Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Suzuki Swift na dalších snímcích! Tentokrát utekla oficiální brožura

Nová generace Suzuki Swift se tento rok neplánovaně ukazuje již potřetí. Tentokrát máme k dispozici snímky oficiální brožury.
Zpět na článek
19. 12. 2016 11:18
19. 12. 2016 12:28
19. 12. 2016 13:13
19. 12. 2016 14:27
19. 12. 2016 15:47
19. 12. 2016 11:19
19. 12. 2016 11:24
19. 12. 2016 11:43
19. 12. 2016 12:51
19. 12. 2016 12:13
19. 12. 2016 14:34
19. 12. 2016 18:30
19. 12. 2016 20:26
Avatar - Wojta101
19. 12. 2016 11:18
Sport
Swift Sport byl i v současné generaci vydáván za samostatnou řadu, už jen proto, že měl zcela odlišný podvozek. Tudíž zde to nebude jinak.
Na zahraničním webu jsem četl, že se poprvé ukáže už 27.12. v Japonsku..
Rozbalit vlákno
4
19. 12. 2016 12:28
Re: Sport
Veru Sport je akoby samostatny model. Inak Swift je vyborne auto, konciacu generaciu mame 6 rokov, najprv ja a potom zena, a za ten cas mu nic nebolo, sluzi na 100 percent. Jedine co ma mrzi je ze ked som ho kupoval este nebola v predaji Sport verzia, pri tom malom financnom rozdiele by som nevahal :-)
19. 12. 2016 13:13
Re: Sport
V cem byl odlisny podvozek Sportu..?
Avatar - Wojta101
19. 12. 2016 14:27
Re: Sport
Ve své podstatě asi ne tak podstatně, ale nestudoval jsem to. Určitě je jinak odladěný a má jiné brzdy a i stredy kol s 5 šrouby proti 4 u běžných Swiftů. Ale i jiným podvozkem obhajovalo Suzuki vyšší cenu Sporta proti běžným verzím.
19. 12. 2016 15:47
Re: Sport
No nejake rozdily tam asi jsou, me prave zajimalo co vse konkretne vymenili. Vzpominam si, ze jsem nekde na netu videl i prestavbu sporta, kde zadni napravu vymenili za triprvek ze 4x4, aby ji mohli jinak odladit, byla to verze pro rallye...
Avatar - iudex
19. 12. 2016 11:19
Swift Sport
Ad: "Trochu překvapením je absence motoru 1.4 BoosterJet, který známe z modelů S-Cross a Vitara S. Má výkon 103 kW, točivý moment 220 N.m, a do hbitého Suzuki Swift by se náramně hodil. Třeba si jej ale výrobce nechává jako zadní vrátka pro verzi Sport."
Práve Sport má tento motor dostať. Ak by autor čítal článok samotného auto.cz, na ktorý v texte odkazuje, nemusel sa zbytočne čudovať.
Inak Suzuki by mohlo ten motor ešte trochu poladiť, zlepšenie o 3 kW oproti predchodcovi je skôr symbolické (1,4T: 103 kW, 1,6 16v: 100 kW), naviac pri turbe už ten výkon nie je nijaký problém, takže by som si vedel predstaviť 110 až 125 kW. Ale verím, že Swišť bude aj so 103 kW pekne živý.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
19. 12. 2016 11:24
Re: Swift Sport
Ten původní článek je ale plný formulací jako "by mohl"... já osobně bych byl u Sportu pro současnou atmosféru, i když ta 1.4 by jela určitě o dost líp... ale atmo je součást charakteru toho Sportu.
Avatar - iudex
19. 12. 2016 11:43
Re: Swift Sport
To súhlas, ale akosi nevidím priestor pre výkonnejšiu atmosféru, dostať z 1,6ky viac, ako aktuálnych 100 kW a to naviac pri prísnejšej emisnej norme asi nepôjde a väčší objem (=ťažší motor) pôjde priamo proti ľahkosti a obratnosti Swiftu. Asi to bude ten Bústerdžet (to je ale "kúlové" meno, čo).
Avatar - lamal
19. 12. 2016 12:51
Re: Swift Sport
skor, ze tu 1,4 prave kvoli emisiam nejak vyrazne nepreladia... trocha ostrejsie vacky a posunut plny tlak turba kludne vyssie nad 2000ot aby to malo nejaku spicku, aspon kedysi to bolo normalne, dnes nie...
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2016 11:55
Nevím nevím...
Přijde mi, že nový Swift bude vypadat hodně neevropsky, obdobně jako Baleno. Což není překvapivé, vzhledem k jeho nejdůležitějším trhům, ale trochu mě to mrzí.
Rozbalit vlákno
2
19. 12. 2016 12:25
Re: Nevím nevím...
neevropsky? Ve´d to za prvé total európske a za druhé, vyzerá to pekne. Baleno je úplne iný príbeh, to je indické. Suzuki je dobrý príklad toho, že zjednotiť korporátny dizajn je dobrá vec, lebo suzuki má každý pes iná ves a často sú to riadni kríženci.
Avatar - iudex
19. 12. 2016 12:38
Re: Nevím nevím...
Súhlasím s Nonsensom, toto je jasne európsky dizajn a vcelku vydarený, naviac zachováva markanty modelu.
Avatar - lamal
19. 12. 2016 12:13
Swiftik
Som rad, ze vidim tieto foto, prve uniky boli katastrofalne, nakoniec to bude este fesak :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2016 14:34
pekne
a chvalabohu vdaka za tu atmosferu ( mal som trosku obavy lebo s cross mal tiez v ponuke atmo motor ale po facelifte o neho prisiel ) ... ta 1,2ka z balena bude v swifte rozhodne najpredavanejsia a najziadanejsia motorizacia idealne posadena vykonom aj cenou ... a ocakavam aj velmi zaujimavu spotrebu ;-) ... zda sa ze v malej triede prichadza k obmene generacii hned u neikolkych zvucnych mien ... a po micre riu ci fieste tu mame coskoro uz aj noveho svista ... a veruze paci sa mi ... zatial je to super ... jedna novinka lepsia ako druha :yes:
Rozbalit vlákno
2
19. 12. 2016 18:30
Re: pekne
Ten swift vyzera fakt paradne, ak si este zachova cenu pod 10000 EUR s tempomatom a klimou, bude to trhak. 1.25 je asi najlepsi maloobjemovy motor bez turba, paradna spotreba, ide do otacok, auto bude este lahsie ako baleno, dizajn je EÚ-friendly:D Takto si predstavujem druhe auto do rodiny.

Micra sa odpisala sama s tymi pseudomotorcekmi o objeme 0,9 litra
Fiesta bude aj kvoli turbotrojvalcom s vypinanim valca dost draha
Vsetky modely segmentu B dost podstatne rastu a drazeju, tu ma suzuki v ponuke baleno, ak si swift zachova cenu a velkost/malost, mal by byt velmi uspesny...
Avatar - 3_diamanty
19. 12. 2016 20:26
Re: pekne
suhlas... ten motor z balena bude urcite super aj v swifte ;-) ...

za mna najlepsi maloobjemovy motor je 1,33vvti 73kw z yarisu... ten ide tiez do otacok ako pila... a nemas tam ani ziaden start/stop system a ine ku.vitka .... papierovo ma 5 litrov co je tiez pohoda... k tomu s nim mas vzdy 6st manual ... zrychlenie ponuka lepsie ako baleno ... pre mna fakt top motor v dnesnom malom aute