Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - Barrichello
Motorizace
| 23. 2. 2017 10:08
Naopak ty motory od VM má krom Dodge, přelepnců Lancia/Chrysler taky Maserati. Ale VM motor s mizernou pověstí díky profláklým motorům 2,5 TD, kterým praskaly hlavy a nulovým zkušenostem v luxusním seementu rozhodně není to co by dělalo Maserati čest >:D
Avatar - Rojin
Nevím no
| 21. 2. 2017 18:00
To ano, muselo to stát nechutnej balík peněz. A za to, že do toho borci šli si zaslouží buď palec hore, a nebo titul sebevrah :-)
Záleží jak si to kdo vyloží :-) Já jakožto, cítím se tak :), milovník aut, jim dávám palec hore a říkám, máte koule borci. Ale zároveň si nejde nevšimnout těch detailů. Ony tam prostě jsou.

Jinak exteriér je na jedničku, to jsem psal a chválil. Co se týká techniky, to chce jízdu, ale věřím, že to bud dobré.
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 21. 2. 2017 17:24
Člověče, neviděl jsem ho ani v Homoli u ČB, kde je vyrábí ;-)
Avatar - wakantanka
Motorizace
| 20. 2. 2017 13:31
Moja chyba, pravda R4 je v Ivecu vs 6 valec od VM Motori ide do Dodge. Už mlčím. >:D
Bureko
| 20. 2. 2017 10:23
:-)
Avatar - Marlo
Bureko
| 20. 2. 2017 10:00
Aha, tak to byl můj druhej tip.
Bureko
| 20. 2. 2017 09:50
Ne, protože je ignorant
Avatar - Marlo
Nevím no
| 20. 2. 2017 09:40
Přesně nad těma detailama interiéru jsem se podivil taky, nic moc vábnýho a ty zadní sedačky vypadají skutečně prapodivně. Vysoká cena pak bude z části dílem nákladama na homologování něčeho takovýho, za pár korun to určitě nebude a rozpočítáváte to do malýho počtu kusů. Pak si připočtěte, že to někdo mydlí ručně v nějaký hale v ČR, takže náklady na práci taky nebudou zrovna malý, automatizace výrobního procesu pravděpodobně nula. Kopu dílů taky bude potřeba vyrobit na zakázku v malym, což nízkou cenu taky nepodporuje a v neposlední řadě to všechno někdo musel vymyslet na papíře. Než tohle vůbec spatřilo světlo světa, tak to muselo bejt drahý jak ***. A přiznejme si, že to nevypadá vůbec ošklivě (jak vzhledově, tak zpracováním), což u malosériovek nebývá vůbec zvykem. S větší péčí věnovanou interiéru si myslim, že by výsledek vypadal ještě mnohem líp, protože vzhled a materiály jsou tady úplně všechno, aneb jak se mezi Mercedes a BMW dostalo Audi. A jsem přesvědčenej, že by to paradoxně nestálo tolik.

