Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS 3 Sportback prošlo faceliftem. Pětiválcová střela nabízí 400 koní!

Výkonová válka v segmentu kompaktních hatchbacků neustává. Mercedes-AMG A 45 nedávno dorazil s výkonem 381 koní, nyní ho překonává Audi RS 3 Sportback s 400 koňmi.
Zpět na článek
14. 2. 2017 16:54
Re: R5
vytah z clanku na konkurencim server garaz.cz:

Průměrný řidič dokáže u výkonných aut s automatickou převodovkou jezdit rychleji a bezpečněji, pokud se však chcete dostávat k limitům nebo dokonce za limity stroje, s manuálem bude vše přesnější a navíc máte více možností, jak auto ovládat. Kupříkladu pokud chcete driftovat se zadokolkou, můžete použít k jasnému a přesnému driftu techniku spojkového kopu, anebo využít brzdné síly motoru systémem shift lock, tedy vůz dostanete do smyku rychlým podřazením bez meziplynu. Sešlápnutí spojky si pak můžete pomoci i v některých krizových situacích, kde nestačí jen sundat nohu z plynu. S moderním automatem možná můžete být rychlejší na okruhu, byť i to je často sporné, dokonalému ovládnutí auta ale samočinná převodovka nepomůže.
13. 2. 2017 15:31
Re: R5
1) jedina hlaska o ***ech prisla z tve strany. pripadne mi pripomen konkretni prispevek, kde jsem to pozil ja...

MMX 10.02. 12:31

« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R5

A jak ses v tom citil? Jako slecinka nebo ***, protoze tam nebyl spojkovy pedal? "

2) ja ti sice nemuzu rikat, co te ma bavit, ale ty mi tady vyvracis, kdyz rikam, ze absenci manualu prijdu o cast zabavy. Jsi ten kdo mi muze rikat, ze o nic neprichazim? Muzu ja za to, ze si razeni ve sportovnim aute nedokazes uzit?

3) nikdy jsi neodpovedel, jake auto vlastnis, vyhybas se tomu s tim, ze o zkusenosti nejde. takze jake???

4) pocity jsou subjektivni, ale kdyz neco nevyzkousis, mas pravo to vubec soudit? vedel jsi jake budes mit pocity pri sexu, dokud jsi s nim nemel zadnou zkusenost? ale vsadim se, ze zrovna ty uz jsi hlasil rady kamaradum ;)

takze asi tak, a protoze opet neodpovis a pravdepodobne se vratis k efektivita ci rychlost = zabava, nema to moc smysl...
13. 2. 2017 10:18
Re: R5
Packy na volantu umoznuji manualni razeni, coz je smysl manualni prevodovky, ne? Tzn. kdyz nekdo rika, ze mu jde o to, aby mohl sam volit prevody, packy mu to umoznuji.
(Nakonec u mnoha starsich aut byla I klasicka H radici paka umistena vedle volantu a ne na podlaze - zejmena v USA).

Ze packy s automatickou spojkou nejsou z konstrukcni stranky to same jako manualni paka a spojkovy pedal samozrejme vim.
13. 2. 2017 10:09
Re: Tak to je MASAKR!!!!
nekolikrat jsem tu zahlid nazor, ze oni dva jsou pouze jeden, ale takovehle priznani omylem, primo od zdroje, tak to je teda pecka.

kdyz zavzpominam na ty diskuze, kde si 'vzajemne' podkurovali, tak on si tu podkuroval jenom jeden. to je smutny
13. 2. 2017 10:08
Re: R5
"To ze efektivita a rychlost automaticky neznamena zabavu je fakt"

Ja jsem to ale nikdy nerikal. Naopak ty a dalsi tady tvrdite ze nahrazenim manualu automatem clovek o zabavu automaticky prijde a jeste se z nej stane ***.
Vetsina fanousku radici paky (vcetne tebe) mne pripomina nabozenske fanatiky schopne vyhlasit svatou valku kazdemu kdo si dovoli zpochybnit jejich bozstvi.

PS: ptam se asi potreti; jak souvisi vedomosti o autech s mymi SUBJEKTIVNIMI POCITY? Pocit je z definice neco co se nezaklada na vedomostech nebo na zkusenostech a tim padem na nej vedomosti a zkusenosti nemaji zadny vliv, fakt nevim co na tom nechapes.
13. 2. 2017 06:51
Re: R5
Ja nikomu nic nediktuju. To ze efektivita a rychlost automaticky neznamena zabavu je fakt. Tak se s tim smir >:-[]

Kazdej kdo o autech neco vi se ti ted smeje ;)
13. 2. 2017 06:48
Re: R5
Ted uz jsou packy na volantu manualni prevodovkou? >:-[]
19 let a nissan micra druhe generace???
A samozrejme silny nazor na neco s cim nemas vubec zkusenoti - sportovni auta.
Avatar - praděda7
12. 2. 2017 22:13
Re: R5
Ty ses nám nějak zadrhl hochu...dej si obkládek, dva prášky a jdi se z toho vyspat.
12. 2. 2017 19:35
Re: R5
"Efektivita a rychlost neznamena automaticky zabavu"

Jeste jednou - kdo jsi abys mohl urcovat cim se ostatni(!) lide muzou bavit a cim ne?
Pro nekoho znamena zabavu proslapavani pedalu a kvadlani pakou, pro nekoho zas efektivita a rychlost, Kdyz reknu ze MNE manualni razeni nebavi tak je to fakt a nic se na tom nezmeni bez ohledu na to, na kolik videi se podivam nebo kolik aut otestuji. Sestimsmir.
12. 2. 2017 19:17
Re: R5
"Klídek! Jsme lidé různí a to je dobře. Někomu jde to, jinému ono. Někomu šlapání na spojkový pedál nejde, jiný si ho užívá. A tom to je"

Skutecne? Nebylo to jeste vcera o tom ze kdo si neuziva pedal a paku, neni opravdovy chlap ale *** nebo slecinka?

"V případě sportovních vozů a to jsou vozy na sportovní jízdu by měly automobilky nabízet obě převodovky"

Vzdyt nabizi - packy na volantu.
Kdyz chces, radis sam. Kdyz nechces, nechas radit automat.
Avatar - Dinar
12. 2. 2017 12:04
Re: Tak to je MASAKR!!!!
Ano, pěkný exemplář Trapasníka dvojjediného, což je druh zoufalce občasně se vyskytujícího na travnatých pláních diskusí ACZ. :-) ;-)
Avatar - praděda7
12. 2. 2017 09:58
Re: R5
Klídek! Jsme lidé různí a to je dobře. Někomu jde to, jinému ono. Někomu šlapání na spojkový pedál nejde, jiný si ho užívá. A tom to je. V případě sportovních vozů a to jsou vozy na sportovní jízdu by měly automobilky nabízet obě převodovky. Problém je v tom, že lidé, kteří si takové vozy kupují (mají na ně), patří do "pohodové společnosti" a o nějakou opravdu sportovní jízdu, do které musí aktivně (rukynohy) zapojit sama sebe jim vůbec nejde. Druhým, F-1, pak jde o tu poslední setinu vteřiny. Ano, tam je třeba hledat virus, který postupně rozšířil A/T mezi sportovní vozy. To se bohužel negativně projevilo na vývoji a vylepšování systému manuálního řazení, protože na něj bylo složité získat od firemniho účetního prostředky. Takže vývoj prakticky ustrnul. A to je to, co poškodilo manuální řazení nejvíc. Automobilky se dnes očividně bojí svázat silný motor s manuální převodovkou, protože převodovky a spojky nedržely ve vývoji s motory krok. Nějaké asistenty (automatické meziplyny) se sice nedávno objevily, ale to je jen pouhá náplast na rakovinové bujení. A proto užívejme si manuální převodovku pokud tu ještě je... ;-) ;-) ;-)
12. 2. 2017 09:07
Re: R5
A co treba 11.2. 7:
Je mi zvas vazne smutno. Mluvite o necem o cem nic nevite. Jiste, do rodinnyho auta automat. Ale sportak je o tom byt vtazen a ovladat. Na druhou stranu, pokud s rs3: neco neudelali podvozkove, zadny sportak to neni, protoze je tupe nedotaciva, jak delana pro playstation generaci.
12. 2. 2017 06:30
Re: Victory!
No jasne ze je ste porad je :-) Toz dej vedet a pojedem i s Iudexem k Whitovi na zmrzlinu :yes:
12. 2. 2017 06:26
Re: R5
" Efektivita a rychlost neznamena automaticky zabavu."

