Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Katastrofální prodeje Alfy Giulia: Nikdo jí nechce

Bortí se Marchionneho sen? Alfa Romeo Guilia napodobuje značku Maserati, boom na nejdůležitějším trhu se nekoná. Právě naopak...
Zpět na článek
20. 9. 2017 11:17
Re: Co chybí Giulii
jakou jedničkou? VW je mezi slepými jednookým králem a průsery jsou jeho druhým jménem.
20. 9. 2017 11:10
Re: Nepatří do stáda
napsat o VW, že dělá líbivá a spolehlivá auta, to chce velkou dávku sebezapření.
10. 7. 2017 16:09
Nápad křísit mrtvolu Alfa Romeo byl omyl
Problém Giulie není vůbec v tom, jaká je. Fiat v tomhle segmentu pod brandem Alfa nevyvinul od roku 1997 ani jedno konkurenceschopné auto, Alfa JE MRTVÁ MUZEJNÍ ZNAČKA, která marketingově poškozuje jakékoli železo, které pod jejím jménem přijde na trh. 159ka byla těžká jako železnej ingot, měla motorizace v porovnání s konkurencí směšné, bylo v ní místa jako ve Fabii a stála jako BMW 3. Kdo by si to proboha koupil ?. Giulia je řekl bych kvalitní auto, kromě toho že je zepředu příšerně ošklivá. UŽ JE TO ALE PROSTĚ JEDNO. Když někdo 20 let opakovaně zklamává svoje skalní příznivce a zákazníky výrobou nedomyšlených, předražených a poruchových aut, nemůže se divit, že to nefunguje. Po nějaké době oživování prostě lékař konstatuje smrt, tak to je. A tady někdo vyhrabal shnilou kostru (brand ALFA ROMEO) a chtěl jí přivést k životu. To samé dělá fiat s novým Tipem. Místo aby se na to vykašlali po 13ti letech, kdy Stilo místo znovurzození značky potvrdilo, že tam firma nemá nárok v segmentu nižší střední figurovat, pouštěj se do toho znova.
27. 6. 2017 10:12
Re: Vysoká cena
Ac namontuji do Fiata Tipo scudetto, pak reknou: to je opravodva Alfa a za te 10000$ se proda okamzite.
26. 6. 2017 12:54
Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)
Alfu.
Preco si kupovat horsie auto?
26. 6. 2017 11:49
Re: Těžko se tomu divit
Image? ako napr. 4 krouzky pro teplousky?
Avatar - Emel
26. 6. 2017 11:41
Re: Tohle je zajímavé čtení...
To bude legrace, až se ukáže, že je v tom FCA namočená úplně stejně... ostatně, konkrétně 500x byla v čele nejednoho žebříčku reálně změřených emisí. Ale jak říkáš... lidi to pořád kupují ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
24. 6. 2017 18:46
Tohle je zajímavé čtení...
[odkaz]

A nejlepší je ta věta: Vše, co máte teď v hlavě, je ze zpráv Škody, VW a jejich spřátelených subjektů, které tvrdí, že se nic nestalo...

A tohle lidi pořád kupují.
Asi jim není pomoci.
22. 6. 2017 16:11
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Třeba v Kalifornii jich jezdí opravdu mnoho už kolik let. Prodejny Fiatu jsou vidět.
22. 6. 2017 13:49
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Fiat 500 samozrejme na dracku nejde, to je popularni fiatacka legenda. Prodeje v USA jsou daleko za planovanymi ocekavanimi a pres chrleni novych a novych odvozenin se propadaji. Fiat po uvedeni sliboval, ze bude v USA prodavat 50.000 kusu rocne, priblizil se k tomu jenom jeden rok, v roce 2012 prodal 43.000), momentalne je na nejakych triceti tisicich kusech ve vsech odvozenych variantach dohromady.
Puvodni vize byt uspesnejsi nez Mini se v dlouhodobe perspektive asi nepodari, protoze Mini je svebytna znacka a styl, 500vka je jeden model. Jinak aktualne i po propadu v minulem roce Mini stale prodava o polovinu vice vozu nez 500 komplet.
22. 6. 2017 11:50
Re: Nepatří do stáda
Máš pravdu. Ta kontinuita !! To je znak obchodního úspěchu.

A k té kontinuitě - obdivuhodné! - Golfu je nutné dodat:
Přestože od prvního Golfu = "malého prdítka" měl přes všechny jeho generace až do nedávna nedobré jízdní vlastnosti - napadal v zatáčce na vnější přední kolo a nebylo daleko ke zvednutí vnitřího zadního (teprve poslední 3 generace se toho zbavily) - přesto byl obchodní jednička. Např. jeho hlavní vyzyvatel - Opel Kadet-Astra - měl příkladné odpružení se sladěnými frekvencemi - tradičně parádní. Srovnání vnitnřích prostorů bylo vždycky neprovnatelné ve prospěch Opelu. A přesto !!!.
Avatar - Emel
22. 6. 2017 09:28
Re: Nepatří do stáda
Můžeš se občas trefit do doby, jako třeba s busíkem pro hippies. Ale nálepka sama o sobě je k ničemu. Pokud začneš říkat o svém produktu, že je etalonem a překračuje hranice své třídy a je revolucí a tak všelijak podobně... tak neděláš nic nového, to tvrdí všichni. Je potřeba to dokázat.

Golf třeba začal už od první generace s GTI a šíře nabídky + silné motory jsou od té doby jeho výhoda. Stejně jako vlastní styl, který asi nikoho neohromí, ale prostě funguje a má nějakou kontinuitu.

A právě ta kontinuita, to je ten faktor, na který se nesmí zapomenout. Ne že by Giulia teď začínala z nuly, ale úplně daleko k tomu nemá.
22. 6. 2017 09:14
Re: Nepatří do stáda
Značka je vnímaná vlivem šikovnosti marketingu. VW to umí od počátku, kdy zaplavil svět tehdy již zastaralým Broukem - dokonce i USA, kde jezdil mezi "koráby silnic". Bylo to tehdy dokonce jen jediné auto, co dělal a z nově vzniklé značky (bez tradice !). A tak to dělá dodneška. Vtiskl Golfu, který ničím nevyniká, nálepku Etalon, Passatu Manažerské auto, všemu Das Auto a ono to funguje. Nálepky jsou nadmíru falešné, ale běžný zákazník jim z ničeho uvěří.
Avatar - Emel
22. 6. 2017 09:10
Re: Zkušenost v ČR
Nojono... tam zavolej, ne? To víš, to je Alfa, lidi jim můžou ruce utrhat, takže nestíhaj.

Mimochodem... sledoval jsem Videocast z představení Giulie... a tohle mě fakt pobavilo:

[odkaz]
Avatar - Barrichello
22. 6. 2017 08:58
Re: italská Alfa
A proč by se jako nemělo jezdit s RWD do práce?

RWD funguje úplně normálně, já jel včera na pracovní jednání s Camarem >:D
Avatar - Ada je zase tady
22. 6. 2017 08:32
italská Alfa
S autem, které má zadní náhon, se do práce nejezdí. Alfa je snem bazarových kovbojů a ti prodeje nových vozů nezvednou. :-!
22. 6. 2017 01:29
Re: Vysoká cena
Až čas ukáže, kdo má pravdu. Těch deset tisíc vidím reálně možná letos, možná příští rok. A pak už propad. Dole někdo píše, že Alfa přijde s levnějším motorem později a zvýší prodeje. Podle mě to tak u neznámé značky nefunguje. Lidi potřebují ta auta potkávat na cestách, takhle obrovské procento Američanů nemá vůbec potuchy, že něco takového existuje. A když pak přijde dostupnější model, už to nebude mít tu aura nového auta, tudíž menší publicita. Já bych Giulii úspěch přál, mě se líbí, jenom si myslím, že ta cena a marketing celkově je pro U.S. trh úplně mimo.
21. 6. 2017 23:06
Zkušenost v ČR
Nedávno měla Alfa v ČR na svých stránkách velkou akci na skladové Giulie, ve stylu vyplňte formulář a pošleme nabídku. Ze zvědavosti jsem tak udělal a co se stalo? Vůbec nic. Je to již více než měsíc a po automatickém emailu importéra, ve kterém doufali v mou spokojenost a slibovali, že ještě ověří, zda mne daný dealer kontaktoval, se neozval ani dealer, ani importér. Pak mají něco prodávat...
Avatar - Barrichello
21. 6. 2017 20:47
Re: Nepatří do stáda
vtip roku, VW dělá kvalitní a spolehlivá auta, to mi nedělej, kdo má furt čistit ten poprskanej monitor >:D >:D >:D

VTIP STOLETÍ >:D >:D >:D
21. 6. 2017 19:05
To je zase titulek. :))
Na čem jede redakce? Kdyby ji nikdo nechtěl, tak se ji prodalo nula kusů. Tedy někdo ji evidentně chce. Jen to není masovka. Což je jen dobře, i když firma musí mít jiná očekávání a doufám ze se to ještě rozjede. Ale aspoň si ji nekoupí idioti co je pro ně důležitější rozlišení kamery, displeje, apod. Ale je fakt ze je to auto dost drahé. Jinak bych si i já doopravdy koupil, protože je to po dlouhé době zase alfa jak má být. Ale zatím mi musí stačit moje ojetina. :-)
21. 6. 2017 17:17
Re: Nepatří do stáda
To je tim, jak je znacka vnimana.VW dela spolehliva kvalitni a vetsinove libiva auta, ktere ve vsech aspektech kdyz ne na spici jsou ji aspon blizko. Vysledny produkt, jako prumer vsech je temer bezkonkurence a etalonem. Tomubodpovida vysoka zustatkova hodnota. Zadne vymyslene kauzy jako dieselgate nebo steky anonymu v diskuzich to nezmeni, oni nejsou trh. Alfa ma povest spis spatnou a podle vseho to auto neni bez chyb a ani pri primem kontaktu zakaznika nepresvedci. Velka cast ani o zadne Alfe vubec neuvazuje.

