Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Suzuki Swift odhaluje české ceny. Kolik stojí pohon 4x4?

Také nejnovější generace sviště je dostupná s pohonem všech kol, což v segmentu není běžné. Tvoří ji viskózní spojka připojující zadní nápravu.
Zpět na článek
Avatar - Ada je zase tady
10. 6. 2017 00:31
4x4 je normální a logické nabídka.
4x4 nenabízejí jen automobilky, jejichž výrobky není radno kupovat. Ovšem to auto má jinou zásadní chybu - nemá pořádný vznětový motor. :no:
9. 6. 2017 18:02
Na živo hrůza
Tak jsem dnes nový Swift potkal poprvé na živo na silnici a musím říct, že to je ještě horší než na fotkách. Tmavě červená metalíza brrr. Rozpláclý předek a hlavně zadní C sloupek je designová tragedie, vypadá to hooodně lacině, toho plastu na měm je opravdu až moc.

Nevím, co chlapci v Suzuki hulí, ale je to síla. Co model to nejaký průser, vždy jde o nějaký detail, co k autu nesedí:

Ignis - zadek vozu, hlavně k sobě nepasující světla s grafikou alá 90. Léta
Swift - přední světla a hlavně C-sloupek, to je děs
Baleno - celé auto, kdyby jen detail...
Vitara - ta se mi líbí celkem celá, jen grafika zadních světel by snesla vylepšení
S-cross - gril a přední světla... :no:

Ještě že mají Jimny :yes:
Avatar - Jaros71
9. 6. 2017 12:09
Re: Design
Souhlas..
Design nic moc , přitom interier vypadá výtečně!
Yaaris by asi byl s atmosferou 1.5 lepší volba.
Toyota ten design nyní zvládá po letech lépe.
;-)
Avatar - euro89
9. 6. 2017 11:38
Swift
Me se novy Swift libi. I pres to, ze design karoserie i interieru prodelal spise evoluci nez revoluci, tak jako celek na me pusobi novy Swift mnohem lepe, nez predchudce.
Ja jsem Swifta vzdycky uznaval jako levne a spolehlive auto, ktere ma smysl hlavne ve verzi 4x4 do horskych oblasti, kde nema mimo Pandu zadnou konkurenci. Ale s vyjimkou te uplne prvni hranate generace se mi nikdy nelibil, coz by byl pro me ve finale rozdilovy faktor mezi Swiftem a Pandou, kdybych chtel malou ctyrkolku. Novy Swift se mi ale libi a to dokonce tak, ze ho povazuji po Mazde 2 za druhe nejhezci male auto z Japonska. A hlavne... nejen ze je Swift poprve od prvni generace opet pekny auto, ale stale nabizi 4x4 s atmosferickym benzinem, ktery je mimochodem u Suzuki opravdu zivy a spolehlivy. Zatimco ten sasek ve svetru rozhodl nabizet novou Pandu 4x4 uz jen s dehtem nebo dvouhrnkem, coz ani jeden nejsou motory pro me. Takze za me Suzuki :yes: :yes:
9. 6. 2017 11:16
Re: Chyba
kdyz to foti teleobjektivem, tak je to cele takove splacle. Potkavam novy Scross denne v ulici a musim rict, ze se mi naopak hodne libi...
Avatar - praděda7
9. 6. 2017 10:09
Re: Designové zklamání
Souhlas! Cenově dobré, ale ta "divočina" na C sloupku se nedala "vytvořit" ve střízlivém stavu... ;-)
Avatar - Dinar
9. 6. 2017 08:12
Re: Chyba
Přesně tak. U nás je dealer Suzuki, takže ve městě jich je poměrně dost, a boom vitar je zřetelný, to auto vypadá dobře, proto se prodává, zbytek modelů Suzuki je designový podprůměr, tak ta auta prostě po ulicích nejezdí. Swifta je škoda, býval takový šmrcovnější...
Avatar - white label
8. 6. 2017 23:21
Re: Chyba
A navíc jako "bonus" bude ta klika nedostupná menším dětem, které v autě této velikosti jezdí právě vzadu nejčastěji.
8. 6. 2017 22:57
Re: Chyba
Je neuvěřitelné, že designové oddělení Suzuki není schopné ani navrhnout pohlednou a vkusnou masku chladiče... 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
8. 6. 2017 22:56
Designové zklamání
No nechoďme kolem horké kaše a přiznejme si nepříjemný fakt, že nová generace Swiftu je prostě po designové stránce mnohem méně povedená než ta předchozí. Za ten lán plastu za pidiokénkem v zadních dveřích by ten designér měl prostě dostat nafackováno! Vůbec tlouštka rámů oken a podivn klesající výška těch bočních je prostě sprasená... Obrovská škoda, vždyť současná generace byla tak sympatické autíčko...
P.S. "Výškově nastavitelný volant". To je fakt možné, že takto moderní auto má volant seřiditelný jen výškově, ale nikoliv podélně? Pokud je tomu tak, je to minimálně v Evropě (kde je spousta vysokých řidičů) neomluvitelný nedostatek! 8-s :'-( :-O
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2017 21:47
Re: Design
ja to vidim podobne... tie predosle dve generacie swiftov bol krasne... ale toto najnovsie sa aj za mna vizazou az tak dokonale nepodarilo .. ;-\ zatial ale nerobme unahlene zavery ... pockam si na realne stretnutie ,,, ale uz z fotiek vidim iste disproporcie a akusi nevyvazenost hmoty a aj podivne zadne aj predne partie a az klaustrofobicky male zadne okna [odkaz] .. ohladom niektorych radoby stylovych ( v praxi ale skor gycovych ) detailoch uz ale radsej pomlcime uplne ... aj ta strecha akoby sa zrazu prudsie uz zvazovala smerom dole dozadu ... pricom predosly swift ju mal krasne rovnu ako nejaky mini cooper... proste pride mi to akoby take vajicko zrazu ... u predosleho swiftu som ale ten pocit vajicka nemal... asi to chce vidiet fakt nazivo ale zatial teda nejasam.. cakal som vizualne fakt vacsiu pecku a aj menej toho siveho plastoveho balastu na kasni... ale snad to nazivo bude lepsie :yes:
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2017 21:39
Re: Chyba
a co tak ignis.... ;-) ... ale ten ma zase kusok uzke kola
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2017 21:30
Re: na živo
je to len mild hybrid... nezabudaj.... ;-) ... takze s nirom alebo priusom to zase cenou nezrovnavajme ....
Avatar - Wojta101
8. 6. 2017 21:24
Re: na živo
celkově ne, za těch 302tis, co stojí nejprodávanější verze Comfort, je to od Swifta jen o 20tis a to mi přijde ok, ale 380tis za eleganci a 420 za eleganci s litrem mi už přijde taky hodně, tam souhlasím, že kdyby byly o 50 níže, bylo by to logičtější...
Avatar - Ja Prvni 123
8. 6. 2017 20:56
Re: na živo
Cože?
Baleno je tak levný, že i s hybridem stojí jen tolik, co Céed?!