Nemyslim, ze je to tak jednoznacne.
Ony ty automaty si nasly cestu do HH a dalsich rychlych aut i proto, ze kdo chtel byt rychly a platil za podvozek, motor atd. tak casem zjistil, ze ho pri rychle jizde nejvice zpomaluje a obtezuje prave razeni. Odtud tedy automaty s padly pod volantem, ktere ti umoznuji superrychlou zmenu prevodu aniz bys musel nekde hrabat po saltrpace, pripadne nektere zmenny kvaltu zaridi i samy. Ne nadarmo to bylo Ferrari, ktere takovou prevodovku uvedlo na trh jako prvni.
12. 2. 2017 06:22
Re: R5
Presne jak jsem psal vyse - jestli u M140i neco omezi radost z jizdy, bude to spise ctyrkolka, tak samo u RS3 (kde je vsak ctyrkolka samozrejmost, nebot predokolka se 400 konmi je nesmysl...).
Avatar - white label
11. 2. 2017 23:18
Re: R5
Já tu diskusi četl a nikde jsem zatím nenašel nic jednoznačného ve smyslu, že tu obhajuješ manuál pouze! do ryze sportovních aut typu Cayman GT4 (911 R apod.). Dost pochybuji, že by se o tom v tomto případě (CGT4) s tebou vůbec někdo přel.
Z diskuse spíš vyplývá, že obhajuješ názor dědy, tedy že i do hh (včetně RS3/M140i) patří zásadně manuál, což si třeba já naopak nemyslím. HH obecně mají do ryze sportovních aut poměrně daleko, což jim na druhou stranu umožňuje pro ně typickou univerzálnost a relativní cenovou dostupnost. U dnešních HH je ideálem možnost výběru z manuálu/automatu (obvykle dvojspojky) a pokud by bohužel mohla být v nabídce jen jedna převodovka, byl bych (až na vzácné výjimky) spíš pro dobře odladěný automat/dvojspojku. Dnešní HH mnohem častěji plní úlohu daily car, než roli nějaké víkendovky.
Jinak u 140i je podle mě hlavně škoda nevzít si RWD, to bych u 140i viděl jako mnohem důležitější volbu, než volbu samotné převodovky.
11. 2. 2017 22:10
Re: R5
Ja osobne, pokud bych mel na vikendovku, tak jedine s manualem, uz jsme vyse psal, ze tohle jako argument beru. Ale do daily driveru chci jedine automat. A ja jsem momentalne v situaci, kdy moje auto bude jedno samotne na vse - tedy na daily driving i na zabavu a 90% bude ten daily driving - takze automat je jasna volba. Ja osobne tu hajim spis nas automataky pred tvrzenim, ze jsme lempli a gramli, co neumi radit...
11. 2. 2017 21:27
Re: R5
Diskutovat z clovekem, ktery o problematice nic nevi, protoze mel v ruce leda manual v renaultu nema smysl. Mym zamerem neni te neco ucit, jen te chci upozornit, ze hlasas bludy. Efektivita a rychlost neznamena automaticky zabavu. Ackoli z pohledu tabulkoveho srovnavace se svet jevi zcela jinak.
11. 2. 2017 21:22
Re: R5
Jestli te dohrala formulace, ze se ti snazi naznacit ze si mental i invalida, ve smyslu ze neco nechapes, tak ses trochu precitlivelej. Kdybych te chtel urazit, nejdu na to takhle. Takze sorry, tak to mysleno nebylo. Kdybys to precetl cele, nasel bys i formulaci, ze rs3 neni sportovni auto ale tupa nedotaciva mrcha, ktera si nic nez ten automat nezaslouzi. A o sportovnosti m140i jsem se nevyjadrovala tam bych byl na vazkach, ale jako daily bych asi sel do automatu kvuli nesmyslne kratkejm prevodum v manualu. Takze v tom se nerozchazime...
Zbytek diskuse byl o sportovnich autech. A ano cayman je sportovni auto a jednu gt4 mam doma. A pro sportovni auta tu obhajuju manual pred clovekem, lterej ve sportovnim aute asi nikdy nejel, ale ma na to jasnej nazor. Tot vse. Me nevadi, ze nekdo preferuje automat, mne vadi chytrak, kterej ackoli zadnym takovym autem nejel tvrdi, ze manual je archaismus a je ve sportovnim aute k nicemu. Kvuli takovejm lidem ty manualy z aut mizi. Maj nazor bez toho aby vyzkouseli co za tim je....
11. 2. 2017 21:13
Re: R5
Tak zrovna ESP bude dost lidí vypínat. Obzvláště na okruhu. V některých autech je to prakticky nutnost, protože je ESP mizerně odladěné. U posilovače pak nemáš moc na výběr. A muselo by to být vyloženě auto na zábavu, nebo bys musel být hodně zarytý nadšenec. Já bych s tím dennodenně parkovat nechtěl, za to mi to nestojí. Navíc absence posilovače nezaručuje dobré řízení.
11. 2. 2017 21:13
Re: R5
Hele, tak se konecne rozhodni;

Bud mluvime o nazorech a zkusenostech a pak muzes zacit svym vysvetlenim, v cem je manual lepsi, proc a jak jsi na to prisel.

Nebo mluvime o subjektivnich pocitech a pak je jenom na mne, z ceho moje pocity vychazi a jakekoliv cisla, zkusenosti nebo videa jsou irelevantni.
11. 2. 2017 21:06
Re: R5
Jo, rychlost mám také rád. Všeho druhu. Jen je to celkem nebezpečná zábava. Elektronika ti umožní dosáhnout vyšších rychlostí. Druhá strana mince jsou horší následky případného selhání.
11. 2. 2017 20:59
Re: R5
Rikal jsem si, jestli mam na tebe reagovat, kdyz nemas argumenty, ale jen priblble urazky. Normalne se mi nechce klesat na podobne dementni uroven, jakou tu predvadis, ale sedim u sklenky dobreho rumu a mam fajn naladu, takze to zkusim:

BMW M140i neni sportovni auto. Je to super verse hatchbacku, ale ciste sportovni atuo to neni. Kdo neveri, at to zkusi, viz muj blog. Harris v tom tvem videou testuje Porsche Cayman - a to ciste sportovni auto je.

Ja uz jsem to psal nekde vys - takova Mazda MX-5 jedine s manualem, Cayman tak samo. Ale daily driver (byt se sestivalcem turbo) zase spise s automatem, Audi RS3 tim tuplem.

Pokud tu o nekom pises, ze nema zkusenosti s auty, tak jsi to predevsim ty sam, kdybys ty zkusenosti mel, tak bys to pochopil na poprve.