Jinak ja jsem ji zatim potkal 2x a co se exterieru tyce, pokazde se mi vybavilo "tohle ze ma byt ta pecka?" Vzhledove to neni vubec zadna slava.
Avatar - white label
21. 6. 2017 13:27
Re: Více na TN.cz
Jaguar s XE v kombíku je na tom tak zle, že se klidně vsadím, že neprodá ani kus. ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2017 13:25
Re: Někoho to překvapuje?
Zkus se zeptat třeba Ady, nebo Holdena...
21. 6. 2017 13:12
Re: Co chybí Giulii
Nemyslim si, ze infotaiment je nejaka zanedbatelna hovadina v ramci pouzitia auta. Vsade uz mas velke displaye a ked maju pomalu odozvu, je to velky pruser - z toho potom pramenia aj tie reci, ze dotykac je nebezpecny a pod. No pokial je spomaleny, tak urcite. A hlavne, cez infotaiment ovladas mnohe veci co sa aj samotnej jazdy tyka. A aj keby nie, v premii naozaj nie je priestor na to, aby to bola slaba stranka.
21. 6. 2017 12:44
Re: Holt Italove...
Když p.Marchione v r.2007 nastoupil, vyrojilo se spousta nových typů - založil úspěch prodeje na výrobku. To bývalo dříve normální, ale tehdy už ne. A úspěch se dostavil. Ale proč nedal všem těm výrobkům reklamu a pak zrušil všechny výroby? Teď nedávno začal prakticky od nuly, začal preferovat luxusnější typy, smetl Lancii, .... Je to dobře?
21. 6. 2017 12:16
Re: Prodeje
Ale - opakuji - zásadní je dobrá reklama !

Jsou dva nesprávné extrémy:

1. dobrý výrobek se prodá sám.
2 dobrý marketing prodá cokoliv.

Na 1. je málo fajnšmekrů.
Na 2. je málo diletantů.
21. 6. 2017 12:09
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Opakuji - je to věc reklamy.
21. 6. 2017 11:16
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Alfa to je Fiat, nebo se pletu? Takže Fiat kvalitka >:D
21. 6. 2017 11:14
Re: Co chybí Giulii
Tak zase predaje Volva hovoria, ze ludia si na takychto hovadinach potrpia.

Jaguar je casto kritizovany za pomaly infotaiment a ten je zrovna posledna vec co by nadsenec riesil, lenze realny uzivatelov to trapi u premioveho auta...
21. 6. 2017 10:36
Re: Více na TN.cz
Myslel jsem si to. XE se týkalo prohlášení designera (kombi nebude), které někteří mylně vztáhli i na XF.
Avatar - wakantanka
21. 6. 2017 10:27
Re: Více na TN.cz
XE je aj v kombíku? Ja mám za to, že namiesto kombíka postavili F-Pace a jediný Jaguár v kombíku je XF.
21. 6. 2017 10:23
Re: Vysoká cena
Neodpovídá snad ta cena zhruba 330i? Nebude takový problém po čase přidat slabší základní model pro podporu prodejů. Není to neobvyklá strategie. Pokud si dobře vzpomínám, 3er také dříve začínala na 28i.
Avatar - wakantanka
21. 6. 2017 10:22
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
No neviem, ale pokiaľ viem, tak v USA to funguje trošku inak ako v Europe, teda prevládajú tzv. local dealers, ktorí si vyberajú jednotlivé modely od rôznych výrobcov.
21. 6. 2017 10:18
Re: Co chybí Giulii
Dixik má pravdu. Je to bohužel jedna z věcí, kterou novináři vidí a všude na ní upozorňuji. Mně by to třeba bylo zcela jedno, ale doba je taková, že lidi na podobné blbosti zkrátka koukají. Samozřejmě jsem to živě neviděl, takže nemohu posoudit, zda tomu jen chybí 4K, Ultra HD a podobně "extémně důležité" parametry, nebo to opravdu vypadá jak Atari léta páně 1990.
Výhodou ale je, že stačí v rámci modernizace jen vyměnit displej či kameru a je po problému.
21. 6. 2017 09:44
Re: Někoho to překvapuje?
Další zoufalý obdivovatel nekvalitního braku............, víc k tomu nemám.
21. 6. 2017 09:43
Re: Více na TN.cz
Milý odborníku, nauč se číst, psal jsem v Evropě........ ;-\
21. 6. 2017 09:38
Re: no teď trochu férovosti
Vzhledem k tomu, že mají sedan a nemají kombík, mi přijde, že musí sázet na trhy mimo EU+EFTA. A v USA máš asi ten nejvýznamnější trh pro podobná auta, navíc celkem otevřený. Kde je mimo EU+EFTA Alfa etablovaná?