Ale víte co. Je chybou koukat na takovej počin jako kdyby to měla bejt ášestková Audina. Je to moc malý, je to moc drahý, je to moc ošklivý, příliš to vrže a drncá. Holt to neni profesionální výrobce se zkušenostma, ale za dvacet let se taky možná dostane na daleko lepší parametry. Na soukromníka hodně dobrý a za mě palec nahoru, i když bych v cílovce zřejmě nebyl ani kdybych si tu cenu mohl dovolit.
Avatar - Marlo
Bureko
| 20. 2. 2017 09:16
Jasně, ppprotože.... proč vlastně? Že je to auto tak vysoký, že z něj nejdou vidět značky?
Avatar - Marlo
...
| 20. 2. 2017 09:13
Tak to by se možná hodil čas z Nurburgringu >:D
Avatar - mariov8
Motorizace
| 20. 2. 2017 09:09
Moment, v Ivecu je řadový čtyřválec IVECO F1C, V RAMu je vidlicový šestiválec VM MOTORI pro silniční vozidla. Oba jsou to třílitry a oba jsou z Itálie, ale to je vše co je spojuje. To je úplně jiná konstrukce!
Avatar - Marlo
na pohlad neskutocna masina
| 20. 2. 2017 09:08
@ H/K_svwet: Majitelům toho auta stoprocentně nepůjde o jinou užitnou hodnotu, než že se jím ve dvou půjde spolu s batohy přepravit z bodu A do B rychleji než pěšky. Víc bych v tom nehledal, proto je srovnání s Evorama, Cobrama, L200 a čimkoliv normálnějším mimo, protože o to tu skutečně nejde. Kdyby totiž šlo, tak si toho Hummera můžu koupit klidně i originálního, za ty prachy možná i jedničku, nebo ranec fakt objektivně lepších aut. Nebo si vážně myslíte, že se zájemce bude rozhodovat mezi novým Range Roverem, S-klasse a tímhle? Nikdy, tak sem proboha přestaňte cpát, jak by byl nějakej Ceed GT lepší :-).
Avatar - Marlo
na pohlad neskutocna masina
| 20. 2. 2017 09:00
Možná protože je géčko s daní za 12 mega, což je už celkem rozdíl i pro dost bohatý lidi.
Avatar - Marlo
....
| 20. 2. 2017 08:53
Žejo. A co pak takovej naloženej kamión nebo dodávka. Já bych tyhle zabijáky zakázal, ani nechci vědět, co by se stalo vrazit to do někoho v kilu. To pokud člověk nesedí náhodou v BVP, tak bych nechtěl být ten záchranář/hasič co ho bude sbírat. A taková matka s kočárkem nemá šanci přežít už vůbec, no pomyslete tu paseku, lidi!!!!!

To je pořád ochrana chodců, ochrana posádky, aktivní a pasivní, milion arbagů a tyhle mnohatunový zabijáky nikdo nevidí, nezreguluje, nezakáže...................... je mi na blití.

Skutečně doufám, že si nepřipadáte, že ten rozum máte Vy.
Avatar - wakantanka
na pohlad neskutocna masina
| 20. 2. 2017 08:42
Ja pri tej cene hlavne rozmýšľam prečo nezobrať radšej MB G 6x6 AMG.
Avatar - wakantanka
Motorizace
| 20. 2. 2017 08:37
V zásade s tebou súhlasím, až na ten 3,0 MTJ od talianov ktorý spomínaš čo dávajú do RAM-ky. V IVECO Daily ten motor slúži v ďaleko horších podmienkach rozvážkovej a nákladnej dopravy a zvláda to v pohode dlhé roky. U jazdeniek je dokonca najvyhľadávanejší. Ale inak jasne, do amerického pick-up trucku patrí niečo objemnejšie a najlepšie na benzín >:D
Avatar - Beefcake
Bureko
| 19. 2. 2017 19:19
"A s lyžema si zajede až k vleku zatím co ty budeš šlapat ze záchytnýho pěšky. " - o tom nepochybujem, ze bude vlastnik kaslat na nejake zakazy.
Avatar - Beefcake
Motorizace
| 19. 2. 2017 19:18
To auto ma 2.9tony a na 100km/h ide do 10s, co sa mi zda viac nez dobre, kedze nejde o ziadneho cestneho pretekara.

A podla "testu" - " výsledný dojem z dynamiky není vůbec špatný", takze to asi nebude take zle.

"převodovka ho neváhá vytáčet přes 3500 ot./min" - tiz podla mna neznamena, ze pod 3500 to nejde. Si uvedom, ze to auto ma 600Nm.