A nebo si aspon precti vse, co pisu, a pokud nejsi schopny pochopit psany text, tak si aspon schovej polodebilni urazky na svou vecerni seanci pred zrcadlem a dej to precist nekomu, kdo chape, at ti to vysvetli.
11. 2. 2017 20:46
Re: R5
Vis co, ubozaku? Prijd mi to o tom mentalnim invalidovi rict z oci do oci. Do te doby si bez diskutovat nekam na novinky, tam je banda dusevnich ubozaku tveho kalibru a bude ti tam fajn. :no:
11. 2. 2017 20:40
Re: Tak to je MASAKR!!!!
Luxusni trefa! >:D :yes:
11. 2. 2017 19:39
Re: R5
Jsi mimo, podle me nemas vubec zkusenosti se sportovnima autama a vubec netusis.
Mas silny nazory na zaklade cisel ale nevis o cem mluvis. Bud jsi mladej a nebo jsou dobry auta mimo tvuj dosah, takze je to jedno.
11. 2. 2017 18:53
Re: R5
Poslys, jezdil jsem jak s manualem, tak s automatem a i kdybych byl nejaky dalsi typ razeni, jenom tezko ho muzu zhodnotit na zaklade jednoho videa na YouTube.

Btw archaismus je to, od ceho postupne upousteji vsichni vyrobci, protoze se na rozdil od tebe ridi objektivnimy daty, ne pocity.
11. 2. 2017 17:33
Re: R5
On to neni jen harris. Na videu bys videl o cen mluvim, ale podivat se na nej je too much to ask... To je jasny. Svou garaz taky nechces odkryt, takze sportovni auta mas v maliku, mas to vyzkouseny a na zaklade toho tady hlasis, ze manual je archaismus. A ted tu mame formuli e jako argument, protoze tu mas taky vyzkousenou a vis jak vtahuje do deje :-)
Mej si rad, co chces, ale o tom, co je archaismus vis kulovy.
Az zjistis, jakej je ve sportovnim aute rozdil mezi prevodovkama, zkus se na to podivat podle toho a ne podle toho jak ses sikovnej. Vis ze horska draha jezdi i bez volantu? Mohl by ses poradne soustredit na jizdu. A kdyby byla horska draha moc, tak je tu treba tramvaj. 911 bych si ale nekupoval, vyhozeny penize uplne mimo tvou cilovku >:D
11. 2. 2017 17:02
Re: V pohybu
Jo, dokonce tak oblibene ze jim udelali samostatnou zavodni serii (Formula E).
11. 2. 2017 16:52
Re: R5
Tvl co ja mam s nejakym Harrisem, je snad nejaka autorita ktera mi muze rikat co mam v aute delat a jak se u toho mam citit? >:D
Na to abych vedel ze me proslapavani pedalu a kvadlani pakou otravuje a ze mi to u automatu nechybi se nepotrebuji divat na video nejakeho ciziho cloveka. Jak jsem jiz rikal; je to subjektivni pocit. Tebe to bavi, me ne.
11. 2. 2017 15:29
Re: R5
Jojo, force feedback, v tom budes expert. Realnejch zkusenosti se sportovnimi auty 0, ale mas na vec jasnej nazor.kdyby ses podival na toho harrise, mozna bys pochopil, co se v aute da delat. Jenze reakci na to video se zamerne vyhybas, ze?
[odkaz]
11. 2. 2017 15:26
Re: V pohybu
Jo elektroauta jsou taky pro radost z jizdy oblibeny. Jsou tim povestny :-) protoze kazdy kilo pomuze v zatackach. Jediny co zvladnou je linearita kroutaku z nuly tudiz lepsi zrychleni, a kdyz je vezmes na ring, ne objedou jedine kolo. Uplnej sen sportovnich aut.
Jeste mi rekni cim jezdis?
11. 2. 2017 15:25
Re: R5
No byls to ty kdo o manualu napsal "I kdyz je to neefektivni a pomalejsi" takze tady ve sporu zjevne nejsme...

"Proc tedy nedokazes pochopit, ze to nekoho bavi?"

Dokazu. Proc ty (a ostatni) nedokazete pochopit ze to spustu lidi nebavi a umi si uzit jizdu i bez razeni?

Srovnani s posilovacem neni mimo - alespon ne tehdy, kdyz chces argumentovat citem a kontaktem s technikou. S tvym stylem argumentace bych mohl rict ze kdyz potrebujes posilovac tak muzes rovnou vymenit volant za klavesnici se sipkama.
(Proc myslis ze maji drazsi volanty k PC tzv. "Force Feedback"?)
11. 2. 2017 15:13
Re: V pohybu
"ale s automatem jen ubiras podstatnou vec z ovladani auta"

Zaprve, neni. Na jizdu maji podstatny vliv jenom dve veci; smer a rychlost. Automat za tebe neovlada ani jedno, ani druhe; jedine, co dela, je, ze pomoci prevodu optimalizuje otacky motoru, abys neprisel o tocivy moment nebo naopak nejezdil se spotrebou 50 litru. Auta, kde to konstrukce motoru nevyzaduje (treba elektromobily) prevodovku vubec nemaji.

Zadruhe, jak jsem mnohokrat psal, jizda a ovladani auta nejsou synonyma. Tzn. jestli ubiras podstatnou vec z ovladani auta, neznamena to, ze ubiras podstatnou vec z jizdy - protoze pro nekoho treba ovladani auta pro radost z jizdy vubec dulezite neni, resp. staci mu, ze muze (jakkoliv a bez zbytecne namahy a komplikaci) ovlivnovat jeho smer a rychlost.
11. 2. 2017 15:05
Re: R5
Co na to rict? Typickej petrolhead :-)
K harrisovy ses nevyjadril, a radit te proste otravuje ok. Ale byls to ty, kdo tady prohlasoval neco o pokroku a efektivite. Zvlastni, ze lide jako ty se pak radi identifikuji s auty, ktera mani prinest vice emoci a nemeritelne radosti z jizdy nez ta standardni...
Proc tedy nedokazes pochopit, ze to nekoho bavi?
A ze tvoje srovnani s posilovacem rizeni je uplne mimo?
Auto snu : 911? Vazne? :)
11. 2. 2017 14:58
Re: R5
"co kdyz jen ten soulad cloveka a stroje je tim cilem?"

A co kdyz neni? A co kdyz je kazdeho cilem neco jine?
Ja kdyz mam zajem o nejakou koordinaci pohybu a slapani tak si jdu zahrat na bici a ne jezdit autem.
11. 2. 2017 14:26
Re: V pohybu
Videl jsi Harrise? Tancujes kolem toho, ale sam si psal, ze manual je o pocitu. Ano radost z jizdy je pocit. Neni meritelny jinak nez subjektivne. Stejne jako u toho sexu. To srovnani ti nejde moc do kramu, co?
Razeni je jedna z dalsich veci v aute, kterou muzes ovladat. Posilovac za tebe nic nedela dobrej posilovac pouze omezuje potrebnou silu. Ale netoci za tebe volantem. Esp si prece vypnes v rozumnym aute na okruhu, navic resi az pripadnej prusvih ale neridi za tebe, ze ne? Posilovac brzd to samy a bez abs bych se obesel
Ano zazitek je pro kazdeho neco jineho, ale s automatem jen ubiras podstatnou vec z ovladani auta. Je to jednodussi a mene to zalezi na tobe. Tot vse.
11. 2. 2017 13:50
Re: V pohybu
U mne zas zazitek z jizdy neni o proslapavani pedalu a kvadlani pakou. Holt se musis smirit s tim ze pro kazdeho je zazitek neco jineho.
11. 2. 2017 13:47
Re: R5
A ty jses kdo ze muzes urcovat z ceho lidi maji mit radost a z ceho ne?

