Mezinárodní autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem otevře své brány pro veřejnost ve dnech 14. až 24. září letošního roku, ale Mercedes-AMG Project One se oficiálně představil již v předvečer dnů vyhrazených pro tisk a média.
stava v baterkach tomu na okruhu asi moc dochazet nebude, rekuperaci pred zatackama se da do baterek nastipat asi celkem slusna porce elektriny, i u relativne civilnejsich aut typu BMW i8 se da brzdenim zrekuperovat sakra hodne selektriny, takze u tehle bestie to asi nebude taky problem
ostatne zavodni hybridy LMP1 na to spolehaji, ze co se narekuperuje, to se pak vyuzije k akceleraci, tady neni hybrid aby se sporilo palivo, ale aby se pridaval vykon
Čistý a aerodynamický to áno, ale sexy či provokatívny? To ani náhodou. Keby človek nevedel, že je to MB a nalepíš tam logo hocakého výrobcu tak tomu uveríš. Mne tam chýbajú nejaké jasné markanty, či odkaz na históriu trebárs. A nech mi nikto nehovorí, že to v Mercedese nevedia.
Přijde ti, že 15 tisíc otáček na slušný zvuk nestačí? Otáčky ovlivní výšku, tedy frekvenci. Zajímavé zabarvení však otáčkami nenahoníš, ani hlasitost na nich nestojí. A turbodmychadla motorům vůbec nepomáhají, jsou jak tlumiče.
Mně přijde wau faktor dost velký. Jednoduchý čistý a přitom asi hodně aerodinamický design. Navíc mám takový pocit, že se z výkonů tohoto auta v Itálii potí hodně hlav.
SQ7 to právě nepoužívá. Používá se to v závodních autech. U Audi si s tím také hráli (pro sériová auta), ale prý měl motor pomalejší reakce. Proto zvolili samostatný kompresor.
Tak to je este lepsie AMG F1 kombineza musi byt....Mna raz znamy previezol len v GTR a ta kombineza by sa bola mozno aj zisla....1000 koni asi narobi s necvicenym telom poriadny masaker a ludia co nezvladaju kolotoce a velke vlny na mori by vobec nemali liezt do takych aut....
ERS v F1 je pomerne sofistikovany system, kde na jednej hriadely s turbom je elektromotor, ktory vie roztacat, alebo ako generator znizovat otacky turba.
Je to koncept á la F1, takže se něco podobného dalo očekávat. Když si vezmeme, že formule při plném výkonu spotřebuje dnes v závodě cca 30l/100km, tak je to majstrštyk. V8 už ve vrcholných monopostech nebudou. :-|
Vzhledem k tomu, že v materiálech uvádí, že spalovací motor je skuplovaný s elektromotorem 80kW a dohromady dávají 510 kW které jdou na zadní kola a každé přední kolo pohání elektromotor o výkonu 120 kW (celkový výkon uváděn 750kW tedy přes 1000hp), tak výkon spalovacího motoru musí být minimálně 430kW při uváděných 11000 ot.
Presne, táto info mi chýba. 1000 koní z 1,6turbo plus baterky, ale aký podiel má na tom ten spaľovací motor?
Podľa článku je vpredu na každom kolese elektromotor so 120 kW a vzadu je benzín + elektro spolu 500 kW. Ak by teda vzadu bol rovnako 120 kW elektromotor, na benzín by to bolo cca. 380 kW (?). To sa mi zdá na 1,6ku strašne veľa. :-O
Pěkný, zepředu připomíná McLaren F1. Ale po kolika ostrých kolech tomu dojde energie v bateriích? Jedna věc je sem tam si objet okruh pro radost, jiná pak nasazení podobné techniky do podniků typu Le Mans (a že by mu to slušelo!). Samostatný výkon turbomotoru se mi nepodařilo nikde dohledat, ale jeho podíl na tom tisícihlavém stádu bude předpokládám menší, než v případě LMP1. 400 koní? Míň, nebo víc?
1000 koni a z 0 na 200 za 6 s.. to je velka trieda a dobre ze v zadu nikto nesedi aj spolujazdec bude velice rad ked sa nepoblije aj ked pri zosliapnuti plynu bude menit farby ako chameleon ...Ja by som doporucoval do povinnej vybavy nej nepremokave sacky AMG nieco kvalitnejsie ako maju v lietadlach mozno este spunty do usi ak budu zlatokopky pri akceleracia kricat ako nadrzane paviany v ZOO aby to vodic nemusel pocuvat.... >:D
Mno to bolo prvé čo ma napadlo po zhliahnutí obrázkov, že síce určite špičková technika, ale minimálny wau faktor. Toto vedia u Ferrari či Lamborghini lepšie. Na druhej strane, ak chceli postaviť zakrytú F1 pre dvoch, zrejme nemali moc na výber.
Nádhera, krásny, tvarovo klasický superšport, niet čo vyčítať (snáď len to, že tam niet moc markantov M-B a kľudne by to mohlo niesť znak McLarenu, Porsche či A-M).
S 1,6kou pod kapotou už nie som tak nadšený, zrejme éra klasických superšportov už skončila a bez bateriek sa už ďalej neposunú, každopádne v porovnaní s i8 a jeho trojvalcom je Mercedes so 6-valcom paráda, nehovoriac o celkovom výkone.
Používá dlouho? Pokud vím, tak to zatím používá jenom SQ7 a to je pořád zánovní model a Mercedes s tím právě začíná u svých nových šestiválců, jiní výrobci aut to zatím nepoužívají. Takže to tvé "dlouho" asi měl být vtip.