Nechcel si napisal 4.7L ? :-)
Autosalon
| 19. 2. 2017 19:16
Pamatuji si když před lety v Autsalonu testovali H2X. Sand se párkousků prodalo i nás. Nechápu proč tam nedali osmiválec když je dostupný.
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 19. 2. 2017 18:28
po Plzni jezdí jedno krátký, hezky po městě... Jen mi to utvrzuje v názoru, že si to tu lidi koupí spíš pro honění ega, něž kvůli něčemu jinýmu...
Avatar - MDK
Bureko
| 19. 2. 2017 17:34
Král čeho?
Avatar - MDK
....
| 19. 2. 2017 17:33
Je to odporně nevkusné auto pro rádoby militantní dementy s malými šulínky. Ale jinak proti budoucím majitelům této zemědělské techniky nic nemám. Jen nechápu, jak tohle může dostat povolení vyjet na silnici. Tohle až do někoho vrazí ve 100kmh, tak pokud nebude náhodou sedět v BVP, tak bych nechtěl být ten hasič/záchranář co ho bude sbírat.

To je pořád ochrana chodců, ochrana posádky, aktivní a pasivní, milion arbagů..... je mi na blití.

Mějte rozum lidi.
Avatar - Fána
Bureko
| 19. 2. 2017 17:11
No Hummer taky nestojí 600 000tis. A kolik jich jezdí po našich silnicích. A když se chce někdo odlišovat a má na to tak proč né? A na našich cestách bude král. Tam kde ty pojedeš 30, tak on ani nesundá nohu z plynu. A s lyžema si zajede až k vleku zatím co ty budeš šlapat ze záchytnýho pěšky. A spotřeba kolem 12l/100, neuvěřitelná. To můj sportovní Bawor má taky.
...
| 19. 2. 2017 16:41
K čemu video z terénu ? Nahoře píšeš že to auto je určené na silnice, poznal jsi to přece ze zrychlení
Avatar - Armagedon
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 16:37
Pane Jeníku, tiše závidím :yes:
Avatar - 3_diamanty
Nevím no
| 19. 2. 2017 14:43
presne take repro bedne ( akurat v dreve ) mam doma .. maju asi 30 rokov.. .. a vyzeraju na svoj vek aj tak lepsie ako tie v tomto podivnom nazvime to ze aute :-) to bez debaty ... a ani za pol melona by som ho nechcel ... to radsej paradneho ceeda GT alebo nejaky megane GT ... co je daleko daleko lepsia a zmysluplnejsa volba :yes:
Avatar - 3_diamanty
Motorizace
| 19. 2. 2017 14:24
tak ono dodge ram je voci tomuto nezmyslu este super prakticka kara ;-) ... navyse v nejakej amerike kde sa jazdi na dlhe vzdialenosti a ranc mas kdesi 130-200km od nejakeho najblizsieho mestecka tam nejake malicke auto nepofrci to je jasne... navyse ani nestoji zdaleka zdaleka tolko ako tento exoticky ako ty vravis show car
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 19. 2. 2017 14:16
Silniční nákladní auta nemají nárazník zase tak vysoko, ale viděl jsi někdy terénní? Ty nejsou zrovna nízké.
Avatar - 3_diamanty
...
| 19. 2. 2017 14:13
mne tu chyba hlavne video z terenu kde to auto poriadne zabera pod kotlom ..... lebo testovat taketo auto na beznej ceste a fotit ho kdesi pred obchodakom je totiz uplne smiesne ... to je ako testovat sportiak v blatistom terene a zistovat aku ma v nom trakciu ... rovnaky nezmysel ze? .... takze nechapem preco to nezobrali kdesi do poriadneho terenu ... vlastne chapem... lebo tato hracka pre velkych je totiz maximalne tak na paradu .. kedze ziadny iny zmysel u nej nevidim a dat co i len jeden melon za nu.. docela vyhodene prachy .. to radsej ten melon darovat nejakej nemocnici a zachranit tym padom mozno aj nejake zivoty .. lebo popravde daleko vacsi chlap by som sa citil keby som ten melon daroval na nejaku zmysluplnu vec ako keby som si zan mal kupovat nejake nezmysly .. ale to uz je kazdeho vec ako nalozi s tym co ma samozrejme ;-)
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 13:48
Normálně se do užitečné počítá jak náklad, tak posádka (včetně řidiče - když tedy sečteš normovanou "pohotovostní" [provozní] a užitečnou, měl bys být 75 kg nad nejvyšší přípustnou). Tři lidé (řidič a dva pasažéři) po 80 kg a zbyde ti na náklad 184 kg. Dej 120 kg na kouli (nevím, jaký je limit) a jsi na 64 kg. Není v tom ani úplně plná nádrž, jen 90 % (ostatní provozní kapaliny by mohly být na minimálních hodnotách, těžko říct). Ani příplatková výbava (pokud je to tažné volitelné, kolik asi tak může vážit se všemi případnými úpravami?).