Samozřejmě, neměli by čekat zázraky. Nemusí být nutně primárním trhem, ale je to podle mne model, s kterým chtějí expandovat a podle toho je postavený. Takže tam budou chtít uspět a bude to asi důležité pro budoucnost modelu/ značky.
21. 6. 2017 07:39
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Muj ciste osobninazor je ten, ze at uz Alfa jezdi jakkoliv, tak hlavni je vzhled a kvalita. A zde proste alfa kralovala s modely 155,156 a pro me nejkrasnejsi alfa vech dob 159 a Brera. Skalni priznivci znacky, kteri oceni spickovejizdni vlastnosti a koupi si alfu jako novou, tech moc neni. A beznych lidi, kteri kupuji nova auta nezajima tolik podvozek jestli je o neco lepsi nebo o neco horsi nez treba u Audi nebo BMW. A me osobne se zadna nova alfa nelibi, ale 159 bych si klidne koupil kdybych na ni mel. Ruku na srdce, par skalnich fanousku znacky a milovniky spickovych podvozku proste Alfu neuzivi. Alfa musi zaujmout masy, jinak opravdu skonci jako SAAB. A sposta milovniku Alfy kupuje auto z druhe ruky, takze opet pro Alfu zadny kseft :-( A at uz jezdi giulia nebo treba Stelvio jakkoli skvele tak moc lidem do oka nepadla a tito lide skonci u konkurence
21. 6. 2017 07:30
Re: Více na TN.cz
XE kombík není a ani nebude. Jag s breakem pod XF nepůjde, nahrazují ho E-Pace a F-Pace. Tím bude modelová politika full.
Ještě letos se představí R6 v benzínu a naftě, nový V8 (kupovaný od BMW...XE Project 8 je posledním modelem s kompresorem, ostatní připravovaná SVR a R už budou s biturbem, pokud se podíváš na YT, tak testovaná auta už znějí spíš jako M5).
Příští rok nové XJ + FL XE.
21. 6. 2017 06:37
Re: Foktovina..
Novinařina je něco, pro co musíš mít mimo jiné osobnostní vlohy (např. schopnost zachovat objektivitu). Pan Fokt je nemá a opakovaně to tu dokázal. I špatný žák napíše dobrou slohovku na správné téma, i pan Fokt občas vypotí solidní text. To jsou ale jen záblesky v temnu jeho neschopnosti a nesprávně zvoleného povolání (a pokud je to tentýž Fokt, který vystudoval novinařinu jen proto, že na jinou VŠ ho nevzali, leccos by to vysvětlovalo). Pan Fokt by neměl odejít do Blesku, ale do jiné branže.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2017 06:06
Re: auto.skoda.cz
Bohužel souhlas = bulvárnim stylem napsanej neprofesionální článek :-!
21. 6. 2017 06:03
Re: Vysoká cena
Zajímavě jsi to identifikoval, ale na tyto sociologické předpovědi nevěřím. Stejně tak není téma max rychlosti. Pak by se v Kalifornii vyjma boltu a Priusu neprodávalo nic.
Tvých 10tks rozšiř o stejný počet Stelvií a máš tu jedno z největších odbytišť AR na světě.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2017 05:49
Re: no teď trochu férovosti
Ne to žvaníš. Je to pěkně nadlouho = nejlepší podvozek ve třídě = udělaná Alfa ;-)
21. 6. 2017 01:33
Vysoká cena
Netuším, jaká je situace v Evropě, ale v USA, jak už to tady bylo několikrát zmíněné, je cena prostě vysoká. Za ty peníze to koupí pár nadšenců a obávám se, že ti nadšenci to už koupili. Jak tady někdo zmiňuje, že se to teprve rozjíždí... Nevěřím tomu, jestli Alfa prodá 10000 aut za rok, budou rádi. Kromě M-B celá široká konkurence začíná na 33 tisících, motory kolem 200 koní. Alfa sice 280 koní, ale 38000. Podle mě je to hloupost, nejvyšší rychlostní limity jsou ve vidláckých státech jako Wyoming, Montana nebo třeba North Dakota, tam Alfa nikoho nezajímá. Podle mě je typický zákazník vzdělaný člověk z Kalifornie nebo východních států, který se zajímá o design a je ochotný si pořídit něco trochu nezvyklého. Ale nač tolik připlácet za silný motor, když se tam trápíš 60 mil/hod. Jestli podobná cenová politika bude i u Stelvia, tak si mohli ušetřit práci a vůbec na U.S. trh nevstupovat.
Avatar - Jaros71
21. 6. 2017 00:59
Foktovina..
Po tragickém článku o Fiatu Tipo , další děs od pana Fokta !!
Novinář , jenž je zcela neobjektivní by měl odejít třeba do BLESKU..
Alfa Romeo po letech začala opět vyrábět pěkná a dobrá auta..a prodeje letí nahoru.
Podobně jako u Fiatu..
Uvidíme za rok..jsem zvědavý co z toho bude po nástupu Stelvia.
A ano , Giulii moc chybí v Eu kombík.
Avatar - Jaros71
21. 6. 2017 00:54
Re: Celé to je krištáľovo jasné...
TO UŽ SE ANI NEDÁ ČÍST. 8-s
Avatar - Jaros71
21. 6. 2017 00:40
Re: no teď trochu férovosti
Moc si nemyslím , že cílem Alfy je primárně USA... :-)
Značka tam roky nebyla , a návrat stojí peníze a čas..
Alfa je exkuzivní zboží..nikdy se nebude prodávat jako rohlíky , tedy třeba VW..
21. 6. 2017 00:08
Re: Více na TN.cz
Jsou to pitomci, konkretne tahle vizualizace vypada moc dobre.
Kombi maji podle me uspech taky proto, protoze jsou casto hezci nez sedany/limuziny.
Avatar - Lonestarstate
20. 6. 2017 23:59
A tohle je pro Giulii vrchol
Troufam si tvrdit, ze jakmile vysumi efekt obrovskeho kvanta zaplacenych clanku a vycerpajici se kupujici, kteri jdou vzdy po novinkach/odlisnostech, tak prodeje Alfy v tomto segmentu jeste vyrazne klesnou.
Avatar - Machýrek
20. 6. 2017 23:34
Re: Více na TN.cz
Zamestnanec by to SUV chtel taky, jenze vi, ze ho nedostane, tak radsi voli kombi, protoze to je vic auta, nez sedanu a kdyz je to zadarmo.
Avatar - Avanti
20. 6. 2017 23:31
Re: auto.skoda.cz
Pardon, Giulietty, v rýchlosti som to splietol. Vychádzal som z výstupu svetríkového pána, ktorý chce udržať výrobu v Álf v Taliansku. Taktiež chce presunúť výrobu nástupcu Pandy do Talianska...
Avatar - twistedTSD
20. 6. 2017 23:04
Re: auto.skoda.cz
" nástupcom Giulie - malým crossoverom" Než aby z Alfy byla naprosto tuctová továrna na SUV a crossovery, to bych byl radši, kdyby ji potopili úplně.
Avatar - Emel
20. 6. 2017 22:58
Re: Holt Italove...
No stále... stoupají od roku 2014.
20. 6. 2017 22:49
Jestli je to vyladěný jak ten příspěvek...
>:D
Avatar - speedfred
20. 6. 2017 22:38
Re: ROFL
aj tak by napísal,ze je to slabé,čakali 200t predaje
Avatar - speedfred
20. 6. 2017 22:36
Re: Více na TN.cz
kombajn by mohol byť fajn,ale asi nebude lebo Stelvio.
sedan/kombi u mňa vyhráva sedan.
20. 6. 2017 22:32
Re: Holt Italove...
Goes: Maserati pro Tvou informaci v roce 2012 prodalo 6.288 aut a za loňský rok už 42.100. Pokud píšeš o čr, pak ano FCA vidět moc není.
20. 6. 2017 22:28
Re: Holt Italove...
Zklamu Tě, ale prodeje Fiatu stále stoupají...tak tipuj!
20. 6. 2017 22:24
Re: Více na TN.cz
Je mi líto odborníku, ale většina měsíční produkce se prodá mimo itálii.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 22:24
Re: ROFL
píšu celou dobu o situaci v USA, pokud ti to nedošlo. A ne, tam se opravdu neprodává čím dál lépe >:D ;-)
20. 6. 2017 22:23
Re: ROFL
Zřejmě vizionář Fokt očekával při návratu Alfy do USA okamžitě 100t. prodeje. Tak zase má co psát...
20. 6. 2017 22:21
Re: ROFL
Barrichello: píšeš blbosti, Fiat 500 se prodává stále lépe a to je na trhu 10 let.
20. 6. 2017 22:06
Re: Nepatří do stáda
Ne jak se dělají, jak se prodávají.
Kdyby to co dělá Fau-Vé mělo prostě jen jinou nálepku na kapotě, neštěkne po něm pes. A kdyby na kteroukoliv Alfu někdo nalepil logo Das Auto, lidi by mu urvali ruce. Možná už u kolen.
Takže ne udělat auto jinak, jen stádu něco nakukat
20. 6. 2017 21:54
Re: Prodeje
No jo, ale to je první kvartál, který je zkreslený tradičním britským prodejním super-březnem. Jinak už od listopadu Giulia XE pravidelně poráží každý měsíc a přeskočila ho i zatím celkově za 2017.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
20. 6. 2017 21:53
Re: Více na TN.cz
Pro mě Stelvio ten sex-appeal Giulie prostě nemá, je to taková brambora s tlustým zadkem. Samozřejmě, kombík od Giulie mohl taky dopadnout všelijak, ale některé vizualizace se mi líbily

[odkaz]
20. 6. 2017 21:45
Re: Holt Italove...
Pěkně napsáno,
nejlépe ziskovou automobilkou je Ferrari jaké mají reklamy atd ? :-)
20. 6. 2017 21:41
Re: Více na TN.cz
Do světa, kde se kombi moc neprodávají, ano. V EU je to už horší. Proto některé automobilky zkouší sázet na SUV/ crossovery. Doufají, že to v EU uspokojí zájemce o kombi a zároveň to bude celosvětově použitelnější.
20. 6. 2017 21:40
Re: Více na TN.cz
Počkej, XE snad jako kombi není. Nebo mi něco uteklo?

Nezdá se mi, že by to bylo 80 %. Kombi nevídám (alespoň mi to nepřijde) tak často, abych tipoval takhle vysoká čísla (samozřejmě bude záležet na oblasti). Třeba v ČR to bylo dříve jasné. Potřeboval jsi kombi, abys z toho mohl udělat N1.
20. 6. 2017 21:40
Re: Někoho to překvapuje?
Škoda mluvit a psá....t ale pan Surcuf má evidentně postavený barák z hoven a slámy expert >:D
Avatar - speedfred
20. 6. 2017 21:37
Re: Více na TN.cz
ja SUV moc nemusím,ale Stelvio je krásne a asi aj dobre jazdí-pozri test R. Chvála
20. 6. 2017 21:37
Clanek na palici
Alfa jako znacka na US trhu donedavna vubec nefigurovala, do nabidky se dostala az v prubehu roku a cca do dubna v USA nabizela jenom Quadrifogluo za 70+ tisic dolaru.

V US tisku se to pred vema mesici hemzilo clanky o tom, jak Alfa znasobila prodeje, viz:

[odkaz]

[odkaz]

O tom tady v Blesku ani carka. Ted se objevily clanky, ze ma alfa "slow start", a blesk hned dava titulky o tom, jak je to katastrofalni a jak ji nikdo nechce.

Realita je takova, ze Alfa znovu vstupuje na US trh a jen silenec by mohl cekat, ze pujde hned zkraje na dracku jak trojka nebo cecko.
20. 6. 2017 21:24
Re: Více na TN.cz
Klasický požadavek zaměstnance za posledních x-let je stále stejný...kombík. Měl ho předtím a chce ho i teď. ;-)
20. 6. 2017 21:24
Re: Nie je to az take zle
Asi máš pravdu ... ;-)
Avatar - Emel
20. 6. 2017 21:18
Re: Nie je to az take zle
Možná. Ale nejsem si úplně jistý, že kdyby to stálo třeba o 100k míň, tak by to na věci něco zásadního změnilo.
Avatar - Emel
20. 6. 2017 21:15
Re: Co chybí Giulii
Někde jsem četl

Typická Alfa, všem se líbí, ale nikdo si ji nechce koupit :-)
Avatar - twistedTSD
20. 6. 2017 21:09
Re: Co chybí Giulii
Souhlasím a podepisuji se pod všechny body! Celkově to vypadá, jako by vcelku opovrhovali prioritami evropského trhu. Což je odvážné, když zde dosud prodávali 90 % produkce. Zejména absence 2.0 T s manuálem je pro mmě fakt těžko pochopitelná.
20. 6. 2017 21:03
Re: Těžko se tomu divit
Ťažko povedať. Bol som sa povoziť naschvál. Páči sa mi to auto. Mám rad benzín zadný nahon a sedany. Preto mám benzínovú trojku aktuálnu. Veľmi som bol zvedavý na alfu. Prvé sklamanie - predajca mi vedel zohnať len naftu. Ale aspoň zadokolku a automat.
Ako zle auto to nie je. Ale za moji 3-ku by som ho nevymenil. Podobí výrazne lacnejšie - interiér - zbytočne je tvrdšie - v bežnej verzii menej zábavná zadokolka ako BMW - nemalo veľa km a už povrzával interiér. Nejazdilo asi zle - BMW mi ale viac vyhovuje. Pôsobí robustnejšie a menej papierovo, je zábavnejšie a komfortnejšie na extrémnych dierach. Sedadla alfa tiež nič moc. Teda voči 3-ke.
Páčilo sa mi na Alfe aj pár veci - odozva na plyn pedál lepšia - aj napriek turbonafte voči turbobenzinu - najlepšia vec. Potom sa mi páčil menší priemer volantu aj strmšie riadenie. A tiež sa mi páči exteriérový design. Interiér je OK ale pôsobí lacno. A to ani trojka nie je výkvet.
V skratke - nie je to konkurencia pre BMW. Vidím to na konkurenciu pre mazdu 6, bohužiaľ drahšiu s jedinou výhodou - zadný nahon.
Škoda. Čakal som viac.
V podstate za podobný peniaz je lexus IS.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 20:55
Re: ROFL
Fiaty 500 se taky takhle rozjížděly a stoupaly a pak najednou zas začly krásně klesat. A všech se jich letos za 5 měsíců prodalo méně jak loni za 5 měsíců. Aby to s Alfou nebylo podobné....

FCA obecně nějak boom auta v USA nejdou, teda vlastní . Daří se jim jen s tím, co vyvinul někdo jinej (Daimler + Cerberus)

Viz slavné etalony Dart, 200, Cherokee :-) To byly tak boomy a dvou ukočená výroba už a třetí padá střemmhlav dolů (meziroční pokles 18, v květnu 24%)
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 20:48
Re: Někoho to překvapuje?
Tak to mu fakt nezávidím ;-)
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 20:44
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
krom Recara si tam můžeš nechat dát i voybčejný, ventilovaný a vyhřejvaný sesle. Mimochodem coly se tam vejda maximálně plechovka, v tom je Superb, kam se vejde celá 1,5 L PET daleko víc gaučáková kára pro kobliháře. akorát poněkud víc drncá >:D >:D
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 20:40
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Všechny vynálezy co se týče komfortu a bezpečnosti měly jako první v 50-70. letech americké značky, zjeména pak Cadillac, Oldsmobile a Chrysler.
Avatar - Ja Prvni 123
20. 6. 2017 20:31
No, to je zase slint...
Takže Giulia byla vytvořena vlastně výhradně pro americký trh... a proto nabízí pestřejší paletu v dieselech, než v benzínu...

Co slovo, to perla.
20. 6. 2017 20:23
Re: Pravopis
Malé písmeno v názvu modelu může být klidně správně. Rozebírali jsme to tu opakovaně. I když je (podle mne) diskutabilní, jestli je to i případ serveru zaměřeného na automobily. "Notoři" to tak dělají; poprvé se to tu objevilo s jejich články (hlavně srovnávačkami). Od výměny šéfredaktora se ta praxe rozšířila i do ACZ.
20. 6. 2017 20:10
Re: no teď trochu férovosti
Přesně tak je to narychlo splácanej fiat.
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 19:57
Re: Nepatří do stáda
nielen vw ale aj korejci by alfe dnes uz lavou zadnou ukazali ako sa robia auta na predaj konecnemu zakaznikovi a nie len do muzea a na vystavy :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 19:43
Re: ROFL
>:D :yes: giulia skratka vali >:D :yes:

ale dost bolo srandy... take stelvio uz vyzera good a tu by sa to uz konecne mohlo aj predavat... aj ked paradoxne asi prave stelvio to giulii zrovna vobec neulahci .. uvidime
Avatar - _Karel_
20. 6. 2017 19:36
Re: Co chybí Giulii
Každý máme jiné priority, ale důvody pro nekoupení auta "slabá grafika displaye"?
Jako chyba hodná vyjmenování ok, jako důvod špatných prodejů mi to přijde totálně podružné.
20. 6. 2017 19:31
Re: Co chybí Giulii
To není vtip.Jezdil jsem s ní minulý rok v srpnu.Ty body co jsem uvedl,tak se mě nelíbily.
Byla to nafta 2.2 132 KW v automatu,výbava Super.
Avatar - _Karel_
20. 6. 2017 19:17
Re: Co chybí Giulii
S čím by se VW popasovával? I přes extra průsery s TSI je pořád jedničkou. Buď to lidem nevadí, nebo to neví, nebo to nechtějí vědět.
Avatar - _Karel_
20. 6. 2017 18:57
Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)
>:-[] :yes:
20. 6. 2017 18:52
Re: auto.skoda.cz
Prodat - mrkni na jejich dealerskou síť.
Půlka prodejců s trochou nadsázky vůbec neví, že se Giulia prodává a druhá půlka si ta testovací auta syslí.

"Na víkend vám to nepůjčíme, máme pořadník a vůbec, to není standardní postup. Zkušební jízda jen s prodejcem, cca 30 minut, objednejte se prostřednictvím formuláře." Auto pak celej víkend stálo před dealerstvím na parkovišti.
20. 6. 2017 18:49
Pravopis
Bylo by prima, kdybyste:
1) Zaměstnali korektorku
2) Naučili se používat Word - ty zelený vlnky pod slovem znamenají, že to máte BLBĚ napsaný.

Nestačí, že jsou v polovině článků nepřesnosti anebo bláboly, ony jsou teď i s pravopisnejma chybama... jí x ji, Guilia x Giulia, giulia x Giulia a dál to nečtu.
20. 6. 2017 18:45
Re: Co chybí Giulii
Ale jaké čaro prosím Tebe?
To auto je alfa alfovatá, kompilát geniálních řešení a hloupejch kopanců, jezdící líp, než přímá konkurence. Atmosféry má dost, motory až na chybějící šestivál okolo 300 koní taky skvělý, tak co chtít víc? Přidřenou kliku?
20. 6. 2017 18:42
Re: Nie je to az take zle
No jo, v Evropě za 2016 10475ks a za 1-4/2016 8648ks, tj stoupající tendenci to má, nicméně jestli to bude stačit, je otázka...

Btw Alfa by měla spíš jít s cenou dolu, aby prodávala víc a vybudovala si pozice pro další generaci, přes noc se prémií nestane. Ačkoli si to mnozí myslí, tak Alfa prémií opravdu není (jen její ceny). Tady je D3 nedostižná ;-)
20. 6. 2017 18:00
Re: Těžko se tomu divit
Svezes se a co? Neco je lepsi neco horsi nez treba v bmw, stoji to vic nez bmw a za dva roky to bude stat podstatne min nez bmw. Tomu se asi nerika dobra koupe.
Proto jsem upozornoval, ze to auto ma spis sanci jako qv nez ve standardni variante.
Je to relativne maly auto pro rodinu a postrada image svych konkurentu.
20. 6. 2017 17:36
Re: Nepatří do stáda
Ano. Například velmi dobře umí marketing VW. Od toho by se měla skupina Fiat učit. Kdyby např. takovou Giulii VW měl, zaplavil by s ní celý svět.
20. 6. 2017 17:32
Nepatří do stáda
Bohužel se nedivím, drtivá většina stáda nikdy vkus neměla a nikdy mít nebude.
A tak víc než skutečná kvalita auta rozhoduje marketing, i když se skutečností nemá nic společného
Avatar - Avanti
20. 6. 2017 17:29
auto.skoda.cz
To je už raz tak, keď v redakcii auto.skoda.cz sedí banda neschopných ***ov, ktorej keď sa pod ruky dostane nejaký Talian, treba ho čo najviac dokopať a zasypať zemou... :no: :no: :no:

Absolútne bulvárny a neprofesionálny článok. V každej vete snaha potopiť. Škoda aj ďalej komentovať, sami si robia reklamu malomocní úzkoramenáči. Najlepšie bude, keď budete písať iba o Škodovkách, tam Vám ide jasanie najlepšie, večer sa potom v pohode môžete urobiť do ponožky a sladko zaspať. :yes:

Bohužiaľ, Taliani vedia perfektne navrhnúť, dokonca už aj kvalitne a moderne vyrobiť (Stelvio a Giulia sú vyrábané prostredníctvom tovární priemyslu 4.0) ale stále nejako nevedia predať. Pozitívne ale je, že po tak dlhej pauze, kedy nič nové okrem zmeny masiek nepriniesli, sa ich predaje aspoň trochu rozbehli a každým mesiacom stúpajú na číslach. Giuliu určite obehne Stelvio a s príchodom ešte väčšieho SUV v roku 2018 a nástupcom Giulie - malým crossoverom, sa Alfa dostane do uspokojujúcej kondície. Chýba určite ale aj Giulia sportwagon...
Avatar - Pekelná Micinka
20. 6. 2017 17:15
Upřímně
Vlastně kdybych měl říct jak bych si Alfu představoval, aby budila (moje) emoce, řekl bych současná (2017) Mazda 6.
Avatar - Beefcake
20. 6. 2017 17:04
Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)
To 75D a 100D znamena vykon v konoch a typ paliva ?
Avatar - Emel
20. 6. 2017 16:56
Re: ROFL
Když (jestli) se jim podaří zvýšit prodeje na dvojnásobek, tak budou mít (skoro) třetinu Audi (které je teda momentálně z D3 nejslabší... BMW je 8.348ks).