Nekomu dela radost kvadlani pakou a proslapavani pedalu no a nekomu zas dela radost kdyz se nemusi soustredit na ovladani auta a muze se soustredit na silnici pred nim a uzivat si rychlost. Jak jedno tak druhe je subjektivni pocit, nemuzes rict, co je dulezitejsi.
Jestli ses ty rozhodnul zredukovat vyznam slova jizda na ovladani prevodovky tak je to tvoje vec ale nevnucuj sve presvedceni ostatnim.
11. 2. 2017 13:40
Re: R5
"ze si lide neuvedomuji prednosti manualu je strasne smutny"

A jake ty prednosti tedy jsou?

"Honej se za desetinkama a uz davno to neni o radosti z jizdy."

Napisu to tady snad podesate; jizda a ovladani auta neni to same. Radost z jizdy muzes mit i v aute, ktere zadnou prevodovku nema - nekdo ma treba radost prave z te rychlosti. Nebo mne chces rict ze kdybych ti dal treba Teslu S a poslal te s ni na Nurburgring tak bys nemel radost jenom proto ze tam nemas 3 pedaly a paku?
11. 2. 2017 13:36
Re: R5
"Ano vyhody automatu jsou v efektivite. Ano vyhody manualu jsou o pocitech. A pro tebe z nejakeho duvodu vyhrava efektivita???"

Jo, protoze efektivita je objektivni a lze ji merit, zatim co pocity jsou subjektivni a ve stejnem aute se ruzni lide budou citit jinak.
Samozrejme ti tve pocity neberu, ale tve subjektivni pocity ti nedavaji pravo psat blaboly typu "to je polovicni sportovec", "to neni pro chlapy" a podobne, kdyz je neumis zduvodnit jinak nez subjektivnima pocitama, ktere s tebou ostatni muzou a nemusi sdilet.
11. 2. 2017 13:28
Re: R5
"jak manual vtahuje do deje, jak cloveka nuti szit se se strojem, jake emoce prinasi chvile, kdy vsechno vyjd tak jak chcete"

Jak jsem jiz ale psal - uplne to same bych mohl napsat o jizde bez ESP nebo bez posilovace rizeni. Kdyz se chces maximalne szit se strojem tak ja to beru, co ale neberu je ta nekonzistence - proc vsem z tech desitek automatizovanych cinnosti ktere dnesna auta delaji vadi zrovna a jenom automaticke razeni. Jenom proto ze tam mate dva viditelne ovladaci prvky navic, ze kterych jste si udelali jakysi status symbol, zatim co treba absenci posilovace nikdo krome ridice nepozna?
Avatar - praděda7
11. 2. 2017 13:04
Re: Victory!
Ano, vědět dám, ale dřív než v dubnu to asi nebude. Nějaké užitečné rady ohledně M140i ti ale můžu dát hned.
Toto auto, a obzvlášť v manuálu, je auto, kde si musíš být 100% jistý, že to je opravdu to, co chceš/potřebuješ pokud s ním chceš být dlouhodobě spokojen.
První věc, kterou by jsi měl řešit je, že vůz není vhodný jako auto pro rodinu. Vůz je malý zvenku i uvnitř. Časté nasedání a vysedání z něj může být pro větší postavy problematické. Přední dveře (u 5dr) jsou krátké a B post při nasedání/vysedání zavazí. Když už by musel vůz sloužit jako rodinné auto, pak bych doporučoval 5dr automatic (A/T - 8st ZF převodovka nemá chybu), a je zpřevodována i na dálniční přesuny, což manuál není. Manuál může být na dálnici otravný. Manuál je vyloženě pro fajnšmekry, kteří si užívají spojku, plyn, řazení, meziplyn, plynbrzda, špičkapata atd. Pokud tě tato aktivita nebere a nechceš jezdit na okruhy, tak na manuál zapomeň, vem A/T a budeš happy.
(Protože jsem několik dní jezdil i s M135i automatem, měl jsem možnost porovnávat).
Avatar - iudex
11. 2. 2017 11:18
Re: Victory!
Daj vedieť, kedy, dobehol by som aj ja, nech si pozriem naživo, či o M140i uvažujem dôvodne. ;-)
Avatar - praděda7
11. 2. 2017 11:08
Re: Victory!
Jak byla? Eště porád je...... ..... ;-)..dyť sem si teprvá kúpil prvního šestiválca v manuálu a eště na něm nemám ani 1k km...u Whitů se určitě letos zase ukážu, musím mu ukázat jak sem polepil 1er vrtulama...... ;-)
11. 2. 2017 08:18
Re: R5
Co prace se spojkou? Co vyslapnuti spojky, co kdyz jen ten soulad cloveka a stroje je tim cilem?
Harris je asi taky uplne mimo, ze jo. Poslouchejte co rika, efektivni borci.
[odkaz]
11. 2. 2017 08:14
Re: R5
Ok, ale tady hlasis neco o pokroku a automatu a to je blbost. A zrovna lidi, zajimajici se o hh by to meli chapat.
11. 2. 2017 08:12
Re: R5
Snazi se ti naznacit, ze jsi mentalni ivalida a ty to ne a ne pochopit. Prirovnani je presne. Na co se obtezovat se sexem, kdyz staci pipeta? Je to navic daleko efektivnejsi.
Nebo nam snad chces rict, ze sex te pres svou zjevnou neefektivitu bavi a kdyby ses ho zbavil, radost by ti to neudelalo?
Ale i takovych lidi pribyva. masturbace je lepsi, nemusis pritom resit komplikovanej protejsek, ze? >:D

Jestli pochopis tohle, proc nepochopis manualni prevodovku? Aha ty radis nerad, neumis to a ucit se to nechces. A ses schopen pochopit, ze nekoho, kdo to asi umi lip, to bavi a uziva si to? I kdyz je to neefektivni a pomalejsi?
11. 2. 2017 07:58
Re: R5
Prave jsi objevil kouzlo speedway...
Motat zavody a radost z jizdy je nesmysl. Zavody jsou o efektivite. A sposuta debat o F1 je prave o tom, ze jezdci jsou pasazeri a sport se z toho diky elektronice vlastne vytratil.
Jenze playstation generace to vidi jasne zavody = sport, rychlejsi = vetsi radost z jizdy,
Nebyt vtazen = moci se vice soustredit na auto.
Ano, v tomto svete muze i pani radova dovadet na okresce...

