Na čele jednotlivých kategorií velkoprostorových automobilů se v srpnu 2008 nic nezměnilo. V malých MPV ovšem zuřil boj o druhou příčku a ve střední kategorii uspěl zástupce Toyoty.
Co to meleš, podívej se na ty tabulky pořádně, od začátku roku se Mazdy 5 prodalo víc než Touranů. Sharan je o třídu výš, tam je spíš s podivem, že se víc neprodává skvělý S-max, jenže na Sharan jsou teď obrovské slevy.
Hyundai s Matrixem opakuje zdařilý výprodej Accentu předchozí generace. V průběžném celoročním výsledku je nacpany na 3.šprušli mezi oba veleoblíbená francouze a to je docela důstojné sbohem pracovitého a v ČR přehlíženého služebníka, opravdu zestárlého po téměř 10 letech modelového života s mikrofacelifty. Teď by to chtělo, aby korejská klika v Paříži předvedla nástupce a ukázala, jestli se dokáže přesunout na vyšší stupeň i v minivanech. - Pardon, podvědomě jsem počítal pořadí jen z dovozovek, tedy od Loganu, ale on Roomster má tu jedničku povinnou.
Mazda je skutečně kvalitní značka, ale v českých končinách není moc rozšířená. To je vlivem VW na český trh. Přitom Mazda je v mnoha ohledech nesrovnatelně lepší...
Líbí se mi umístění Scénicu. Přitom se jedná o vůz, který za nedlouho dostane nástupce. No a Logan mi dělá radost. Jednoduchý, praktický a spolehlivý sluha :yes:
Roomster je první nejen kvůli značce, ale i jeho skvělé variabilitě. Nápad "dvoupokojového" automobilů je povedený :yes: