Šestiválec v E-Klasse od AMG? Není to málo, Tobiasi Moersi? Rozhodně není, odpověděl by vám Moers, vedoucí AMG. Mercedes-AMG E 43 4Matic je totiž perfektní auto.
Že jsi mentálně slabší anebo je ti čtrnáct, to tu víme všichni, tvůj infantilní pohled na autosvět, barikády, boj za značky... >:-[] Proč jsem nevzal další e60, tu píšu od roku 2009, a pořád to samé. Stejně jako jsem xkrát napsal, že s F generací se kvalita interiérů bmw zlepšila a géčka 7er, 5er jsou top. Ale to ty nemůžeš jakkoliv posoudit, se svou zkušeností omezenou na jeden kus nějaké kdoví odkud dotažené desetileté paštiky. >:D;-)
Super že to přiznáš, jinde si trdil že BMW má super materiály, ted zas přiznáváš že E60 i E63 má interiér tak na úrovni káry za 600 táců >:D >:D
Kůže vypadá jak guma, falešný dřevo atd >:D
S coupe ...hmm musim byt viac pracovity a mohlo by to prist ako odmena za tazko naskrabane dukaty...Inak treba potom nej repellent proti zlatokopkam tym sa hviezda na kapote velmi paci az moc....ale to sem nebudeme tahat...
Má zkušenost je z let 2010-11. Dvakrát servis, dvakrát úděs a dokonce nevyčištěné auto, protože i přes 3h dlouhé zdržení si nikdo nemohl vzít vysavač a hadici.
Pochopil jsem, že se neptáš na detaily. ;-) Nedávno se tu dobře prokecli, když jeden reagoval na příspěvek, který byl na toho druhého, jako by byl na něj (jako by zapomněl, pod kterým účtem je přihlášený).
Tak Brutale 800 zastoupení na stránce s testovacími jízdami má. Člověk by doufal, že tam nebudou psát modely, které pak nebudou k zapůjčení. Umím si však představit, že předváděčky už byly prodané, pokud ses zajímal později.
Su lepsie a krajsie vozy ako MB a mna tiez pred 20 rokmi moc neoslovoval MB aj ked v taxiku sa sedelo fajn... Je Pravda ze aj moj budget bol pred 20 rokmi hodne daleko aby som pomyslal na kupe MB , casom sa menia naroky a plnia penazenky a nemladneme ... >:D
No worries...moja obcanka tiez nie je najnovsia a pamatam prvu Skodovku co som s nebohym otcom kupoval v Blave v Tuzexe...neskor som mu ju prevratil v jarku tak nebol moc rad....aj ked ta oprava nestala tak moc...Potom som v 90 tych kupil Daewoo Nexia pamatas ked to zaplavilo nas trh Nexie,Espera a skarede Tika...ked presadol po svojej S 120 GLS tak bol uplne nadseny ze lepsie ako Mercedes ,zevraj... potom som to vymenil za Primeru GT a na to nadaval ze ake tvrde auto neprejde s tym na ryby chyta mu podvozok proste old school...pomaly idem tiez tym smerom nemam rad tvrde a traslave auta a popravde nie som super driver co prechadza zakruty smykom...prevazam sa z bodu A do bodu B ked musim, myslim ze MB toto splna uplne perfektne aj ked nie som stary paprda ale prostate uz pre istotu vyhrievam clovek nikdy nevie....
Reagoval jsem na řeči o tom, že chudobní nejezdí v Mercedesu.
A popírat, že jistá etnika nedají na MB dopustit určitě nebudeš.
Vyzkoušet? Nesporně jsou určitá auta, které se mi od MB líbí, třeba G63AMG ale konfekce typu taxikářské éčko mně neoslovuje. Třeba časem.
servis musim potvrdit, vcera som tam bol ( videl som tam aj toto testovane E AMG ) a fakt nestihaju, cakal som takmer hodinu....
Nestihaju, je tam tolko ludi ako na hlavnej stanici, ani predajcovia nestihaju, frmol a chaos.
Nechapal som, pred rokmi to bolo poloprazdne! :-!
jedno si musime uvedomit, ze ja ked som zacal zhanat auto, tak jedina cerstva novinka bola prave E klasse
A bavorak este stale nie je napredaj....
Audi mi nema co ponuknut.
Takze to nebolo tak nelogicke a bol som aj zvedavy na novy dvojliter, v testoch bol o dost lepsi ako 520 alebo A6 2.0 TDI
zatial som spokojny
nebranim sa ale zmene, no petka ma nejak nepresvedcila a ani neviem, ci budu nove motory?
Ale ten radovy 3 liter chcem skusit a asi v E coupe ( lebo ma krasne vyduchy topenia, ale nikomu to nepovedz!!!!) :-!
zaujiave...
tak tento tvoj argument mi dost povedal o tebe - to som fakt necakal.... a ze som sa vobec snazil s tebou normalne komunikovat.....
skoda ze si obcas nejaky nemozes vyskusat aj ty, mozno by si pochopil, ze preco boli statistiky predaja u nas v Cechach tak priaznive pre Mercedes. :-!
ještě nevymysleli diesel, co by na volnoběh nechrochtal. Naopak, ani čtyřválcová nafta v otáčkách nechrochtá. Faktem je, že zvuk přímovstřikového benzínu už taky není co bejval:)
Na Slovensku, stejně jako v sousedních královstvích dál na východ bude pořád Mercedes číslo jedna. U nás na něm chorobně lpí zatím jen světští a ještě
[odkaz]
Chtěl jsem zkoušet (a objednat) přímo 800 RR a to k zapůjčení nebylo. Zkoušel jsem to přes prodejce až na dovozce a nebylo nic. Ani "obyčejná" Brutálka nebyla, prostě nic.
Nech to plavat...k cenám. Je fakt, že některá prémie umí s nimi kouzlit (M-B kupříkladu u předchozího E, které u nás prodejně zaostávalo). Teď jde o novinku, která je nastřelená a kdo chce být mezi prvními, musí cvakat.
Včera jsem řešil velké SUV z D3 a šestihrnkem, v zásadě ucelenou výbavou a pár vzhledovými extras a voilá...finále bylo pod 50kEUR bez daně.
U M-B mi nevyhovuje hlavně servis a přístup k zákazníkovi. Na Chodově jsem 2x vykvetl a od té doby mám hvězdu za mrakem ;-)
Klid...chápu, že si obhajuješ svou garáž. Jen komentuju, že pro mě jiná mřížka neznamená lepší auto. V G30 jsem ještě nejel a jsem na ní zvědav, fakt je, že je na poměry třídy lehká a i řízení se u posledních modelů přiblížilo úrovni, která je pro mě jako řidiče důležitá.
Dokážu odhadnout co se děje v trávě.
Máš jiné priority, přesto to neznamená, že je jedno auto obecně lepší než druhé a to z toho v zásadě nejniternějšího úhlu pohledu ;-)
Ale hi-fi, drevene oblozeni nebo brousena kuze neudelaji z auta jizdne lepsi auto. Bavime se o tom, ktere auto je vic ridicske. Nacez ty jsi argumentoval, ze ridic neni hlupak atd atd. To je cele. Ano, mame svoje priority, proto pisu, ze petka bude tradicne auto pro nekoho, kdo rad ridi spis nez pro nekoho, kdo si potrpi na "hodnotny interier".
edit: reagoval jsem z prostého důvodu, protože jsem byl ten, co napsal, že řidič neposuzuje auto podle kořenového dřeva v interiéru nebo podle hifi systému. Pro mně je podstatnější, jak se auto projevuje na cestě, to je celé. Jestli řídím levnější auto je mi buřt, pro mně je podstatnější, že je rychlejší, obratnější, zábavnější. A že nemá image auto pro taxikáře.
ty uz si predstavil svoje priority - ano, chapem, mas to u zadku, a tak je to ok!
Je to len tvoja volba a este ked to takto verejne prehlasujes, tak si frajer,no.... ja nie som - ja si potrpim na pekne veci, super vybavu a milujem dobru hudbu ( ja zial si na to potrpim aj doma, chcem mat kvalitny High End a aj krasne zariadenie, proste to mam asi inak a teraz co?)