:-)
Avatar - twistedTSD
8. 6. 2017 20:47
Re: na živo
Baleno stát plošně o 50 tisíc méně, bylo by zajímavé. Takhle ne.
Avatar - Wojta101
8. 6. 2017 20:42
Re: na živo
Baleno je fajn jen v nejvyšší výbavě (v těch nižších se mi nelíbí). Ale s hybridem, ale i s tím živým litrem stojí nesmysl... To raději S-Crosse (vím že tady v diskuzi se nelíbí, ale mě se líbí) :-)
Avatar - Wojta101
8. 6. 2017 20:39
Re: na živo
Máš buď 1,2 elegance s CVT, nebo 1,2 4x4 elegance hybrid.. chtěl jsem tím říci, že by bylo fajn, kdyby byla i 1,2 Elelgance s manuálem (bez hybridu a bez 4x4) jako mezičlánek třeba za 340tis..
Ale jinak máš pravdu. Budu si to muset všechno nějak vyzkoušet >:D Ještě že tady v okolí jsou hned dva dealeři.
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2017 20:38
Re: na živo
za mna radsej mild hybrid baleno... len skoda ze stoji uz tolko co ceed s gdi ;-)

ked male auto od suzuki tak za mna uz radsej baleno ako tento kratucky swift :yes:
Avatar - woody-alien
8. 6. 2017 20:36
Re: Chyba
No ano, na celkovým tvaru přitom není nic zásadně špatně [odkaz] jenže ďábel, jak je známo, tkví v detailech. Tam to nezvládli a odsoudili dobré auto k neúspěchu. Člověk by řekl, že se poučí. ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
8. 6. 2017 20:33
Re: na živo
Už jsem to pochopil.. jako manuální převodovka, v provedení Elegance, ale bez 4x4...

Asi bych mu to odpustil... zvlášť, když s tou podporou elektromotoru žere jako předokolka.
;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2017 20:30
Re: na živo
napriek tomu ma verzia s manualom zrychlenie na urovni felfy s tazkotonaznou a slabou 55kw 1,6tkou .. ale inak na bezne jazdenie to uz bude dostatocne zive suhlas :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
8. 6. 2017 20:23
Re: na živo
Asi nerozumím... co není dostupné s manuálem?

