Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia plošně zdražila, výbava ale zůstala beze změny

S příchodem akční verze Trumf dorazil také aktualizovaný ceník modelu Fabia. Všechny ceny jsou nyní vyšší až o 13.000 Kč, výbava se však nezměnila.
Zpět na článek
18. 11. 2016 07:47
Re: Škodovka
No a co brání osobě, co si kupuje škodovku na firmu, koupit třeba to hjondé? Prostě lidi, co mají koule na to založit firmu, jdou víc do škodovek. Ty fleete :-!
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2016 19:28
Re: Fabie za 400 v kombíku
A kolik lidí si prosímtě myslíš, že si kupuje jako soukromé auto naftovou Fabii?

A i tak jde o nesrovnatelná auta s nesrovnatelnými provozními náklady. Někdo 2x těžší auto s 3x těžším výkonem nepotřebuje.
17. 11. 2016 16:42
Fabia je male, velmi male auto
Konecne som v tom zazraku, co valcuje svoju kategoriu sedel a sanka dolu sefe.
Tak male auto z malych som este nevidel, chvalabohu, ze ma 330L v kufri.
Pri vyske 185cm a obvyklom nastaveni sedadla sofera, som vzadu zaboril kolena asi 3cm do sedacky. Ono viac to ani nejde, lebo je v nej rost.
Na sirku uzka krabica, na vysku vzadu tak 3cm od hlavy strop.

Predne sedacky vybavy Monte carlo su iba pre modelky s malymi zadkami, lebo znacne tlacili bocnice sedaku, i ked som modelovy EU sofer (75kg).

Ked si to bezny konfekcny dospely kupi, musi byt uplne na hlavu.
To je kara pre liliputanov a modelky.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2016 22:25
Re: Škodovka
fleet..... u osob co nekupují na firmu frčí jiné značky....
Avatar - Barrichello
16. 11. 2016 22:19
Re: Fabie za 400 v kombíku
nebavíme se o fleetu ale kdo si to koupí jako soukromou káru.
2-3x takový výkon, ale že by Camaro nebo CTS a další auta jezdila za 21 litrů na 100 sem si nevšiml....

To že něco žere málo protože je to ojebaná plečka, kde se šetřilo kudy to šlo a má to motor ze sekačky je fajn, ale musíš srovnaávat srovnatelné. Jako ty kovadliny V6 a V8 tě přežijou co se týče živnotnosti, druhak maj 2-3 takový výkon. Logicky to tak nepojede za 5 na sto.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2016 22:16
Re: Fabie za 400 v kombíku
Už sis běžel pro novou Fabii s tříválcem za 400? >:D Pokud ano, nutné je si položit otázku kdo je případ pro psychiatra. Já nikoliv >:D
Avatar - Barrichello
16. 11. 2016 22:14
Re: do fronty
sem si o tom četl, jak ekonové brečeli že investice sou mizivé a čr mohutně zaostává v moderních technologích a inovacích >:D
Avatar - Emel
15. 11. 2016 22:24
Re: do fronty
Však já vím že ty jsi ten vpředu, neboj.
15. 11. 2016 22:09
Re: do fronty
tak to mas pravdu protoze ten vedle tebe ve fronte nejsem ja
Avatar - _Karel_
15. 11. 2016 18:28
Re: Fabie za 400 v kombíku
Barrichelo, ty si vážně případ pro psychiatra.Hlavně, že se pořád dementně směješ tomu, co sám napíšeš.
Avatar - O5kar
15. 11. 2016 18:26
Fanda značky nejsem.
Koupit si ji nikdy nehodlám. Ti pravověrní za ni ty peníze s láskou dají. Pouze bych chtěl vědět, jak to mají s cenou ti, co už na ni několik měsíců čekají?
15. 11. 2016 16:41
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
Vzhledem k tomu že jsou auta u nás relativně levná tak si nemyslím že by po posílení koruny zlevňovala (v korunách) . Spíš počkají jak se na českém trhu zachová škodovka a pokud ta nezlevní jako lídr na trhu tak ostatní také ne.
Ostatně po začátku intervencí se ani nijak razantně nezdražovalo alespoň ne o stejná procenta jako oslabila koruna. Spíše šlo o jednotky procent.
Osobně si myslím že nás spíše čeká postupné zdražování.
15. 11. 2016 16:24
Je to vlastne VW odpad ...
... za fúru peňazí!
15. 11. 2016 16:22
Re: Fabie za 400 v kombíku
Neviem ako u vás, ale u nás je klasika, že maník na Porsche Macan parkuje na sídlisku pred panelákom zo škvárobetónu a tvári sa ako *** na palici. ;-)
Avatar - wakantanka
15. 11. 2016 15:30
Re: 30000 Kč
neviem č ťa to poteší, ale na SK ten e-goverment funguje zhruba rovnako debilne
Avatar - Jenik3
15. 11. 2016 15:26
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
Zivot neni jen o skodovce. Slabsi Euro pomuze exporterum z Eurozony do CZ.Obracena strana mince podzimu 2013 (CZK na 27).
15. 11. 2016 15:00
Co děláte?
Holíme. Ne my holíme.