Cim vic je clovek eliminovan z rizeni, tim vetsi radost. PS4 je pka logicky dalsi krok.
Npripadate si trosku vymyty???
11. 2. 2017 07:50
Re: R5
Je mi zvas vazne smutno. Mluvite o necem o cem nic nevite. Jiste, do rodinnyho auta automat. Ale sportak je o tom byt vtazen a ovladat. Na druhou stranu, pokud s rs3: neco neudelali podvozkove, zadny sportak to neni, protoze je tupe nedotaciva, jak delana pro playstation generaci.
Ten motor ale mam rad a tt rs je na tom jizdne o dost lip...
11. 2. 2017 07:41
Re: R5
Sorry, ale ctes, co pises?
Ano vyhody automatu jsou v efektivite. Ano vyhody manualu jsou o pocitech.
A pro tebe z nejakeho duvodu vyhrava efektivita???
Vis co dostalo soucasna auta do sterility? Prave ta efektivita.
Proc si nekdo kupuje hh? Kvuli tomu, ze je efektivni? Nebo kvuli radosti z jizdy?
Nejsou pocity prave to, o co jde?
A ze automat zvladne neco lip nez real e ty je prece jen o duvod vic na tom zamakat. Rizeni sportovniho auta po tobe musi neco vyzadovat. Pokud to tak neni, je to priste nuda. Pochopil? :-) jestli jo, pujc si poradny auto s manualem a pak s automatem a nepremyslej nad tim, jestli jsi rychlejsi o pul sekundy ale nad tim, na co vsechno se musis soustredit, jak ti srotuje palice a jakou radost to prinasi. Kdyz budou vsichni uvazovat jako ty, tak nam ty volanty vezmou a z aut budou vysoce efektivni a bezpecne krabicky sporadane jedouci ponkolejich.
11. 2. 2017 07:30
Re: R5
Sorry, ale tohle cist je pro me smutny. Ano jiste, neni manual jako manual. Musi byt radost ho obsluhovat a nesmi vyhody automatu prevysit. Ale uz jen to, ze si lide neuvedomuji prednosti manualu je strasne smutny.
Hyperauta at maji co chtej. Honej se za desetinkama a uz davno to neni o radosti z jizdy.
Vsichni, kdo jezdili velkym lambem vam reknou, ze se s tim na normalni silnici neda jet drsne. Auta jsou to strasne velky, siroky, vykonu moc a potrebny prostor pro reseni jakekoli kalamity chybi. Ze maji tahle auta automat me netrapi....
11. 2. 2017 07:24
Re: R5
Tohle je slusnej blabol. Dneska ale uz bohuzel i vetsinovej nazor. Pisalci presvedcili lid, ze uspora par desetin pri zrychleni 0-100 se rovna sportovnejsi jizde.

Kdyby psali o tom, jak manual vtahuje do deje, jak cloveka nuti szit se se strojem, jake emoce prinasi chvile, kdy vsechno vyjd tak jak chcete...

Ale takovych je jen par a snad vsichni jsou zahranicni...
11. 2. 2017 05:50
Re: V pohybu
Jen drobná na vysvětlenou...zážitek z jízdy není o rychlosti samotné.
11. 2. 2017 05:44
Re: R5
Máš to dobrý, stačí ti konzole >:D
11. 2. 2017 05:43
Re: Tak to je MASAKR!!!!
Koukám, že odpovídáš za Magistera. Díky za potvrzení mé domněnky.

Dělal jsi tu story jak jste každý někdo jiný. Aspoň kdyby ses normálně tehdá přiznal. Teď se pukneš takovou minelou! :no:
10. 2. 2017 23:38
Re: R5
Jestli myslíš starého s planetovým automatem, tak mne jen napadá, proč sis ho kupoval?
10. 2. 2017 23:33
Re: R5
Spojka mi asi nejvíc chybí na kluzku v zatáčkách. Člověk by se samozřejmě měl vyhýbat řazení v zatáčkách, ale stane se. Za takových podmínek to chce jemnější práci a já se dokáži přizpůsobit.

Další slabina je, že mi pádlo (ani páka) neposkytuje informaci o tom, jestli se přeřazení daří, nebo ne. Když se při zpomalování snažím udržet vysoké otáčky, tak se snadno může stát, že podřadím o chvilku dřív a převodovka odmítne. A chvilku trvá, než to mozek zpracuje (protože nekoukám na ukazatel zařazeného stupně). I na to samozřejmě existuje softwarové řešení - držet pádlo a řídící jednotka se postará o podřazení v nejvhodnější okamžik.
10. 2. 2017 23:17
Re: Victory!
Ty jeden provokatere! >:D

Ale zazils toho dost, ja te jednou budu muset u Whita odchytit, lehce opit, a vyzpovidat, tvuj zivot asi byla slusna jizda ;-) :-)
10. 2. 2017 23:16
Re: R5
To nedělají všechny. Dolu je mi to jedno. Ale nahoru některé podrží. A tak to má být, když tomu říkají manuální režim (klidně ať je to uživatelsky nastavitelné).
10. 2. 2017 23:09
Re: R5
Jsou však různé. Podle mne je ale mnohem významnější minimalizace počtu jezdeckých chyb a jejich následků. Což znamená méně zvratů v závodu. Nemluvím nutně o převodovkách - nevím, kolikrát se stalo, že někdo řazení opravdu pohnojil a mělo to nějaký výraznější dopad.
10. 2. 2017 22:46
Re: R5
Například takovou, že dvojspojka sama přeřazuje, ikdyž je v manuálním režimu.
10. 2. 2017 22:27
Re: R5
I s manuální převodovkou se dá řadit bez spojky.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 22:25
Victory!
Tož pěkně sem vás tu dneska rozfofroval mlaďoši, enom co je pravda... ;-), solidní výkon na dědka...teď už ale běžte spat a ať se vám neco hezkého zdá...třeba o tom, že Trump zakázal v juesej automatické převodovky... >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 22:09
Re: R5
Přesně! Ferrari mělo 2. Na každé straně jednu.
10. 2. 2017 20:38
Re: R5
>:D To můžeš jezdit na herní konzoli, ušetříš. Mne o víkendu čeká Caterham se sekvenční převodovkou. Bez synchronizace. Těším se jak malý Jarda (mám asi absťák).
Avatar - white label
10. 2. 2017 19:59
Re: R5
Souhlas.

P.S. V dobách kdy řidiči byli "opravdoví chlapi" se (mimo jiné) startovalo klikou, jezdilo se v pršiplášti (v zimě v zimníku) a světla se zapalovala plamenem. ;-)
Avatar - white label
10. 2. 2017 19:52
Re: R5
Horší by bylo, kdyby už mu chyběla i chuť... >:-[]
10. 2. 2017 19:19
Re: V pohybu
Jo a co takova Tesla, ta nenabizi prevodovku vubec, to musi byt maximalni nuda, ne? Co na tom ze to udela stovku za 2.3 s...
10. 2. 2017 19:16
Re: R5
praděda7 Co pises je nesmysl, protoze kdyz budou mit automat vsichni, na vitezstvi bude mit podil jenom jezdec. Ze je vitezstvi zasluhou elektriniky by slo rict tehdy, kdyby nekdo jezdil s automatem a nekdo s manualem. Nebo pak muzes eliminovat vliv techniky uplne a nechat je behat kolem okruhu, ale to se pak jiz nevola motorsport ale atletika...

Btw F1 zacala byt nuda prave od te doby co jezdci nemuzou tlacit naplno protoze pored musi neco setrit.
10. 2. 2017 19:07
Re: R5
Jo - to jsem nahore psal.
A Audi RS3 neni sportak, je to zatracene rychly hatch a tam ej automat jasne plus.
Avatar - speedfred
10. 2. 2017 19:05
Re: R5
Manualne ovládanú spojku tam majú stále,ale na volante kvôli rozjazdu.
10. 2. 2017 19:05
Re: R5
Ty, pradedo, co mas dnes furt s tym sexem..?
Tobe neco chybi a jsi pri chuti, ne?