PS: Při pohledu na fotky jsem to s těmi pasažéry po 80 kg přepískl. :-)
Motorizace
| 19. 2. 2017 13:09
Tak pokud se ma jednat o ideoveho nastupce Hummeru, tak to taky zadny zavodnik rozhodne nebyl...
Motorizace
| 19. 2. 2017 12:10
Nehodlám hodnotit praktičnost či spíše nepraktičnost tohoto vozu, u většiny budoucích majitelů bude plnit stejně hlavně úlohu show car, auta na předvádění se a demonstraci sociálního statusu u podnikatelů, které už nudí odlišovat se konzumními luxusními vozy a chtějí vyčnívat za každou cenu. Jako majitel Dodge RAM 1500 4,8 8V z čistě technického hlediska vnímám použití 3 L 6V dieselu v takovém voze jako z nouze ctnost, v hrubém přirovnání asi jako dát litrový motůrek do Oktávky. Ano, jede to, ale... Viz v testu vytáčení dieselu na 3500 ot. aby to vůbec jelo, což svědčí o hraničním dimenzování pohonné jednotky. Do takového vozu patří minimálně 4 L 8V diesel nebo případně ještě objemnější benzín 8V nebo 12V. Navýšení ceny o čtvrt až půl milionu bych se zas tak neobával, ti, co se budou chtít předvádět, to za to klidně dají. Podobnou "chybu" udělal v současnosti právě zrovna Dodge s použitím 3L 6V dieselu od Italů do RAM 1500 z oněch pochybných ekoeuro důvodů. Ano, nějak jede, utáhne přívěs, ale zatížení motoru je na hranici, takže životnost bude značně menší a poruchovost vyšší, než u velkoobjemových motorů, které pro stejnou dynamiku není nutné ždímat na hranici jejich možností.
...
| 19. 2. 2017 11:41
Ještě by mne zajímal crash test, případně losí test.
Avatar - Rojin
Nevím no
| 19. 2. 2017 11:24
Já jsem z toho takovej rozčarovanej. Vnější vzhled mi pasuje (až na zpětná zrcátka) a vypadá v mých očích chlapsky a drsně. Ale zadní část interiéru a některé detaily nejsou ani drsný, ani ženský a jde na nich silně vidět nedostatek financí. Já chápu, že se někde zřejmě muselo začít šetřit a raději než na technice budu šetřit na vzhledu a materiálech.

[odkaz]

[odkaz]

tohle nemůže vypadat dobře ani v reálu. Obecně pak tapec stropu a kolem oken je teda šílenost. Možná by tomu pomohla černá a věřím v to, že tam ta možnost výběru bude, ale tenhle béžovej není dobrá varianta.

Co se velikosti auta týká, někde výš jsem četl, že je moc velké a že budou padat hlavy :-) Mně to nepříjde tak divoký

[odkaz]

Ano, tahle felina by to asi nedala, ale většina aut si nemyslím, že by měla mít problém a dělat bureku startovací plošinu směr nebe.
Osobně bych si představil bureko ještě o chlup větší, protože takhle bude +- podobně jako raptor.

K ceně se nemá cenu vyjadřovat. Ta je hodně mimo. Auto má být teda předpokládám na silnici, má být jako stylovka, ale ten interiér tomu prostě neodpovídá. Zajímalo by mě odhlučnění. Tahle cena je pro auto, ze kterýho by si měl člověk v lepším případě sednout na *, v tom horším ztratit vědomí .. >:D
Podle fotek nic z toho necítím.