Keby si trochu vyhodnotil to moje info, ze novy radovy sestvalec budem chciet az do verzie E Coupe, tak by si neomielal zbytocne o tom zakladnom motore? :-!
mas pravdu, řidič je od slova řídit. mně je u zadku, ked si kupujem rodinny diesel, ci ide 240 alebo 250!!!
Ked som si nechal upravit Turbo v TechArte, tak som tak trochu riesil jazdne vlastnosti - a teraz mi je uplne u zadku, ze preco to TY riesis.... :-!
řidič je od slova řídit. mně je u zadku, jestli mám superultra hifi nebo kůži z jeleních předkožek. Utratit 80 tisíc EUR za auto a dát do něho téměř základní motor, to je poněkud zvláštní. Vypovídá to o tom, jaké jsou tvoje priority, a zdá se, že jízdní vlastnosti nejsou úplně na prvním místě...
Nemá je v ČR nějaký prodejce Mercedesu? Jinak je zvláštní, že nebyla žádná k zapůjčení, když web zastoupení mluví o testovacích jízdách (v loňském roce) a mají tam vypsané kauce pro řadu modelů. Nebo jsi myslel konkrétně RR?
nechcel som tu nikoho otravovat, iba sa snazim komunikovat a poradit sa o nakupoch ( viac-menej ma to bavilo pokecat si tu), ale sorry ak som navodil dojem, ze nejake dizloe auto si kupujem pre frajerinu.
Ja som ochotny s kazdym fandom sadnut si na kavu a prebrat to aj osobne - ako sa tu uz par krat aj stalo. :-!
webpaja
ceny nie ja urcujem
a ked si auto vybavim podla mojich prestav, je to zial vela penazi.... ale chapem, ze tebe v lacnom aute je asi vyzor interieru nepodstatny. :-!
predsa sa nebudem vozit v aute, ktore mi nevyhovuje, alebo???
tie kecy, ze bavorak je pre driverov, ako niekto poznamenal, to je fakt super nazor!!!
lebo driver je hlupak?
lebo on nepotrebuje mat dobry pocit z jazdy a aj z krasneho auta?
heheheh.... dobre kecy! :-!
Cau a dakujem za pochopenie.
Ja som tiez s tebou nikdy nemal problem, a dufam, ze s kazdym aj v buducnosti normalne pokecame.
jasne, ze nie je tu o com machrovat, mam ( a mal som) aj vaznejsie vozidla, ako sa uz tu spomenulo a v mojom starsom veku uz nepotrebujem si merat vtaka....
a ze je niekomu divne, ze 4 valec stoji cez 80 litrov ja predsa nemozem - ale ked chcem tam mat dobru vybavu, tak je to proste drahe - a to je jedno, ci to bude Bavorak alebo Audina, nie?
K motoru - ( uz som spominal, ze cakam na novy radovy 6 valec, ale zaslepenci to nechcu vidiet a len sa detinsky zosmiesnuju atakmi!) - vydrzat!
A ano, za tie prachy riesim aj interier - je mi jasne, ze v indickom aute je infotainment na slabsej urovni, a tak tam cena logicky pada vyrazne nizsie a im je to asi jedno) :-!
Hele, opravdu to asi bylo zbytečný a čím víc se do ho.vna šťárá, tím víc smrdí. Je mi jedno, jestli maxi jezdí 4 nebo 6-ti válcem, i kolik stál. Jen mi přijde jeho vyprávění občas trochu moc vychloubačné. Možná mám pravdu, možná jsem vedle, ale jde o houby. Určitě mi tím neleží v žaludku, je to normální diskutér a je tu spousta daleko horších věcí, než občasné vychloubání.
Vyhovuje... nevyhovovala mi Daewoo Nexia v 90 rokoch ked z motora zacal valit dym a museli sme tam dat 1.3 motor z havarovaneho Kadettu este dobre ze to tam pekne zapasovalo a valilo sa dalej downsizing uz som robil ked tu ani nebol...
Chapem veci aj citat viem a ked sa pozrem do svojej obcanky tak datum narozeni uz bol hodne davno...Rozhodne nepiseme ze Mercedes je the best car on this planet to som nikdy nenapisal a myslim ze na to odpoved nema nikdo. Nehladaj odpovede ktore nevies najst... kazdy ma nazor a ze sa vozime v takom alebo onakom aute hlavne ze to urobi radost kazdemu z nas ak niekomu robi radost vozit sa Daciou alebo Octaviou je to fajn. Mne robi radost vozit sa Mercedesom aj ked je to len obycajny dizlovy chroktak a BMW 5 alebo Audi 6 stoja stejne penize ako E cko tak v ramci mojho skromneho budgetu sa az tak nemusim triast ako ratlik na snehu....Have a good day... >:D
Jj, akonáhle má niečo štítok RS, GT či AMG, hneď to musí byť superšport a keď sa to v nejakom ohľade nevyrovná aspoň Lamborghini, je to nepatričné. >:D
To je tim, ze nechapes, co je a co neni sportovni auto. Tohle E je cestovni sedan, stejne jako kazde E, no s vyssim vykonem, kteremu je prizpusoben podvozek a dalsi veci - takovy warmsedan. Sportovni auto je neco uplne, ale uplne jineho.
o čom to stále točíš?
mám dojem, že ťa to vážne zobralo....
ved klud, si ako malý psík čo len utočí a každemu je na smiech?
preco sa tak zufalo snažíš každeho zhodit?
Jo, jo, jsou auta dobrá, špatná, a pak je Mercedes. Píšu to dobře, Zappo, bude to tak tobě a Londimu vyhovovat? Dej vědět, ju, nerad bych vyvolal nějaký flame. ;-)
chlapci, všetky nás spaja laska k motorom
ja by som nikdy do nikoho nevyskočil, ale ozval som sa iba preto, ze Karel aj Dinar uplne zbytočne vyvoláva flame a že sa navážaju do Londina alebo do Maxiho.
Inak peace a musime si tolerovať rozdielne potreby. Ked niekomu stači male auto alebo slabší vykon, tak este nie je nepriatel, alebo?
Při hodnocení podvozků, nejen z hlediska komfortu, je u dnešní generace aut této třídy nutné říct, v jaké bylo specifikaci, protože rozptyl vlastností, který můžeš dostat v rámci možností konfigurace je takový, že lze u jednoho modelu stvořit dvě zásadně rozdílně se chovající auta. Doba prosté volby, standard/Mpaket podvozek z před patnácti let je pryč, proto jsem dost alergický na paušální hodnocení typu Mercedes je pohodlný a Jaguar drncá. A o to v této diskusi jde/šlo. ;-)
Jj, tiež som čítal rovnakú porovnávačku na Autoexpresse a tipoval, že túto nahrávku na smeč využiješ tejto debate. ;-)
Tiež ku komfortu BMW píšu: This refinement extends to the ride. While you do feel a few pattering motions over the worst surfaces, riding on optional 19-inch wheels (with 18-inch rims as standard) bumps don’t send a quiver through the chassis like in the E-Class.
o Éčku: Our car was fitted with the standard coil springs and adaptive damper suspension, which does a better job of soaking up bumps than the firmer Jaguar, but trails the BMW for ultimate comfort.
Btw. na Autoexpresse je aj samostatný test novej 5er (520xd) a píšu:
In Sport mode, the damping doesn’t feel too much firmer until you enter a corner, where you notice the tauter body control and greater resistance to roll. Yet select Comfort and the BMW rides bumps and potholes with remarkable suppleness, even on our car’s optional 19-inch alloys (18-inch rims are standard).
The suspension is hushed too, with very few thuds and knocks making it through to the cabin. This refinement extends to the rest of the car, where wind, tyre and engine noise are very well suppressed.
Ty jo nebudete ty a maxi taky dvojcata, jak se tady nedavno paradne proflakl ten nouma cherokee s magisterem..? Uz mi zacinate pomalu ale jiste povedome smrdet...