>:-[]
Avatar - white label
10. 2. 2017 18:16
Re: R5
ANO, jako sorry, ale s ním je tohle fakt marný...
Avatar - white label
10. 2. 2017 18:10
Re: R5
Tak to je pak jasná diagnoza - úchylka, obsese...
Avatar - miromen
10. 2. 2017 18:00
Re: R5
A sakra, to je na vykačku. >:D
Jo v provoze je to strašne, dnes je plno h o v a d, ktere nezmaji ani tak zakladni věc, jako je spravne a včasne použivani blinkru , tedy poku se je vubec urači použit.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 17:44
Re: R5
Jak tak na silnici auta potkávám a soudě podle toho jak se na vozovce pohybují si myslím, že už autonomní jsou.... ;-) Já se předloni po 50ti létech přestal na F-1 dívat. Já pamatuji F-1, když ještě jezdil Jack Brabham, se kterým jsem se v roce 1970 v Austrálii osobně setkal.
Avatar - miromen
10. 2. 2017 17:32
Re: R5
V atraktivnějši podivanou nedoufam a dost lidi pokud to už uplně nevzdalo, tak se na F1 diva, už jen ze setrvačnosti. Duvodem jsou jak pravidla, tak pravě samotne vozy. Ale jak se mužeš zde dočist, tak někteři jsou připraveni a snad se i těši na autonomni vozy.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 17:32
Re: R5
Bohužel je to tak. Ferrari ani Lambo v manuálu již nekoupíš. To je jako by ses oženil s nádhernou ženskou bez vaginy... ;-\
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 17:15
Re: R5
Jistě! A to tu jde. Překlopit vic podílu na vítězství z elektroniky na jezdce. Nevím jestli by to ještě šlo realizovat. Snad částečně omezit. Technologie už značně pokročily. Ale ty manuální převodovky by se snad daly zakomponovat. Také by se mohlo něco podniknout s brzdami. Kdysi těm, co tlačili moc na pilu odcházely brzdy a ke konci závodu dostávali šanci ti, co brzdy "šetřili". Zrovna tak se spotřebou benzinu. Tam bych ale spíš omezil velikost nádrže a spotřebu paliva nechal neomezenou. Kdo by chtěl "pádit", musel by častěji dotankovávat. Možná i s pneu, jako s jednou s variables by se dalo ledacos pořešit a jak víme, čím víc variables tím méně jistý outcome....a to F-1 potřebuje jak pes drbání.
Avatar - _Karel_
10. 2. 2017 17:11
Re: R5
JJ, Ferrari , Lambo, samá nuda s automatem.
Avatar - miromen
10. 2. 2017 17:11
Re: R5
"rizeni ma byt jako dostihy".....na nechce se mi to rozebirat.
10. 2. 2017 17:03
Re: R5
Stejna otazka - umis vysvetlit, PROC je to nesmysl?

Automat a posilovac maji na auto v principu uplne stejny vliv - lze ho ridit i bez nich, ale s nima je to jednodussi a proto se ridic muze soustredit vice na silnici nez na samotne auto.
Kdyz auto prirovnam ke koni, rizeni ma byt jako dostihy, ne jako rodeo - ma byt o souboji ja+auto vs. silnice, ne o souboji ja vs. auto.
Nebo kdyz se jedou dostihy, taky navrhnete aby kun nemel treba sedlo nebo uzdu aby to bylo narocnejsi?
10. 2. 2017 16:51
Re: R5
No kdyz to za pul dne neumis logicky vysvetlit...
10. 2. 2017 16:50
Re: R5
Jo, spojkovy pedal se kdysi pouzival pro rozjezd, ted je spojka pro rozjezd na volantu a ovlada se rukou.
Avatar - white label
10. 2. 2017 16:49
Re: R5
Ale, to byl určitě ještě "archaický" tiptronic.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 16:47
Re: R5
Sex byl vymyšlen jen k rozmnožování a lidé si z něj udělali zábavu, zrovna tak jak z řazení manuální převodovkou.... ;-)
Avatar - miromen
10. 2. 2017 16:44
Re: R5
Davat do kontextu rozdilnost ovladani auta automat vs manual s posilovači, abs atd, je dost nesmysl. Jinak bylo by docela zajimave, kdyby v F1 jezdci nafasovali manualy. Myslim si, že by to byla lepši pokoukana, misto stale větši nudy, kdy by se vic ukazal um jezdcu.
10. 2. 2017 16:40
Re: R5
Ne, nepotrebujes. Dokonce nepotrebujes zadnou prevodovku. Prevodovka jako taka je totiz jenom resenim problemu, razeni vubec neni neco, co by bylo puvodne zamysleno jako soucast rizeni auta. Kdyby konstrukteri umeli udelat auto bez prevodovky tak to udelaji - prevodovku nemel prvni automobil sveta, stejne jako ji nema treba Tesla. Delat z razeni prevodu neco co si uzivas je delat z nouze cnost.
10. 2. 2017 16:29
Re: R5
Jo, vsechna prirovnani jsou spatna protoze nepotvrzuji tvuj nazor...

Vse co vyjmenovavam ma v aute stejny smysl - ulehcit jeho ovladani.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 16:09
Re: R5
Bacha! Dost podstatnou roli v tom všem hrají i náklady na garanční opravy spojek a manuálních převodovek. Jak se tady píše, z lidí se stali lempli, kteří trpí koordinačním syndromem a úkon spojka/kvalt jim mozek neni schopen efektivně zpracovat. Proti takovým lidem se musí automobilky bránit a nejlépe tím, že je nasměruje na A/T.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 16:00
Re: R5
Rozumné slovo! Automobilky ze servisních záznamů zjistily, že s řidičů se stali lempli, kteří neumí řadit a tak se protlačili A/T a nyní i automatické meziplyny na manuálech... ;-\
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 15:53
Re: R5
Jestli si někdo koupí automat a řadí s ním jak s manuálem, tak to je jako by si topil dřevem pod plynovým sporákem...
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 15:46
Re: V pohybu
Hezké! Škoda jen, že nenabízí převodovku i pro chlapy... ;-)
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 15:42
Re: Z testu BMW M140i xDrive
Přesně! Na brzdě zatím nebyla, tak momentálně je bernou mincí 480Nm....stačí? Stačí!
Avatar - CHerokee
10. 2. 2017 15:41
Re: Tak to je MASAKR!!!!
Nešlápli, já jsem s autem spokojený. Já se jen ujišťuju >:D ...někteří jsou názorově nestálí. Opakovaně jsem tu četl kritiku na 6 nebo 8 válce, ale 5 válec, to je panečku kabrňák.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 15:39
Re: R5
Hochu, ty toho zřejmě nechápeš víc...sorry jako.... :-!
10. 2. 2017 15:37
Re: R5
Nesmysl. Mám automat s manuálním režimem a řadím JENOM v manuálním režimu, protože spojuje to nejlepší z obou světů. Máš naprostou kontrolu nad otáčkama jako v manuálu (a když nechceš používat pádla na volantu, protože potřebuješ "kvedlat", tak můžeš i v automatu "kvedlat") a současně to tam můžeš ládovat pod plynem a být mnohem rychlejší než v manuálu.

Pověz mi, kterou část kontroly získáš spojkovým manuálem oproti automatu nebo dvojspojce v manuálním režimu? Anebo kterou část kontroly v manuálním režimu automatické převodovky ztrácíš oproti spojkovému manuálu?
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 15:36
Re: R5
Ve Ferrari na spojkový pedál místo nebylo..... :-!
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 15:32
Re: R5
Špatné přirovnání...sorry jako...vše co nahoře vyjmenováváš jsou jen asistenti a příslušenství....
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 15:23
Re: R5
No přesně! My se tu bavíme o sporťácích. A k plnému užití si sporťáku potřebuješ manuál. S automatem jenom lížeš zmrzlinu přes sklo... ;-)
Avatar - Dany
10. 2. 2017 15:13
Re: R5
mám pocit, že automobliky výhradnou kombináciou s automatom zaisťujú tiež určitú ochranu motora. Takú blbovzdornosť. Čím je motor viac výkonovo vyhnaný do krajnosti, tým skormnejšia je ponuka s manuálom.
Avatar - Ham.
10. 2. 2017 14:36
Re: Z testu BMW M140i xDrive
V článku sice ano, ale praděda7 poukazoval na hodnoty z dynamometru. Stará verze na papíře měla 465, na brzdě 520, proto se ptám kolik má nová na brzdě. :-)
Avatar - Emel
10. 2. 2017 14:29
Re: Z testu BMW M140i xDrive
V článku se píše 480Nm.
Avatar - Ham.
10. 2. 2017 14:23
Re: Z testu BMW M140i xDrive
Jak to víš? Ty už jsi ho měl na brzdě?
10. 2. 2017 14:16
Re: R5
Ja se nebudu hadat, v tomto oboru nejsem vubec erudovany, ale spojka tam snad byla porad kvuli rozjezdu, ne?
10. 2. 2017 14:12
Re: R5
Proc vo prachy? Klidne muzou nabizet manual za stejnou cenu jako ted automat a za automat chtit priplatek, stejne by to prodali... Treba BMW M140i s xDrive je taky jen s automatem... Pro "srdcare" je tu i M140i s manualem a pouze zadokolka + moznost instalace samosvoru... A koukni na ty palby za automat.
10. 2. 2017 14:08
Re: R5
Presne tak. Zajimalo by me, jestli tehdy, kdyz sly prvni posilovace na trh, taky probihaly diskuse na tema "jo servo, to je jen pro baby a lemply, co neumej tocit volantem". A to same klima, digitalni klima, navigace - ta je specialne pro blbe blondyny a lemply, co nikam netrefi, a tak dale...
10. 2. 2017 13:54
Re: Z testu BMW M140i xDrive
Přesně, jak už píšou už kolegové v diskuzi. V době psaní testu M140i Audi RS 3 Sportback k dispozici nebylo a nebylo ani jasné, kdy bude nabídnuta modernizovaná verze. Navíc, jak z dnešního článku vyplývá, ještě bude nějakou chvilku trvat, než RS 3 přijde na trh a bude mít české ceny, a tak do důsledku vzato, aktuálně mezi konkurenty M140i stále nefiguruje...
10. 2. 2017 13:54
Re: R5
Ja se treba vzdycky divim ze vsem temhle "chlapum" vadi zrovna automat a ne treba ABS nebo ESP nebo posilovac rizeni... pritom treba rizeni bez posilovace je taky mnohem intenzivnejsi zazitek.
10. 2. 2017 13:49
Re: R5
Na spojkovy pedal na podlaze bylo misto jeste o deset let pozdeji... ;-)

[odkaz]
10. 2. 2017 13:47
Re: R5
No pokud to tak mam prirovnat, tak se podivej do Japonska, vsichni tam cumi na porno a nikdo se nema k akci a tak pomalu vymiraj... Ale ne, sex je jine tema, nez manualni razeni.

Troufl bych si vyjmenovat hromadu vyhod, ktere automat ridici dava a tak nejak tusim, ze vsechny by se motalo kolem efektivit jizdy, na strane manualu by bylo maximalne neco o pocitech - viz muj jiny koment nize...
10. 2. 2017 13:43
Re: R5
Jisteze na ne zapomenes, a tak prave jednoduse zjistis, ze manualne radit vubec nepotrebujes. Razeni padly je jednodussi a rychlejsi, a stejne ho - podle tebe - nikdo nepouziva, tak proc radit sloziteji a pomaleji saltrpakou? Priznam se, ze reci typu "nemam ABS a airbagy - chci zemrit jako chlap", nebo "automat je pro gramly a blbe blondyny" a podobne mi sedi k neznalemu pubertakovi, kdyz podobna hovadina vypadne z tebe, tak si nejsem jisty, jestli nemas zdvojenej nick jako kdysi teta Kajli a marihuanek...
Mam pochopeni pro lidi, kteri radi radi treba z duvodu lepsiho prozitku, intenzivnejsiho pocitu spojeni cloveka s technikou - to vse beru, takova Mazda MX-5 napriklad je pro me jasna volba jedine a pouze s manualem. Ale nemam potrebu z nekoho delat blba jen proto, ze prisel na chut jednomu, nebo druhemu reseni.
10. 2. 2017 13:37
Re: R5
Prave proto nechapu, proc by nekdo ve svem aute pozadoval reseni, ktere je objektivne horsi/pomalejsi.
10. 2. 2017 13:33
Re: R5
"jakmile máš auto, které řadí samo, tak na ty páčky pod volantem velice rychle zapomeneš, jestli je vůbec kdy použiješ"

Jo, presne tak. A vis proc? Prave proto, ze manualni razeni je zbytecnost ktera vuci automatu nenabizi absolutne zadnou vyhodu - protoze kdyby nabizela, tak bys ty packy pouzival.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 13:15
Re: R5
Na radost ze souložení také nepotřebuješ postel... ;-)
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 13:13
Re: R5
Naše společnost spohodlněla/zlenivěla a také bylo třeba prodávat víc aut a cestou k tomu bylo umožnit ženským a lemplům řídit auta...a to je celá pravda o tom, jak se zpopularizovaly A/T... ;-)
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 13:05
Re: Z testu BMW M140i xDrive
V nové verzi nedosahuje.... ;-\
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 13:01
Re: R5
Hochu, už tenkrát se v F-1 odehrávala honba za poslední setinkou vteřiny...proto se objevily poloautomatické převodovky. Ne že by je jezdci v F-1 nutně milovali, ale museli se přizpůsobit, pokud chtěli být na startovní čáře a mít šanci na bednu... :-!
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:56
Re: R5
Cítil jsem se blbě, protože kokpit byl na mě mooooc těsný. A na spojkový pedál na podlaze nebylo ani místo. :-!
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:51
Re: R5
....špatný příklad...sorry jako....a nic si nenakecávej...jakmile máš auto, které řadí samo, tak na ty páčky pod volantem velice rychle zapomeneš, jestli je vůbec kdy použiješ a to je celá pravda, hochu! Byl jsem tam ....zažil jsem....
10. 2. 2017 12:48
Re: R5
Hm, tak určitě jde vo prachy. Je to prostě trend.
Ale třeba Golfa R v manuálu koupíš.
Jinak nenabízí se spousta věcí, co by lidi chtěli.
10. 2. 2017 12:35
Re: R5
Ty už neměli manuální převodovku a piloty té doby by za slečinky a metrosexuály označil málokdo ;-)
10. 2. 2017 12:31
Re: R5
A jak ses v tom citil? Jako slecinka nebo ***, protoze tam nebyl spojkovy pedal? >:D
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:26
Re: R5
Byl to poloautomat, řazení páčkami na volantě.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:21
Re: R5
Tož bacha, F-1 jsem v roce 1994 řídil. Bylo to Ferrari, s kterým v roce 1992 jezdil Jean Alesi. Bylo to na okruhu Paul Ricard ve Francii. Mám fotky.
10. 2. 2017 12:17
Re: R5
Kdyz potrebujes radit, temer v kazdem sportovnim aute s automatem to muzes delat packama na volantu, ke zmene prevodoveho stupne nepotrebujes spojkovy pedal, to je stejny zastaraly prezitek jako treba klika pro startovani motoru.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:14
Re: R5
Že je manuál přežitek, to je to samé, jako by jsi řekl že sex je také přežitek..... >:D I když v mém věku asi ano... >:D
10. 2. 2017 12:13
Re: R5
Bych te chtel videt jak takovy vuz ridis ty experte >:D
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:11
Re: R5
Je to přece jasný jak facka. Společnost zlenivěla, automobilky chtěly získat nové zákazníky z řad lemplů a ženské za volant a nic snadnějšího než automat se na to nehodilo... ;-)
10. 2. 2017 12:09
Re: R5
Asi se neshodnem, ja proste tvrdim, ze u aut, jako jsou HH, nebo tyhle superhatche, je manula uz prezitek, jen pro velmi uzkou skupinu lidi. Sam bych volil prave automat. Pokud u te RS3 neco omezuje radost z jizdy, bude to spis ctyrkolka, nez automat.
Avatar - Ham.
10. 2. 2017 12:08
Re: Z testu BMW M140i xDrive
Máš pravdu, že motor RS3 nedosahuje 500 Nm, protože dosahuje 520Nm o to už ve staré verzi.
[odkaz]
10. 2. 2017 12:06
Re: Tak to je MASAKR!!!!
Hhahahahaaaa... Ano, dela, jak valec, tak pul litru objemu navic. Sorry, ze jsme ti slapli na kuri voko.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:05
Re: R5
F-1 s automatem je vůz pro slečinky, vyměklé metroboys a ***y....sorry jako... ;-)
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 12:03
Re: R5
Automat, ať řadí jak řadí, zůstane automatem. Měl jsem ZF8 v X5 40d xDrive, řadil nádherně, ale řadil sám...a v SUV to beru. Ale ve sporťáku....sorry jako.... ;-)
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 11:57
Re: Z testu BMW M140i xDrive
RS 3 jako Sportback, by přímým konkurentem M140i 5dr bylo. Motor sice nedosahuje 500 Nm točivého momentu a nebude točit tak dobře jako 58B, ale 294kW je hezký počin. V Anglii na dyno kluci dostávájí z B58 bez úprav 370 koní. [odkaz]
Avatar - Magister
10. 2. 2017 11:54
Re: Tak to je MASAKR!!!!
To je fakt. Ten jeden válec navíc z něj děá úplného šlechtice >:D
Avatar - fOE
10. 2. 2017 11:53
Re: R5
V USA se v sportovnich autech proda manualu vic nez v evrope, to je to tam asi taky samej vychodoevropan. :-)
10. 2. 2017 11:52
Re: R5
Radost z jizdy ma nabidnout silnice/okruh, ne ovladani auta.

