Konstrukce tachometru jsou různé a tohle rozhodně není normální/běžné auto, viz třeba ten haldex nastavený na "100%".
Ale pokud máš nějaké lepší vysvětlení toho, že je tacho tak brzy na 100vce a pak se na ní naopak na chvíli zastaví, jsem jedno velké ucho.
Konstrukce tachometru jsou různé, navíc tohle rozhodně není "normální" auto, viz i třeba ten haldex fixně nastavený na "100%".
Ale pokud máš nějaké lepší vysvětlení toho, že je tacho tak brzy na 100vce a pak se na ní naopak na chvíli zastaví, jsem jedno velké ucho.
P.S. To co ti občas napíšu, není žádné laciné navážení se do tebe. Klidně si od tebe nechám racionálně vysvětlit, proč ti "překvapivě" tak vadí, že ten (extrémní) tuning je udělaný zrovwna na základě produktu VW, viz tvé: "Podvádí - ostatně jako VW prakticky ve všem."
Má snad tento vytuněný benzínový Golf II. g. něco společného s dieselgate apod.?
Hele, prestan se do me lacine navazet.
Na rozdil od tebe jsem s "vytunenou" Lancii fakt jezdil a tak mam vyzkouseno, ze uz s 500 konma a asi 700 Nm je hlavni problem, jak neztratit pri rozjezdu vedomi... to co predvadi na tech budikach je proste podvod.
Kdyz je to tak dobry, tak at daji zaber na ta auta normalne zvenku.
Kdyby někdo podobně vytunil Lancii, nebo Alfu, tak by to pro tebe určitě podvod nebyl..., přitom značka na které je ten extrémní tuning proveden, není v principu vůbec podstatná. ;-)
Za ten zlomek času to dají kola, ne celé auto, při rozjezdu z místa poměrně dlouho "hrabe" (i na suchu), což je dáno poměrem výkonu a hmotnosti! Všimni si taky, na jak dlouho se to na té stovce prakticky zastaví, to je ten čas/rozdíl, kdy auto "dohání" ta protočená kola.
No, nesmysl to je... sami v textu píšou 2,3 sekundy... a na těch záběrech je to skutečně zlomek sekundy.
Takže kecaj. Podvádí - ostatně jako VW prakticky ve všem.
Z principu ano, ve sprintu to dost možná vyhraje i nad supersporty. Možná. Jinak se to řídit nedá.
A ty záběry lžou dokonce i v tom sprintu - takže prostě pro jistotu nevěřím ničemu.
podívej se na jejich yt kanal fejk to určitě není :-! s tou 100 nebo 120 to prostě tak hrabe že ani 4x4 tomu nepomůže proto tam jsou ty čísla tak rychle...
Re: Působivé ,ale je to detonační motor, moc toho nenajede,
objem = větší životnost, malý nahoněný motor vydrží logicky mnohem méně, pokud se jedná o tak brutální navýšení výkonu, bych odhadoval životnost motoru, tak na max 10 hodin a to jsem podle mě ještě hodně přehnal
další věc je ta že na rovince to jede určitě rychle,ale pochybuju, že to pojede tak rychle v zatáčkách.