https://www.youtube.com/watch?…… />
Český podnikatel je takové velké děcko >:D
15. 11. 2016 14:55
Re: Fabie za 400 v kombíku
Tříválce (jak zážehový, tak vznětový) měla i první generace Fabie.
Avatar - Emel
15. 11. 2016 14:33
Re: do fronty
"investice do modernizace a rozvoje jsou nulové"

Zkus si k tomu někde něco najít... ať už k automotive nebo třeba k energetice, ICT... třeba pak v sobě najdeš trošku respektu k vlastní zemi.
15. 11. 2016 14:32
Re: Škodovka
Jojo, možností je hodně, ale nakonec sám vidíš, kam všichni zákazníci jdou :-)
Avatar - Emel
15. 11. 2016 14:22
Re: ja neviem
Yaris nebo Fiesta, to má být vzor interiéru u subkompaktu?
15. 11. 2016 14:22
Re: do fronty
Měla by toho čr víc, kdyby tady ta montovna nestála?
15. 11. 2016 14:13
Re: ja neviem
A proč by to dělal když Fabii koupí o 50.000 levněji? A když fabii dovybavím je to +/- na stejno?
15. 11. 2016 14:09
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
No evidentně jste v poslední době třeba ceník škodovky v německu neviděl . I s kurzem 25Kč/1EUR je Fabia od 299.000 Kč (11.960€). S výbavou +/- stejnou. Na slovensku 226.000 Rakousko 288.750. Nic zajímavého abych dovezl v tom nevidím.
Avatar - Londonbridge
15. 11. 2016 14:04
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
Neboj nam tu zdevalvovali GBP o 20 % koli Brexitu a ceny aut o 20 % nevytlacia trosku si zmensia tie nafuknute marze ak chcu dalej uspesne predavat... Za par rokov sa to ukludni a zivot ide dalej...
Avatar - Emel
15. 11. 2016 13:57
Re: ja neviem
Ale tak pokud Slováci mají jako domácí značku Kiu, tak nic proti tomu... zrovna Rio se myslím vozí z Korei, ale to nakonec nemusí vadit a ani to nemusí každý vědět.
15. 11. 2016 13:51
Re: ja neviem
Jenže srovnáváš nesrovnatelné. Před 15 lety ani u vás nebyly ulice plné nových Fabií v soukromých rukou, spíše postarších Favoritů nebo řady Š1xx. A právě jejich roli postupně přejala podobně rozšířená Fabia I. Nešlo o žádné kouzlo, jen o to, že to bylo své době hojně prodávané auto, které je dnes za pár šupů.

Za dalších 10 let budou ulice také plné současných FAbií, jelikož jako olítané budou taky za hubičku.

Druhým faktorem je to, že před 15 lety normální člověk s bídou našetřil na tu Fabiu, která suplovala na západě standardní rodinná auta, zatímco dnes už čassto lidé tuto kategorii aut přeskočí a jdou do větších aut.