Chtělo by to jízdu
Avatar - Machýrek
Nijak závratná cena?
| 19. 2. 2017 10:46
Streva jsou z Discovery, tak snad uz jen to da rozum, ze za plechovku fazoli to asi nebude.
Avatar - eLzyx
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 10:38
nízká užitečná hmotnost asi nebude dána konstrukčním omezením, ale legislativním. Jde o vozidlo spadající do skupiny "B", takže 3,5 tuny. Váží to 2,9t, něco váží posádka a na náklad zbyde jen těch 400kg.
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 19. 2. 2017 10:26
Jenže tohle je kusovka - píšou deset ročně - a navíc to půjde hlavně do světa. V našich končinách takové auto nemá asi žádnou možnost efektivního využití .

Takže u nás se možná pár magorů co to někdy v budoucnu koupí taky najde, ale pravděpodobnost setkání s nimi bude asi dost mizivá
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 19. 2. 2017 10:07
podle fotek to po silnici jezdi a je to i na znackach ...
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 10:06
Tak jistě, tohle auto je už na první pohled určené na silnice, o tom přece nikdo nemůže pochybovat :-)
Avatar - 3_diamanty
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 19. 2. 2017 09:56
co je podla mna docela potesujuca sprava z pohladu pasivnej bezpecnosti pre mnohych soferov bezneho osobaku ...

pacia sa mi aj offroady ale take ktore maju zmysel... velmi pekne masivne pritom uz vie vyzerat aj bezny landcruiser s offroad upravami alebo cherokee trailhawk ;-) :yes:

a ked uz nieco ozaj masivne tak range rover je proste asi top ;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 09:45
obecne to nejde moc zistit z tabuliek ale tu je jasne ze to prioritne bude na cestu ;-)
Avatar - 3_diamanty
Nijak závratná cena?
| 19. 2. 2017 09:43
aj keby som nevedel co s prachmi tak popravde by som za tento voz nedal ani jediny melon ;-) .. to uz za melon radsej touareg alebo sorento :yes: ... a ked uz ozaj ale ozaj nemam kde vyhadzovat prachy a prikladam si s nimi do krbu ...tak daleko lepsia volba mi pride stejne nejaky ten pekny sportiak ako napriklad nejake to porsche mclaren corvette a podobne ;-) .. lebo tie auta maju fakt aj akusi pridanu hodnotu na rozdiel od tohto klatu "dreva" :yes:

inak chcelo by to aj nejaky test v terene... to by bola sranda keby to aj od nivy dostavalo na p.del alebo od nejakeho drobca jimnyho ;-)
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 09:41
Jak poznáš podle hodnoty zrychlení že to není do terénu ?
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 19. 2. 2017 09:38
Myslím že jich u nás na silnici moc nepotkáš. Nejspíše ani jedno
Avatar - 3_diamanty
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 09:28
pozeram hned ze zrychlenie to ma az velmi slusnych 10s... to je hned prvy signal ze moc do terenu to asi prioritne nebude ... ale ked uz to je auto na paradu tak aspon ta kasna mohla byt vacsia vzadu pre pasazierov...k comu 6 kolies a megarozmery ked do toho sadnu dvaja ludia... ako neviem.. celkovo sa mi zmysel tohto auta nejako mina ucinku ... a aj ked uz clovek ozaj nevie co s prachmi a chce zamachrovat na tej vasej parizskej tak nejaka ta evora alebo ac cobra bude urcite daleko lepsia dvojmiestna volba ;-)

