výbavy v interiéru.
Zpět na článek
Avatar - MANDALORIAN 66
8. 2. 2017 15:07
citroen
Krásné i když je to klon 301 :-) :-) :-)
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2016 17:58
Re: Zklamání či spokojenost?
Třeba to, že nemusíš instalovat ovládání do obou dveří, takže jde o ideální umístění z hlediska katování kostů?
15. 11. 2016 13:49
Re: Zklamání či spokojenost?
Jistě, výhradně v low endech. I Mercedes Benz A byl low end, že? Opravdu nevím, co je lowendové na umístění tlačítek!!!
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2016 13:40
Re: Zklamání či spokojenost?
Já s tím mám zkušeností vice nez dost a vím, že zvyknout se na to dá, ale přecejen mi nepřijde úplně intuitivní se hrabat kdesi ve stredovem panelu, když potřebuji stáhnout okénko. Tohle řešení se používá jen u levných aut proto, že je výrazně levnější.
15. 11. 2016 12:33
Re: Zklamání či spokojenost?
ovládače v strede sú ok, keď si zvykneš (mal som na 206), sploštený volant prkotina a polster kufra na lovende byť nemusí, takže je všetko ok.
15. 11. 2016 12:32
Re: Zklamání či spokojenost?
ja som to mal niekedy na pežote 206 (žiadny lovend). A bolo to super, uznávam, že neobvyklé, ale keď som si zvykol, bolo to fajn, vždy mi tam padla pravá ruka. Myslím, že je dobré ak sa to dáva na jedno miesto (logika hovorí k oknu), lebo to vytáča, keď veci nies ú tam, kde čakáš, ale nie je to vec na odmietnutie auta.
Avatar - chetoos
15. 11. 2016 12:29
Re: Zklamání či spokojenost?
Myslím si, že o velké zklamání nejde. Nová příď osvěžila desing a výrazná maska dodala vozu více sportovního vzezření. I zadní část vypadá hodně dobře. V interiéru se toho taky docela dost změnilo. Doufám, že zapracovali na lepším a kvalitnějším interiéru. Vím, že nic světoborného to nebude. Hodně lidí, zde píše, že chybí čalounění víka zavazadelníku. Myslím, že to se u levného auta neřeší. Důležité je, že bude spolehlivé a jednoduché. A věřím že i cena bude stále přijatelná.
Avatar - wakantanka
15. 11. 2016 12:28
Re: Zklamání či spokojenost?
Ovládanie okien v strede som mal naposledy vo Felícii, ale je pravda, že je to hlavne o zvyku, nerobil by som z toho až takú vedu.
Avatar - wakantanka
15. 11. 2016 12:23
Re: Zklamání či spokojenost?
hladká 1,6 v tomto má kohože vyprášiť? Z pohľadu dlhovekosti možno super, ale z pohľadu dynamiky a spotreby si to nemyslím.
Avatar - wakantanka
15. 11. 2016 12:20
Re: Vida - a najednou...
... ale nemá TDI, 4x4 a nepotiahne veľký a ťažký príves. >:D >:D >:D
Avatar - LuCZiano
15. 11. 2016 09:55
Re: Zklamání či spokojenost?
Otázka je, jestli většina má možnost ovlivnit, kde ten ovladač je a nebo se jen holt musí smířit s tím, kam to výrobce dal...