Současná čísla jsou cca. šestina Audi a desetina BMW... jako začátek nakonec proč ne.
20. 6. 2017 16:55
Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)
Teba za tento spam platia, alebo si len postihnuty?
Avatar - Phoenixx
20. 6. 2017 16:45
Nie je to az take zle
Az tak zle by som to nevidel. Tie predajne cisla maju stupajucu tendenciu. Treba si uvedomit, ze je to nova znacka na trhu. Ak nepocitam 4C tak posledne AR sa v USA predavali v r 1995. Chce to len cas.

Alfa Romeo
Giulia
2017
January 70
February 412
March 484
April 634
May 883

[odkaz]
Avatar - Brumbal
20. 6. 2017 16:25
Re: Někoho to překvapuje?
Tak jiste, hlavne ze pravej Barrichello ma soukromy vuz Audi RS6 >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 16:24
Re: Celé to je krištáľovo jasné...
pritom 156tka kedysi mala aj kombik aj 159tka .. tak kde je problem netusim.. ;-\
20. 6. 2017 16:15
Re: Co chybí Giulii
Na takový nepodstatný podružnosti ti typický kupující Alfy zvysoka ***. Alfa není tablet nebo smart TV. Je to auto co má koule. Bohužel málokterý kupující má koule na potýkání se s její spolehlivostí. Byť si myslím, že VW a ostatní automobilky už kvalitu Alfy dotáhly >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 16:13
Re: ROFL
tie cisla giulie su skor pod 2000 ako nad.. navyse pride leto.. vtedy predaje celkovo poklesnu.. a 20 tisic rocne bohuzial nie je cislo ake giuliu spasi a ake by alfe stacilo na to aby sa jej vyvoj vobec financne vratil to si povedzme rovno... pritom keby mala kombik verim ze mohla predavat aj dvojnasobok.. v com je problem netusim... lebo kombik by podla mna z tejto velkej kasne nebolo asi tazke spravit.. takisto aj nejaku outdoorovu 4kolku...

giulia uz moc casu nema... prvy rok uz stejne premarnila omeskanym prichodom a konkurencia je zo dna na den silenejsia ( nove C, nova A4, nova optima GT aj v kombiku ) .. zrovna cas je to co hra v neprospech giulie a je realtivne vlastne uz aj "stara" sotva sa predajom rozbehla .. a este ked pride stinger ... pride arteon a stelvio a par dalsich hracov a potom mozes cakat vyssie cisla giulie tak akurat uz asi len v snoch
20. 6. 2017 16:12
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Jestli to nebude tim, ze Alfa vypada, jako roztekla kostka masla.
Avatar - jozephko
20. 6. 2017 16:09
Celé to je krištáľovo jasné...
Celé to je krištáľovo jasné - Fiat sa snaží zraziť cenu značky Alfy-Romeo čo najnižšie, aby ju koncern VW mohol kúpiť čo najvýhodnejšie. Métou je cena 1 euro... >:D
20. 6. 2017 16:06
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Co jsem v USA viděl, tak sedan je tam velmi oblíbené auto v tzv. kompaktech, tedy nízkých autech. Američané nekupují kombíky a hatchbacky. Giulia to tedy splňuje. A protože je ve srovnání s BMW3 a MB C velmi dobrá, je to vina reklamy. Např. 500 jde na dračku, ačkoliv je drahá, protože jí předcházelo množství velmi vtipně-inteligentních (i dlouhých) reklam.
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 16:05
Re: Co chybí Giulii
taka 156 alebo 166tka boli proste alfovitejsie suhlas .. to som pisal velakrat uz :yes:

chyba tu akesi caro alfy.. nie je to len o chybajucom kombiku ale vidim tu aj ine veci suhlas... je to na dlhsie .. ja tu vidim celu skalu zadrhelov preco giulia predava mizerne ale uz by som sa zase len opakoval a rozpytvaval nieco co stejne asi vieme vsetci ...

tie tvoje 3 body su vcelku jasne a strucne .. tu nie je o com debatit... :yes:
20. 6. 2017 16:03
Re: ROFL
tak třeba Audi A4/A5 v květnu 5000ks.... jestli se prodeje Giulie dostanou někam k 1500 tak v čem je problém? prodá třetinu toho co zavedená prémiová značka.... nebo co by měli chtít? aby A4 a 3er zválcovali? to asi těžko....

Navíc prodeje Giulie se rozbíhaly pomalu i v Evropě a teď už se drží stabilně na 2000/měs. což není tak zlé....

dávám Giulii čas, ty čísla ještě půjdou nahoru....
20. 6. 2017 16:00
Re: Co chybí Giulii
posramocena povest se napravuje tezko.
však za par let uvidíme, jak se s ni popasuje VW. Alfa nemohla ocekavat, ze udela dobře auto a všichni se pretrhnou. Bude to trvat roky a spoustu PR, aby lide videli, ze se to nesere, aby si to koupili jako ojetinu a prekvapilo je, v jakem je stavu apod.

psal jsem to uz při uvedeni.
QV je fajn auto s dusi, ale standardni verze trpi vyssi cenou a infotainment se nepovedl...
Když se na ni lide programove divaji s despektem, nesmí mit takove chyby, pokud chce nekoho presvedcit. Když vytrvají verim, ze bude lip.
Infotainment ale srovnani s premii nesnese a toho si lidi dost vsimaji.
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 15:47
Re: ROFL
tak to su neskutocne cisla na 300 milionovy stat ... to ako ked u nas phaeton predaval kedysi jedno auto mesacne...

neviem ale pozri kolko v usa predava konkurencia giulie a razom ta ten optimizmus prejde
Avatar - Cuba66
20. 6. 2017 15:46
Re: Skarede, drahe a jeste italske auto?
WoodyPWX - přečetl jsem si tvůj příspěvek a vsadil se s kolegou o panáka, že budeš koncernovej. No a vyhrál jsem, díky!
20. 6. 2017 15:45
Re: Co chybí Giulii
4.Kvalitnější grafika navigace
5.Větší rozlišení zpětné kamery
Avatar - Brumbal
20. 6. 2017 15:41
Re: Skarede, drahe a jeste italske auto?
Italske znamena horkokrevne, i s takoveho klidneho sveda ktery po krachu Saabu a nezajmu eu o Volvo, by ze svedskeho ridice Alfa Giulia za par let v servisu udelala horkokrevneho jizana >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 15:36
Re: Skarede, drahe a jeste italske auto?
dizajn je subjektivny.. mne tento obly dizajn tiez uz viac sedi na vyssiom stelviu ako na rozplacnutej giulli ( mame stelvia az dve pred predajnou alfy u nas a je to fakt krasne auto ) ... tu fakt vidim krok spravnym smerom a stelvio bude na rozdiel od giulie uz podla mna uspesne auto... giulii hodne chyba kombik ( aj optima bez kombika mala tiez podstatne slabsie predaje v eu ako ma dnes uz s kombikom ) ... auto to uz bude urcite kvalitne a nie je coho sa bat lenze sedany v tejto "velkostnej triede" a za dane masivne prachy to maju z roka na rok tazsie..

giulia ak chcela uspiet mala proste prist normalne s kombikom.. priapdne aj s nejakou outdoorovou variantou na styl outbacku.. supnut tam nejake paradne "pouzitelne a dostupne motory" lebo tie stvorlistky su na kasni krasne ale v reale nepredajne... ja som sa inak presne toho bal... ze vovysledku to proste ziadna pecka v predaji nebude.. co sa uz zaicna potvrdzovat ... a take stelvio preda mozno uz coskoro viac aut mesacne ako giulia za cely rok.. to bude debakel pre giuliu.. na jej mieste uz rovno vymyslam kombik alebo neviem... ale nevidim jej buducnost ruzovo v sedane
20. 6. 2017 15:29
Skarede, drahe a jeste italske auto?
Ne, dekuji.
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2017 15:29
to je presne to
ze moze byt nadherna a moze o nej kazdy basnit .. ale stejne v sedane toho asi moc nepreda ( co sme pisali uz viaceri ) a navyse ked pride stelvio tak paradoxne ono bude pre nu asi tym najvacsim protivnikom ziadne subaru ani mazdy... ani hondy a ine znacky

podla mna uz tu davno malo byt 5 dverove MiTo a vlastne uz komplet nove MiTo to by iste predalo viac ako giulia v sedane ... takisto tu uz mala byt pomaly aj nova giulietta ... lebo hatche tiahnu.. nie velke drahe sedany s stvorlistkami a 500 konikmi ... realny sofer nenahana casy na ringu ale potrebuje auto do prace aj nakupy a a na bezny zivot .... kazdopadne stelvio by uz ale alfe malo vyrazenejsie pomoct presadit sa na trhu aut ... tu uz vidim krok spravnym smerom ( konecne ) .. len ako som pisal vyssie prave dost mozno stelvio potopi giuliu... neprekvapilo by ma to ..
Avatar - Brumbal
20. 6. 2017 15:27
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Nejrychlejsi nejsou protoze nemeli v interieru seriovej gauc s odkladacem pro napoje a BigMc ale pouze Recara s lesenim za zady. S takovou vybavou by Cadillac v USA neuspel ani u vychrtliku natoz u obeznich mastnych koblizku ktery ma fans club USA Cadillac prevazne nejvice >:D
20. 6. 2017 15:26
Re: no teď trochu férovosti
3er se snad montuje v Mexiku? Až (nebo jestli?) bude Alfa jednou stavět novou továrnu, uvidíme, kde bude. Osobně nejsem zrovna za výrobu mimo zemi původu, srovnáváš však jablka a hrušky.

