Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Tipo Kombi konečně odhaluje české ceny. Je o hodně dražší než sedan!

Nejpraktičtější varianta kompaktního modelu Fiatu Tipo je nabízena s pěti motory. V základu je vůz vybaven klimatizací nebo elektrickým ovládáním oken vpředu i vzadu.
Zpět na článek
8. 2. 2017 14:51
Re: Čechům na míru!
Jenze rapid se da koupit za uplne stejnou sumu (byt je ve vsem vyjma vzhledu - ne kvality - interieru horsi). A sedel... pripoustim, ze na fotkach to vypada hur, nez v realu, ale zadna hitparada to samozrejme neni. Astra 1.4T stoji po sleve doslova o par korun vic a to je proste spatne. Je znatelne vetsi na zadnich sedadlech a ma podstatne hodnotnejsi interier a modernejsi motor (byt jsou s nim ted problemy, ale to nechme stranou). Takze ne, nemotam nic. JE to rpesne tak, jak jsem popsal.
Tohle auto ma cenu, pokud pri presne stejne konfiguraci bude MINIMALNE o 1000€ levnejsi. A to je tak nejak sotva (oproti H/K neni vubec). Samozrejme najdou se i znacky, kde to spleno bude, ale bude jich spis mene, nez vice ;)
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2017 22:41
Re: Čechům na míru!
Motáš do sebe argumenty... přes 400 je Tipo už fakt dost dobře vybavený... a pořád ještě do něj můžeš doobjednat věci, který v praxi vůbec nedávají smysl... ale na omračování v hospodě můžeš.

Tys v tom ještě neseděl, viď.
:-)
Dveře nejsou o nic horší, než ty v Rapidu... jen motor vydrží asi to o 250 tis km víc... a přitom to celé stojí asi tak o 50 tisíc míň.
A to pořád Rapid není kombi...
3. 2. 2017 10:23
Re: Čechům na míru!
Cena neni spatna, ale podle me proste neni dost dobra. Vzdy kdyz vidim ty plasty v horni casti dveri, zmocni se me hruza (treba jsou stejne tvrde jak u konkurence, to nevim, ale vypadaji hrozne).
Problem je, ze spousta beznych konkurentu za cenu neco pres 400 tisic nabidne temer to same. Tzn. nebizi se argument, proc neprihodit 10-20 tisic a nekoupit neco jineho (kde dostanu vic volitelne vybavy, nebo moznost jeste lepsiho motoru, pokud budu chtit). V zahranici je tohle auto opravdu o 2-4 tis € levnejsi. Ale u nas? Me to moc smysl nedava.
Zakladni cena od je super, ale ty vyssi vybavy uz proste ne. Davat za auto s 3 hvezdami NCAP a horsim interierem o 15 tisic vic pri cene +- 400 tis. by me ani nenapadlo. Samozrejme netusim, jake budou ochotni dat slevy.
Ponechme ted stranou, kdo je kde mensi o par cm, kdo ma nebo nema to a tamto.
Namatkou Focus 1.0T, Astra 1.4T, Megane 1.2T, H/K 1.6GDI.
1. 2. 2017 23:07
Čechům na míru!
Nový Fiat Tipo SW je přímo ideální kombík pro typickou českou rodinu, která potřebuje robustní jednoduché auto s hodně prostornou kabinou a výborně přístupným a variabilním kufrem a to vše za příznivou cenu. Šance na úspěch tohoto sympatického Itala s tureckým pasem jsou o to větší, že přímá konkurence (zejména Škoda Rapid) karoserií typu kombi prostě nenabízí. :-!
1. 2. 2017 18:53
objektivní srovnání
redaktore,kde máš srovnání s Fabii nebo Octavií (která je konkurence pro I30 x nebo je konkurence pro Passat? ) prostě jak se hodí,že?
1. 2. 2017 13:05
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
500x se mi libi :yes:
1. 2. 2017 06:50
Re: Ceny
No ale jak často lidi obsadí ve svých autech všech 5 míst? Řekl bych, že podstatně méně často, než kombíkáři naplní kufr :-! Takže zbytečně na nich vozí vzduch (to je spíš pro t.e.s.l.u.).
Avatar - pallas
1. 2. 2017 06:31
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
najsilnejší je 1.6 benzín 155k alebo 2.0 diesel 150k. Ale neviem či sa vozí aj do ČR.

****** oprava - fakt máš pravdu, asi už vôbec nerobia C4 s 1.6 THP. Ja som s ním nejakú dobu jazdil, ale je to už asi 3 alebo 4 roky dozadu. Neviem čo je za tým, keď do P308 ju dávajú. V Rusku predávajú C4L (sedan) s 1,6 THP 170k.
PSA zabíja C4 tým , že z nej nerobia kombi. Xsara bola 3d - 5d - kombi a ešte MPV, dnes je z C4 v EU len 5dverák a dve varianty MPV. Ťažko povedať, že prečo.
Avatar - pallas
1. 2. 2017 06:21
Re: Ceny
pretože ľudia zvyknú mať partnerku/partnera, a to sú hneď dve sedačky obsadené - a už by neodviezli kamaráta, svokru, deti, psa, atď. A množstvo áut je 5-miestnych iba papierovo, chcel by som vidieť napr. v BMW 1-er cestovať 5 dospelých chlapov.
1. 2. 2017 01:58
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Tak to před vámi smekám. Možná je to tím, že mám kombíka střední třídy a tak jsem se nijak zásadně neomezoval a hleděl hlavně na bezpečnost a komfort dětí. Když mě nabourali, tak jsem třeba zjistil, že fabia co má tchýně je tak malá, že se do ní nevejde dozadu protisměrná sedačka a dopředu člověk vysoký 180cm. Dostat kočárek do kufru znamenalo pokaždé sundávat všechna 4 kolečka. Ale protože bydlíme na venkově a děti se nám narodili v květnu a červnu volili jsme takový kočárek, aby v něm přežili zimu a i teď v něm 18-ti měsíční synek když usne v pohodě může ležet a zároveň jeho podvozek má dost velká kola a robustní konstrukci, že zvládne cestu lesem a nebo k rybníku atd. Jinak jsem měl dříve také sedan, ale na rozdíl od dnešních aut měl kromě opěradel sklopné i sedáky, takže třeba když jsem jako svobodný chtěl vyrazit na kole nebyl problém vytvořit sklopením sedáků prostor a dát tam kolo, věci do kufru a vyrazit. Dnešní sedany jsou v tomto ohledu většinou mnohem méně praktické. Ale to mě netrápí, protože já si ho v dohledné době nekoupím.
31. 1. 2017 23:03
Re: Gut.
Takový VW Golf vícezónovou klimatizaci i v základní výbavě na našem trhu nabízí. S dolní částí svého segmentu souhlasím, proto mi připadá jako Škoda Rapid.
31. 1. 2017 22:48
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
A okolo 150 000,- dražší jak Logan MCV. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
31. 1. 2017 21:40
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
Neříkám, že já bych si ji koupil... ale myslím, že lidi, co bydlí na vesnicích a předměstích zejména menších měst, co nikam nejezdí a auto chtějí mít jen pro jistotu... takoví by si to koupili.

Nepotřebují ani adaptivní tempomat, ani line asistant, dokonce jsou i ochotni sami parkovat... najedou do roka do 10 tisíc km a chtějí mít auto 10 let, ne ho po skončení leasingu prodat.
Tak takoví by si to koupili.
;-)

Pro mě platí skoro všechno... jen najedu ročně cca 40 tis km, dneska už jezdím o hodně míň.
Proto se mi líbí 88kW 1.4,
Ale víceméně platonicky, loni jsem si koupil 500X. Atmosferickou 1.6. 81kW a stačí úplně v pohodě.
Avatar - KubikCv
31. 1. 2017 21:16
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Tak jinak...stojí těch 60tisíc u Tipa za kombíka? >:D
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2017 21:09
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
Neblázni, tu bych si nepořídil snad ani do Punta.
31. 1. 2017 20:11
Re: Fiat
zas jeden inteligent z hospody....

Ferrari bys taky nechtěl..že
Avatar - Ja Prvni 123
31. 1. 2017 17:57
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
No, tohle neni auto pro obchodaky: multiair zvysuje cenu... a trochu snizuje spotrebu, pri zvysenem vykonu.

Tohle auto ma byt cenove dostupne. 88kW staci. Uspora benzinu by se pri soukromem pouzivani vracela nekolik let.
Takze povazuju za spravne, ze tam neni.
500X je obecne drazsi auto, s vyssimi naroky na dynamiku - tak patri.
A tam taky je. Ten multiair.
;-)

Kdyby do Tipa dali jako zaklad 8V 1.4, s 57 kW, tak bych rekl, ze by se dobre prodavala taky...
Zejmena v hatchbacku.
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
1. Lebo nie sme Turci
2. Lebo za socíku skoro nič iné nebolo a máme ich plné zuby

Kto ešte vymyslí nejaký pekný dôvod?
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Ja chcem radšej teleport... Nepredá niekto nejaký zánovný za dobrú cenu?
Avatar - KubikCv
31. 1. 2017 15:54
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
jsem rád,že jsem rozpoutal malej flame >:D Ale nikde reakce proč jsou sedany v našich končinách opomíjený :-)
Avatar - Emel
31. 1. 2017 14:56
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Ale my se bavíme o C-Elyseé, ne?

Když už jsme u C4, ten teda taky balancuje na hraně... nejsilnější motor 1.2 130k, buď 5MT nebo 6AT... stačí srovnat s 308 aby bylo jasné, jak slabá nabídka to je.
Avatar - pallas
31. 1. 2017 14:34
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
tak on Citroen vyrába sedan aj z C4, tam nájdeš aj to.
Avatar - pallas
31. 1. 2017 14:32
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
a prispievateľov upratovať po sebe
31. 1. 2017 13:42
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Ad. 1, vždy mě zajímalo, jak vypadá internetový kritik kupců SUV a už jsem si udělal představu: to je normálně borec, co dopíše příspěvek, vypne komp, sedne na horáka, nejlíp celopéro, 2,3" pláště a jde jezdi po cyklostezce...vyasfaltované :-!
A jinak moc povedená shrnovačka :-)
31. 1. 2017 13:36
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Kolik míst svého 5místného vozu využiješ každý den?
31. 1. 2017 13:35
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Škoda je tady nejprodávanější auto napříč třidami. Nemusí se cenou vůbec podbízet. Dělal bych to stejně. A ty taky. Když je zakázník ochotný zaplatit za auto nějakou sumu, dáš mu to jen tak o 100 tis. levněji, aby o tobě nemluvili špatně internetoví diskutéři?
31. 1. 2017 13:33
Re: Ceny
Stejně tak se většina vozí v 5místných autech. Jeden řidič a na 4 zbylých místech...vzduch. Proč ta obliba 5místných aut? Proč zde nejezdí jenom roadstry a smarty?
31. 1. 2017 13:30
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
1,4 tjet 88kw myslím není MA. Motor je to super, ale spotřebou na přímostřikovou konkurenci trochu ztrácí.
Avatar - Emel
31. 1. 2017 12:59
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Top benzín je taky jen atmo 1.6, v manuálu jsou jen pětistupně, automat je pouze k té benzínové 1.6... pouze manuální klima, pouze 4 bagy... atd.
31. 1. 2017 12:50
Re: Gut.
No nám prošlo podnikem všechny generace Dobla od 1,9D po nejnovější 1,6 JTD II a žádně neumřelo na nějaký fatální problém. Většinou je dáváme pryč po nějakých 10 letech na celkové opotřebení s nájezdem kolem 270t Km. Trvale provozujeme nějakých 6ks které postupně nahrazujeme. Prodeje těchto dodávek jsou velmi slušné a myslím si, že firmy nejsou blbé a pokud by se kazily tak je kupovat nebudou.
Avatar - pallas
31. 1. 2017 12:47
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
že im chýba silnejší diesel?
31. 1. 2017 12:37
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Tesat do kamene :yes: (zejména první odstavec...)
31. 1. 2017 12:35
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Ochtáfka je nejlepší na planetě, to nevíš? S ní se nemůže měřit opravdu nikdo. To si zapamatuj ;-)
31. 1. 2017 12:33
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Z toho jasně plyne, že nejlepší investicí je kůň :yes:
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 12:27
Re: Gut.
Tam se ale k autům ani slušně chovat nedá. Příklad z České Kamenice. Pošta v rámci úspor zrušila tři pěší doručovatelky, co měli přímo v Kamenici, a začala to objíždět autem z Děčína. Motorizovaný doručovatel (řidič) + 1 pěší doručovatelka. Ta vystoupí v centru a obíhá to tam, zatímco řidič objíždí zbytek. Auto nesmí nechat nastartované nebo nezamčené. Takže tisíckrát (přeháním ale ne zas tak moc) nastartuje, popojede 20 metrů a chcípne to. Dobře, už je z toho unavenej a porušuje předpisy, takže to neudělá tisíckrát, občas riskne zaběhnout ke schránce a nechá auto blafat, tak je to dejme tomu osmsetkrát. Ale i tak tisíckrát zatáhne ručku, dvoutisíckrát otevře a zavře dveře, konkrétně v té Kamenici to auto pořád rve do kopců...no prostě šílenost. Jistě, balíkáři jsou na tom líp, těch zastávek je o dost míň, ale v tomhle listovním doručovacím režimu jsem viděl jezdit Fabie, Partnery, Dobla. Takový auto má po 50.000 km na hrbu prakticky desetkrát tolik.

A pointa ? Po pár měsících režimu doručování z Děčína se zjistilo, že to jeden řidič + jedna pěší v Kamenici nezvládají. Že by znovu najmuli ty tři pěší přímo v Kamenici ? Ale kdež, s tím řidičem začly jezdit dvě pěší z Děčína. >:D 8-s Nechceme přece úspory zadarmo.

Based on true story.
31. 1. 2017 12:26
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
:-!
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
Ja som po Opli veľmi nepozeral, nejak ma ničím zvlášť nepriťahuje, ale po minulom článku som šiel omrknúť ceny, pretože mi to tiež prišlo ako sakra dobrá ponuka.
31. 1. 2017 10:50
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
>:D
31. 1. 2017 10:47
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Víš vůbec, co je to ekologie? A na dani zaplatíš víc, už jen díky vyšší spotřebě paliva.
31. 1. 2017 10:42
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
Opel to tak dělá, jak dlouho si jen pamatuji (sleva už v konfigurátoru).
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
Ja mám pocit, že zľavy dávajú všetci. Pozeral som sa na Zafiru vo fullke cenníková cena takmer 28 tisíc a po zľave cez internet niečo vyše 22. A to som ani nebol jednať v predajni...
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
A to si ešte nebol v Dunajskej Strede, tam je napríklad celý výklad po maďarsky a uprostred veľký nápis SALE -20%...
31. 1. 2017 10:27
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
Běžně používám nebo, když chci implikovat, že výčet není (respektive nemusí být) úplný. A když dáváš někomu vybrat, nebo bez čárky neznamená, že si nemůže vybrat víc věcí, nebo dokonce všechny. Kdyby se ty možnosti vylučovaly (mohl bych mít buď čaj, nebo kávu, ale ne oboje, když použiji tvůj příklad), byla by tam čárka.