Nicméně škoda že Elysée nebo 301 nejsou jako liftback, takhle je to mladé rodině s kočárkem k nepotřebě. A přitom za ty prachy by se to mohlo prodávat jak čerstvé housky.
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2016 09:37
Re: Zklamání či spokojenost?
Za mě v poměru value for money jednoznačně vítězí Fiat. PSA se svými ergonomickými a bezpečnostními přešlapy á la zadní sedadla bez opěrek hlavy mi přijde mimo mísu...
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2016 09:35
Re: Zklamání či spokojenost?
Vzhledem k tomu, že se toto řešení vyskytuje výhradně v low-endech, většina lidí to asi vidí jinak.
15. 11. 2016 09:18
Re: Zklamání či spokojenost?
Co furt máte. Ovládání oken poblíž řadící páky jsem měl už v Granadě a není nic lepšího. Pokud levou rukou většinu času držím volant a pravou řadim atd. tak jsou tlačítka oken na středové armatůře jen logický krok. Mě štvou na dveřích.
15. 11. 2016 08:43
Re: Vida - a najednou...
a zabudol si pochváliť, že neťahá brucho po zemi, má ručnú brzdu a čísla na budíkoch nie sú naopak >:D >:-[]
Avatar - nalimer
14. 11. 2016 23:53
Re: Zklamání či spokojenost?
V štvorke lowcostov Dacia - Seat/Skoda - Peugeot/Citroen -Fiat by som sa priklonil k PSA.
Technologicky je možno zaujímavá dvojica od VW, ale aj najdrahšia. Dacia má aj kombi, ale to je jeho jediná chyba. Konkurentom mu je Fiat, ale pri parametri cena/výkon (ktorá je základ pri týchto autách) by prehral.
Áno, ovládač dverí je sklamanie, aj kufor (čalúnenie sa dá dodatočne dorobiť).
Inak, natíska sa alternatíva ako aj u nás (do)predavaný sedan od Kia Rio či Lada Venga. Ale to už je mimo misu...
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2016 22:43
Re: Zklamání či spokojenost?
nie je to vobec marne... dizajnovo stale jeden z tych krajsich citroenov.. to zapasovanie "telky" je tiez uz na pohlad prirodzenejsie ako v takom golfe ktory je uz kusok ine kafe... tento citroen nebude nadalej zle auto ... s 1,6tkou atmo stale super volba aj z pohladu motora a dynamiky.... ved to bude vcelku delo ktore vycvici aj nejeden nelowend posadeny o poltriedy vyssie... skoda ze to nema hatch.... ako rapid spaceback ... lebo takto su tieto dvojicky c-elyse/301 u nas fakticky nepredajne... vsadim sa ze keby tento citroen bol v hatchi ... tak po tej 1,6tke v showroomoch sa len tak zaprasi ... skoda .. tomuto autu u nas proste "skodi" sedanovita kasna ... alebo keby to bol aspon lift ako rapid.... ale takyto sedan dnes uz v eu chce ozaj len malokto ... skoda.... ked uz toto auto ( okrem inych trhov ) ponuka aj v eu tak preco do certa neponukli aj hatch alebo kombik.... lebo takto sami inak sikovne auto postavili do role outsidera ...
Avatar - rohYpnol
14. 11. 2016 21:23
Zklamání či spokojenost?
Z jedné strany jednoznačné zklamání. I nadále chybí vnitřní čalounění víka kufru, el. ovládání oken je na středovém tunelu, volant úplně nesmyslně zploštělý atd. Prostě staré nectnosti evidentně zůstaly.

Z druhé strany příjemné omlazení designu, pohledná kola, krásná světla, takže vlastně více než zdařilý facelift...

Shrnuto - vůz evidentně stále míří trochu jinam než primárně do Evropy a je to z něj dost cítit. Z druhé strany díky tomu, že se Citroen na Evropu s C-elysé nevykašlal úplně, tu máme zajímavou alternativu k Rapidu či Loganu. A ta je s uvedením faceliftu opět o kus hezčím autem :yes: :yes:
14. 11. 2016 20:01
Re: Vida - a najednou...
Ado, zmen si heslo k uctu. Nekdo se ti do nej naboural a pochvalil francouzske auto!!!
Avatar - Ja Prvni 123
14. 11. 2016 19:00
Re: Pro Evropu dost nezajímavé...
No, já nevím... mně přijde, že atmosferická 1.4 Fiata není o nic horší. Jasně je o fous méně dynamická... ale u auta tohto typu mi přijde podstatnější, že je o dost úspornější.

Ta 1.6 vyvažuje ztráty automatu... jedou obě skoro stejně - vyšší výkon 1.6 "zmizí" v převodovce.
;-)

Ale jinak je podle mě C-elysee furt použitelná, jako levnej sedan.
Když srovnám srovnatelné, tak 1.6 s automatem je u Fiata o cca 40 tis dražší.
Což zase není o tolik, o kolik je útulnější, má širší možnosti dovybavení... a v neposlední řadě jezdí cca o půl litr levněji.
;-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 11. 2016 18:42
Vida - a najednou...
...tam už nemusí být ta hnusná vícenásobná hmyzí světla, jako na škodovce... :no:
14. 11. 2016 18:03
Pro Evropu dost nezajímavé...
C-Elysse i P 301 jsou ryzí low-end stavěný výhradně pro rozvojové trhy. Tipo je proti těmto strojům skvostné auto jak po designové, tak i interiérové stránce, o jízdních vlastnostech vůbec nemluvě. Jedinou výhodou těchto Francouzů je tak atmosférický čtyřválec 1.6 16V. Ten Tipu velice chybí... :-!

P.S. Jestlipak v rámci modernizace u C-Elysse/P301 snížili interiérový smrad z plastů na snesitelnou úroveń a nahradili směšné molitanové bobky skutečnými zadními opěrkami hlavy?