Jako čtvrtou, proč ne. Jako jedinou (mám na mysli přímo verzi RR) jsem ji nakonec vyřadil. A to nejen kvůli řečem o spolehlivosti a dostupnosti ND, ale i kvůli tomu, že mají věčně finanční potíže, chvílema nevyrábí, protože nemají za co, dodací lhůty pro nové motorky nespolehlivé (vyberou zálohu a kdo ví, kdy bude motorka) a i servisní zázemí u nás řídké. Ke všemu ty motorky ani nejsou nikde k vyzkoušení - vloni v létě byla v ČR na showroomu jedna jediná v Mladé Boleslavi, ale jen na koukání a ne na svezení, takže takhle si mne jako zákazníka nezískali...
Naháče se mi designově líbí asi nejvíc, ale já fakt na silnější motorku nemám koule, možná proto, že na tom sedím opravdu výjimečně, možná jsem prostě už jenom starej. :-)
22" mám na Rangi, ten je v klidu "unese", podstatné je, na co je auto konstruováno, co má homologováno, 22" třeba na X5 jsou stejná blbost jako na XF, to souhlas, protože celkový průměr kola už jaksi nedovolí při takovém průměru ráfku pneumatiku s "nenulovým" bočním profilem, připomíná mi to Africký speciál TG, jak se smáli Mayovi, že má na 850R gumy na ráfku jen namalované černou barvou. ;-)
Začínat (po letech, předpokládám) na "litrové" Ducati je... odvážné. :-) Pokud to tedy nebyla Multistrada nebo Diavel, ty jsou celkem pohodové, obzvláště po snížení výkonu a odezvy. Nebo ještě Scrambler, to je taková hračka (a také "jen" 800).
Větší motor je fajn ve městě. Stejně jako v autě - nemusíš to točit a roztáhne tě i z nižších otáček. Jen se pak musíš krotit za městem. Proto mám rád naháče. Nejenže se mi líbí, vítr je nejlepší omezovač rychlosti.
A když jsme u toho googlení, v Autocaru je čerstvý test 5er, doporučuju přečíst, ať ze sebe neděláš hňupa...
Výňatek týkající se jízdy a komfortu a máš tam i jaga xf.
"Where the 5 Series really impresses is in its ability to combine this fantastically comfortable ride with good body control. Drive a Mercedes-Benz E-Class and you’ll notice plenty of wallow and roll instead of the upright stance and tight damping of the BMW.
That’s not to say it’s perfect; a Jaguar XF responds even more keenly, and filters far more feel up from the front tyres. In comparison, the 5 Series has slower and less feelsome steering, although it does make for more relaxed progress when you’re not going for it, and it's precise enough to allow you to place the nose of the car very accurately. BMW being BMW has also delivered 50/50 weight distribution, leading to well-balanced handling."
Na svezení se s 5er se opravdu těším, zjevně se povedla, jsem docela rád, že i testeři Autocaru píší prakticky stejnými slovy to co v diskusích já už několikrát o MBE na vzduchu, myslím tu větu o "plenty of wallow and roll..." ;-)
Brutálku si asi pořídím jako čtvrtou do sbírky. Jedna motorka těžko může obsáhnout všechno:) jen mně děsí ty řeči o její spolehlivosti a dostupnosti ND...
Pokud ses neupsal a máš tam skutečně 22" kola, tak si za to můžeš sám. 22" je šílenost. I na SUV je to hodně. Samozřejmě záleží na plášti. Divím se, že něco takového vůbec homologovali.
Rozumím, ale u toho kombíku, vzhledem k univerzálnosti využití, by nemusel xdrive tolik vadit, navíc se ho už bmw konečně naučilo dělat tak, že nepřekáží (vyjma zvýšení hmotnosti), u trojky po fl nebo akt. sedmičky v xdrivu je problém poznat, že tam ten xdrive je, u pětky to bude, doufám, podobné. Každopádně nové éčko jezdí tak, že ani moc klasické MB nepřipomíná, chybu neuděláš v žádném případě. ;-)
A přesně o tom to je. Když chceš a rozmotáš ji, je to šílená divočina nesrovnatelná s ničím, co může nabídnout auto (v nějakých normálních cenových relacích) a když nechceš, tak je krotká. Stejně na plný rozmotání už to chce okruh. Když jsem si vloni půjčil na testování S 1000 RRo, tak jsem beztak řadil nejpozději v 11 tisících, protože jsem prostě neměl na to vydržet až k omezovači, jaká to byla šílenost.
Na naháče fouká, ale když jsem si vloni zkoušel právě Rko, tak mělo příplatkové plexi a s tím na to moc nefoukalo.
Jasně šéfe, ale já právě uvažuju hlavně o variantě kombi vzhledem k současnejm životním potřebám. No uvidíme zítra se svezu a E43 úterý-středa. Každopádně o motorizaci je dá se říci rozhodnuto.
Joo, já vám rozumím, ale mě stačí jen zcela občasné svezení se, silná motorka je prostě zážitek, ale jezdit na ní pravidelně, resp. používat ji jako dopravní prostředek, bez mučení přiznávám, že na to nemám, ani psychicky ani řidičsky. ;-)
Samozřejmě že je silnejší moto lepší (předjíždění, nemusíš to držet pod krkem nahoře, vyšší točivej moment, pružnost, aktivní bezpečnost, jede to na spojku jak automat.......), jenže se tady dostává do hry ta kritická věc to, jestli si to sám majitel/jezdec uvědomuje a dokáže používat ten ovladač co ovládá pravou ruku žejo... Třeba já na Panigale 1199S v klidu v provozu jezdil, těm * co se chtěli honit jsem jen kroutil hlavou..... samozřejmě jsem se párkrát nechal taky unést nebudu tady moralizovat ovšem já osobně už mám tuto motorku POUZE na okruh. Koupit si SS na silnici je stejně racionální jako Ferrari a jezdit s tim po městě. Na silnici by pro mě byla ideální nějaká Multistrada nebo Monster/MV Agusta Brutale....dokonce i BMW nineRT si umim představit.
Ja jsem na motorce projel pul Evropy, a je fakt, ze na tom jsi porad jednou nohou v hrobe. No nauci te to uvazovat o provozu kolem tebe takovym zpusobem, na jaky bys v aute ani nepomyslel. Neni litr jako litr, takovy litrovy cestak je fajn mazel, litrovy supersport je opravdu expres do rakve - v beznem provozu.
Autonomní řízení znamená, že to auto dokáže jet samo, bez řidiče, tedy autonomně. Tohle ti dovolí akorát tak několik vteřin nedávat pozor (tedy auto to dovolí, předpisy ne, takže jsme pořád spíš u asistenta, který ti zachrání krk, když uděláš pitomost). Umím si představit, že by se to hodilo například kuřákovi, až by mu spadla zapálená cigareta. :-) Měl jsem tu čest se skutečným autonomním prototypem v běžném provozu a zvládal i těžší věci jako předjíždění (ve vlastní režii, samozřejmě). Nestalo se, že by opustil pruh (tedy mimo plánované změny pruhu pěkně s blinkrem) nebo kroutil zadkem.
Osobně si myslím, že by bylo zajímavé, kdyby na palubním systému ukázali, jak situaci před autem vidí počítač. Ten výstup, který používají inženýři. Běžnému zákazníkovi by se to možná nelíbilo, ale pro mne je to zajímavé (a zároveň by to posloužilo ke kontrole).
Však to je v pořádku. Každý hledá u auta něco jiného, ale tvrdit, že E je lepší auto kvůli mřížkám a zapomenout na to, že mi chrochtá R4 nafta pod kapotou je lehce unfair.
To je forum a kazdy z nas nieco odjazdil a prezil ja som tiez jazdil na S 120 Gls z Tuzexu a za Simson som musel davat uplatok aby som ho mal asap... Samozrejme nie je hanba nemat peniaze a jazdit Daciou . Vzdy su auta lacnejsie a drahsie a to ze maju 4 , 6 ,8 ,12 valcov to vsetcia vieme aj to ze maju kormidla. nemusis mat prejazdenych 200 aut . Maxi ma prejazdenych kopec aut a ze jazi Mercedesom je to cim jazdi a urcite sa nemusi hanbit a ze ludia zavidia to je este lepsie a take ze imidz je nanic ano ked nemas dukaty je to naozaj k nicemu...