A příště si nehraj s formátováním, když po sobě neumíš uklidit. :-!
Avatar - Ozzman
31. 1. 2017 10:27
Re: Gut.
Já se také ještě nesvezl, ale až ho odzimuje, asi přijdu s prosíkem >:-[]
31. 1. 2017 10:16
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
Dobré jsou také záporné slevy. A to to klidně obchody lepí na výlohy. Pro mne je tedy -20 % ekvivalent slevy 20 % a slevu -20 % bych chápal jako zdražení o 20 %, kdybych nevěděl, co se snaží říct. :-)
Avatar - Emel
31. 1. 2017 09:19
Re: Gut.
Soused dělá servisáka ve Fiat / Iveco a mají tam Dobla pro Českou Poštu... diplomaticky řečeno to moc nechválí. Ale jak se k těm autům chovají je asi věc jiná.
Avatar - Emel
31. 1. 2017 09:12
Re: Gut.
To máš dobré známosti... jasně, proč ne, taky bych tím klidně na houby jel, pokud zaparkuješ někde na kraji.

BTW, 488 by mě fakt zajímalo - 458 je moje srdcovka, 488 teoreticky míň, ale nikdy jsem v tom neseděl...
Avatar - Anonym
31. 1. 2017 09:08
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
A nezapomeň si ještě odečíst obvyklou akční slevu 20 000,-, kterou ti Fiat dá automaticky (viz jejich ceníky) a jsi na super nabídce!! :yes:
Už mají i pár skladovek [odkaz]
Avatar - Ozzman
31. 1. 2017 09:05
Re: Gut.
>:-[] To bych rád viděl, na toho známého prý koukali jak na uplného magora >:D On má tedy zvláštní styl, jezdí s tim třeba do lesa na houby.... no někdy ti povyprávím >:D
31. 1. 2017 08:56
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
Klidne i se zakladem, ta 1,4T-Jet je super motor. Jen se divim, ze nepouzivaji MA. Nebo to jen nepisou..?
Avatar - Emel
31. 1. 2017 08:55
Re: Gut.
Najdu ti fotku, jak za RX- 7 táhneme druhou RX-7 na plaťáku... normálka :-) .
Avatar - Emel
31. 1. 2017 08:51
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
>:D

Zapomněl jsi třeba na honiče, kteří zaplatí nekřesťanský peníze za silnej motor, ačkoli na dálnici je maximálka 130.
A pak taky na dobytek, co auta fasuje ;-)
31. 1. 2017 08:51
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Do 3dv hb jseme se vesli prave v teto kombinaci naprosto v pohode. Jen musis chtit a ne hledat vymluvy. Samozrejme chapu, ze pokud mas kombi/mpv, tak je zivot v tomto ohledu podstatne jednodussi.
31. 1. 2017 08:48
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
31. 1. 2017 08:40
Re: Fiat
ja som mal jeden firemný a nebyť v tej dobe retardovaného servisu, tak by som žiadnu ťažkú výčitku nemal. V tej dobe sme ich v práci mali zopár a problémy sa nám vyhýbali...
31. 1. 2017 08:36
Re: Tak hrozný to neni
Jo to dostaneš, ale je to liftback a ve výbavě style, tedy nejvyšší toho zas až tak moc není a se silnější 1.2 je za 390 tis. Tj raději větsí objem+výkon+kombi ;-)
31. 1. 2017 08:36
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
>:D >:D k bodu 1-3 len toľko, že si neekologické prasa, lebo máš vyššiu spotrebu a mal by si byť extra zdanený
31. 1. 2017 08:33
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Ja síce nevyužijem prepravnú kapacitu kombi každý deň, ale prepravnú kapacitu mpv využívam každý druhý deň a k tomu si užívam pár vymožeností, ktoré v hb, sedane,alebo kombi nenájdem. A čo to znamená? Nič, koľko ľudí, toľko chutí ;-)
Avatar - Ozzman
31. 1. 2017 08:29
Re: Gut.
No... jeden známý od nás z města si objednal Ferarri 488 a s vážnou tváří se byl zeptat, zdali mu namontují tažné (Z hecu jsem mu ještě vygooglil nějakého brita, který si ho nechal přidělat na 360tku >:D ). Nakonec si k tomu ještě objednal Maserati Levante a problém vyřešil >:D
31. 1. 2017 07:10
Re: Gut.
Kde je problém s Tureckem? vyrábí tam všechny generace Dobla a to bych rozhodně nenazval poruchovým vozem.
Avatar - _Karel_
31. 1. 2017 06:08
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
>:-[] :yes: fakt dobrý!
31. 1. 2017 02:56
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Jenže když už vyrazím s rodinou a dám do kufru sedanu kočárek kam dám ostatní věci? Možná s jedním dítětem to ještě jde, ale se dvěma plus manželka v autě a do interiéru se skoro nic nedá.
Avatar - Sumi2000
31. 1. 2017 01:07
Re: Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
cena mi přijde celkem ok ;-)
Avatar - Sumi2000
31. 1. 2017 00:57
Re: Hezký.
Kombík Fiatu několik let chyběl a tento je moc hezký :yes:
Avatar - woody-alien
31. 1. 2017 00:07
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Shrnovačka (to už tady dlouho nebylo ;-) )

Kupci aut jsou všeobecně pitomci. Pár příkladů....

1. Koupíš SUV. Taháš zbytečný železo a k čemu ? Když už tam vůbec máš AWD, stejně vjedeš tak maximálně na polňačku, což zvládne každej vehikl.
2. Koupíš MPV. Akorát na silnici dobře rozrážíš vzduch těm za tebou, jezdí to na prd a proč ? Aby sis vozil vzduch nad hlavou, kombík v pohodě stačí.
3. Koupíš crossover. No tak to je kombinace od všeho zlého trochu, trochu SUV, trochu MPV, ale hlavně je to vysavač na peníze pro ňoumy, co musej bejt in.
4. Koupíš kombík. Využiješ ho tak dvakrát za rok, ale hlavně že máš vzadu jámu. Místo elegance jenom škatule na boty.
5. Koupíš sedan. Jasný, 500 litrů kufru, jenom bys tam ten náklad musel nalejt hadicí.
6. Koupíš liftback. Pitomec,co chce přístup do kufru ale zároveň si hrát na pána v limuzíně. V první zatáčce se mu to zkroutí jak paragraf.
7. Koupíš automat. Nj, pána v autoškole nenaučili řadit, případně je to líné hovádko, jež by se vůbec nemělo nazývat řidičem.
8. Koupíš nafťák. Nejen že nám, ty *, chceš zničit planetu, ale navíc jsi ubohej škudlil. A pro ten tvůj zátah vodspoda neváháš jít přes mrtvolky ještě nenarozených dětí.
9. Koupíš malé auto. Neumíš počítat. Jednak si za skoro stejný peníze mohl mít větší, mnohem větší. A druhak s tím svým kufírkem pojedeš na nákup třikrát, zatímco nám stačí jednou do tejdne.
10.Koupíš nové auto. No to zas chytili hejla. Za roční voňavku jsi mohl dát o třetinu míň. Navíc jsi levák, co na autě neumí vyměnit ani kolo, protože jinak bys za ty prachy pořídil mnohem lepší, lehce jetou osmiletou káru z doby, kdy motor byl ještě motor a ne pohon na stěrače.
11.Koupíš auto. To jsi ale pitomec. Vem rozum do hrsti, jestli teda máš co, a začni počítat. Pořizovací cena, provozní náklady, pojistka, dálniční známka, servis, parkování, residentní karta, mytí, leštění...a pořád nemáš žádnou jistotu, že to bude jezdit. Naopak že přijdeš během pár let o většinu hodnoty toho křápu, to je tutovka. Si moh v klídku jezdit tágem a vyšlo by tě to levnějc.