Líbí se mi to... atmosferická 1,2 s 66kW a nízká hmotnost zní fakt zajímavě.
:-)
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2017 19:59
Re: Chyba
to slovo paradoxne som napisal preto lebo som cakal ze novsia gneracia swiftu bude automaticky aj krajsia.. ale tu sa mi vidi ze starsi swift bol proste krajsi a akoby aj menej vajcoidny .. proste na mna posobi aj dospelejsie ako tento najnovsi swift .. ktory sice hyri farbami a plastami kam oko dovidi ale charizmu predosleho swiftu uz nema... ta klucka zadnych dveri prechadzajuca do akehosi podivneho siveho plastu v C stlpiku je doslova gyc roka a ze to prave inak vcelku solidne a konzervativne suzuki taketo nieco pusti na trh tak to je fakt necakane...

suhlas.. klucku chceli schovat pritom ju vlastne este viac zvyraznili a v tomto gycovom prevedeni ju bude vidno doslova z kilometra ... ja inak mam suzuki rad ale tu musim povedat ze z noveho swiftu nejak zatial nejasam.. cakal som fakt kusok iny level a nie taketo farebne vajce .. zlate baleno s vitarou a faceliftovanym S-crossom ci malym jimnym ... to su ozaj kusky ktore od nich uznavam ... ale inak stale tvrdim ze novy swift je predsa len dospelejsi ako vyvyseny ignis co je fakt uz podpasovka zvlast tie budiky v kabine a la taiwansky skuter to je vtip roka ... pritom bol by to az taky problem prevziat budiky povedzme z celeria a sirsie kola zo swiftu? isto nie ... ale hned by auto celkovo budilo lepsi dojem... ;-\ ach jo.. pritom sa necitim byt narocny zakaznik ... ale iste preslapy v mojom veku uz u aut neprekusnem ( uz nemam 20 ) a pozadujem uz istu exterierovu serioznost aj interierovu dostojnost
8. 6. 2017 19:22
Re: Chyba
Jo, ten předek se faceliftem ještě zhoršil ...
Avatar - Wojta101
8. 6. 2017 19:20
na živo
Dneska jsem si ho poprvé na živo prohlédl (dopoledne ještě neměli ceny, tak jsme se nemohli svést), ale to auto vypadá lépe než na fotkách. Máme doma dva předchozí Swifty, tak bylo porovnání snadné. Pravda je, že kola ve finále tak malá nevypadají, ze předu je to auto hodně široké na pohled. Kufr je větší, i dveře výrazně lehčí. I na podlaze je znát méně omezujících prolisů (snad to bude ku prospěchu věci). Jsem zvědav až se projedu a hlavně s tím litrem. V Balenu to je drak (bohužel cena nikoli). Ale je zajímavé, že si zatím nikdo nevšiml, že stojí úplně stejně jako Ignis! Tam bude hodně záležet na zákazníkovi, co si vybere. Swift bude pohodlnější a širší, ale i tak.. Jen nechápu, proč není 1,2 Elegance i s manuální převodovkou... A je pro mě trochu škoda, že druhá výbava nemá automatickou klimu, nebo že je odskok k Eleganci větší než jsem čekal.. Jsem zvědav na Sporta a zda současného Swifta někdy vyměním za nového...
8. 6. 2017 18:58
Design
Jako vlastník Swift new 1 vyráběného v letech 2004 až 2010 musím říct že ten design se moc nepovedl. Nejlepší design měl dle mě swift mezi roky 2008 a 2010 po faceliftu, navíc měl tenkrát i super motory. Od té doby to jde s designem k šípku o motorech nemluvě. I podovozek je čím dál měkčí a méně "motokárový" jako měl původní novodobý swift. Dneska bych si radši koupil Toyotu Yaris 1,5l :).
Avatar - CHerokee
8. 6. 2017 18:52
Re: Chyba
Tak nějak. Vzhledem k zajímavé cenové politice a nejspíše i šikovnosti toho autíčka ve městě (velmi nízká váha), by to mohlo trochu zahýbat s trhem u nás, kde vládnou dost předražená malá vozítka - Fabia a Fiesta.
8. 6. 2017 18:40
Re: Chyba
Při pohledu na S-cross...