Bavíme se o českém trhu, kde ta "nesikovne cenovo posadena fabia" má v třídě podíl 43%, což asi nepotřebuje další komentář.
15. 11. 2016 13:46
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
tohle nam slibujou uz 2 roky
je fakt, ze slaba koruna znamymu vygenerovala novou chalupu na horach
ale boji se co prijde ...
Avatar - Well-being
15. 11. 2016 13:44
Škodovka
holt musí přispět své VWmanince na pokuty za švindl s emisemi. Zákazníci však mají i jiné možnosti, než kupovat škodovky ... ;-)
15. 11. 2016 13:33
Re: Kombík
Vidíš, neopravia to a hneď majú tri príspevky navyše. Sú chlapci mazaní...
15. 11. 2016 13:30
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
Bohužel nemáš pravdu, příští rok půjdou bohužel obě měny o 10% dolů a ti, co mají obchod založený na EUR tenhle skok nedokáží vyvážit kurzovou fixací v bance.
Přes všechny negativistické reakce a myšlenky je naše ekonomika ve slušné kondici a to se odrazí po ukončení intervencí ČNB proti silné koruně.
15. 11. 2016 13:23
Re: kdy jindy zdrazit?
Vždyť stoji +- stejně jako konkurence. Ta co je na ni příšerně draheho?
Avatar - removed
15. 11. 2016 13:22
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
Kéž bys měl pravdu ;-)
15. 11. 2016 13:21
Re: 30000 Kč
Samozřejmě, to už jsem fakt nepovažoval za nutný psát:)
Avatar - twistedTSD
15. 11. 2016 13:06
Re: Fabie za 400 v kombíku
Jo jo, jsou ty firmy blbé, když do fleetu nakupují naftové Fabie místo vylítaných pekáčů s 3x vyšší spotřebou...ach jo...
15. 11. 2016 13:03
Re: 30000 Kč
ja narazim na to, ze jestli si mysli, ze když ma dnes 20 a sotva vyjde, tak při 30 to o moc lepsi nebude...
15. 11. 2016 13:00
Re: do fronty
jo, bude to ficak
1/4 sou bijootroci na pasech a v montovnach
1/4 sou skolkou, skolou, stredoskolou a vysokoskolou povinni
1/4 sou duchodci
1/8 sou statni urednici a dochtori
1/8 sou "mladkovi paraziti" a "babisovi zlodeji a lhari" (třeba jako ja)
15. 11. 2016 12:57
Re: 30000 Kč
nekoupis si ji pr 10, 20, 30, 40 tam na penezich nezalezi. u koupi skodovky se pomeruje mnozstvi sracek v makovici
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:48
Re: do fronty
u nás ten propad bude vyšší, protože valná většina ziska je z čr odčerpána a vyvedena do matěřských zemí firem, co u nás levně nakoupili nebo dostali dotace a úlevy. A krom daní a zaměstanání pár ovcí za směšné mzdy tu nic neplatí, neutrácí protože investice do modernizace a rozvoje sou nulové.....

Jinými slovy z čr z toho že tu stojí montovna má minimum a pakuje se na tom cizina. zejména u věcí jako je voda je to hoodně moc trapné.
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:45
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
haha, těm 25 kč snad nevěříš....tedy 25 korun už je, ale za dolar, ovšem tam se čeká tak 26-27 :-)
Avatar - Jenik3
15. 11. 2016 12:40
Re: čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
Cenikove ceny jsou jedna strana mince. Jen nestastnik za ne nakupuje.
SA MB si dela prostor pro budouci zlevnovani. S kurzem 25 CZK/€ bude dovoz velmi zajimavy a konkurence na ceskem trhu bude jeste vetsi.
15. 11. 2016 12:38
Re: Fabie za 400 v kombíku
fabia byla ve svy době normalni rodinny auto, podobne jako před tim favorit a předtím embecko.
dnes je normalnim rodinnym autem v cesku oktafka a fabie se tim padem propadla dolu
Avatar - Jenik3
15. 11. 2016 12:36
Re: do fronty
Zpomaleni rustu neni pokles...+6, +4, +2...stale se jena o rust, i kdyz stale nizsi. Roste snad kazdy region pod vlivem novych penez v obehu.
Vyrobce zcela jiste poptavku vidi a vi, jak chce reagovat.
15. 11. 2016 12:33
Re: 30000 Kč
a ja uz přes mesic cekam, kdy me financak zaregistruje novy ucet.
zadost podana přes ten jejich elektronickej formular a datovou schránku.
cekal se, ze se to udela obratem tak nejak automaticky bez zasuhu lidsky ruky, ale bab na financku me vyvedla z omylu, musej to tam nacvakat rucne a proste nestihaj...
a ja cekam, kdy me první zakaznik odmitne zaplatit, protože novej ucet nemám registrovanej, coz pro nej muze byt znacny riziko...
15. 11. 2016 12:29
Re: 30000 Kč
i kdybys mel 30 cistyho, tak by sis ji nekoupil
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 12:17
Re: Fabie za 400 v kombíku
tak taka 1,4 16v fabia I. je nesmrtelna.... to mas jak nejaky civic .... proste len jazdis... ale na druhej strne zase nie su to az tak stare vozy...... fabia I. tu s nami bola este tusim v roku 2006... co je stale "len" 10 rokov dozadu ... a zase u nas nie kazdy kupuje nove auto kazdych 5-6 rokov

