Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7 e-tron quattro: Hybrid kombinuje V6 TDI a pohon všech kol

Audi se ve Frankfurtu chlubí updatem hybridní Q7 s přeplňovaným vznětovým šestiválcem a čtyřkolkou. Nikdo jiný tuto kombinaci dosud nenabízí.
Zpět na článek
14. 9. 2017 16:09
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Ono jich je víc. Snad ještě 550 a 400. 900 snad přišla později, ale nevím (jen jsem slyšel, že ji dělali na žádost Bentley). Jen jsem si nebyl jistý, jestli to bylo skutečně přesně 700. A roli tu mohly hrát otáčky, viz níže.

U té 900 myslím lišáci uváděli dva ratingy v závislosti na otáčkách (v nižších otáčkách měla víc, snad právě 1 kNm). Něco takového tam bylo. A Motor Mulsanne je právě jak diesel.
Avatar - AUDIRS6
13. 9. 2017 11:18
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Iste vieš, že pri uvedení na trh ponúkala ZF hneď dve verzie 8HP - 700 a 900.
Predpokladám, že samo ZF ich ale potichu nejako upravilo na ešte väčšiu odolnosť ( Nemyslím si, žeby Bentley upravovalo samo ZF 8HP 900 pre svoj Mulsane 1000+ Nm samo ;-) )
13. 9. 2017 08:23
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Sčítat se to teoreticky může. Standartní elektromotor s výkonem 94 kW udrží krouťák 350 Nm do cca 2500 ot. takže obě maxima se klidně mohou překrýt.
Nicméně celkový součtový moment i výkon jsou zjevně omezeny uměle takže výsledné reálné hodnoty se od teorie výrazě liší
13. 9. 2017 06:52
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
700 Nm je limit převodovky? Mám takový pocit, že by to na 8HP sedělo.
12. 9. 2017 19:35
Re: Chybka
Což o to, člověk může opsat špatné číslo. Ale nepřijde ti ta hodnota na třílitr těžko uvěřitelná?
Avatar - Ham.
12. 9. 2017 18:41
Re: Chybka
A nebylo by tedy dobré vypsat čím se ta "modernizovaná" verze liší od té 2 roky staré?
12. 9. 2017 17:02
Re: Chybka
Tiskovka Audi je z 10. 9. 2017, nic nerecykluji. Jde o modernizovanou verzi.
12. 9. 2017 17:01
Re: Chybka
V jedenáct večer po 11,5 hodinách práce jsem se přehlédl o řádek v tiskové zprávě. Pokud se vám to nikdy nestalo,pak gratuluji.
12. 9. 2017 14:46
opravdu
"Audi se ve Frankfurtu chlubí hybridní Q7 s přeplňovaným vznětovým šestiválcem a čtyřkolkou. Nikdo jiný tuto kombinaci dosud nenabízí."

co jste to tedy testovali pred 2 lety? [odkaz]
Avatar - Ham.
12. 9. 2017 14:45
Re: Chybka
Není moc jasné, proč recyklujete víc než dva roky starý článek/model a ještě s chybami.
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2017 14:22
Re: Chybka
Jak přehlédl??? !!! Je to jako napsat Audi Q7 váží 1 tunu. Pokud je člověk z oboru a nebo není ožralý, tak mu to cvrnkne do nosu, že je to nesmysl.
12. 9. 2017 13:57
Re: Chybka
Pardon, v krouťáku dieselu jsem se přehlédl, má být 600 N.m. Opravím.
12. 9. 2017 12:53
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Je to ještě jinak 3,0 TDI má 600 Nm a elektro 350 Nm, ale samozřejmě se to nedá sčítat!! Celkově je vůz schopen využít prostě max 700 Nm.
Avatar - WinDiesel
12. 9. 2017 12:12
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Já si vždy myslel že se to takhle sčítat NEMÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elektromotor má maximum od nuly ale s otáčkami kroutící moment klesá.
Diesel má maximum tak mezi 1800 až 2500 ot, s biturbem klidně od 1300 do 3000.
Kdo sčítá 350 a 350 je blázen.
Pokud by to bylo v určitých otáčkách, dávalo by to smysl, třeba ve 1200 otáčkách.
12. 9. 2017 11:46
Re: Chybka
Také si říkám. Hybrid byl snad od uvedení Q7 na trh, nebo krátce poté.
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2017 09:59
Re: Chybka
Mám dojem, že to není chybka ani překlep, ale autor si to opravdu myslí.
Avatar - Charger
12. 9. 2017 09:56
Re: Chybka
Spíš co je na tom nového? S tím jsem jezdil před rokem a všechny údaje taky sedí. :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2017 09:48
Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
I ten největší pitoma si uvědomí, že 350 Nm má běžný dvoulitr. Já si vypočetl, že 350 Nm by motor se 190 kW měl zhruba při 5430 ot. Překlep to není, 5 je vedle 4 a ne 3.
Já tuším jak autor k té stupiditě došel. Hybrid má 700 Nm , elektromotor 350 Nm a tak spalovák musí mít taky 350 Nm, že. To je tady pořád dokola, CHYBY, CHYBY, CHYBY.
12. 9. 2017 09:42
Re: Chybka
Pre Audi logicka volba takto to skombinovat. Bude zaujimave porovnat to s cenou a predajmi sq7.
Avatar - iudex
12. 9. 2017 09:38
Re: Chybka
Jasné, s Tvojimi argumentami plne súhlasím, iba som poznamenal, že pre R4 by bol prínos elektromotora citeľnejší, než pre silný V6.
Avatar - WinDiesel
12. 9. 2017 09:30
Re: Chybka
to bude 550 Nm
kombinace 4-válce a baterek by ve Frankfurtu nikoho nezaujala ..........
takové SUV je velmi těžké a tady se úspora prokáže snadněji
navíc u dražšího auta se cena baterek a další elektrické výbavy líp schová do výsledné ceny
Avatar - iudex
12. 9. 2017 09:23
Chybka
"Vznětový agregát sám o sobě poskytuje 190 kW (258 k) výkonu a 350 N.m točivého momentu" No to by bol dosť biedny trojliter, keby mal len 350 Nm. ;-)
Každopádne v SUV zrejme zaujímavejšie kombo, než benzín+baterky. Aj keď ešte logickejšie by mi prišlo pridanie bateriek k dvojlitru R4, V6TDI je silný sám osebe a pomoc bateriek príliš nepotrebuje.