;-)
30. 1. 2017 21:53
Re: Tak hrozný to neni
ne že bych chtěl obhajovat rapid, ale s 1,2 81kw je v nejvyšší výbavě určitě pod 400tis (v čr ve fresh tuším kolem 350tis ceník) a kolem 8-10 procent furt usmlouváš, ale to je jiná
Avatar - Ja Prvni 123
30. 1. 2017 21:49
Re: FIAT este existuje?
Mně prostě i tohle Tipo přijde hezký.

[odkaz]

Nepřu se o palubku v nižších verzích.. tam díru do světa neudělali.
Ale 7" už je ok.
Myslím.
30. 1. 2017 21:33
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Ten se vejde i do sedanu/ kupé.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 1. 2017 21:29
Re: Nevím
Svez se, srovnej výbavy... a pak mudruj.

Rozhodně není horší - tak proč by měl být levnější.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 1. 2017 21:25
Re: FIAT este existuje?
Vypadá to, že prostě jen tak provokuješ... protože jestlis o tom nevěděl a přitom si koupil Fiestu a Fluence, tak tos ten průzkum trhu docela odfláknul.

Ale sám si protiřečíš, takže jen tak provokuješ... takže Fiat design NIKDY neuměl... ale KDYSI to bylo o moc lepší?

;-)
Avatar - Ja Prvni 123
30. 1. 2017 21:22
Jak píše někdo nahoře... nadpis je hodně bulvární.
Možná je o hodně dražší než sedan... ale zcela přiměřeně dražší než hatchback.

Navíc příjemně progresivně = v základu o 30 tisíc... střední výbava o 27 a nejvyšší jen o 22.

Takže kombík s foukanou 1.4 v nejvyšší výbavě bude ideální volba.
Avatar - beibej
30. 1. 2017 20:59
Re: FIAT este existuje?
Renault Fluence GT: sportovní bodykit a 180 koní pouze pro Brazílii
hledejte na autoforumtečkacz
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 20:57
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
Když budeme rejpalové, tak podle autora, cituji: "V základu je Tipo Kombi vybaveno... i sedadlem řidiče ".
30. 1. 2017 20:47
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
Toto se tu řešilo už několikrát, bohužel zdejší jednodušší redakce si neumí ani sehnat pořádné informace, natož psát korektně a bez chyb.

Ono převést myšlenku na text je u redaktora až to poslední, co bychom asi očekávali.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 20:47
Re: Gut.
K čemu nový Megane, když starý nebyl špatný? ;-)
K čemu xenony, když výrobce umí dobrý halogeny?
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 20:42
Re: FIAT este existuje?
jo legenda.... fiat topolino :yes:

ale mne sa moc fiatovsky zda aj sucasna F500 ;-) .. to je proste fiat desatrocia :yes: a mozno aj dalsich 50 rokov uz viac "fiatovsky" fiat nepride
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 20:37
Re: Nevím
Seš si jistej, že je Tipo menší než třeba Megan, nebo vůbec že je obecně v rámci třídy malý?
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2017 20:35
Re: Gut.
K čemu adaptivní podvozek, když výrobce umí udělat dobrý klasický? K čemu multibrzda a podobné vycpávky ceníku od jednoho konkrétního výrobce, který ti zjevně dělá dobře u srdíčka?
Avatar - KubikCv
30. 1. 2017 20:33
Re: Gut.
pobavilo mě to nedávno :-) Dvě identický auta.. VW zapíše tažný a zastoupení Škodovky odkáže zájemce o Citigo a kouli na Fabii :-) Přitom motor shodnej. Proč to nejde u cíga? Nebude to dáno konstrukcí...jen přístupem automobilky...
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 20:33
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Jak to víš? Já v autě ledničku snad nikdy nevezl, a zavazadlový prostor využívám pravidelně. A určitě se do kombíku na dovolenou vejdeme coby 2+2 líp, než do sedanu.
Pokud ti vyhovuje sedan, nic proti. Ale určitě nemáš úplně stejné potřeby jako jiní.
Dodnes pamatuju, jak mi tu kdosi vysvětlil, jakej jsem pitomec, když v autě rád sedím nízko (a proto mi nesedí i-cockpit Peugeot), že v autě musím sedět vysoko, abych všude dobře viděl. Tohle (kombi/sedan) mi přijde podobné. Každý má jiné potřeby. Obojí má výhody i nevýhody.
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2017 20:32
Nevím
nevím, nemám zdání... Ale ceny jsou ve srovnání s konkurencí dost sebevědomé. Tipo je menší, než mainstreamová nižší střední, i levněji stavěné (byť oproti sedanu je to krok vpřed). Ale atakovat cenu Focusu, či Méganu s výkonnějšími motory a větším prostorem... dost odvaha.
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2017 20:30
Re: FIAT este existuje?
Nějaký "bodykit" se na Fluence dal taky koupit. Dva takové občas potkávám, krémový a stříbrný.
30. 1. 2017 20:30
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
Z clanku:
"Druhý stupeň Plus přidává 16palcová kola, diody pro denní svícení, multifunkční volant s koženým věncem
nebo
rádio ovládané prostřednictvím pětipalcové dotykové obrazovky."

To je pekne blbe - bud mam volant a jedu bez radia
nebo
sedim na parkovisti a ovladam radio dotykovou obrazovkou. Bez volantu.

Mozna to pisatel myslel jako v tom prisne logickem stylu:
Hostitel: "Chcete caj nebo kavu"?
Host: "Ano."

:-!
Avatar - Emel
30. 1. 2017 20:28
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
A jako když ji nevyužiju každý den, ale jen jednou do měsíce, tak je to zbytečné? Teď v zimě je kufr plný každou chvíli.
Avatar - Stejsn
30. 1. 2017 20:26
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Kočárek? ;-)
Avatar - KubikCv
30. 1. 2017 20:26
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
ne je to o tom přístupu "co kdyby". Ruku na srdce kolik lidí využije přepravní kapacitu kombíků každý den? >:D Co je lepší..připlatit si za kombi "co kdyby" a nebo mít levnější karosářskou variantu a tu ledničku si za tři stovky nechat domů dovézt bez toho aniž bych si zničil interiér auta? >:D
Avatar - Emel
30. 1. 2017 20:26
Re: FIAT este existuje?
Prostě to otřepané.... kola a světla dělaj auto :-) . Na cestě jsem to neviděl, možná by byl kus wow efektu fuč.
30. 1. 2017 20:21
Re: Gut.
"..Ovšem jestli se vyrábí v Turecku, tak to je těžký hendikep.... "
Ne jestli, ono se to tam *opravdu* vyrabi.
KIA Ceed SW je proti tomuto tureckemu slepenci o jednu kvalitativni tridu vys.
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 20:20
Re: FIAT este existuje?
fiat by mohol k nam dotiahnut aj ten fiat strada z brazilie ( vyzera vazne fajn ) ... ;-) .... len kto by to u nas vo velkomestach kupoval ze jo
30. 1. 2017 20:16
Re: Fiat
Jaká je nejmenší součástka u fiatu? Mozek jeho majitele.
>:D
30. 1. 2017 20:15
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
cena skodovky te nemusi trapit. skodovka se nekupuje ale dobytek ji vyfasuje v praci
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 20:13
Re: FIAT este existuje?
co je v podstate akoby brava v kombiku ;-) .. razvor rovnaky.. aj interier ...
Re: FIAT este existuje?
Akurát to nie je teraz o "ošklivosti", len tu jeden vtáčik pípal vtákovinu, že Fiat nikdy nevedel dizajn...