Máš ale pravdu, že se v USA bojuje celkem tvrdě. A v minulosti i, dá se říct, bez ohledu na marži. Šlo o titul nejprodávanějšího, zbytek byl vedlejší. Avšak ani v USA nemá moc smysl koukat u BMW na základní cenu.
20. 6. 2017 15:26
Re: Těžko se tomu divit
Ano stačí se svézt. Já se svezl a že by to byla taková pecka, to teda říct nemůžu. Ano, na okreskách je to zábavný, mimo ně ale nepřilíš kultivované, málo pohodlné, v interiéru, který se designově fakt nepovedl je i řada nedomyšleností a infotainment taky nic moc. A ani z toho pověstného italského vnějšího designu jsem si v tomto případě na zadek nesedl. Zadek vůbec italský šmrnc nemá, předek sice trochu ano, ale ty proporce jako taky takové divné. Za mě třeba Volvo S/V 90 je v globálu mnohem lepší package, o D3 už ani nemluvím.
20. 6. 2017 15:23
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Jak napřed? Jejich auta korodují, mají špatné jízdní vlastnosti, lupou, vržou a nehorázně si sjíždí pneumatiky. Možná s Kubou v jedné úrovni. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 6. 2017 15:21
Re: Co chybí Giulii
Vpodstatě se vším by se dalo souhlasit, ale ke všemu bych měl drobné ale.
1) asi ano
2) no, manuál, já vím, je to Alfa, ale je rok 2017
3) design, zejména teda čumák, je naživo takový unylý, podle mého chybí hrany, pro zadek platí to co si napsal, akorát já bych řekl, že mu chybí italský styl zcela
20. 6. 2017 15:19
Re: Prodeje
tam jde o to že JAG má brutálně silný březen kdy se v UK prodává strašně moc aut.... v jiných měsících je myslím vždy za alfou.... ale nevím, kontrolovat to zpětně nebudu.... uvidíme na konci celého roku....
Avatar - Pekelná Micinka
20. 6. 2017 15:16
(Not) Too Funky
Nj, nevím jak to je, ale protože jsem slyšel, že emoce prodávají, pak by se nebylo čemu moc divit, že prodeje Giulie nejsou slavné, možná to ale americký zákazník vidí jinak a v exteriéru není problém. Další věcí je, co s prodeji případně udělají cla, kterými Trump hrozil.
20. 6. 2017 15:14
Co chybí Giulii
Giulia je jistě fajn auto, ale podle mého názoru její prodeje (minimálně v Evrioě) brzdí tyto věci:
1) Chybí kombi Sportwagon
2) Chybí benzinové čtyřválcové motory s manuální převodovkou
3) Design je pěkný, ale chybí mu výraznější italský styl
20. 6. 2017 15:13
ROFL
tak pan Fokt asi soutěží s panem Baborským ze Světa motorů kdo v červnu napíše větší sra*ku o Alfě.... Baborského test Stelvia je ovšem silný kalibr, původní a s fotkama.... takže nějaké obšlehnuté hovadiny pana Fokta nestačí....

Neva, snad příště.... :yes:

jen trocha suchých čísel....
leden 70
únor 412
březen 484
duben 634
květen 883

to jsou prodeje Giulie v USA.... myslím že je celkem zjevné že se to teprv rozjíždí....

Giulia v USA začíná na 38.000USD, BMW 3 na 33.500.... takže i nižší prodejní čísla Alfě můžou Alfě přinést nějaké ty zisky....

Prostě auto je dobré a pozitivně hodnocené, všechno je na začátku.... na trollení na internetu je myslím času dost.... ale tak co už, proklik je proklik, tak to dnes je....
20. 6. 2017 15:12
Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)
nj soudruzi :-)
si jako klikneš [odkaz] [odkaz] jó a přivezou ti ji normálka domů před barák nóó ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
20. 6. 2017 15:05
Re: Těžko se tomu divit
Neříkám, že nepřináší nic nového, nebo zajímavého. Ale povězte mi někdo, čím přesvědčí onoho snového zákazníka (točí každé dva až čtyři roky nové auto), kterého si současná značka nadbíhá jak jen může, aby přešel k Alfě. Resp. aby si vůbec všiml Alfy, aby si do ní sedl a projel se. A bude to stačit? Je opravdu tak dobrá? A když už se to povede, dostane do ruky ceník na jedné A4 a tím to končí.

Jemu je fuk, jestli to auto jde o kousek líp, nebo hůř, kolik to žere atd. Pokud ho jeho současné BMW/MB/Volvo/Lexus... nečím nevytočí a dealer mu udělá dobrou nabídku, prostě si ho zas koupí. To je realita konzervativního trhu. AR přeju hodně štěstí, ale nevěřím tomu ani za mák
Avatar - iudex
20. 6. 2017 15:00
Re: Prodeje
Nie, nepreskočila. Viď tu: [odkaz] XE je síce o málo, ale stále pred Giuliou.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 14:57
Re: Někoho to překvapuje?
BMW a VW koncern >:D >:D >:D
Avatar - iudex
20. 6. 2017 14:57
Re: Holt Italove...
A ešte to skús v kontexte, nielen absolútne čísla, ale trend. Pozri si predaje Fiatu a Škody pred niekoľkými rokmi. Fiat bol pred dekádou úplne iná liga ako Škoda, predával takmer milión áut ročne (v Európe), kdežto Skoda sa plácala na ani nie polovičnej úrovni. Dnes ho tá Škoda dobieha a tipujem, že nasledujúci rok Fiat predbehne.
Takže áno, Fiat niekto stále kupuje, ale je to čoraz menej ľudí a celkovo idú predaje Fiatu dolu vodou.
20. 6. 2017 14:57
Re: Někoho to překvapuje?
Děkuji. To mi jako vysvětlení textu stačí.
20. 6. 2017 14:55
Jako alternativu k trojce vítám
XE i Gulii, ale aby se mohly prodávat líp než etalon třídy, musí stát míň. Proto jich člověk moc nepotká. A pokud se prodávají ještě dráž, potom mně asi nikdo nepřinutí si je pořídit a je to škoda...
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 14:54
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
FCA tam neprodává dohromady nic.

Jinak Cadillac chystá XT4, menší suv/crossover.
20. 6. 2017 14:54
Re: Někoho to překvapuje?
Rencek třeba.............
Avatar - Brumbal
20. 6. 2017 14:53
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Tak reditel svetrikoveho koncernu Fiat muze nakazat Ferrari zakaznikum, jestli chcete Ferrari musite vlastnit Fiat Panda, Alfu Giuliu, Maserati Quattroporte a Jeep Compass, pak vas nevyskrknem s poradniku o 488 GTB >:D
20. 6. 2017 14:53
Re: Holt Italove...
proc ta skodovka v tom prehledu? ma nejakou souvislost? navic uprimne reginalni ceska znacka proda skoro to, co mega italksa automobilka, kterea je doma na trhu, co je nasobne vetsi, nez ten cesky, takze tam moc zazrak nevidim, navic ja mel spise namysli ty luxusnejsi znacky italskych aut - alfa, lancia, maserati, nez ten meinstrim ala hyundai.

Proste kaslou na to, aby si zlepsili jmeno a neco prodali. Tak holt prodaji to, co prodaji.
20. 6. 2017 14:52
Re: Více na TN.cz
Alfa se prodává de facto v Evropě jen v Itálii, jinde to jsou drobky..........už známe italskou "kvalitu".
Avatar - Emel
20. 6. 2017 14:50
Re: Více na TN.cz
Proč myslíš? Jako že manažeři potřebují k výkonu práce nutně kombík? S tímhle pohledem nesouhlasím, kombík chtějí lidi kvůli rodině a pak jestli něco, tak by fleety měly naopak podporovat prodej sedanů.