ja vidim problem hlavne v dizajne.... pristrojovka novej fabky je menej napadita ako mozno este prave ta v prvej fabii ( o plastoch asi tiez pomlcime ) ... rovnako vonkajsi dizajn cize exterier... tu mi aj prva fabka pride akasi elegantnejsia a stylovejsia .. az dokonca tak nejaka luxusnejsie zaoblene hranata.... ale nova fabka je proste uz akoby ciste ucelovo zahranatena .. v bielej vyzera doslova ako nejaka dodavka ;-\ ... nema ten nadych a to je skoda.... chyba jej uz to caro .... ja ked som bol ju kuknut tak mne prisla ako nejaka beztvara skatula... a ked to nema aspon 16tky a metlu tak je to ozaj nekukatelne... to je proste des ... pritom taky yaris alebo mazda 2 aj na 15tkach v zaklade su krasne a stylove vozy ... a to aj v bielej farbe
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:12
Re: do fronty
nestíhá vyrábět a evropská a čínská ekonomika klesá. No otázka je jak dlouho budou nestíhat >:D
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 12:11
Re: Fabie za 400 v kombíku
tak, dodnes je spousty lidí co maj jedničkovou Fabu a ani za boha nechtěj dvojku?

Víš proč? Dvojka alias Hurvínek je hnus,ná, přibyly vymoženosti typu motor ze sekačky (třívál), dvouhomota, podvodné dehtáky atd.

Takže lidi furt drží (a za pár kaček) při životě ty jedničky. To samý sou oktávky, taky spousty lidí má jedničky a dvojky
Avatar - Barry Lyndon
15. 11. 2016 12:09
čím víc zdraží, tím víc budou moci zlevnit...
... z ceníkových cen bych nedělal drama.
Avatar - Jenik3
15. 11. 2016 12:02
kdy jindy zdrazit?
Obchod je o dvou stranach. Pokud jim za to nekdo da svoje penize...proc by vyrobce nezdrazil.
Osobne mi prijde fabie hodne draha, ale primarne bych se zameril se svoji kritikou na kupujici.
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 11:57
Re: Fabie za 400 v kombíku
vies co je pritom ale zaujimave ... ze fabia I. bola kedysi ozaj vcelku zaujimavy voz.... a to aj vedla vtedajsieho pola alebo fiesty ktore snad v tom case aj porazala ... preslo ale 15 a viac rokov a zatial co ini spravili 3 kroky vpred.. tak nova fabka skor akoby uz nahanala favorit... a obzera sa kdesi dozadu.. za mna je to velka skoda... lebo kvalitou aj robustnostou to nie je zle auto... ale prislo mi hodne nudne strohe az nezazivne... ako firemne preco nie.. ale pred barak na dalsich 10 rokov take nechcem ;-\ ... este aj ta stara felda mi pride napaditejsia hoci je to uz srot... zlata fabia I... na svoju dobu mozno top male auto... a kde je jej omnoho novsia nasledovnicka dnes ;-\ ...
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 11:50
Re: Fabie za 400 v kombíku
Všechno jde, když se chce >:D

Akce je, dolar za 25,20 >:D >:D
Avatar - nezvykle tichý pozorovatel
Re: 30000 Kč
Tak to seš trpělivej. Otázka je, jestli to čekání má smysl.
Avatar - 3_diamanty
15. 11. 2016 11:47
ja neviem
nechcem prehanat ale ozaj co vidim u nas v okoli tak aj ti mnohi postarsi pani v rokoch ( dochodcovia, starsie pary ) dnes jazdia zvacsa uz v yarisoch alebo riu pripadne i20 .... kam sa to caro fabie stratilo neviem ( fabia I. bola ozaj vsade kedysi ) ale tych novych fabii v sukromnych rukach fakt v okoli vazne uz moc nevidim... pritom taka fabia I. bola kedysi pomaly kazde druhe auto u nas... dodnes su jej plne ulice... novu fabiu ale uz hladam marne.. to ozaj skor stretnem rio alebo swift pripadne yaris alebo i20 ( mam na mysli nepolepene cize nefiremne vozy )

