Ale ne, ja to alibi na rozhodnuti managementu neberu.
Management mohl rici - vice odliste auta do sebe, mozna mohl doporucut dvojite svetlomety ale rozhodne nekreslil ty podivne ctyruhelniky, to nakreslil designer a to musel schvalit Kaban.
Proste sefdesigner je za to zodpovedny a tady rozhodne velmi zklamal.
No, skutocnu pravdu sa asi nedozvieme, ale mam ten pocit, ze ty k nej mozes byt velmi blizko. Mam tiez ten dojem, ze Kaban by nieco taketo zjavne otrasne nespravil sam od seba. Clovek nemusi byt ani dizajner, aby hned pochopil ze tie svetla su skratka otrasne...
už vidím jak v rámci uniformity naroubují čtyřoko na Citigo.I bez Kabana.Zlatá Multipla,ta měla šest očí,ale když jste je všechny rožnuli,bylo vidět i skrz toho jelena,co stál u cesty
Alpine to sluší, mercedesu to slušelo, ale zbytek je hnus, šerednej paskvil. Třeba Bentley považuju za pořádně šeredný auta. A chybí jim tam multipla...
Prebehol som tu galeriu, a Octavia je v nej jedine stvoroke auto s hranatymi svetlami. A tie navyse spolu dizajnove nijako neladia.
Dalsie auto so 4 hranatymi svetlami je tam uz len Kodiak, ale aj tam to vyzera podstatne lepsie. Skratka v clanku sa snazite ukazat na inych, ale v podstate len obhajujete to, co sa obhajit neda: naprosto do*urveny dizajn Octavie v prednej casti, najma koli tym svetlam!
"Vždyť jejich vnější a vnitřní pár k sobě vůbec, ale vůbec tvarově neladí!"
Je zřejmé, že to vzájemné "neladění" byl záměr, když vnitřní světla byla sladěna s maskou chladiče v nepochopitelné cosi... Výsledek je jaký je...
Na druhou stranu se nedá říct, že by to bylo vyloženě nevkusné nebo kýčovité :yes: , ono je to jenom ošklivé :no:
vnitřní světla logicky rozšiřují masku? Vážně? Možná tak v logice nějakého čínskobangladéšského Lexxxusu, ale z pohledu evropské ultrakonzervativní značky na tom nic logického nevidím. Uznávám, že na RS to vypadá relativně zajímavě (ne hezky), ale na běžných verzích to v kombinaci s tím plastových chromem masky chladiče vypadá (minimálně na fotkách) strašně. Naživo jsem to ještě neviděl...
To je matouci, zeby Kabaneho za face O3 vyhodili. Takova vec by se mohla stat, kdyby ji trh neprijal a nekdo se s odstupem bal o flek, tak to svedl na nej. Ale designer ma dnes tak svazane ruce, ze ani nevis jak. Vyrobek musi byt v prve rade levny, levny a levny. Vyrobitelny na levnych nastrojich, technicky lehce proveditelny o funkcni a bezpecnosti nemluve. Nebo si myslis, ze treba ty diagonalni “osli usi” na kufru jsou opravdu desingerskym prvkem, ktery cituji budou kopirovat ostatni? Zeptej se kazdeho uhroviteho ucne prumyslove skoly, co ma delat s plechem, kdyz nema dostatecnou pevnost. Kaban, kdyz uz se pracne naucil nemecky, tak na to spise hodil bobek a sel se realizovat jinde. Mimochodem nemyslim si, zeby si zrovna pohorsil. Ke vsemu ta informace o odchodu neni az tak nova, jak se mnozi domnivaji.
Tahle 4 oka Octa je designovy prusvih, to je vsem - vyjma redaktoru ACZ - jasne.
Kaban - nikdo z nas u toho nebyl, ale ja si myslim, ze management nerozhodoval o tom, jestli 4 svetla nebo ne, ze zadani bylo: odlisit masku Octy od Rapida.
Kodi je svuj, Superb taky, Fabia (Yeti a Roomster) taky, jen ta podoba Rapid a Octa byla moc blizko.
To, ze to Oravsky velmistr pojal takhle blbe je uz jen jeho vlastni rozhodnuti. A predelat ten cumak na neco normalniho bude pekne drahe, takze ten odchod k BMW je vlastne utek.
vždyť to vypadá dobře. uvidíte naživo. je to pozitivní posun od těch velkých lamp - vnitřní světla logicky rozšiřují tvarově bezradnou masku a vnější lampy to pěkně doplňují. vůbec bych do toho netahal hnusy typu citroen nebo juke..
překvapuje mě nepochopení a odsudek faceliftu u diskutujících a smysl postrádající obhajoba redakce (osobně se domnívám, že si z vás kluci z redakce dělají *). čekal bych víc nadhledu.
Tak pánové, pojďme se pohádat, jak tenhle kus šrotu za 400 tisíc s litrovým tříválcem je etalon třídy. Vlastně už je to střední třída a válcuje to konkurencí svou skvělou výbavou, spolehlivostí a jízdními vlastnostmi !
A je to lepší než nižší střední konkurence, protože do toho dávají foukanej dvoulitr. kterému podvozek v pohodě stačí a vůbec se to nedá použít jen na dálnici nebo na rovné okresce.
Neustale presvedcovani, jak je nova ctyroka Octavia pekna je marne a jen to svedci o tom, ze to bylo spatne rozhodnuti. Prodavat se bude, stejna jako sveho casu Fabie 2, ktera byla kritizovana za svuj tvar, ale facelift to snad napravi.
Pokud by tomu tak bylo, tak to Kabaně vůbec neomlouvá - i čtyři hranaté oči se totiž na oktávce daly udělat pěkně, s neurážející spodní linií a bez příšerného nalepení vnitřního páru k masce chladiče! 8-s8-s8-s
Taky to mohlo být jinak. Třeba Kabaň ta čtyři světlavůbec nechtěl, ale byl to rozkaz z nejvyšších míst. Když něco designer ani nedokáže věrohodně obhájit, je někde něco špatně. Vůbec bych se nedivil, kdyby ten odchod do BMW s tímhle souvisel. Přitom modely jako Octavia III před FL a Superb jsou oku lahodící.
moj sen dat sme dnes Citigo Scout sa nesplnil, nevadi, clanok je kvalitnejsi ako som cakal.
Presne ako pisu kolegovia diskuteri, problem je v nesurodosti tvarov - deformovany kosostvorec, deformovany stvorec a uzky obdlznik jednoducho k sebe nejdu. Keby tam boli len primitivne 3 stvorce roznych velkosti, hned by to ukazalo inak. Alebo aj kruhy, vid 8-oka Multipla.
Re: Vám fakt nedošlo, že problém není ve 4 světlech?
Absolutně souhlasím. Nevím, o co redaktorům jde, když nařknou čtenáře, že z principu odmítají čtyři světla a podloží to celým článkem. Jde o to, že ty čtyři světla jsou udělaná odporně. Jinak proti kukadlům nic nemám. Na svém MG mám taky 4 a není to tak hnusně provedené [odkaz]
proc na rozloučenou? tohle je presne to co ten slovenskej vandrak dokaze. to před tim byly ukradeny recykláty od audi. kabanos je nula a u bmw to bude videt.
Re: Vám fakt nedošlo, že problém není ve 4 světlech?
Vystihl jsi to naprosto přesně. No, "zdůvodnění" ve formě "nutného sladění výrobních tolerancí" se jaksi neujalo, tak to teď redaktoři zkouší tímto způsobem. Fakt směšné... :-O
Snad i redaktoři auto.cz mají špetku vkusu, takže jim sakra musí být jasné, že v případě paskviakálního faceliftu Octavie III není vůbec problém ve "čtyřoké" koncepci přídě, ale v designovém PROVEDENÍ těch světlometů!!!! Vždyť jejich vnější a vnitřní pár k sobě vůbec, ale vůbec tvarově neladí! Je zajímavé, že všichni pozorovatelé s alespoň zbytkem estetického vkusu to okamžitě vidí, jen pan Kabaň si toho jaksi nevšimnul... :-(:-(:-(
P.S. Pro mě je nejkrásnější "čtyřoké" auto italský Fiat 125 se svými geniálními čtvercovými lampami. Ale to už je automobilová prehistorie. Z novějších modelů se mi dodnes moc líbí kulatá "čtyřočka" zamračená díky mírně přesahující kapotě motoru - Ford Capri III a BMW řady 3 (E30). :-):yes::yes::yes:
Vetsina z nas taky chodi do prace, ale tohle uz je snad za hranici...
Pani redaktori, nebyli by lepsi chodit do kolbenky? Nemate zadnou sebeuctu??
Vzdyt uz jste tu vazne pro smich.
Mě to také připadá divné a zatím se mi to moc nelíbí. Nicméně docela se mi to líbí u modelu RS, kde není na masce chrom a je pouze černý. Tam hezky maska splyne s vnitřními světly. Tvoří jeden souvislí celek a na kraji jsou menší světla.
v minulosti pritom bolo hodne 4 okych aut... hodne.. v 60-70 rokoch takmer kazde druhe ... tak neviem preco sa z toho dnes robi taka drama
navyse ak si vezmes nejaky stylovy juke alebo nejake tie nove citroeny razom zistime ze mat viac oci zacina byt opat v mode ;-) .. ved aj skodovacky yeti mal kedysi viac oci a slo to ... len o dve z nich akosi zahadne prisiel co ale dnes uz nepovazujem za vyhru
overdrive - jo, to asi jo. Tím líp pro lidi co vlastní Octavii před faceliftem.
Na druhou stranu Škodovka s čtyřokou Octavii udělala takové halo a docela dost se zviditelnila. Myslím že hodně lidí půjde ke stánku (na autosalonu) Škodovky nebo do showroomu jen proto aby se přesvědčili o tom jestli je ta nová Octavia opravdu tak šeredná.
mala kedysi aj alfa gtv kupatko..... problem ale nie je v pocte oci... ale v ich kukuci ;-) ... ja za seba vsak musim prehlasit ze v cervenej ( a s ledkami ) co som videl video s Rastom sa mi faceliftovana octavka moc paci... vdaka nim uz konecne vyzera aj ako stylovy rodinny voz a nie nudna firemna skatula
Re: Vám fakt nedošlo, že problém není ve 4 světlech?