Fiat Coupe stačí otočiť do správneho pohľadu: [odkaz]%20Coupe%20(1… Kto ešte si na taký dizajn trúfol?
Panda bola vždy milé autíčko, Multipla bola taká škaredá, až bola krásna - ponúkala toľko výrazu a svojských tvarov ako žiadne iné auto.

Ale aj tak, ten nafiatovejší Fiat všetkých čias: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 20:11
Re: FIAT este existuje?
Za mě jednoznačně Punto mk1 a Panda mk2.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 20:10
Re: FIAT este existuje?
:-O To vypadá dost dobře! Fakt to tu ti bl.bci nenabízeli? Docela škoda.
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 20:09
Re: FIAT este existuje?
asi som divny ale mne sa paci aj doblo trekking... v cervenej na velkych kolach pecka... je to v podstate nieco ako bol kedysi roomster scout .. cize taka "dodavka" .... ale na volne chvile alebo aj na pracu fajn ... pritom ozaj nevyzera dodavkovito... ale skor rodinne a tak nejak dobrodruzne :yes:
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 20:09
Re: FIAT este existuje?
Fluence ve Sportu mě svého času docela ohromil...ale to se u nás snad ani neprodávalo. :-) [odkaz]
Avatar - Stejsn
30. 1. 2017 20:08
Re: FIAT este existuje?
Marea Weekend, za mě i po letech jedno z nejhezčích kombi.
30. 1. 2017 20:06
Re: FIAT este existuje?
No já bych šel do toho Punta a v Abarthu ;-) Ale Stillo vs. Bravo by vyhrálo Bravo ;-)

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 20:06
Re: FIAT este existuje?
tak ono je aj generacne novsie ako prva brava ze jo... to nejde ani zrovnavat takto... tie roky pokroku u stila citit uz na fotke.... to je ako zrovnavat feldu s fabiou

brava vyzerala dobre na svoju dobu... ale stilo vyzera dobe este aj dnes :yes:
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 20:02
Re: FIAT este existuje?
Netrufnu si říct.Kdybych z těch dvou vybíral dnes, tak asi 3D Stilo.
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 20:02
Re: FIAT este existuje?
obe mali nieco do seba... ale k trojdveraku stilu mi tie hrany pasuju... aj ked bravo/brava boli kusok zaoblenejsie .... dnes sa ale hrany na kasni a male kukadla opat vracaju do mody .... :yes:

hrany starnu proste pomalsie... a to trojdverove stilo este aj dnes vyzera akoby prislo na trh len vcera :yes:
30. 1. 2017 19:54
Re: FIAT este existuje?
Jako třeba tohle?

[odkaz]

A nebylo původní 3dv Bravo hezčí?

[odkaz]
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 19:45
Re: FIAT este existuje?
Jo, na to jsem zapoměl, určitě! ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 19:43
Re: FIAT este existuje?
prihovaram sa aj za trojdverove stilo ;-) ... tiez vie vyzerat paradne
30. 1. 2017 19:40
Re: FIAT este existuje?
Jo, Grande Punto byla pecka ;-)

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 19:39
Re: FIAT este existuje?
fiat mal vzdy dizajnovo pekne vozy aj zaujimave.... velmi pekne bolo podla mna na svoju dobu ( a dodnes je vlastne pekne ) aj punto II este pred tym nevydarenym faceliftom ... vyzera sportovo ... stylovo.. vyrysovane ... s krasnymi stihlymi kukadlami... zvlast zlty sporting s 6st manualom ...... dnes uz v podstate aj vzacny kusok :yes:

ono tento hranaty dizajn s malymi svetlami a hranami sa naspat vracia ... :yes:
Re: Ceny
A čo má česká láska ku kombíku spoločné s tým, že vy v ňom vozíte iba vzduch?
Re: Ceny
Nemá, čo tiež nemusí byť záruka, že sa tam nastupuje lepšie.
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 19:27
Re: FIAT este existuje?
fluencu dost pomohol facelift ... po nom uz to konecne vyzera ako auto a nie nejaky obojzivelnik ..... ale aj mne sa vizualne tipo paci viac ... je vzhladovo lepsie uchopitelne :yes:
Avatar - Emel
30. 1. 2017 19:26
Re: Gut.
CitiGo a tažný? Jestli tohle je největší problém...
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 19:26
Re: FIAT este existuje?
Tak já bych tam z tvého seznamu nechal jen Barchetu, přidal Bravo a Grande Punto. Ostatní mi přijdou ošklivé.
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 19:22
Re: Gut.
To bylo jen rýpnutí (Civic je v tomhle docela unikát i v rámci "supermainstreamu"). Ale je nespornou výhodou Tipa, že u něj nemusíš dělat tříválcové kompromisy, protože hned po atmozákladu nabídne za pár korun 1.4 turbo.