Dát za auto tři milióny a poslouchat chrochtání, to už je opravdu diagnóza. Opájet se kvalitou interiéru a pod kapotou mít chrochtavej čtyřhrnek, musíš si najít kamarády aby ti povedali, že se dá do auta koupit i pořádný motor:)
No když ji rozmotáš tak už moc krotká není:) Ale jak říkám, naháč tě nutí jet spíš pomalu, od 130-150 ti to bude chtít urvat hlavu, na advíkovi necítím odpor vzduchu a můžu jet v pohodě 180 celé hodiny... a drobná motorka není tak moc vidět, obvzlášť, když letí nadzvukovou rychlostí...
Všechno je to v hlavě. Masakr to samozřejmě je, ale jak velký, záleží jen na tobě. Když jsem poprvé sednul na litra (BMW S 1000 R), tak jsem z toho měl obrovský respekt a obavy, ale byl jsem doslova šokován krotkostí, mírumilovností a snadnou ovladatelností té motorky. Je to opravdu všechno jenom v hlavě a samozřejmě jezdit s tím tak, aby ses dostal expresem do márnice, není problém, ale současně mi ta silnější motorka přijde mnohem bezpečnější než ty malorážky (lepší podvozek, lepší brzdy, tuna elektroniky, která všechno hlídá).
A hlavně - už mne po Praze nebavilo jezdit autem. Ta motorka je ve flexibilnosti, snadnosti parkování a provozních nákladech úplně někde jinde proti autu. O zábavě ani nemluvě. :-)
- Palivové mapy
- Ty jsi ten kdo kroutí heftem
- mraky elektroniky, když nekoupíš třeba GSX-R
- jsou různé druhy motorek, naháč ti celkem ani nedovolí jezdit moc rychle, rychle tě utahá
- a vždycky můžeš na okruh, kde je riziko daleko nižší...
Upřímně, tu odvahu ti závidím, jednu dobu jsem motorku zvažoval, pak jsem si půjčil od kamaráda duchnu, litr, a za dva dny ji s díky vrátil, to mi ještě stály všechny chlupy na rukách, prostě masakr, motorka obecně je dneska vstupenka do márnice, ale litr, to je márniční expres. :-) Je mi jasný, že je to otázka zkušeností a schopností, každopádně přeju ať ji užiješ. :yes:;-)
Mluvíme tu o vyšší středtní, po první E60 jsem druhou nevzal, protože interier, jak design, tak kvalita materiálů, bylo to úplně jinde než E39. Průser, který stál BMW pověst a dnes vede k podobným klišé větám, i když už bychom měli mluvit o autu o dvě generace dál. To F10 začala obrat k lepšímu, a v porovnání se soudobou W212 nevidím v kvalitě materiálů žádný náskok mercedesu, v designu interieru pak jasný náskok BMW, celkově, BMW udělalo v interieru krok zpět v gen. E60, MB v gen. W 212, oproti W211 to je tak zřejmé, že nechápu, jak zdejší vodborníci typu maxiho tohle jaksi opomíjejí. Aktuální éčko je uvnitř fajn, a z hlediska designu je to oproti W212 skok o galaxii, o kvalitu interieru G30 strach nemám, měl být na úrovni sedmičky, a tam není co vytknout, každopádně příští týden se svezu, tak uvidím. Já mám výhodu v tom, že designově se mi líbí oba akt. design styly, jak MB, tak BMW, takže nemusím nutně hanět, uchylovat se k pitomým větám o samsung tabletech apod. S tvými poznámkami k ergonomii souhlas, jsou to drobnosti, na kterých člověk po přesednutí jinam vidí, jak je BMW domyšleno, ale MB se lepší, command jde směrem k idrivu, i tu dementní páčku tempomatu už alespoň přesunuli...
Trapní jste leda vy s řečma o závisti, londýnmost, a ty o teoretikovi, v diskusích na Autorevue/ACZ se pohybuju patnáct let, pod jedním nickem, kdo mě čte, ví, že o kvalitách aut se vyjadřuju zásadně na základě vlastní zkušenosti.
Je mi šumák, jaká auta Maxi měl, a co si kupuje, vymezuju se proti dětinskému způsobu argumentace typu, "jsou auta, dobrá, špatná, a je Mercedes..." To je věta neználka, a pokud to někdo píše zpoza volantu čtyřválcového dýzlu ve vyšší střední, pak je prostě směšná. :-!
Hm, bavíme se o komfortu jízdy současné generace, jak to souvisí s tím, že si mal trojliter...? No, nijak, byla to předchozí generace, že. Tak sklidni hormon, hero.
Dinar se, na rozdíl od tebe, vezl v akt. generaci XF stejně jako v akt. generaci E, tvoje hodnocení komfortu v porovnání s předchozí generací XF je k ničemu, nemluvě už o zmíněném tuzerském zásahu, dvaadvacítky, určitě v chromu, že. >:D >:D
Kola o velikosti 22" zcela jistě nejsou pro předchozí gen. XF homologovaná, vydávat absolutní soudy o komfortu auta na obručích bez gum, může jen... ignorant!
Já jsem najezdil s XF sedan 105k a v XF Break 130k. Dinar se mnou nejednou deší trasu jel, to že tam nacpeš 22" paštiky je tvůj trabl.
Sedan byl na 19" a break na 20". Žádné auto této třídy nebylo na stejně velkých kolech příjemnější a pohodlnější, pokud je vůbec nabízelo.
La pardon magická koule, ale jsi v tomhle narosto mimo ;-)
Zkus a nečti německé časopisy. Měl jsem předchozí generaci po FL a porovnám-li s minulými generacemi D3, tak až na infotainment a absenci některých systémů (HUD apod) jsem nezatoužil po změně.
Nevím v čem si musel trpět, ale jízda, motor, komfort...tam to nebylo.
Jasne ...mi sme kupovali naraz XF Sportbreak limited edition a E 350 d tak viem porovnat na XF jazdime do Francuzkych Alp mame tam truhlu a zimne gumy asi sme to mali spravit na MB....inak super auto v serpentinach je velmi OK, ale pohodlie dlheho cestovania a interior tam nestiha na MB...je to viac otazka vyberu ked ze rovnaky motor a rovnaka vybava vydu skoro na stejne + - Ł 2000
Aspon sa zabavime... Dinar porovnava XF a E a slabo googlil... Obidve su super auta a XF ma mozno lepsi podvozok ako BMW ale keby sa Dinar previezol v XF nej. 2000 km in one go a potom v E 2000 km dostal by sa viac do obrazu... Co uz....pritom za XF sme zaplatili o nej Ł 5000 navrch trosku viac vybavy a viac vycackany....inak ano fesak je to velky.... >:D
Ano stary XF Sportbreak limited edition bordova metla cierne 22 palcaky cervena koza a full vybava...Bohuzial nie som bohac tak nestiham menit auta ako ponozky...
v pohode, o nic tu nejde! :-!
myslel som si, ze sme tu partia, co mame radi auta a pokec okolo toho a prebereme si nazory ( nemusime sa zhodovat)
Karel ma prekvapil, ze si mysli, ze ja budem machrovat s dizlovym Eckom.
a ten druhy - s tym XF, to ani netreba brat vazne. XF, to su mi veci.... :-!
zial jeho nemal kto usmernit ;-)
No jo to jsem v 5er mel taky, vypadalo to, jako zmuchlana igelitka, ale jako duvod ke zmene mi to takovy drama neprislo. Bral jsem to, jako ficuru, kdyz jsem nekde cekal a zrovna me nebavilo cumet do mobilu nebo kolem, tak jsem vzdycky na tu igelitku koukal a premyslel, kde se tam vzala ;-)
Vnitrek MB vypada lip, nez vnitrek BMW, to je proste fakt.
Ale i v MB/Audi by se hlavne stran ergonomie ovladani mohli jit neco k BMW priucit.