[odkaz]

...Se nelze divit, že se neprodává. Koukat se na tohle každé ráno chce odvahu >:D
Avatar - white label
8. 6. 2017 18:38
Re: Chyba
Tam, kde cestu neprotahují, je třeba i větší hodnotu světlé výšky, takže spíš ten Duster.
8. 6. 2017 18:33
Re: Chyba
Pro rodiny, co bydlí na kopci a cestu neprotahují je 4 kolka k nezaplacení.. takové ideální autí pro manželku. Duster.. nebo Swift :*)
8. 6. 2017 18:08
Re: Chyba
"..na poskakování stačí i ta předokolka.."
you scary, man! >:D souhlas :yes: s tím bych mohl jet nejen do kostela, ale přímo do zpovědnice. Jestli to pojede aspon tak dobře jak to nové Rio s 1.25 L ... tak mi ho zabalte prosím. ;-)
Avatar - woody-alien
8. 6. 2017 17:54
Re: Chyba
Souhlas. "Neviditelná" klika a kolem ní tuna plastu viditelná na kilometry. :-)
Avatar - woody-alien
8. 6. 2017 17:51
Re: Chyba
Jasně, ona je to taky spíš otázka pro Suzuki, jestli chtěj v Evropě prodávat nebo ne. Přitom maj příklad přímo před nosem. Vitara má přiměřeně hezkou vizáž (tedy zvenku) a prodává se dobře. S-Cross je jízdně velmi dobrý auto, aspoň verze co jsem zkusil, a prodává se špatně. Ignis vypadá aspoň zajímavě a možná se chytí, ale čím má jako zaujmout Celerio nebo Baleno ? A Swišť je teď blíž k těm všedním, "beztvarým" kouskům. Může mi to být líto, ale z lítosti se auta vážně nekupujou.

Ceny jinak nejsou špatný, už základní verze v pohodě použitelná. Pro ty, kdo to skutečně potřebují, je zajímavá cena čtyřkolky.
Avatar - white label
8. 6. 2017 17:40
Re: Chyba
To sice nenutí, ale na cestách se na to budeme dívat víc, než majitelé sedící uvnitř. ;-)
8. 6. 2017 17:28
Re: Chyba
Taky se mi předešlá verze vzhledově líbila víc, ale co s tím naděláme? Nic. Kupovat nás to nikdo nenutí.
8. 6. 2017 17:02
lepší jak sa zdá
dobrý motor, s tou miniváhou je to použiteľné už v základe. Mne sa celkom páči. Vadia mi iba prťavé kolieska, ktoré tomuto mini-dizajnu nesedia. Keby to malo väčšie kolesá a plastové lemy blatníkov a la mini, bolo by to žúžo. Nasjatý predok s maskou sa mi páči.
Avatar - white label
8. 6. 2017 16:48
Re: Chyba
Proč paradoxně, předešlá generace prostě byla pohlednější, další důkaz toho, že často méně je více...
Mimo jiné, ukázkově zoufalý příklad, jak "prakticky" schovat kliku zadních bočních dveří a přitom na ni vlastně upozornit mnohem víc, čili něco ve stylu, je to sice delší, ale za to horší cesta.
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2017 16:26
Re: Chyba
mne sa vizazou ale paradoxne viac paci predosla generacia ... ten predok je kusok divny... navzdory mensim kukadlam nema uz taky usmievavy a sibalsky kukuc ako predchodca ... naopak posobi akoby uz kusok smutne ... rovnako ta klucka zadnych dveri kdesi az na streche mi pride vazne divna ... a docela to aj kazi tu bocnu liniu kde mi ta klasicka klucka proste na dverach chyba... auto to bude isto paradne a uspech je isty... ale tak nejak som cakal viac .. po paradnej sucasnej generacii mi to pride dizajnovo ako krok dozadu neviem... je to proste uz take akoby menej stavnate ... uvidime nazivo.. zatial som novy swift samozrejme nevidel ale z fotiek nijako nejasam... ten predosly bol proste za mna krajsi... ale ked zbadam noveho swifta dam vediet ci sa na tom nieco zmenilo :-) ...

inak uz zaklad vyzera motoricky hodne pouzitelne .. tu swift isto opat zaboduje :yes:
8. 6. 2017 16:19
Re: Chyba
Díky za upozornění, už je to opraveno.
Avatar - CHerokee
8. 6. 2017 16:09
Re: Chyba
Tež myslím. Ale na poskakování stačí i ta předokolka s atmo motorem. Pěkné a roztomilé autíčko.
Avatar - twistedTSD
8. 6. 2017 16:00
Chyba
Chybně v článku uvádíte, že vrcholem je Comfort.

Jinak čtyřkolka s docela dobrou výbavou za necelých 330 tis. je docela bomba.