A je sice třídní low-cost, ale zase z něj nedělej Logan.
Avatar - Stejsn
30. 1. 2017 19:21
Re: FIAT este existuje?
Tak Tipo je proti Fluenci umělecké dílo.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 19:20
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Ještě by ses mohl divit, na co kupovat rychlá auta např. Porsche, když máme rychlostní limity 50/90/130. Nebo proč se nabízí tolik barev kastle, stačila by jedna, bylo by to i levnější.
Re: FIAT este existuje?
Tak sa pozri sem na tie bezvýrazné autá od Fiatu: [odkaz]
Fiaty v histórii vyčnievali často, koľko ich vôbec poznáš? Že vo Fiate nikdy nevedeli dizajn, to môže napísať len úplná trúba čo o Fiatoch nevie nič. Alebo o dizajne. Ktoré z toho?
Aby sme nešli ďaleko do histórie, chceš tvrdiť, že toto boli autá s nevýrazným dizajnom?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Stejsn
30. 1. 2017 19:18
Re: Fiat
Jj. Fiat, Ford, francouzi a folcvágen ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2017 19:18
Re: FIAT este existuje?
podla mna je moc podarene aj to SUV 500X .... ale aj panda.... akurat u nas moc minivozy nerfcia ;-)
Avatar - Stejsn
30. 1. 2017 19:16
Re: Ceny
Já vím, ale ptal ses jestli je to jen prodloužený hatchback jako fávo/felda. Není.
Avatar - Stejsn
30. 1. 2017 19:15
Re: Ceny
Měl jsem Tempru sedana a kombi. Kombi mělo druhý pár dveří shodný se sedanem. A kvůli tomu mělo šikmý C-sloupek. Nejen že to bylo designově neskutečně hnusné, ale hlavně při nakládání dítěte do sedačky vzadu jsem mu o ten dementní sloupek nejednou otloukl hlavu. Takže za mě je super, že nové Tipo to tak nemá.
30. 1. 2017 19:06
FIAT este existuje?
Ako nic v zlom Fiataci, ale jediny Fiat dizajnovo ako-tak je zenske auto Fiat500. Dizajn bohuzial nikdy nevedeli, a toto kombi je ukazkovym prikladom. Nevyrazne, proste uplne bez emocie. Trochu skoda, kedysi bol Fiat dost znamy. Nechcem nikoho urazit, sam jazdim s Fiestou MK5 a Fluencom, ti tiez z dizajnu teda moc nepobrali :-) Dufal som ze sa Fiat pozviecha a prinesie konecne daco prevratne
Avatar - KubikCv
30. 1. 2017 19:05
Re: Gut.
Škodovka to má moc dobře odstupňovaný...Chceš malý auto a tažný? U Citigo máš smůlu.."musíš" do Fabie (přitom VW pro UP schválí tažný). Je ti Fabie malá a Octavia 3 zase moc drahá? Máš Rapida. Nechceš aby si tvoji drahou vofci pletli s Rapidem? Máš Superb >:D >:D
Avatar - KubikCv
30. 1. 2017 18:42
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Nechápu proč jsou sedany tolik opomíjené. Zavazadelník je většinou dost velký a na běžné užívání (nákupy apod) úplně v pohodě.Plusem je tepelná pohoda v zimě při otevřeném kufru. Ale je to o přístupu lidí...co kdybych někdy vezl ledničku..kolo..televizi..vezmu kombi :-) Většina lidí se cuká než aby si nechalo nadměrné zboží dovézt,radši si huntuje kombíka >:D
Avatar - Barry Lyndon
30. 1. 2017 18:29
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
Ono nejen na blesk.cz. jsou délky aut dlouhé případně krátké, šířky aut široké případně úzké a ceny aut drahé případně levné...
Avatar - Anonym
30. 1. 2017 18:28
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
"Clanek nesrovnava cenu Tipa a dalsich aut" ...A proč je tam ta první tabulka???? Nekdo se potrebuje zastavat ACZ nebo....? >:D >:D >:D
Avatar - Anonym
30. 1. 2017 18:26
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
1) Ty už jsi v tom seděl a jezdil, že víš, že to není konkurence pro Octavii, nebo si to odvodil ze zdejších testů? P.S. Když je něco levnější, neznamená to hned nekvalitnější a naopak !!!
2) Kdo potřebuje Nm, koupí silný motor (JTD nebo T-Jet), kdo chce jezdit po městě a okolí za rozumnou spotřebu, koupí nesmrtelný a spolehlivý Fire 1.4!!!
A takových lidí je dle mého názoru nejvíc, jen jsou hloupí a kupují si předražené turbobenzíny nebo turbonafty do města a pak se diví v servise >:D
30. 1. 2017 18:08
Re: Gut.
No takový mainstream entry auto. Což si myslím, že rapid je taky. Nicméně mně líp pasuje jako konkurent rapidu než octavii. Prostorem a vším. Teda ten HB, kombi rapidu chybí. Možná až moc. Nechápu proč když rapid stojí stejný peníze jako fabia dělají kombi (tj. prostornáý auto) z menší fabie. To nedává smysl. Jinak test rapid-tipo by mohl být zajímavý. Každý to auto je postavený trochu jinak, ale směřují na stejnou peněženku.
Avatar - miromen
30. 1. 2017 18:00
Re: Gut.
To je přece uplně jedno, kdo by co koupil do 400tkč, ale Tipo je prostě lowend a ty tu vzpominaš např. Hondu, tedy běžny mainstream. To by bylo docela mimo, ze strany Fiatu, kdyby nasadili stejne ceny. Ceny se snad musi brat takove jake jsou a ne ty ktere tu byly či snad budou.
Avatar - Dzakobo
30. 1. 2017 17:58
Re: Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
Taky "Renault Grandtour", asi myslel Megane, ale to by se nesmělo s*át na korekturu...
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 17:54
Re: Tak hrozný to neni
Základní 1.4 ne, ale největším plusem Tipa je T-Jet. Na ten zase Focus při rozumné ceně odpověď nemá.

EDIT: Trochu jsem se zamotal v tom jejich konfigurátoru...Focus vychází překvapivě dobře, nicméně stále je to 1.4 R4 vs 1.0 R3. :-)
30. 1. 2017 17:45
Re: Tak hrozný to neni
Jo s tím asi souhlas, jediný použitelný motor je ten T-Jet. S Focusem mám roční zkušenost a stačilo, to auto je i ve verzi kombi uvnitř miniaturní, ikdyž má velmi dobrý podvozek i řízení, tak domu bych ho nechtěl ;-)
Avatar - Emel
30. 1. 2017 17:39
Re: Tak hrozný to neni
Na druhou stranu, jak je vidět v tabulce, tak za 339 je tu Focus Combi - s 1.6, s víceprvkem a s 5* v EuroNCAP. Ta základní 1.4 už pak nevypadá tak lákavě.
Prosím, naučte konečne redaktorov...písať.
"To znamená, že základní cena kombi je o 30.000 korun dražší..."

Mňa v škole učili, že cena môže byť vyššia či nižšia, drahšie je snáď to auto, nie? Nekupujeme predsa ceny, kupujeme autá.
Niečo podobné tu bolo prednedávnom, keď autor jedného článku tvrdil, že zdraželi pokuty...
A to sú profesionáli, ktorí by mali tieto veci ovládať lepšie ako hociktorý bežný čitateľ...

:-!
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 17:36
Re: Gut.
No vidíš, a Fiat ti téměř mainstreamové kombi za tu cenu nabídne. Na mainstream asi nejvíce ztrácí úplnou absencí modernějších/luxusnějších prvků výbavy typu LED, vícezónová klimatizace a podobně, ale na ty můžeš v základních (i nezákladních) výbavách konkurence zapomenout. A útočit na Octavii RS/L&K, Golf Highline/Alltrack a podobně nabušené modely s cenovkou hodně nad 600k, takové ambice Tipo nemá. Je to prostě solidní rodinné auto pokrývající dolní část svého segmentu, nic víc, nic míň. Podle mě je zacíleno velice dobře.

A třeba multilink, o kterém píšeš výše, rozhodně není pravidlem ani v mainstreamu.
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Neriešil by som, o koľko je drahší. Skôr by ma zaujímalo, čo je na ňom, okrem tvaru karosérie, iné alebo lepšie, že má o toľko vyššiu cenu.
30. 1. 2017 17:33
Tak hrozný to neni
Mě to zas tak hrozný nepřijde. Dostanu-li lepší karoserii Kombi, motor 1.4T-Jet s 88kW ve verzi Plus pod 400tis? Za ty prachy se prodává podobně vybavená Fabie Combi nebo oholený Rapid s 1.2TSi 81Kw >:D
Re: Ceny
Našťastie? Je to nejaká chyba? Čím univerzálnejší diel, tým lacnejší, dostupnejší a kvalitnejší.
30. 1. 2017 17:29
Re: Gut.
Agresivne ceny nahoru??? Lide rychle zapominaji....

Podivej se co se dalo koupit za 300 / 500 / 800 tis. atd. pred 10 a 20 lety a srovnej s dneskem. Ja si spis myslim, ze je naopak prilisny tlak na nizkou cenu, lidi chteji od "krize" v 2009 vsechno se slevou, ale zaroven at to umi million veci....takze automobilky se prizpusobuji (stejne jako vyrobci cehokoliv) a vyrabi vetsi, lepe vybavena auta za nizsi ceny, ktera se logicky vice a vice kazi a mene a mene vydrzi.