Já bych si eventuálně rád projel Giulii SW, o Stelvio nezavadím pohledem. Ale každému dle jeho gusta.
20. 6. 2017 14:50
Re: trošku si zaplácám
Ono už to Stelvio mi zní jako Stévie a to je myslím nějaký sukulent :-))).......pro cukrovkáře.
20. 6. 2017 14:48
Re: Holt Italove...
Tak a teď tam ještě napiš, něco k těm datům, jde o prodeje kde ? Celkové? To žasnu, protože Fiat je de facto matka a Šáde člen koncernu, který musí poslouchat, čili za mne je k tomu Fiatu neskutečně blízko a to pomíjím, že před 89. a akvizicí VW pro svět de facto neexistovala, takže pokud je to 383 ku 301 tisícům, tak za mne super úspěch škody - a to žádnou nevlastním.......
20. 6. 2017 14:39
Re: Někoho to překvapuje?
Můžeš mi prosím uvést nějakého "západního" výrobce automobilů, který v 21. století vyrábí, jak ty uvádíš, křápy?
20. 6. 2017 14:38
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
To sem nepleť. Naprosto jiná story, jinak sem někdo naveze VW Santanu.
20. 6. 2017 14:37
Re: Více na TN.cz
Ty prodeje kombíků ale fungují v zásadě díky fleetovým nákupům, tam AR ani Jag nemají moc šancí.
20. 6. 2017 14:36
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
A to je argument? Až ti to nevyjde v Čině, tak vycouváš do Indie nebo J.A.R.? ;-)
20. 6. 2017 14:35
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Zkus to s prodeji za poslední měsíc ;-)
20. 6. 2017 14:34
Někoho to překvapuje?
Mne ne, taloši si už drahně let myslí, že stačí udělat hezký design a bude se to prodávat, jenže doba je jinde, každý už ty jejich křápy zná a sypat do toho dokola chechtáče se mu nechce, a tuplem amíkům.
Holt takové rejžo už to nikdy nebude, pokud chtějí značku zachránit , znamenalo by to vyrábět kvalitu a dlouhodobě ji držet, ale na to nemají sílu, Alfa skončí, buď úplně, nebo jak bylo zmíněno v čajně............
20. 6. 2017 14:33
Re: Více na TN.cz
To ano, ale pořád to nic nemění na tom, že 80% A4, 3er, C, V60 atd. jsou kombíky.
Už jsem to psal v minulosti xkrát, že bez kombíku nemají moc velké šance udělat díru do světa.

Co se týče USA, tak se stačí podívat na statistiky minulosti. To co prodali letos za třetinu roku v americe, tak to prodávali za celý rok v relativně úspěšných 80-90.letech a pokud si udrží tento trend, tak to budou letos největší prodeje v celé historii Alfy Romeo na US půdě.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 14:33
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
jenže Cadillac prodává celkem masivní počty aut v Číně.
20. 6. 2017 14:32
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Ano, je potřeba vnímat relevanci a to co předvedl Fokt je absolutně neprofesionální panflet.
20. 6. 2017 14:30
Acura ILX
Mimochodem Foktem zmiňované Acury ILX se v květnu prodalo o 13ks míň než Giulie a propad je ročně více než třetinový. Znamená to snad, že by Acura měla zmizet z US trhu? ;-)
20. 6. 2017 14:30
Re: Holt Italove...
"italské značky nikdo nekupuje"
- je to sotva pár dní, kdy byla na auto.cz uveřejněná tahle čísla:
6. Fiat 383.134
11. Škoda 301.189

Takže on to někdo kupuje ;-)

Souhlasím ale v tom, že je to hodně o lidech a marketingu. Už jsem mohl mít další nový Fiat 14 dní zpátky, kdyby nebyli prodejci naprosto neschopní troubové. :no:
20. 6. 2017 14:27
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Jaguar má SUV v prodeji a tvoří větší část prodejů, hádej jak to bude po nástupu Stelvia? Mimochodem, prodeje Caddilacu na to kolik má řad nejsou žádná sláva a v případě prodejů Giulie kolem 1000ks/m to není špatné pro někoho, kdo na trhu tak dlouho pauzíroval.
20. 6. 2017 14:24
Re: Více na TN.cz
Místo kombíků ve střední třídě tu jsou SUV. Na příkladu F-Pace a věřím i na Stelviu to bude vidět nejlíp.
20. 6. 2017 14:22
Re: Holt Italove...
V něčem máš pravdu, ale obecně srovnávat korejský mainstream, který nastoupil spíš z lowcostových vod nejde.
AR má nějakou svojí hodnotu, technicky Giulii připravila tak, aby byla schopná obstát proti nejprodávanějším modelům D3 a Jagu. Bohužel vyjma top specifikace zapomněla na jakýsi běžný top.
Další věcí je, že stejně jako Jag udělala chybu v nástupu modelů. Pro obě automobilky by bylo lepší, pokud by přišla nejdřív s SUV a až pak se sedany. To první obecně přitáhne zájemce a to druhé je doplní.
20. 6. 2017 14:19
Více na TN.cz
Dobrá bulvární srágora..
Prodeje nejsou zázračné a ani nebudou, ale tento (navíc okopírovaný) článek je pěkná škvára. :no:

Nic to nemění na tom, že se za letošní třetinu roku prodalo cca 8500 Giulií. V nějaké statistice bylo uvedeno, že se v prémiové střední třídě prodá na Evropské půdě až 80% kombiků. Takové Audi letos prodalo přes 50000ks A4. Když z toho seberu kombíky, tak jsem někde nad 10 tisíci kusy a to není tak obrovský rozdíl. (nevyrábět Sportwagon byl samozřejmě obří omyl)

A co třeba nebohý Jaguar XE? Ten je na tom i s kombíkem ještě hůř. Neměl by zavřít továrnu? Nikdo ho přeci nechce!
8-s
20. 6. 2017 14:16
Re: Těžko se tomu divit
Moje dojmy z QV? Moc nepřesvědčila oproti přímé konkurenci. Přední náprava by potřebovala doladit. Nejsem žádný profesionální závodník, ale ten předek je trochu více vymekly, nemyslím tlumení, myslím tuhost nápravy a její usazení v cele konstrukci vozu. Rychlá je neskutečně, ale má drobné nevýhody v jízdním projevu. Ale tisíc lidi, tisíc názorů a dojmů.
20. 6. 2017 14:15
Re: Holt Italove...
hmm, napr. v DE chodi v TV reklama na Giuliu relativne casto.
20. 6. 2017 14:14
Re: Prodeje
Ano, tohle je naprosto jasný pohled, žádné zleva a zprava, ale napřímo. :yes:
20. 6. 2017 14:13
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Co má společného? Nadpis zní jasně:

"Katastrofální prodeje Alfy Giulia: Nikdo jí nechce"

Když bych byl AR positive, pak vyzdvihnu poslední měsíc a píšu jak roste, když jsem negative, pak vezmu data za prvních 5 měsíců, kdy prodej Giulie teprve nabíhal a Stelvio tam ještě není a voilá, máme tu katastrofu.

U pana redaktora Fokta žádné novum.
20. 6. 2017 14:11
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Ano, AR to má s jedním modelem, který startuje.
20. 6. 2017 14:09
Prodeje
Zas tak černě to nevidím. V Evropě už Giulia přeskočila v prodejích XE a v USA prodeje taky rostou a za květen už je taky před XE, který je podle mě hlavní soupeř pro porovnání, protože ani Sergio si určitě nemyslel, že budou hned z kraje atakovat D3. Ne že by to bylo ideální, ale každý soudný musel vědět, že si Alfa bude muset svoji pozici postupně budovat. Otázka je, jak se povede v Číně.

Alfa, pokud chce dlouhodobě uspět, musí akceptovat, že současné generace Giulie a Stelvia především budují pozice, aby mohly příští generace dělat pořádná prodejní čísla.
20. 6. 2017 14:03
Re: Otázka
Podla mna je problem v tom, ze giulia sa dlho pripravovala, narychlo ukazali nadupanu QV verziu ktoru potom bolo vidno vsade aby nalakala ludi, ale realita bola opacna. QV sa okukalo a ked po roku a pol prisli normalne verzie, auto bolo prakticky stare a este aj horsie vyzeralo ako top verzia. Ked sa k tomu prirata premrstena cena, niet divu ze ju nik nechce.
20. 6. 2017 13:59
trošku si zaplácám
od začiatku som mal pocit, že džulka nezaberie, neviem to identifikovať, ani podložiť faktami, tak to tak berte, ale jednak sedan, jednak vrávoranie alfy nad priepasťou, jednak povesť a dokonca mne aj dizajn hovorí, že sa to bude kupovať zriedka. Všetci híkali, vychvaľovali a ja nebudem túto alfu haniť, ani som ju neskúšal, ani nebudem, ale niečo na nej chýba. Samozrejme aj očakávania boli neprimerané, lebo to nie je model, ktorý by mohol zachrániť značku, to skôr stelvio, ale mám obavu, že ani to nebude letieť. Ťažko sa to dá uchopiť, nie je to také jasné, ale markione nemá na to, aby držal alfu aj maserati - jedno padne alebo predá.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 13:59
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
A proto byli do poloviny 70. let ve všem oproti Evropě napřed >:D >:D

Evropa je zas švihlá svými kombíky a naftou.

Každej je nějak švihlej
20. 6. 2017 13:53
článek převzatý z Jalopnik.com a je na tom podobně Jaguar XE
Článek je převzatý z jalopnik.com .
Je z toho spíš cítit, že přání je otcem myšlenky. Giulia má velmi podobné prodeje jako Jaguar XE. Beru v potaz měsíce duben a květen, kdy byla plně na trhu. (data carsalesbase.com).
Bavíme se samozřejmě o trhu v USA na který zdrojový článek reaguje.
Howgh,
Radovan
20. 6. 2017 13:53
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
No jo, ale UŠouni jsou trochu švihlí. Uvažme, že diskutujeme o Evropě. Chtěli položit VW a také se jim to nepovedlo. Jejich zpožděná mentalita se projevuje i jinde, např. v militarismu.
20. 6. 2017 13:51
Holt Italove...
Diskuze jsou plne tech, kteri obhajuji superovost Alfy a jinych italskych znacek, nicmene realita je pak takova, ze to nikdo nekupuje. Uplne podobne je na tom Maserati, taky velke reci, velke oci, velke plany, ale ty neplni ani na 50 %.

