škoda alebo výmysli.
miloval som tento server, lebo ani v CZE ani na SVK nebola poriadná alternatíva.
teraz sú to už neoverené info (keďže vodič prežil a ako píšu inde, stačí si pozrieť google) alebo PR pre škodu.
v dobrom - páni "redaktori", skúste prinášať viac nezávyslých správ. ak to pôjde takto, budú tu ľudia viac z recesie.
Nechci ti kazit radost, ale deformace rozhodně skvěle nezafungovala, auto je srolované až po A sloupky a je otázkou, co všechno vlezlo motorovou přepážkou dovnitř. Je to zvláštní, ale takové věci jako třeba motor se při nárazu nevypaří. :-)
:yes: Dovede mě vytočit, když kliknu na takový (ne)článek a relevantní informace si musím googlit. Přitom dohledat info o nehodě trvá asi tak 5 sekund.
V době crash testu první generace Loganu se pípátka tolik neřešila, takže o těch to není. A i kdyby byla řeč o novém Loganu, ten ve verzi MCV dopadl (snad kvůli vyšší hmotnosti) hůře než Sandero a figuríny v něm dostaly pěkně zabrat. Logan prostě není příliš bezpečné auto, ne dle dnešních měřítek.
Spíše než masivní konstrukce mu život zachránil fakt, že šlo ještě o jeden z lepších typů nárazů (čelní s plným překrytím v rozumné rychlosti, takže karoserie mohla vstřebat maximum jeho energie). Kdyby jeli rychleji nebo se neúspěšně pokusil vyhnout, asi by to skončilo hůře.
Mimochodem, nedávno jsem na Youtube viděl sérii crashtestů dvojkové Laguny, konkrétně čelní full overlap v různých rychlostech až po 112 km/h. Zíral jsem, že i v tom nejrychlejším zůstala kabina poměrně stabilní. Pasažéři by sice určitě nepřežili, ale přesto zajímavé.
Mám Logan a jsem s výsledkem spokojen. Je důležité, že řidič přežil. V nárazových testech dostal model 3 hvězdičky, což bylo v daném segmentu slabý výsledek. Přesto jde vidět, že auto je odolné a masivní konstrukce.
Jj, a to přitom stačilo taaaak málo - osvědčené a léty prověřené UTFG >:D >:D >:D Řidič (57 let) leží v nemocnici a do Vánoc zřejmě bude doma. Takže rádoby senzacechtivá bublina ve stylu Blesku splaskla hned na začátku.
A to si přitom stačilo prohlédnout to video až do konce, aby Fokt poznal, že sice Logan přišel o celý předek, ale že se deformace zastavila ještě před kabinou, tzn. že zóna zafungovala skvěle.
A přitom stačilo tak málo: pohledat si k tomu pár doplňujících informací, někam třeba i zavolat (na slovenskou policii, do nemocnice atp.), přidat link na crash test Loganu podle Euro NCAP test atd. atd. a mohl z toho být celkem dobrý článek s celkem slušnou čteností i košatou diskuzí, ale to by bylo moc práce, že páni redaktoři?
Doufám, že za takovýto novináčský paskvil Fokt přinejmenším nedostane zaplaceno. Za mě :no:
To jako fakt? Copak on ty články nikdo před zveřejněním nečte? Za správnost textu zodpovídá redaktor, v tomto případě Fokt, no a za autora jeho nadřízený, tedy Machala. Gratuluji pánové za super práci :yes: A to nemluvím o naprosto nulovém přínosu tohoto článku. Ok, podrobnosti si dohledám sám, nevzrušujte se s tím, to by bylo pro novináře moc práce.