A tento trend je uplne vsude - opravdu kvalitni vec, ktera vydrzi dlouho, se v nekterych oblastech uz neda sehnat za jakekoliv penize. V jinych oblastech zase stoji extremne moc, aby tu kvalitu firmy zaplatily, rozumej aby si mohly dovolit dlouhy zivotni cyklus vyrobku. Ale I ten nelevnejsi smejd ma 27 funkci, ktere k nicemu beztak nejsou.
Lidstvo bohuzel se svym premyslenim speje do zahuby a o vyvoji uz se take neda mluvit, vymysleji se z 90% nesmysly, ktere nikdo nepotrebuje....a to zdaleka neplati jen o autech nebo vecech obecne.
Avatar - Emel
30. 1. 2017 17:29
Re: Gut.
Já se nehádám, pár věcí chybí. Můžeme diskutovat, nakolik je relevantní automatické parkování nebo kolik konkurentů má adaptivní podvozek (moc jich není). Třeba lepší světla ale beru, to je škoda.

Je zjevné, že Tipo nestíhá špičku mainstreamu v její plné šíři, ale na základ mainstreamu to podle mě tak nějak stačí.

Nakonec je to hra se slovy, zákazník se zorientuje sám, bez ohledu na nějaké třídy.
Avatar - Barry Lyndon
30. 1. 2017 17:23
Re: Gut.
však ona taky ČR není úplně mainstreamová země, aby lidé platili za rodinné kombi nižší střední třídy 700tis a více. ČR je holt lowcostová země a většina lidí očekává, že rodinné auto nižší střední třídy za těch cca 400tis pořídí...
30. 1. 2017 17:21
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
A jeste jedna, uz vice konkretni vec k Tvemu textu:

Clanek nesrovnava cenu Tipa a dalsich aut, ale Tipa Kombi a jinych verzi Tipa a zde je rozdil oproti ostatnim automobilkam (mezi sedanem a kombi) opravdu velky.

Nevim tedy proc sem tedy tahat Octavii nebo jakekoliv jine auto, o tom ten clanek neni. Koneckoncu zakladni BMW 1 je jeste mensi a drazsi nez Skoda - a co tim chtel basnik rict? Nekdo se potrebuje obouvat do Skodovky nebo....?
Avatar - Barry Lyndon
30. 1. 2017 17:18
Re: Gut.
Tak je pravda, že toto všechno lze mít třeba u O3 za příplatek, ale cena auta je pak zase poněkud nesmyslná (ona i O3 má své kompromisy, aby nelezla Golfu do zelí), takže je otázka, kolik třeba těch O3 má výbavu právě tak na úrovni onoho Fiatu (řekl bych, že většina, vždyť většina nemá ani xenony...).

Celkově vzato je Tipo asi někde napůl cesty mezi Rapidem a Octavií. Ovšem jestli se vyrábí v Turecku, tak to je těžký hendikep....
30. 1. 2017 17:17
Re: Gut.
no to nevím. Ale 400 t. Kč (11 000 €) rozhodně není rozpočet na mainstreamové kombi nižší střední. To je rozpočet na ten lowcost o kterém tady píšu.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 17:17
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Co je na tom k pousmání? Když je o 60tis. dražší, než sedan, tak to JE o hodně.
I tak není drahý, ale je o dost dražší než sedan.
30. 1. 2017 17:16
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Naivni pohled. Podivejte se na jakakoliv media, novinarina uz neni co byvala (ne ze by byvala neco skveleho). ZADNE medium na svete nehlasa pravdu a ZADNE medium nepotrebuje mit super obsazne, vystizne nadpisy....ktere si pak nikdo neprecte nebo z nadpisu bude vse zcela jasne. Tak penize neziskaji.

Nemuzete (resp. samozrejme muzete) zkratka vycitat auto.cz a zadnemu jinemu (nejen) zpravodajskemu serveru, ze ma lakave nadpisy - pri dnesnim poctu zprav na internetu mate v zasade jedinou moznost, a to lakave osloveni na prvni pokus s aspon trosku normalnim obsahem, aby si to lidi precetli a "neodesli". Takovata dlouhodoba konzistence, super kvalitni temata a budovani sveho renome "bez ohledu na okolni svet" uz bohuzel nefunguje - lidstvo hloupne, zajima se o "celebrity" a jine osobnosti namisto sebe sama a ma prilis informaci, ve kterych se nevyzna.

Pokud chces v tomto medialnim svete prezit, musis se chovat trochu (nekdo vic a nekdo mene) jako bulvar, zkratka rychle a vystizne zaujmout masy. Nelibi se mi to, na druhou stranu to je pro media nutnost jak prezit...
30. 1. 2017 17:10
Re: Gut.
no to ne. auto, které se zadrhlo u jednozónové klimatizace, obyč interiéru, a parkovacích senzorů jako max. prvků výbavy do mainstreamu rozhodně nepatří. Jediný vyspělejší asistent je adaptivní tempomatr :no: A kde je hlídání mrtvého úhlu, automatické parkování, multikolizní brzda, LED adaptivní světla? A co multilink a adaptivní podvozek?

V mainstreamu, ale tady trozhodně ne. Šetřilo se, tedy low cost.
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 17:01
Re: Gut.
Jaké rodinné auto (ideálně kombi, aby trochu jelo a nebylo totální sociál edition) do 400tis. ceníkových bys bral ty? V úvahu přicházejí výprodejoví Korejci, ale jinak nevím.
Avatar - Emel
30. 1. 2017 16:59
Re: Ceny
Celá Evropa miluje kombíky. Kompaktní kombík je pro mě takové optimum rodinného auta... běžný HB je malý a střední třída už zase zbytečně velká.
30. 1. 2017 16:50
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
A ten vlastenecky priplatek ti vrati dalsi vlastenec pri prodeji ojetiny, treba uz jenom tim, ze hned prvni den v inzerci ti bude volat krom 3A-ESA jeste 5 dalsich zajemcu or super cool wagen.
Avatar - Emel
30. 1. 2017 16:47
Re: Gut.
Už při představení sedanu jsem psal, že se ta argumentace lowendem opírá o jednodušší vnitřek sedanu a omezené motorizace. Tyhle věci jsou teď vyřešené, 1.4T je nadprůměrný motor.

Zbývají třeba oranžové figuríny v nárazovém testu, ale za mě je Tipo mainstream.