Tak treba funkcni tlacitka v BMW jsou navykova. Dale treba ovladani vice zonove ventilace, na co BMW staci jeden cudlik, v Audi a MB (v nove generaci interieru, ve ktere to zmizelo) musis do infotainmentu. iDrive je stabilne o nekolik roku pred ekvivalenty MB/Audi. Totez grafika map navigace. "Oblibene" polozky v MB jsou k smichu. Krom nastaveni zvuku audia v nich neni nic, co by mohlo v mem pripade byt oblibene. Treti kolecko mezi vydechy ventilace v palubce BMW (bohuzel s generacnima vymenama mizici a zase se vracejici) je proste super! a dalo by se pokracovat...
Za mé puberty to byla ORS I. generace a ta byla díkybohu jen na benzín >:-[] Ale pro potěšení čichových buňek a brutálního krouťáku tu byla Fabia RS TDI >:D
Nehaj ludska zavist bola a je a tak to ma byt... vsetci sa radi pochvalime a nemusime si klamat ako v materskej skolke...Zivot je kratky a treba sa s peknymi vecami pekne pochvalit nech nam zavidia alebo nezavidia robili sme to aj za komancov len tam nam stacili Adidas trenirky a Simson motorka....No worries... >:D
ja neviem.... preco?
ved tu prezentoval C co mal v avatare
a ze na zimu Discovery a ze čakal na nove E, ktore mu uz prislo
a ze by aj uvazoval o bavore 5 ale ho nepresvedčil interier
WTF?
vieš niečo čo my nevieme?!
hm, Jagy xf
tak ty posielas ludi ako je Londonbridge čitat testy, ufff.... ved ten Jaguar prehral vsetky možne zrovnania s D3, ci uz je to kvalita, interier, a pod.
Mal som xf trojliter,krasne auticko, Grace - ale pre mna ako chudobneho chlapca pri Jaguaru je rozhodujuca prijemna nizka cena v nemecku a radsej som ticho vytrpel tie nedostatky a tesil som sa z dobreho obchodu a z pomeru cena/kvalita
To není nic proti tomu, že se mu líbí medvědy. Asi to vidíme každý jinak. Mě přijde řešit třikrát týdně veřejně koupi medvěda spíš jako vytahování. A věř, že žádná závist ze mě nemluví.
U Nemcov je to normalne MB 220D zacina pri Ł 34 000 a kludne ho dostanes na Ł 80 000 , E 350d AMG line zacina na Ł 47 000 a ak budes poctivo skrtat stverecky dostanes ho cez Ł 100 000 to je aj pri slabej libre 3 milionky Ceskych dukatov.... >:D
dinar, nebuď zbytočne trapny!
V com je ako problem- Maxi si kupuje auta, jasne ho ho bavi a uživa si to. A co je na tom spazné, ze si zasli pozriet novu peťku a tiež sa im nepozdava ten nudny plastovy interier?
Ved aj my sa tu vsetci radime a preberame moznosti. Sám si pisal, ze testovane E je celkom fajn a vies si ho doma predstavit! Sledujem Maxiho nazory a chlapec mal za mlada pyšne auta ( Gti, Gsi, Deltu EVO, 355 Berlineta, Turbo, ) Tak ok, prečo teraz skačete ty aj Karel do toho, ze za poslednu dobu si kupuje medvede a ked uvazuje na bavorakom, tak mu nesedi interier- kua jeho nazor - ale aspon tu nie je teoretik a zbytocny hajzlík a provokater! 8-s
Nieco pozrem na Googli...7 er myslis s tymy Samsung tabletmi vzadu. Mozno nove S ko to zvladne kapanek lepsie a nebude to skusat ovladanim hlasu ako v hlucho nemej skole a neviem ci su Samsung tablety zrovna to cim ohuria svet.... Skusaju dohanat starnuce S ko chapem to, kazdy sa dotahuje na lepsieho na tom nic spatne nevidim...
Ceníky sem nezkoumal...
co mě ovšem fascinuje je rozdíl mezi cenou verze a cenou vybaveného auta...
540i je pochopitelně taky v pořádku...ale jsem zvyklý že když se objeví v testu tak bývá cene verze třeba 1650000 a cena vybaveného vozu 260000..
A6 neřeším..
To asi vyznělo jinak, než jsem to myslel. Chtěl jsem jen říct, a na tom se, předpokládám, shodneme, že auto, které má např. 500 koní je pro účely předjíždění lepší (čti "bezpečnější") než auto, které má 350 koní. Nic víc.
Takže Audi si svých zákazníků neváží, když jim nabízí předokolky a Mercedes, když nejsilnější diesel je na úrovni nejslabší konkurence? Takhle jednoduché to asi nebude...
Ale jo, ono na výkon se lehce zvyká, a jistě jsou situace, kdy by se sto k navíc hodilo, ale to si musí každý zvážit, jestli těch sto koní navíc ve stádě, které po 80% času i tak jen lechtáš má pro tebe smysl. Já vím, že pro mně ne, tak vybírám z těch zmiňovaných nevrcholů. ;-)
Jestli jsi chctěl otevřít diskuzi, pak já bych řekl - o cca 350t dražší než 540i xDrive s podobnou dynamikou a zřejmě nižší spotřebou, a téměř stejná cena jako za S6 s osmiválcem.Nízkou cenou bych to nenazval (pokud nemá výrazně lepší výbavu, nezkoumal jsem)
A zcela subjektivně radši trčící tablet z MB-C než tenhle megatablet přes půl auta.
No, jo, někdo mi poslal odkaz. Jen, jak to tu čtu , tak nevím, jestli jsou legračnější ti "značkaři" typu maxi nebo Londonbridge, kteří si kupují to jedno protože...značka, i kdyby konkurence vyrobila třeba perpetuum mobile, nebo Stealthové, co nevědí, co chtějí, a každý svůj přešlap okecávají tím, že je výrobce podvedl. ;-)
Plusy: je to červený
Má to šestiválec
Ten šestiválec je zajímavě naladěnej
velmi pěkná spotřeba
Nízká cena
Interiér bez čínského tabletu trciciho uprostřed interiéru, hurá!!!
A vypadá to i dost prostorné
Minusy: vypadá to jako céčko
Prý se neuvažuje o next gen CLS SB. S touhle specifikací pohonu a bez tabletu by to byl můj dream car...ale to vlastně neni mínus tohohle auta...
Začínám si myslet, že toho moc vyzkoušeno nemáš, padají z tebe jen klišé. Aspoň si přečti nějaký test, resp. zkušenost někoho, kdo neviděl např. 7er nebo novou 5er jen na obrázku.
To není o ochutnávaní. To je o tom, jak si značka váží svých zákazníků. Pokud je v interiéru vidět až absurdní přepečlivost ala Audi, tak víš, ze Tvé peníze byly vynaloženy správně. Pokud (jako já) vidíš mezi vyškáčem a plastem dveří půl centimetrovou mezeru a v ní montážní pěnu, tak si zákonitě polozis otázku, jestli to auto opravdu stojí za ty dvě mega.
Přesně tohle auto budu příští středu zkoušet... naše CLS už má 5 let a ikdyž slouží naprosto bezproblémově a přede jak číča je pomalu na čase přemýšlet o nástupci. V zásadě mám pouze 2 adepty a to nové E a 5tku. 5Tku budu zkoušet tento týden ve verzi 530XD. Jsem docela znechucenej tím, že si nemohu vybrat to co by jsem opravdu chtěl a to auto s benzínovým šestiválcem a se zadním pohonem.......... protože BMW nabízí pouze 540ix a Mercedes zase 400 též 4matic. S novým E se furt tak nějak nemohu srovnat exteriérově kdežto nová 5tka se mi líbí hodně. Na oboje auta bych měl zajímavou finanční nabídku, takže cena zde až tak nehraje roli......... no sám jsem zvědav co z toho nakonec vyjde.
Jak rikas, design je extremne zalezitost vkusu, vice nez cokoliv jineho - ale kdyz vybiras mezi dvema, proc do toho nepridat tretiho (Audi)? Ma z meho pohledu nej interiery - i kdyz pravda, v soucasne generaci je A6 jednoznacne nejstarsi.
