Skoda nam nahrava na smec a sama si o parodie koleduje.
Nestaci, ze si ludia robia srandu ze Kardiak ale teraz este dorazi aj Korok. Tesim sa na model pod nazvom Otroq, alebo ako napisal Đawson - "Pindiq" >:D
Skody pindiQ,, kdy nam babidne 3 metry vysoke citigo, s litrovym pindiqem pod kapotou a ovladat se to bude obrim tabletem misto volantu! >:-[] budoucnost je hrozna. Hlavne ze to je IN
Píšete blbosti, oba dva. Je hodně SUV na půdorysu normálního auta, často i kratší než spousta sedanů. V ekonomice provozu u malých SUV není podstatný rozdíl. A na teréňáky si nehrají, velká část z nich má jen přední pohon. Je to jenom po několika desetiletích návrat k normální velikosti auta.
Spousta jich jezdí na benzín za rozumnou spotřebu.
A opravdu bude po takhle malym "SUV" (dobře Crossoveru) sháňka? Chápu když někdo jezdí aspoň na chatu po nezpevněný cestě, že si to koupí, ale čistě do města mi to přijde dost buranský.
důvod je (s)prostý: Zatím je bohužel stále povoleno používat dieselový pohon. Na SUV v benzinu by až tolik o***nů koule nemělo (a nadšenců do cng nebo lpg taky tolik není).
nevadilo by, že to zní hloupě, ale že to zní zoufale neatraktivně - východně (že podobná vesnice leží někde v Tramtárii (pardon v Albánii) není náhoda. Když už takto přiblblý název, tak to mohl být radši rovnou Qaroq, což je sice taky ultrablbé, ale není tam ta východní zoufalost...
Horem dolem do nas cpou globalni oteplovani a cena paliv je umele sroubovana nahoru. Ve mestech neni kde parkovat i pres to, ze mista svou velikosti jsou dimenzovana na Skodu 120. Ve mestech jsou auta nacpana naraznik na naraznik.
Muze mi nekdo tedy vysvetlit, kde se bere oblibenost velkych, neekonomickych a vetsinou zbytecnych SUV/radobyterennich crossoveru?
Pokud to neutáhne 3,5t, tak jich můžete dělat třebas padesát....
Bez motoru vergle plný drátů, jsou možná tak pro dámičky nebo bukvy.
Zůstanu u svého osvědčeného japonce 4,2l s běžným proběhem 600tis km, a tyhle tříveverky s pěti turbama nechám výše uvedeným uživatelům...
za mna je skoda aj mena felicia.... nie zeby meno fabia bolo skarede ale nazov felicia by mi sedel dodnes na male auto od skody viacej .... pripadne si nazov felicia mohli nechat na nejake to mini ( dnesne citigo ) ... lebo popravde ten nazov citigo je hrozny ... nic v zlom ale nesedi mi na skodu ktora ma predsa len ine nazvoslovie ...
Yeti je velmi povedené jméno a má velky markentingovy potencial - byla by velká skoda, kdyby toto stylové jméno (a SUV jsou hlavne o stylu) Skodovka "zapichla" :no:
Jednou jsem cetl, ze se jmeno Yeti nelibi Cinanum - to je takovy problem tento model prodavat v Cine pod jinym jmenem??
Rapida? Jako současného? To bych se dost divil, kdyby v roce 2019 vypustili crossover s technikou příbuznou ještě s první Octavií. Proč radši nepoužít MQB, když už takovou univerzální platformu mám? No, uvidíme.
Bohužel, pokud chceš MPV, musíš se obrátit k mateřskému koncernu VW, kde je (prozatím) v nabídce Sportsvan, Touran a Sharan, případně Caddy Life, což jsou dlužno říci všechno poměrně zajímavá auta. Nevím, jestli se připravuje nějaký další *an. Škoda by naopak měla vrhnout (na trh) přehršli různých módních crossoverových nebo SUVoidních *aqů.
Tak já nevím, ale to auto znám jak svoje boty, vím, jak bude vypadat a měl jsem co dočinění s jeho vývojem...ale asi máte tedy lepší informace >:D >:D >:D
Pokud se až dosud hovořilo o novém Yetim, moc se na sítích nedělo. A jak se do éteru pustí Karoq, nastane haló. Toť vše.
Ale pokud by na tomto šprochu bylo byť jen zrnko pravdy, udělalo by se mi šoufl. Karoq vážně zní naprosto hloupě, a to by škodovka neměla podcenit. Přeci jen je domácí trh hodně silný.
To už by se mi více líbil Koraq.... nebo snad Kolaq??
>:D
Nebude ani na podvozku Fábie ani Rapida.
Bude na podvozku novej Ibizy. Najprv príde ma trh verzia od VW, následne Seat a Škoda.
Je možné, že toto auto nahradí aj kombi pri Fábií 4.
Všeho moc škodí... pokud by u Kodiakva dali na předek jen dvě světla a 2 mlhovky na spoiler, prodával by se mnohem lépe. Potom by už jen stačilo dát do nabídky ruční brzdu a sklápění sedadel do rovné plochy - jo a odstranit to zábradlí kolem šaltpáky, co tlačí řidiče hnusně do pravé nohy hned pod kolenem...
Potom by i ty neergonomické přístroje s čísly kolem dokola a vzhůru nohama nebyly tak odpuzující...