Já tam teda vidím i ten Rapid... zase s jinými kompromisy (třeba šířka, velikost kol).
30. 1. 2017 16:43
Re: Ceny
Já dost často psa, občas složím sedačky a kolo.
Jasně, dalo by se i do HB, ale kombi funguje líp.
Avatar - leone
30. 1. 2017 16:34
naprostý úlet !!!
nejprve zaspí více jak deset let a pak přijdou s tímto >:D >:D Hodně štěstí kluci italští !
30. 1. 2017 16:33
Re: 1.4 T-Jet LPG
o 6l u benzinu pochybuji. mam ten samy motor v bravu. po praze bere tak 8-8.5l. ted jsem ovsem jel do flachau a zpatlky a prumer 6.5l. takze ten prumer realny bude nekde kolem 7-7.5l, dle kombinace cest.
30. 1. 2017 16:29
Re: Ceny
Myslím páte dveře (víko kufru), nikoli druhý pár dveří :-)
Avatar - Jenik3
30. 1. 2017 16:29
Re: Ceny
Trh si to vždy přebere. Jde o to, kdo se bude smát víc, protože z principu se musejí smát obě strany (jinak by nemělo smysl obchod uzavírat).
Pátrám po tom, co je za tím, že češi milují kombíky. Jestli to vymyslel někdo v AZMP, tak to byl výtečný marketingový tah.
My tedy jedno kombi máme a vozíme v něm převážně vzduch :-)
30. 1. 2017 16:28
Re: Gut.
No za mne je to neskutecně předražený auto. Toto totiž není žádný konkurent pro golfa astru atd. Ale auto porovnatelné tak s rapidem. Ten ale neni v kombiku. Takže vyplňují mezeru na trhu, potud OK. Ale za tu cenu? A tvářit se že to jde proti mainstreamu? Ani ve snu.
30. 1. 2017 16:24
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
tohle ale fakt neni konkurence pro octavii ani pro bětšinu aut zmíněných v tabulce. Toto je něco jako sveho času fluence, akorát v kombíku - větší auto ale low cost. Výrazně sociálnější produkt než octavia. Mimochodem - 100 000 rozdíl je u verze "fiat bez motoru". 127 Nm je do auta těchto rozměrů fakt žalostně málo.
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 16:16
Gut.
Je fajn, že je stále na trhu někdo, kdo se nesnaží ceny agresivně šponovat nahoru a nabízí plnohodnotné kombi v dobré výbavě a zejména se skvělou motorizací za 400 tisíc (zatímco jiní na stejné ceně začínají s tříválcem a někteří z nich dokonce nejsou schopní nabídnout normální motor pod 600 litrů, zdravím Hondu). :yes:

Jen aby měli tureckou výrobu pořádně pošéfovanou.
Avatar - wladyk
30. 1. 2017 16:14
Hezký.
Je to hezký. Italský design prostě na jedničku.
Avatar - Barry Lyndon
30. 1. 2017 15:53
Re: 1.4 T-Jet LPG
Takže chyba. I když ona různá auta reagují na lpg různě a poměr 7l/10l už tak výjimečný není. Ovšem toto by byl vážně úlet...
30. 1. 2017 15:52
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Rapid lifback - bych řekl - má hlavní chybu v jízních vlastnostech: v zatáčce má snahu zvedat vnitřní zadní kolo ("kroutí zadkem") a to se projevuje v manévrech volantem a v zatáčkovitých tratích. Hatchback to díky kratšímu zadnímu převisu nedělá. Kdyby ovšem doladili ve Škodovce zadní náravu lifbacku, pak bych proti němu i co do ladnosti karoserie (zvenku i uvnitř) a vtnitřnímu prosotru nic neměl. On má třeba - narozdíl od jiných z koncernu - docela dlouhé zadní dveře (vznikal od základu ve Škodovce).

Fiat Tipo je ovšem prostorově velmi zdařilý a tak říkajíc fiaťácky vycizelovaný. Tolik námi evropsky nepřijímaný sedan má nad konkurenčními i většími vozy navrch ve vlezu do kufru - ten otvor je na sedan překvapivě využitelný.
I když - podle mne - není až tak italsky nápaditý a poutavý, jako to bývalo třeba u Bravy a Marey, přesto dnes patří k těm stylistycky nejčistším a nejhezčím.
Avatar - Emel
30. 1. 2017 15:50
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
301 a C-Elysée jsou nepochybně o stupínek níž než Tipo sedan... stačí se podívat na motorizace.
Avatar - JohnST
30. 1. 2017 15:49
Fiat
Mal som jeden. Nie dakujem. Vsetko co je na F je na prd!!! >:D :-!
30. 1. 2017 15:46
Re: 1.4 T-Jet LPG
Zvláštní, buď tam mají chybu, nebo je to podle nové normy. Jinačí vysvětlení snad ani není možné.

Ekonomický smysl to určitě má, když v reálu stejný benzín vezme 7 a plyn bych typl 9l/100km.

Spíš jsem zvědavý, jak velká nádrž na plyn tam bude, jestli to zabijí jako Dacia s 32l, tak to bude škoda...

edit: přímo stránky výrobce
1.4 T-Jet 120 k (LPG/benzin)
Zdvihový objem 1368 cm3
Výkon 88 kW (120 k) při 5000 ot./min
6stupňová manuální převodovka
Kombinovaná spotřeba 6,3 l / 8,3 l (LPG) / 100 km

1.4 T-Jet 120 k (benzin)
Zdvihový objem 1368 cm3
Výkon 88 kW (120 k) při 5000 ot./min
6stupňová manuální převodovka
Kombinovaná spotřeba 6,0 l/100 km
Avatar - Barry Lyndon
30. 1. 2017 15:38
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Tak Rapid radši nekomentovat a pokud jde o zbytek Škodovek, tak je součástí ceny prostě i vlastenecký příplatek (stejný jaký platí třeba Němci v ceně VW nebo Švédové v ceně Volva). Je věcí každého, jestli na tu hru přistoupí nebo ne.
Avatar - Stejsn
30. 1. 2017 15:37
Re: Ceny
Naštěstí to tak není, druhý pár dveří je jiný.
Avatar - Barry Lyndon
30. 1. 2017 15:34
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Fiat s tím sedanem udělal chybu, že ho vůbec uváděl na český trh (a to ještě jako první verzi modelové řady). Stejně tu nic moc neprodají a akorát zařadili Tipo do kategorie hyperlowcostových sedanů (Peugeot 301, Citroen C-Elysée, Škoda Rapid). Teď už se tak kouká i na hatchback a kombi a ano, příplatek 60tis je vysoký (přípatek za hatchback je pak pro mnohé nepochopitelný). To že jsou ta auta trochu jiná se marketingově těžko prodává. To Renault byl kdysi chytřejší a Fluence za 249tis neprodával jako Megane sedan...
30. 1. 2017 15:32
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Tak to by nebyli zdejší redaktoři, pokud by neudělali drámo u fiatu! :-!
30. 1. 2017 15:30
Re: Opět dramatický nadpis k pousmání
Já stále tvrdím že vozy od Škoda-auto jsou tou nejhorší nabídkou na trhu. Octavie a hlavně Rapid, který je autem s nejužším interiérem ve své třídě ! Uváděné Tipo je uvnitř o 11 cm širší ! Je to hodně co ? Ale je to tak. Uvnitř Rapidu mám pocit že jsem prostorově vytlačován ven k bočnímu okénku ....
30. 1. 2017 15:30
Re: Ceny
Nezdá, ale to, pokud vím, už je známo už asi půl roku ;-)
Avatar - Barry Lyndon
30. 1. 2017 15:22
1.4 T-Jet LPG
Spotřeba 11,4 l lpg na 100 km je teda docela dost, to už je spíš pro ekonadšence, protože ekonomický smysl se nějak vytrácí...
Avatar - Anonym
30. 1. 2017 15:09
Opět dramatický nadpis k pousmání
"Je o hodně dražší než sedan!" .....a cca o 100 000,- levnější!!!! než základ Octavie Combi, která mi jaksi v tabulce chybí >:D
30. 1. 2017 15:04
Ceny
Ceny OK, trh si to přebere.
Zdá se mi to nebo je Tipo kombi (stejně jako Favorit/Felicia) pouze prodloužený hatch, tzn. obě varianty mají stejné 5. dvěře?