bol som v lete v skode omrknut co a ako ( nakoniec aj to 4 valcove TSI nie je az taky problem vzhladom na moj rocny najazd ) .... a mal som dost.... ten pohlad do kabiny a celkovy dizajn ... toto je dnes za mna uz hodne prekonane... ved to je navrat do minulosti a este k tomu hodne drahy ..... kazdy mame svoj pohlad ale za mna nevidim jediny dovod preco archaicky posobiacu fabku a nie radsej stylovy a modernejsi yaris alebo povedzme mazdu 2 pripadne rio, baleno, fiestu... a za neraz aj mensie peniaze.....

no a ked uz aj tak dost nesikovne cenovo posadena fabia zdrazie tak fakt neviem na koho chce cielit... ale ako vravim.. aj ten dochodca ( ktory mal kedysi v produktivnom veku fabiu I./II. ) si dnes uz radsej kupi yaris
15. 11. 2016 11:44
Re: Fabie za 400 v kombíku
Tak olítané bez možnosti ověření jak s tím kdo nakládal místo nového jako jediné auto ne ;-) . Já myslel, že je nějaká akce.

Btw, už vidím, jak člověk co potřebuje půdorysně malý vůz s rozumným kufrem parkuje před panelákem 4 Camara :yes: >:D
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 11:38
Re: 30000 Kč
odečti mnou jmenované lidi a vyjde ti průměr tak s bídou 20-22 (hrubého samo)

A to jsou v tom ještě přesčasy policistů, hasičů, pracovníků vězenské služby, učitelů atd

Za normální hodiny to bude ještě větší hitparáda
15. 11. 2016 11:37
Re: 30000 Kč
Pořád čekám na zeštíhlení počtu státních zaměstnanců a zvýšení platů na úroveň, kdy ti schopnější po "zaučení" odchází do privat sektoru, případně si vypomáhají činností, která není u nás legální.
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 11:37
Re: Fabie za 400 v kombíku
Proč nový? To starý je 10x lepší než nějaká Fabie >:D Kompletně ve všem (logicky krom spotřeby) >:D

A perlička na závěr - za cenu Fabie sou 4 V6 Camara IV. gnerace - než ty 3 projezdíš v benálu, to budeš hoodně dlouho jezdit >:D
15. 11. 2016 11:35
Re: 30000 Kč
Musim se přiznat, že nerozumim, co se snažíš říct - ale necelejch 27 hrubýho u státních zaměstanců je prostě fakt, no.
[odkaz]
15. 11. 2016 11:33
Re: Fabie za 400 v kombíku
Nový CTS? Tak to mi vem tři za tyhle prachy. Nebo víš co? Radši 4! :-!
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 11:27
Fabie za 400 v kombíku
se skvělým tříválcem 1,4 TDI a 105 HP, ty jo. To je deal, sem si mohl koupit místo CTS. Hned jdu udělat výměnu, ale musím to vzít kolem nějaké stavby a počkat až mi spadne na hlavu tvárnice >:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
15. 11. 2016 11:25
Re: 30000 Kč
jojo, ve státní sféře, díky platům ministrů, asistentů, náměstků, ředitelům pár státních podniků a ústavů a výzkumáků co maj 100+. Jasně.
15. 11. 2016 11:23
Re: 30000 Kč
To jsou príma počty, 27 hrubýho = 30 čistýho. To bych taky bral.
Avatar - Emel
15. 11. 2016 11:18
Re: do fronty
Neboj, nikdo tě nepředbíhá ;-)
15. 11. 2016 11:16
Re: do fronty
Ponuka-dopyt. Ak nestíhajú vyrábať a čakacie doby na auto sa predlžujú, majú úplnú pravdu, že dvíhajú ceny.
15. 11. 2016 11:13
30000 Kč
je průměrný plat v státní sféře Tak proč nedát za Fabii 8 platů.
15. 11. 2016 11:12
Uf
..no jesteze si tento "zazrak" nikdy nehodlam koupit..
Avatar - Emel
15. 11. 2016 11:11
Kombík
za kombi je příplatek 30.000 Kč

Kurníkšopa... 10.000Kč je příplatek za kombík, 20.000Kč je příplatek za 1.0MPI 55kW, který má kombík v základu.