Ono ve finale na trhu nevyhrava ten nejlepsi, ale ten, co umi nejlepe prodat. Italove si nesou z minulosti ne dobre jmeno a je dost jedno zda ta auta jsou uz dobra ci ne, ale proste to v lidech je. A ted si rekneme - co delaji Italove proto, aby toto zmenili? Odpoved je lehka - nic.

V podstate receno ty znacky nejsou nikde videt. Nikdo poradne ani nevi, ze ta auta jsou. Nikdo ani nevi ze se daji koupit, to uz se musi clovek hodne pidit o tom, zda to je ci neni. A pak - jak pracuji na tom, aby si zlepsili jmeno. Ja nic nezaznamenal. Proste naprosto katastrofalni v tomto smeru. Oni si sedi na zadku, neco udelaji, co muze byt ve finale i dobre, ale pak si asi mysli, ze za nimi pobezi davy a budou jim nohy libat, aby jim neco prodali, jenzte tak to nechodi a chodit nebude.

Neresim tedy, zda je Alfa dobra ci spatna. V necem dobra, v necem spatna. Nicmene cenova politika je postavena tak, jako by byla Alfa roky v dobre kondici, trh ji vnimal jako kvalitni a srovnatelnou znacku s D3 atd. A to je proste spatne. Ano mohli to s jednou generaci zkusit jinak, dostat se do lidi, ukazat, ze to funguje a pak jit dal. Jenze jit rovnou do boje s D3 je proste dost nerealne.

Takze jak to vsechno dopadne? Nijak. Po relativnim "boomu" prijde pad a stagnace a nejake planovane prodeje zustanou v naprostem nedohlednu. A ne ani tak proto, ze by to bylo spatne auto, ale proto, ze jeste nepochopili, ze samotny kvalitni produkt je fajn zaklad, ale kdyz to nechteji a neumi prodat a nechteji pracovat se zakazniky, komunikaci apod. tak proste prodaji velke kulove.

Nemci to pochopili davno. Frantici taky. Korejci nedavno a jak funguji. Italove si jedou porad to svoje nic...
Avatar - twistedTSD
20. 6. 2017 13:47
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Tak procenta nabíhají velmi jednoduše, když před rokem neprodávali prakticky nic. :-) Ale jako jo, na nějaké objektivní zhodnocení je ještě brzy.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 13:45
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
prodejní a servisní sít maj přeci od Chrysleru >:D >:D >:D
20. 6. 2017 13:42
Re: no teď trochu férovosti
Z teba by mali urobiť hovorcu ČSSD :-)
20. 6. 2017 13:38
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Nechapu co ma spolecneho nastenkar, porovnani prodeju letosniho roku s fabulacemi a ucelovou lzi.
V clanku je jasne konstatovano, ze za letosek v porovnani s D3 prodala AR opravdu kolovy a pravda takova je. Jestli za jeden mesi prodala najednou vice je sice hezke, ale nikdo nevi co za tim stoji, nebyla nejake akce ve stylu 24 hodin Opel??? >:D
Dulezite je ze prodeje AR za moc nestoji a o tom clanek referuje, nic vic, nic min. Uvidime co proda AR za cely rok. Pochybuji ze by pan redaktor mel potrebu nejak AR schazovat a psat na konci roku neco jineho nez ciste porovnani prodeju za rok s konkurenci.
Avatar - wakantanka
20. 6. 2017 13:37
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Ale no tak, koľko rokov sa Alfa v USA nepredávala? Chýba predajná a servisná sieť. Cenovo konkurenciu nepodlieza, aj preto sú predaje tam kde sú.
20. 6. 2017 13:34
Re: no teď trochu férovosti
Zásadní otázkou je, zdali má Alfa image a pověst na cenu, kterou za Giulii chce. Odpověď je (bohužel) v článku. A je uplně jedno, zdali to, co si zákaznící myslí, je objektivní, nebo subjektivní.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 13:32
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
určitě, třeba ATS-V a CTS-V sou nejrychlejšími gauči na světě >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 13:28
Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !
v USA ne.

Protože se línej, tak ti sem hodím jenom čísla Cadilalcu a Lincolnu a něco mezi prémií a minastreamem je i Buick..

Kufrové
CTS - 4 213 ks
CT6 - 4 383 ks
ATS - 6 024 ks

Regal - 5494 ks
LaCrosse - 10 151 ks
Verano - 3 211 ks

Continetal - 5 273 ks
MKZ - 12 102 ks

Opravdu kufry už nikdo nekupuje?

Ale jo, kupuje, ale ne od FCA
>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Brumbal
20. 6. 2017 13:26
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Tak Cadillac neni auto ale gauc s propracovanou moznosti odkladat Colu >:D
Avatar - Bubáq
20. 6. 2017 13:26
Re: Těžko se tomu divit
To není pravda. Stačí se svézt.... a hloupost vypuštěná do diskuze o tom, že Guilia nemá co nabídnout, je odhalena až na kost.
Opravdu to vypadá, že za nízkými prodeji stojí jednak obecná zkušenost zákazníků s novými modely uvedenými na trh (ty potřebují 1 rok na vychytání základních much) a druhak zveřejněné statistiky spolehlivosti a spokojenosti zákazníků. Za mě: je to škoda.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 13:22
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Od nuly se vždy krásně klesá, ale autor neprovnával o kolik stouply prodeje (tady u nás taky Chevrolet krásně stoupá vid pajo, taky z nuly a ještě je to šedý dovoz) ale provnával kolik toho v USA prodá Lexus, Cadillac, Mercedes, BMW a kolik Alfa.

Abysme se bavili konkrétně, tak letos Alfa prodala za 5 měsíců 2702 ks aut, z toho 220 ks 4C a zbytek Giulií.

Najdi si čísla Lexusu, Cadilalcu, Mercedesu, BMW....a víc prodá i Jaguar >:D
Avatar - Atlis
20. 6. 2017 13:22
Re: Foktovy fabulace a účelové lži
Ono nie je až tak ťažké zodvihnúť predaje aj 10tis percent ak jeden rok predáš nula a druhý 10tis aút, všakže...
20. 6. 2017 13:13
Foktovy fabulace a účelové lži
Nástěnkář Hondy se opět projevil. AR zvedla své prodeje meziročně o téměř 2000% a pomalu buduje svou pozici na trhu.
Za květen/17 pak prodala 883ks Giulií a skončila v první dvoustovce.

Spekulace jsou tedy vycucané z hondího prstu a navíc se ještě nezačalo prodávat Stelvio. Tolik aut jako v květnu AR neprodala za celý loňský rok.
20. 6. 2017 13:10
Protože každý chce něco jinačího - SUV !
Móda kufrovitých aut odezněla. V pořadí jsou SUVka všeho vzhledu, malá, levná, drahá a i italská. Prostě poptávka po SUV je nepřekonatelná. Tak to je. Ovšem pouze z pohledu na nové vozy. V ojetinách sem tam kufr ještě prodáte.
Avatar - Barrichello
20. 6. 2017 13:09
Re: no teď trochu férovosti
Nikdo z jmenovnaých není levnou značkou.

MB, BMW, Lexus nebo Cadillac sou vše prémiové značky.

Alfa se neprodává ani dobře v Evropě... v USA nemá šanci díky několikaleté absenci na trhu, špatné pověsti fiatu, kde samotný fiat a i většina amerických značek FCA končí na chvostu v tabulkách spolehlivosti a sou na tyto vozy neustále recally a to občas i vč samotného Maserati.
20. 6. 2017 13:08
Těžko se tomu divit
Za mě nic překvapivého. Sice fanoušci AR a novináři jásají jaké je to krásné auto, ale jen málo kdo z nich má na to, aby šel a koupil si ho. Na to samé dojel např. i SAAB.

AR prostě nemá extrémně konzervativnímu segmentu luxusních sedanů co nabídnout. Tedy nic, co by chlapíka pravidelně po třech letech točícího třeba BMW, přimělo kopnout do vrtule, přihodit pár tisíc EUR nebo USD a naskočit do neodladěného modelu značky, která má image umírajícího koně co mu sem tam odpadne nějaká ta podkůvka...
20. 6. 2017 13:03
no teď trochu férovosti
Je to asi tady zbytečné, jen pro doplnění. Např. BMW řady 3 v USA začíná na ceně o téměř 5000 USD nižší.

Samozřejmě prodeje Giulie by byly super kdyby byly vyšší, ale upřimně, vzhledem k nastavené ceně je to nereálné. Jde tedy jen o to, jak vychází ekonomika. Ono obecně je známé, že prémiové značky díky vzájemnému soupeření dost zrovna v USA bojují s nadprodukcí a s tím i poklesem cen a tedy i s minimalizací marží. A ať se nám to líbí nebo ne, FCA chce po Alfě, aby byla prémiovým produktem i s tím ohledem její produkce probíhá v Itálii, nikoliv v Mexiku a podobně, jako je tomu u tzv. prémiové produkce.

Tedy neomlouvám tím některé mouchy a rel. nízké prodeje (ty měly být jistě větší a nejspíš se ještě s nějakou podporou rozjedou), které to auto má, ale i přes ně si nemyslím, že by i tam bylo vnímáno jako přímá konkurence levným autům.
20. 6. 2017 13:00
Otázka
Alfu nebo BMW M 3 ??? A je to jasné proč to lidé tolik nekupují.