V Sovětském svazu krátce po druhé světové válce vznikaly hodně zajímavé automobilové projekty. Jedním z nich byl rekordní „automobil“ TR, navržený firmou GAZ.
To by mě zajímalo, která pístová letadla letí okolo 800 km/h. Constellation letěl lehce přes 600 km/h a to měl výkon dost přes 3000 koní. Ale možná nějaká stíhačka i když Spitfire či La-7 letěly rovněž max cca 650 km/h. Co se týče převodu vzletového tahu na výkon, tak jsem to početně nepřeváděl.
prej to byl děda Chucka Norrise takže se bál jak asfalt, takže byl hned drsnější ,tak i vítr a v momentu kdy začal brzdit začal foukat silný protivítr >:D
Tak ono aj logika veci hovori, že 1000-konove piestove motory v stihackach davali rychlost okolo 500 km/h a tie prudove VK-1 v MiGoch 15/17 boli tesne podzvukove cize 900-1000 km/h a to teda s 1000 koňmi nehrozí. Tych cca 3000 koni je uz reálnych, a tu rýchlosť, 3000 konove piestove stroje mali nieco okolo 800 km/h, takže ak obmedzenia vrtuloveho pohonu odpadnú, tak vykonovo je to Ok
TWL co to tady pleskáš.
Auto určený pro krátkodobý výkon, kde téměř neřešíš životnost a hlvně chlazení a už vůbec ne výhled, bezpečnot, prostornost atd atd. nemůžeš srovnávat s cestovním autem
Zrovna v Mercedesu jsi se hodně uťal, podívej se na odkaz a pak odpádluj na nějakej web o něčem, k čemu máš co říct něco míň blbýho.
Jaký pak má tenhle předválečnej rekordvagen cx? Oslíku?
[odkaz]
Mi ten výkon teda vychází jinak. Pokud je vzletová rychlost jak se píše v článku asi 300 km/h, tak při vzletovém tahu 26,5 kN je výkon cca 2200 kW tj. 3000 koní