Ale tak aspon nazor z druhe strany: kdyz pominu kvalitu nekterych povrchovych uprav nebo material tlacitek, je novy Merc (at uz C, E nebo S) pro me jednoznacne pocitove nejskaredejsi, treba i pri porovnani s 5 let starou 5er. Je to pouze muj pohled, nicmene at uz jde o exterier nebo interier, ten barokni styl Mercu, same kulatinky a zadna hrana, nafoukle, tluste - to se hodi z meho pohledu do Ciny, pripadne Korea. Vubec se necitim jako v aute a to nikoliv v pozitivnim smyslu...
Takze za me bych pockal co udela nova A6, pripade volil Jag ;-)
Kazdopadne, bez ohledu na design je vse dobra volba, super svezeni at uz v tom nebo onom :-!
Tak ako pises je to aj vec nazoru a vkusu... Jazdim vacsinov na E cku ale sem tam prevetrame aj XF aj ked su to len naftove 6 valce su slusne vybavene a MB je znutra o dost lepsi cely ten pocit konfortu ,materialov je lepsi. Par tisic km som skusil na A 8 ma fantasticky interior ale ta je o ligu vyzsie kde mame krala ciest S 500... aj ked uz nam aj s A 8 kapanek starnu...
je to taxik :-) cena stejna jako u Supu 3 LaK, tam je rozdil v tom, ze tam mas ale za stejnou cenu 100 tis km/rok. Stejne tak i ostatni z D3 se da v podobnych relacich. Jenze to ti asi nikdo jen tak neda, musi to nekdo vyjednat ve vetsim mnozstvi a spolecne s tim ze je to vcetne servisu a gum a drazsiho povinneho a havarijky na taxik v Praze to neni uplne levne. Je to jakoze fleet, pri odberu desitek aut, i kdyz nakonec provozovatel budu ja a platit to budu taky ja, se da vyjednat asi ledacos. Kdyz pujdes sam jako FO/PO tak si nejsem jisty.. tam byvaji 20-30 tis/km rok.
XF ma super podvozok ale interior a komfort na dlhsie jazdenie tam straca...podvozok mu tiez pekne kope na 22 palcakoch a to sme vacinou v UK a sem tam Francuzke Alpy...
interiety MB mi nikdy nesedely a nikdy nebyly tak kvalitni jako Audi. Vzdy to bylo vic nez technicistni a skvele spasovane a s durazem na detail spise opulentni a z meho pohledu vlastne ne moc kvalitni. Ted sel MB do sebe a i kdyz je to porad spis jako jachta nez auto a je mi Audi blizsi, tezko se tomu neco da vytknout a lide jen ziraji a rikaji wau. Zvlast v hnede kuzi a s plnou displejovou paradou pred ridicem. BMW novou 5 jsem nevidel, ale necekam zmenu a minula 5 vcetne vsech ostatnich modelu snad krom 7er je tezce out a jak uz jsem psal, ma bliz k mainstreamu nez k premiovym interierum Mercedesu a Audi.
Ostan pri hviezde nemyslim ze zavodis po cestach a na interior MB sa BMW nechyta...Ja ostavam pri hviezde netreba vymyslat su auta horsie a su auta lepsie ale MB je MB... >:D
Toto Éčko. Samozrejme to nie je len stráženie pruhov, to dnes vedia aj kompakty, ale autonónme riadenie, teda pustíš volant a auto by malo prejsť nejaký úsek bez zásahov vodiča. Viď ten test, pozri 7:57 min: [odkaz]
ako som uz nadhodil, uvazujem, ze ked dam prec toto nove E, tak by som po rokoch vyskusal aj BMW 5,
a tak som cez vikend rad prijal pozvanie zopar nadsencov a zasli sme do Cestlic do BMW okuknut novu 5 v M pakete. Sice este nie je ani v predaji... a este dlho nebude..
A je o celkom fajne vozidlo.
Lenze chlapci, co prisli so mnou sa ma po case spytali - to akoze naozaj by si chcel ten tvoj interier zamenit za toto? Vedeli dobre, ze na ten lacny plastovy stredovy panel som alergicky, to akoze autoradio s tym smiesnym otocnym ovladacom hlasitosti ako na starom Sony radiu v Sierre, no a ten tablet.... Vsetky tie cierne plastove vyduchy, tlacitka, prepinace, ovladace na okna - no fajn, v dcerinej trojke je to za 35 tisic fajn, ale za auto cez dva mega ( v tej vybave co mam E klasse je okolo 80.000 euro)
Videl to z vas uz niekto nazivo? Fotku som este ukecaval, ale ked po mesiaci si presadnes - to si uz takmer ako stroj casu o par rokov dozadu.
OK, vec vkusu, ale my sme sa tam sieti snazili fakt vazne snazili dat tomu sancu, ze preco ist do z mojho do novej 5 ( motor je v E teraz novy kus a aj 3 liter radovy 6 valec bude novinka!) :-!
takze?
Tož já sice obhajuju manuál, ale 9 z mojich 10 jízd je s CVTéčkem.......tož takový já su kvedlač... ;-) Včera sem kontroloval tlak v pneu na M140i a enom sem zíral. Za celů zimu neušlo ani ň. Tož Mišelinky sedijú na ráfku perfektně a ventilky sú taky v cajku. Každý 2 týdny ju enom kúsek potlačím, aby mě gumy nezhranatěly... ;-)
Jaké autonomní auto jim půjčili? Podotýkám, že hlídání pruhů ani zdaleka není autonomním řízením (a těžko se odhaduje, co by to zvládlo a co udělali schválně, aby ti to znepříjemnil - aby demotivovali nějaké spoléhání se).
Samotné rozpoznávání dopravního značení umí dodatkovou tabulku načíst a v případě, že dešťový senzor vyhodnotí, že prší, tak to funguje bez problémů - displej zobrazí značku i s touto doplňující informací. V opačném případě je taková značka ignorována. Předpokládám, že při spojení s Distronicem to také funguje. Já, naštěstí, Distronic a systém rozpoznávání dopravního značení propojený nemám.
Ono samotné rozpoznávání je úspěšné z cca 98%. Někdy značku nenačte (a ani moc nezáleží na světelných podmínkách), někdy načte značku z kamionu (a to by fakt naštvalo, kdyby při předjíždění kamionu na dálnici najednou auto začalo zpomalovat na 80/90).
V AMG Mercedesech jsou normálně IWC. Očividně se to netýká těhle lacinějších verzí (možná jim dodávají i tyhle, jen nezaplatili za značku). Předpokládám, že jsou elektronické. Mechanický strojek v autě nedává moc smysl. Takže se můžou předvést tak na ručičkách a ciferníku.
kdyz radis sam, szijes se (nebo se muzes szit) s cimkoli. i s o3 1.6 tdi se mi nakonec jezdilo dobre, proste se naucis radit. i s automatem je treba naucit se jezdit, ale to sziti tam nikdy nebude takove, protoze tam vzdy bude tem meziclanek, ktery na svoji hlavu. na okresce nebo dalnici radit tolik jako ve meste zdaleka nemusi. u silnejsich motoru v6, v8, biturb.. ktere maji plynulejsi nastup a vic vykonu a kroutaku v jakychkoli otackach, se to negativum myslim z vetsi casti smaze. tady vsak tech 200k pusobi jak nezbytne minimum :-) a ono to rychle jede, jen proste ne tak samozrejme.
jinak mam vlastne super ridicskou verzi RWD a 17 obyc pneu :)
Tak myslím, že zrovna E39 M5 se mi tam určitě mihla :-) Ta mne přitahovala již od puberty >:D Viděl jsem, že svého času měl někdo i Oktavku RS jako vlhký sen na plakátě >:D
je to jednoduche - jedno turbo je jen jedno turbo. stejne tak Sup 3 140kw take zklamal nejednoho tim, ze ty kone navic jsou znat jen na dalnici, v nizsich otackach a rychlostech je 110kw prijemnejsi. Stejne tak 1.6tdi je v nizsich rychlostech prijemnejsi nez 2.0 103 kw. V Supu je lepe odhlucnena a lepe zprevodovana nez v Oct a sam za sebe bych do ni sel, kdybych kupoval auto za svoje, radsi. Ve meste, coz je 90% casu kde se pohybuji, je proste prijemnejsi a kdyz nejsi liny radit a nejde o 0-100, v realnem provozu je dynamicky ( ale bohuzel i spotrebou) srovnatelna. Automat by to jiste zabil stejne jako Mercedes. Ten automat je spica pro klidnou jizdu.. ale na sportovani to proste neni a myslim ze jsem dobre vysvetlil, ze pri potrebe zdimat z toho maximum v nizsich rychlostech + castejsi razeni to na 200koni ktere bych vydoloval z manualu proste neni. Nemluve o tom, ze prevodovka trochu vaha + motor ma take jen jedno turbo a take neni vzdy v otackach + nejaka reakce na plyn, neumi zamknout rych stupen a padla jsou spis na paradu = jsme doma. Koneckoncu testu jsem cetl nekolik a vsude tvrdili to same - umi jet rychle ale prevodovce se to nelibi a hlavni devizou tohohle auta je komfort a tam se citi nejlip.. jinak ano, 7.3 na sto odpovida. jenze to neni o cem mluvim.