Kdyz jezdim na kole, mou radost z jizdy taky neovlivnuje typ prehazovacky.
Avatar - fOE
10. 2. 2017 11:52
Re: Tak to je MASAKR!!!!
Ten petivalec ma proste dirty sound, jakkoliv jsem na pouziti podobnych vyrazu alergicky, tady me lepsi popis nenapadne a vhodne prelozit to neumim.
Dokonce RS3 za sebe odpustim i to, ze jde o zvuk generovanej hlavne vyfukem, jen tady to narozdil od A45 AMG neni zadna pretvarka a komedie, tady to stoji na zakladech poctiveho vicevalce. :yes:
10. 2. 2017 11:51
Re: R5
Jakoze proc? Tuhle (vychodo)evropskou posedlost manualem fakt nechaepu 8-s :no:

PS: Formule 1 je taky jenom polovicni sportovec kdyz nema spojkovy pedal?
10. 2. 2017 11:43
Re: R5
Dedo pri vsi ucte, ty to nekdy dost michas... Boxster v automatu, zvlast ty starsi modely, je i podle me nesmysl, n nove generace jsou uz o necem jinem - rychlejsi razeni, vic kvaltu, ruzne rezimy, bla bla... A RS3 neni sportak, to sorry, viz Dinaruv test M3.
10. 2. 2017 11:41
Re: R5
Ja myslim, ze kdyby byl o manual zajem, tak by ho nabizeli.
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 11:40
Re: R5
Řekl bych, že s automatem je to spíš taková vyčistěná radost......... >:D Měl jsem Boxtera v automatu, tak vím o čem mluvím... :-!
10. 2. 2017 11:35
Re: Tak to je MASAKR!!!!
Ale no tak, ta oktavka je za polovicni cenu, to sem nemuzes tahat...
Nicmene v okoli meho bydliste jsou hned tri kousky (samozerejme predchozi generace) a jeden ma zvlast brutalni sound. Tohle bych mohl :yes:
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 11:35
Re: R5
Když máš sporťáka a nemá manuál, tak nevíš co je opravdová radost s jízdy... >:-[]
10. 2. 2017 11:10
Re: R5
JJ TWl třeba v Pašíku nebo Supu by psal líp, než 280ti koňskej R4 - i když ten je OK:
A rozhodně by ho měli dát no novýho CC - egal jak se bude jmenovat.
10. 2. 2017 11:09
Re: Z testu BMW M140i xDrive
Chvíli to bylo tak, jak tam napsali.
Ovšem opravdový motoristický novinář asi měl vědět, že se chystá i HB, Audi to netajilo.
10. 2. 2017 11:08
Re: R5
Však OK. Ale mohli by nabízet manuál pr jedince, kteří mají jiný názor než ty. Tím neříkám, že tvůj je špatný.
10. 2. 2017 11:04
Re: R5
Jel jsi v ní? Jestli mi v ní něco nescházelo, tak manuál. I v automatu je to čistá radost (sorry BMW)
Avatar - Ham.
10. 2. 2017 10:59
Re: Z testu BMW M140i xDrive
No ve chvíli, kdy psal autor test 140i tak měl pravdu, stará verze R5 ve Sportbacku RS3 skončila s prodeji loni, pak byl uveden nový model RS3 sedan už s tímto novým motorem a nyní následuje i verze Sportback. Takže čistě hnidopišsky nahlíženo ještě před týdnem Sportback RS3 nebyl (starý už nebyl a nový ještě nebyl).
10. 2. 2017 10:48
Z testu BMW M140i xDrive
"Možná vás pak překvapuje, že v tomto stručném přehledu nezmiňujeme Audi RS 3, které tradičně sází na pětiválec. Ale vězte, že dnes je dostupné výhradně s karoserií sedan, a tak přímým konkurentem pětidveřového M140i není."

Takže dělalo se RS3 v hatchi nebo ne? Nebo nebylo dostupné jenom kvůli blížícímu se faceliftu? Nebo se dělal jenom sedan a tohle je tudíž tak trochu nový model?
Avatar - praděda7
10. 2. 2017 10:26
Re: R5
Přesně a bez spojkového pedálu je RS 3 jen poloviční sportovec... ;-\
10. 2. 2017 10:17
R5
Je velká škoda, že tento vynikající pětiválec nenabízí více modelů koncernu. Klidně s výrazně nižším výkonem by slušel kde jakému modelu. Od ostrých verzí R/RS/Cupra až po limuzíny typu Superb apod.
10. 2. 2017 10:07
ALE!!!
Stejně je to na nic. Protože když si koupíš Kundaje z reklamy, nemá Audina šanci. Protože ten klaun v reklamě povídal "Teď ujedu všem" a asi je to tak, protože "I soutěžní jezdci už to vědí" tam povídaj!

>:D >:D >:D >:D >:D
10. 2. 2017 09:59
Tak to je MASAKR!!!!
Pětihrnek, jóóó!!!!
Audi :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
400 kobyl, co chtít víc. To je místo slibovanýho Golfa R400.
protože to A AMG je o hodně, hodně rychlejší než Golf R.

Ale stejně po tom ve zdejší zemi neštěkne ani pes. Fšichni kucí chcou přec nadupanou Koktu RS!!!