Ceníková cena dle běžného ceníku i30 kombi, 1,6 GDi výbava Weekend s paketem Design a metalízou - Kč 481.890,-- (dle konfigurátoru v tuto chvíli). V rámci akce je úplně stejné auto prodáváno pod názvem výbavy Czech Edition Festival za Kč 406.890,-- (ten samý konfigurátor). Obvykle vyjednatelná cena v tuto chvíli kolem Kč 370.000,--, některé skladovky se dají za oněch avizovaných Kč 360.000,-- nebo se zimáky zdarma.
Např. "moje" firemní ix35 měla v říjnu 2014 ceníkovou kolem Kč 600.000,-- vč. DPH, my ji kupovali cca Kč 435.000,-- a bylo to nové auto, tedy čistopis TP, tacho asi 12 km.
To je snadné, je to o agresivitě importu. A nejen na poli reklamy. KIA např. nemá program permanentní mobility v jehož rámci postaví HYUNDAI na značky dvakrát do roka úplnou armádu aut, která se pak půjčují zákazníkům servisu, a to většinou zdarma. A stejně pořád v servisech brečí, že aut na půjčení je málo. KIA nevěnuje tolik prostoru zápůjčním akcím - auto na 2-7 dnů na vyzkoušení, opět kampaň vedená dovozcem a prodejci opět mají na značkách mraky aut.....
A to se nebavíme o velice agresivní cenové politice, kdy auta s ceníkovou cenou kolem 480.000,-- jsou běžně prodávána kolem 360.000,--. Když to vše sečteš, máš ten rozdíl ;-) .
ten rozdiel hyundaia voci kii je mi tu stale nejako zahadny... chapem ze hyundai je "domaci" ... ale aj u nas je kia "domaca" napriek tomu nepredava u nas dvojnasobok toho co hyundai.... a ano aj ceedy pritom u nas bezne jazdia aj ako firemne... takze nielen hyundai predava firmam... ja praveze vidim snad aj viac ceedov polepenych u nas ako i30tok..... tak jak je mozne ze kia da 8 a hyundai s defakto "skaredsimi" vozmi ( podla mnohych ) dava 20 tisic... rocne ...
F-pace klobuk dole... uz som to auto videl asi 10 krat za posledne dva mesiace... snad ani noveho tourega nevidim castejsie ;-) ...