OK, tak inak: Ty ako teenager si mal na plagáte (alebo modernejšie na obrazovke počítača ako tapetu) sedan vyššej strednej? Ja si spomínam na Ferrari F355, Volkswagen W12 koncept, Subaru Impreza WRX STi, ale sedan? Skrátka nemyslím, že takýto (stále viac elegantný ako športový) sedan je nejaký sen, skôr o ňom uvažujú už tí starší, ktorí prišli na to, že Ferrari na plagáte je fajn, ale v reálnom živote treba nejaký kompromis a niečo univerzálnejšie.
Reálné nevyužitelnosti bych se nebál. ;-) Když vezmu takovou F80ku (abychom zůstali u těch nejnašlapanějších R6ek), která má lepší poměr výkon/váha než ta zmiňovaná M550i, tak to se pořád dá využít a pořád by bylo jak "přikrmovat", aby to bylo dost. Zrovna včera jsem se vracel z Vrchlabí přes Jičín a MB do Prahy a když člověk předjíždí na silnicích I. třídy, tak mi ani těch 350 naftových koní nepřijde někdy jako dost. Dalších 100 až 200 koní by to klidně sneslo. ;-)
Ja bohuzel porad ten nazor sdilim, tyhle kulatinky a kudrlinky mi sportovni a mladistve neprijdou...kdyz sednu do interieru, je ten pocit jeste silnejsi a ponecham toto auto stale starsim rocnikum :-) i kdyz sam uz nejsem nejmladsi, stale se na Merc necitim
Tak pokud se nepletu, pro AMG dela hodinky IWC a to je celkem solidni zalezitost ve svete luxusnich hodinek. Nejsem si jisty ale zda vsechny AMG, napr. pro tenhle typ.
Já s 1.6TDI nikdy nejel, pouze 1.9 77kw a ve služebním Supu mam 125Kw 2.0. Tý trvá, než se vytočí, nic.. nic... a pak to najednou skočí a, zatlačí a jede (kamarád má kombika s DSG a také byl trochu zklamaný z nástupu výkonu u téhle verze), na dálnici má pak docela sílu v 1-2 lidech a tahá i nad 160, pokud ho naložíš a jedš kopce někde v horách, tak ten výkon brutálně padá na úroveň naložených slabších dvoulitrů (TDI, TDCI co mám na porovnání) a ty kilowatty tam hledám nějak marně, takovou propast v dynamice jsem nezpozoroval u žádných výše jmenovaných "základnějších motorů".
Zatímco 1.9TDI tahne jak se říká "vodspodu" a pak zvadne a nic... pocitově nářez, kravál.....Na dálnici si ji ale dá přehledem i moje větší a těžší Mondeo s nejslabším Tdci dvoulitrem.
ono by ses totiz divil, jak to i s celkem tezkym Supem hybe, kdyz proste podradis (dopredu, presne tak jak potrebujes) treba na trojku a 1800ot a na ty trojce to drzis az kam to jde a nemusis se bat, ze to nekam preradi. kdyz jsi v aute sam.
ve meste to tak proste je. na okresce nebo na dalnici uz je ten vykonovy rozdil znat vic a tam tech 200k je. Ja po meste ale vyuzivam hlavne pruzne zrychleni 40-100km/h resp. v manualu podradim presne a s predstihem tak jak potrebuju a vymacknu z toho maximum a bez omylu.
nakonec to proste skonci tak, ze te to prejde a jedes v klidu..
schvalne nekdy pozoruj jak jezdi po Praze Supy, z vetsi casti v manualu. a jak ty Ecka.. vsechny v automatu..a myslim, ze pochopis :)
a proc ne? za sve bych si ho nekoupil, ale kdyz v tom travim tolik casu.. na vyber je takrka vse, od ojetin pres O3 na CNG, Sup 3 v zakladu, Sup 3 v LaK, BMW 5er, 5 GT.. tak jsem vzal proste Mercedes. Me to auto nestoji takrka nic, jelikoz bez auta to nejde a i to nejlevnejsi neni zadarmo.Kdyby rozdil mezi Supem 3 LaK a timhle nebyl 5 tis mesicne, sel bych do Supa, ale tech par tisic navic mesicne za to mit premii.. Navic ja nerikam, ze to auto je spatne - je paradni ve vsem. Jen ten automat zrovna za uplne terno nepovazuji. Ja zadne soukrome auto nepotrebuji, mam ted proste tohle.
A jak 2.0TDI 103kw tak 1.6TDI co jsem mel byly CR..
Já jsem úchyl na šestiválce, hlavně na řadové, zvuk, ochota jít do otáček, líbí se mi víc než V8, ty mě obecně nikdy moc nebraly, i když V8 ferrari je něco jiného než V8 v mustangu, ale pro mně, můžu-li si vybrat, je to R6 (příp. V6) nebo pak V12. M550i bude kladivo, dynamicky už v ve sférách těch sportdivizních variant, jejich reálná nevyužitelnost v provozu je jedním z důvodů, proč mám raději ty šestiválcové varianty. ;-)
Proč myslíš, že by mi z výplaty moc nezbylo, ty víš kolik beru jo? Tak to mimo taxikáře děláš ještě u BIS? >:-[] Ne, nepotřebuji auto na 75 tisíc za rok, na svém najedu do 20ti a na ostatní cesty mám služební a dál už jen letadlem...
Chápu, že automat to může zabíjet, ale myslím, že tu popisuješ jen a jen pocitovou dynamiku. Taky jsem si připadal v Oktávii TDI 77kw, jak letim... než jsem to přeměřil. Kraválu a turbokopanců umí TDI perfektně udělat více, než doopravdy jede, to je pravda :-) Novější TDI CR už tuto vlastnost nemají tak silnou, jsou klidnější a ne tak uřvané, třeba 110Kw 2.0TDI (O III Scout )mi přišlo vyloženě líné i oproti slabší starší 103 KW .
Když si to auto tedy platíš sám, proč sis ho proboha bral ?? Proč sis vybral auto, které ti nevyhovuje a nevzal třeba toho Superba? Nebo ti to nařídil zaměstnavatel ? Pak by mi to dávalo jedině smysl...