ja jedinu vyhodu tohto auta vidim snad v bezpecnosti pre posadku ... uz len dufat ze dotycny sofer si uvedomi co ma pod rukami a pojde s tym hodne opatrne ...
potkat neco takovyho v protismeru bude horsi nez potkat nakl
| 19. 2. 2017 09:26
podle toho jak je vysokej predek, tak to klasicky auto prejede a posadka prijde o hlavy. nakladak ma aspoň naraznik, takze v pripade narazu tlaci auto před sebou. navíc, vzhledem k hmotnosti predpokladam, ze to bude mit homologaci jako osobní auto, tedy na dalnici 130.
chodce to bude srazet jako kuzelky bez sance na preziti - idealni auto pro teroristy

jo, jestli po silnici zacne jezdit tohle, tak velky SUV smysl ma, i když tvrdim, ze není bezpecnejsi nez odpovídající klasika (tedy proti Q7 minimalne A8 a ne fiat 500 jak je v jednom oblibenym testu).

muze něco takovyho vůbec dostat homologaci??
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 09:22
ano.. to jsou auta určená k tomu, aby dojela téměř kamkoli... Tohle Bureko je určený do "Pařížský". A silnici nepohodlný, terénu moc neobratný... za 4,5M si můžu koupit RR Sport SDV8 a ještě zbyde na hodně pěknýho, krátkýho Defíka... A podle mě dostanu v kombinaci lepší vlastnosti na silnici i v terénu ..
Avatar - 3_diamanty
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 09:11
pritom nejake tie extremne offroadove ( napriklad ruske ) masiny vedia byt o hodne zaujimavejsie jak prechodom terenu tak aj pouzitelnostou ci uz u lesnikov... vyskumnikov alebo zachranarov... osobne sa mi z vselijakych tych extremnych terennych offroadov najviac paci asi to rumunske gheo rescue.... a potom rusky makar 6x6.... lebo tie auta davaju aj zmysel a nakoniec aj celkom fajn vyzeraju ... kdezto toto bureko ( nic v zlom ) mi pride vedla nich len ako taka vonavka.... ale na pracu v terene v podstate asi nic moc auto
Nijak závratná cena?
| 19. 2. 2017 09:06
Když jsem četl "nijak závratná cena", tak jsem si představoval tak 500-600 000 :-) Ale skoro 5 mil. za takový křáp, to si dělají srandu ??
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 08:57
technika je převzatá s minulý generace discovery.. Takže když na tom postavíš takovýhle auto, tak na tu užitečnou hmotnost už moc nezbude... A interiér (resp. palubka) je přebraná diskoška prakticky komplet...
Avatar - 4hill
Nijak závratná cena?
| 19. 2. 2017 08:50
Za tenhle ohavnej klump? Jste se pomátli nebo jim děláte PR ? Kopie exterieru i interieru s tragickým zpracováním..tfuj.
Avatar - 3_diamanty
na pohlad neskutocna masina
| 19. 2. 2017 08:32
ale ta uzitocna hmotnost je nejaka mala nie? nie je to preklep? ved tolko ma felicia.... na tahanie privesu asi fajn auto ale na vozenie tazkych vriec cementu bude aj bezny uzitkac caddy daleko lepsi kedze unesie toho hmotnostne x krat viac... alebo nejaka L200... pritom ta korba buraka vyzera ze by uniesla aj tonu.... tak kde je problem neviem .....

kazdopadne na tej foto vedla feldy a RAVky vyzera bureko az neskutocne ( na nakupy zda sa ideal kedze vam to nikto s nejakym starym srotom dvermi na parkovisku neomlati :-D ) .... uz len samotna velkost kolesa zavana sialenstvom :-) .. o pocte kolies a celkovej (ne)uzitocnosti tejto masiny ani nevravim... ;-) ... aj ked predpokladam ze nikto si to auto nekupuje na prevoz materialu pri pracach na dome ani na pracu do lesa ale opat tu ide len o nejaku "paradu" na ukazovanie sa ako tomu bolo aj v pripade 6kolkoveho Gecka

PS: ten interier vam nepripomina nejaky starsi land rover? ..... kasna a la hummer a kabina a la land rover.... za mna chyba tomu vlastna myslienka.. ale auto akoze fakt neskutocne :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku