Ak ma vychadzat z platformy na ktorej stoji Genesis, povedal by som, ze zostanem len 6 valec a mimo EU trh. Zalezi asi na to ako bude marketingovo aj auto ponukane, diesel by vela zmenil. Dalsia je financna naroconost ci dostupnost 4valec a zadokolka, pozdlzne a priecne ulozene motory, prevodovky a pohon. Sorento v zamori ponuka 3.3 aj 2.0 T ale ziadna zadokolka plus 6AT...proste zatial vela otaznikov.
tiez som s nim pocital ale nakoniec mozno dostane v eu len mensi 4 valec s turbom... asi sa viac dozvieme az na americkom autosalone v januari ... ale na druhej strane ak by ten 4 valec mal az 300 koni tak by to nebolo vykonom vobec zle .. kedze taka optima GT ma "len" 245 konikov ;-)
mozno v amerike bude 3,3 tgdi a v eu zase nejake mensie turbo... kedze video je z europskeho ringu tak asi ukazuje europsku verziu ... ale v amerike ozaj verim v to 3,3 tgdi ... tam by to nebol problem ...
ocakavam vacsi zaujem hlavne na domacom trhu ale aj v amerike a mozno aj v cine ak tam bude... v eu ak k nam pride tak to asi bude kusovka ale co spravis... ked tu kazdy radsej A7 s tdi ... ale nevadi... casom mozno sa to zmeni..... mna tesi uz len fakt ze taketo paradne auto kia dnes uz vie ponuknut zakaznikom vo svete... ved si len zober kde bola tato znacka pred 10 rokmi ked prisiel prvy ceed... a kde je dnes.. samozrejme nejde to hned... dnes sa uz tazko prebija trhom kde je kopec inych drahych silnych aut od renomovanejsich znaciek ale ja si cenim ze kia aspon ma snahu aj o taketo vozy a nezabalila to nejakou optimou a dovidenia... zober si pritom taky peugeot.. znacka s vyse 100 rocnou historiu a dnes uz konci na nejakej dizlovej 508 v strednej triede ako top auto ktore dokaze ponuknut a to je za mna skoda...
toto GT podla mna moze prekvapit... mozno skor v amerike ako u nas... ale hlavne nech uz je tu ;-)
A další věc, poslední věta: "... z nepremioviek ked to vezmeme samozrejme". Nehlásáš tady pořád, že žádná prémie neexistuje? A neexituje-li prémie, nemůže existovat ani neprémie.
Na to, jak je Kia (H/K) globální koncern, těch sportovních mutací opravdu moc nemá. Chceš spočítat sporťáky koncernu vw? Prsty na všech končetinách ti k tomu budou sotva stačit.
jj, jde ale o to, že se to blbě prodává, když to nemá prémiovou značku, image a historii. To je prostě fakt.
Ale pokud by vypotili něco jako GT-R, asi by se to chytlo. Protože Hnissan měl tehdy taky docela bídnou image.
ale hovori sa aj o novom CC na baze passatu ci nie? .... tak uvidime ...
kia je v tomto globalna a nema problem vyrobit jak male lacne mini tak aj luxusnu limuzinu... a to je podla mna velka vyhra tejto znacky.. je flexibilnejsia .. vie to zahrat aj na lacne male dostupne auto ale zaroven ti ponukne aj luxusnu limuzinu kde najdes maximalny luxus ... a coskoro uz ponukne zda sa aj velmi seriozne GTcko .. no schvalne kolki ho dnes v ponuke maju ( a nepremianti uz hadam vobec nemaju ziadne velke GT .. ti dnes uz radsej rezignuju v strednej triede a viac ich nezaujima ) ... je to o pohlade na auta.. kia ich berie inak a vie ponuknut fakticky uz cokolvek a to je za mna pecka... a do roku 2020 by mohol prist aj seriozny sportak ... no a taketo nieco ozaj vedia okrem kie a hyndaia len znacky ako honda toyota a este par dalsich ... z nepremioviek ked to vezmeme samozrejme
No mě to taky nedá...víš on koncern VW jak jistě víš, má víc značek. Neprémiový nepotřebuje trapně zviditelňovat spseudosporťákama....prodá se jich i tak hromada
Na sportovnější má Audi, které končí R8mou. A přesně tam začíná Lambo. A když je ti i Aventador slabej...můžeš nasát koncernovej Chiron.
asi tak
jinak na kiu jsem zvědavej - ale prodávat se nebude. Jako ten genesis Coupé nebo jak se jmenuje ten fakt dobrej a hlavně k ceně neskutečně dobrej sporťák. kolik jich ale kde vidíš? Já teď jezdil s Mustangem tím okolo 400PS a je to děs, ten Hyundai je mnohem lepší....vidíš, jak jsem objektivní :) ...dneska
zaujimavo posobi aj nazor ze kia ma zufalo malo sportovych aut... pritom rovnako nepremiova skoda a vw a seat to su samy sportak no jo ;-) ( v dobrom ... len mi to nedalo )
ja verim ze to GeTecko prekvapi a kia uz nebude len o ceede a riu a sportage ... ale ze si uz spravi lepsie meno aj na "sportovom" poli .. urcite ma na to a toto GT je podla mna spravny krok ako znacku posunut imidzom opat o kusok vyssie
uz nech je tu januarovy detroit.. neviem sa dockat ;-)
Prosím vás, a na kterou stranu je tento HH, který zde na ACZ vhrává testy díky univerzálnosti, vyhraněný? Je to klasické GT, u kterého se tohle slovo fakt nedá použít. Pochopil bych tohle spojení s Megane RS nebo Civicem TypeR, ale tohle...
som fakt zvedavy... mala by to byt klasicka velka zadokolka na podvozku genesisu G70 .. tak uvidime co z toho nakoniec bude a ako sa s nou vyhraju ... ale sportak necakam... bude to skor velke cestovne GeTecko .. takze predpokladam nieco luxusnejsie na styl A7 a MB CLS urcene na komfortne dlhe trasy vyssim tempom co ale neznie zle ...len som zvedavy aky motor ak by prislo do europy u nas dostane... pretoze v amerike to bude mat urcite aj nieco "poriadne" pod kapotou ( lebo tych 244 by s ziadnym vlastnym dizlom ani 180KW motorom z optimy urcite nedalo )