... přesně jak píšeš.
Já nemůžu na těch přidanejch světlech najích nějakou optickou linku či úhel, prostě čeho bych se chytnul. Žádné dvě linie, která by obě světla spojovala tam nejsou! (to jsem si tu masku rozebral v Corelu)
Jedna tam asi je - horní hrana, ale to je málo.
Vypadá to jako by někdo potřeboval zaplácnout prostor. :-)
1. Čtyřoká koncepce světel není sama o sobě špatná (většina z těch aut se mi líbí, Juka a nové Citroeny považuji za nejzajimavější auta dneška). Já bych ji popsal jako riskantní, protože pokud se nepovede tak je to stokrát horší než klasické jednodílné světla.
2. Nesuďme Octavii pokud jsme ji ještě neviděli naživo!
3. Je pravda že ty neustále se opakující články o Škodovce začínají být otravné.
Re: Vám fakt nedošlo, že problém není ve 4 světlech?
ak niekto doteraz pochyboval ze auto.cz je platene od skoda auto, tak po tychto clankoch je to absolutne jasne. evidentne dostali za ulohu za kazdu cenu obhajit to coskoro najskaredsie "4oko" na trhu. vcera stara skoda 720 a v nej ta nenapadna pripomienka 4okej octavie(pisal som vcera staci pohladat) a teraz ze aj ostatne automobilky to maju. ale staci sa pozriet ako to posobi na tych ostatnych autach. toto uz zacina byt hanba co sa tyka novinarciny a nezavislosti v tomto pripade dooka bijucej zavislosti. treba sa nad tym zamysliet...
Tak kdybychom se jim na diskutování a klikání na tyhle laciné reklamní články vy§rali, taky by to vymizelo. Jenže pořád se najde dost jedinců, kteří mají potřebu pod každý čtyřikrát napsat, jak je to hnus...
Tohle je do nebe volajíci debilita a demence toho největšího kalibru. Každou hodinu článek o Škodovce na 1000 způsobů a neustálé omýlání stejných hoven! Redakce jděte se bodnout a zavřete tenhle web a jděte raději do trafiky prodávat noviny nebo dělat něco užitečnějšího, než * národ vašimy tupými články! :no:
Jediné přijatelné vysvětlení je, že se dneska všechno staví na míru čínského vkusu s tím, že si Evropané zvyknou. On ani faceliftovaný Golf VII není žádná krása. Přitom nechápu, proč při tom obrovském počtu kusů nedělají evropskou a čínskou verzi (nárazníky, světla, lišty atd...) zvlášť...
Tenhle článek vám nadiktoval Kaban nebo jste ho vyplodili sami??? Tohle bych nominoval na nejtrapnější článek tohoto webu. Už by jste se měli fakt přejmenovat na skodabulvar.cz:no:
PS: Tenhle článek [odkaz] byl předehra k tomuto článku? :-)
Problém je v tom, že jde o zpackanou napodobeninu Mercedesu E Classe uvedeného roku 2010 [odkaz] . I na Mercedesu to vypadalo ošklivě a Škodovka tu ošklivost dotáhla k ještě větší ošklivosti.
Re: Vám fakt nedošlo, že problém není ve 4 světlech?
Právě! Nic proti čtyřoké koncepci (i když s tím měli začít spíš u Superbu), ale to provedení... Jestli to měla být kabaňovská interpretace čtyřokého Yeti I (nebo toho, co vidíme ve sportovním pojetí u Alpine), tak se to hrubě nepovedlo. A navíc - u halogenů jsou uvnitř dálková světla, u ledkové verze ale zřejmě vůbec nic a to je pak blamáž na druhou.
Je to HNUS ,,,už to AUTO.CZ pochop !!!!!!! ....ty světla neladí absolutně s ničím,....možná tak s našimi rozmlácenými silnicemi !!!!!,....tohle by neudělal ani ten nejhorší garážový tunér !!,...a když,, tak by to hned druhý den předělal .
Jak může někdo, kdo udělá "suprového trojkového supa", takhle něco zmrvit, to nechápu ??????? :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
.. sedi banda mentalne retardovanych blbu nebo je fakt tak tezke pochopit, ze problem neni v tom, ze ma Octavia 4 svetla?! Problem je v tom, ze vypada hnusne.
k Bentley, tak se zase spousta omezenejch jitrnic poslinta blahem. Asi jako kdyz v TopGearu byl Roomster ( nebo co to bylo za hnus ) lepsi nez Ferrari. Taky s tim pak omezenci v ruznejch diskuzich argumentovali.
Pokud byl tenhle článek nařízen z Mladé Boleslavi, pak se to dá pochopit. Pokud tyhle ***, co maj snad "omluvit" Kabaňův paskvil, píšete dobrovolně, pak jste opět prohloubili dno.
Stačí, jak tady škodovkou plevelíte každej den.
Já to rozklikl rovnou na diskuzi, tohle fakt nemá cenu číst.