Mě na celém voze nejvíc imponují ty perforované napa sedačky a držátko řadící páky, které mě připomíná moji hůlku na chození... ;-) Jo, a eště ten údaj na přístrojové desce, který říká že je úterý... >:D
tak mam ho na rok a platim si ho sam. muzes si ho vzit na operak taky - jen ti asi moc z vyplaty nezbyde ;) ale je fakt, ze neco bys usetril, 75tis km najezd na rok asi nepotrebujes. me se zaplati, tudiz jsem sel do nej. Sup 3 by vysel jen o malo levneji.
a ano, ve meste mezi 1.6tdi a 2.0tdi v dynamice rozdil neni. a v manualu presne vis, kam a jak podradit - coz automat, ani 9st v Mercedesu proste nevi. A tim padem tech 200 koni kokikrat jakoby tam nebylo. Zatimco pri razeni manualne neudelam chybu ve volbe rychlosti nikdy, automat proste nevi co chci delat. Ve vysledku tech par koni v manualu dokazes vyuzit na maximum, automat proste ne. Pri klidne jizde nebo na okresce ci dalnici je to jedno, ale ve meste kdyz chces jet dynamicky to automat proste nedava a potencial motoru zabiji. Tak to proste je. Tenhle negativni jev muze eliminovat silnejsi motor - kterej ma vic sily v jakychkoli otackach. Porizovat si do mesta 6 valec 350e se 180kw tusim by ale bylo celkem overkill, ze. Jak cenou, tak spotrebou, ktera nizsi urcite nebude. Zadny padla pod volantem ani sport rezim previdovky to nezachrani. Stejne si to porad z nejaky casti radi jak chce a neda se na to spolehnout. Coz muze byt vylozene o hubu.
me se v jedne diskuzi ( na idnes u clanku pod videem jak na zpomalenem PR videu Tesly je videt, ze "autopilot" ve skutecnosti zmatkuje a dela chyby i v uplne normalnim provozu a dtandardnich situacich) libila poznamka, ze dulezite pro plynuly a bezpecny provoz je i predvidatelnost chovani ostatnich ridicu. a ta v pripade pocitace za volantem neni zadna. kdyby vsechna auta bxla autonomni, ok, ale v lidskem privozu to neni vubec realne..
To je bohužel testérský folklór na ACZ, stylistické přešlapy, zde ve třech větách za sebou použito slovo luxusní, nebo nepřesnosti typu, spec. AMG přístrojů se žlutými číslicemi, kdy toto zobrazení přístrojů s názvem "sport" se žlutými číslicemi má každé éčko, u amg je v zobrazení přístrojů, kterémkoliv, dodán dovnitř budíků motiv šachovnice, to běžná éčka nemají, atp. V každém zdejším testu se něco takového najde, je to jistě škoda. :-!
Ty si fakt komik >:-[] >:D Sup 77Kw je jasně větší dravec, to dá přeci rozum ! 1.6 TDI a jsi králem >:-[] Ještě, že si dal vědět, že už nejezdíš Supem, až příště budu zastavovat taxi, tak se jim nemusím vyhýbat >:-[] >:D
ja tohle ecko a cteni znacek mam (220d, sport sedacky v el, vyhrivani, kuze, widescreen, velka navi, 360° kamera, park pilot, hud, sport volana par kravin.. )ale nezkoumal jsem to.. stejne vsechny tyhle kraviny clovek vypne nebo je prehlizi. hlidani mrtveho uhlu.. ok, ale stejne to v podstate k nicemu neni, kdyz je clovek zvykly mit prehled..
auto pro duchodce to je.. videli jste nekdo ecko jet jinak nez rozvazne a pomalu? jo, 2l diesel 200 koni neni tohle, ale stejne..zatimco se supem me to nutilo litat a jezdit dynamicky, tohle je o necem jinym. a uprimne - 77kw nebo 103 kw TDI s manualem je mozna dynamictejsi nez tohle diky zmatenemu a hloupemu automatu, ktery z toho ten potencial proste nedokaze dostat.
jinak interier parada, i kvalita. na audi bych rekl ze ani moc neztraci.. bmw je ale nekde hodne vzadu.. 3er,4er,5er maji bliz k mainstreamu nez Audi nebo MB.. BMW hodne zaspalo, zvlast ta kaplicka s navi je jak z minuleho stoleti. nova 5er nevim ale necekam zazrak.
Největším nebezpepečí pro autonomní systém je elektronika sama a s ní spojené nepředvídatelné elektronické glitches. Proto, plně autonomní vozidlo by vždy bylo smrtelným nebezpečím pro "živé účastníky" silničního provozu. :-!
Tak XFS je přesně z toho ranku, navíc si můžeš vybrat awd/rwd, len ta trůba, len ta... teda len ten interier, jak píšeš, za dvě mega je to trošku slabší, ale jízdně a zvukově špička. ;-)
je to jen PR.. stejne jako Tesla, Uber, Google.. ve skutecnosti je autonomni rizeni hudbou daleke budoucnosti ( rekneme desitky let)
jaka revoluce nastala napr. za posledni dekadu? rok 2007 mame prece vsichni dobre v pameti.. vubec zadna, v autech pribylo par blbosti, ktere stejne k nicemu nejsou a nikdo je realne nepouziva.
Naprosto rozumím a doufám, že jak kočka vyškolila D3 z podvozku a řízení, nechá se naopak vyškolit ohledně interiérů. Jakkoliv tu všichni nadávají na uniformitu, pak i ta je lepší než definice strohosti (přestože s tím dokážu žít líp než s gumovým řízením či zakopávajícím podvozkem).
Kua na to sem úplně zapoměl... >:D Tož 70ka na krku....néni se čemu divit... >:D Ale bacha! Horses for courses....to sem říkal dycky. Sú auta gde hen ten achtomat sedí a sú auta gde zasa hen ten maňuál sedí lepší... >:D
se mi tak líbila, že je to adept na příští auto do mé garáže, jakkoliv s výtkami na její adresu souhlasím. Předně, v dynamice je mezi ní a E400 velmi malý rozdíl, a např. v porovnání s novou G30 540i jsou nastejno, navíc motor 40i je točivější, sportovnější, takže AMG znáček je z hlediska motorizace na tom autě opravdu spíše jako znak amg paketu. Mě to ale nijak nevadí, mám tyhle vrcholné motorizace nesportovnědivizních modelů, resp. v tomto případě nižší motorizaci sportdivizního modelu, rád. Jedno ale E43 z AMG má určitě, a to je podvozek, naladění vzduchu je výrazně lepší než u běžného vzduch. podvozku E-Klasse, "zakopávání" o nerovnosti je bohužel znak každého vzduchu, možná také jeden z důvodů, jestli nedat přednost E400 s adapt. podvozkem. Sám to zvažuju, ale ať tak nebo tak, E43 je parádní variace na rychlý sedan vyšší střední, a v té červené je to krasavec. :-):yes:
Tak tam to přeci není napsané, je to značka. Zajímá mě, jestli si to s tím umí poradit. Ono by to totiž mohlo jinak fungovat pěkně... Dalším problémem by mohly být značky 60 od do a pro kamiony, které jsou na jižní spojce. Zkoušel to autor?
O cenovku a reálnou klientelu ale přeci vůbec nejde :-) Být ikonou, nebo "vlhkým snem" není o dostupnosti. Podívej se na Ferrari, Prosche, Bugatti a podobné... :-)
Tupujem, že to "v prípade dažďa" bude "lost in translation". ;-)
Keď už sme pri autonónmych systémoch, v slovenskom motoringu to testovali na diaľnici a lietalo to od čiary k čiare, raz to išlo aj k zvodidlám, takže stále, ako každá elektronika, spoľahnúť sa na to 100% nedá.
M5 umí také zapůsobit a je to sedan.... Jo, barva je povedená, ale hlavně to není nějak překynuté, nebo zbytečně hranaté, vypadá dravě, ale elegantně... Mne se zkrátka líbí :-)
K tomu mladistvejšiemu looku pomáha aj vydarená farba, konečne niečo výraznejšie aj vo vyššej strednej triede, než 50 odtieňov šedej.
Napriek tomu nemyslím, že to bude vlhký sen pubescentov, stále je to sedan vyššej strednej a nie športové kupé či hotheč.
"luxusní klavírově černý lak a nechybí tu ani luxusní analogové hodiny" - Ten samý lak je k nalezení v autech snad všech kategorií...a ty analogové hodiny jsou luxusní čím ? Nechtěl bych znát výrobní cenu těch hodin.
Jenom můžu potvrdit. 30 let mluvil MB, že už nechce být jenom pro dědky a konečně se to povedlo. Chtělo by to slabší zadokolní šestiválec, který by uměl jezdit po dálnici za devět.
Vypadá fantasticky ! Vždy jsem Eklasse bral z D3 spíše jako taxivůz, auto pro starší......, ale tohle už se vedle vlhkých snů pubescentní mládeže M5 a RS6 nemusí stydět. Bravo MB :yes: