Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Ono jich je víc. Snad ještě 550 a 400. 900 snad přišla později, ale nevím (jen jsem slyšel, že ji dělali na žádost Bentley). Jen jsem si nebyl jistý, jestli to bylo skutečně přesně 700. A roli tu mohly hrát otáčky, viz níže.
U té 900 myslím lišáci uváděli dva ratingy v závislosti na otáčkách (v nižších otáčkách měla víc, snad právě 1 kNm). Něco takového tam bylo. A Motor Mulsanne je právě jak diesel.
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Iste vieš, že pri uvedení na trh ponúkala ZF hneď dve verzie 8HP - 700 a 900.
Predpokladám, že samo ZF ich ale potichu nejako upravilo na ešte väčšiu odolnosť ( Nemyslím si, žeby Bentley upravovalo samo ZF 8HP 900 pre svoj Mulsane 1000+ Nm samo ;-) )
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Sčítat se to teoreticky může. Standartní elektromotor s výkonem 94 kW udrží krouťák 350 Nm do cca 2500 ot. takže obě maxima se klidně mohou překrýt.
Nicméně celkový součtový moment i výkon jsou zjevně omezeny uměle takže výsledné reálné hodnoty se od teorie výrazě liší
Re: Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
Já si vždy myslel že se to takhle sčítat NEMÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elektromotor má maximum od nuly ale s otáčkami kroutící moment klesá.
Diesel má maximum tak mezi 1800 až 2500 ot, s biturbem klidně od 1300 do 3000.
Kdo sčítá 350 a 350 je blázen.
Pokud by to bylo v určitých otáčkách, dávalo by to smysl, třeba ve 1200 otáčkách.
Kdy už budete konečně trestání za ty pitomosti co píšete
I ten největší pitoma si uvědomí, že 350 Nm má běžný dvoulitr. Já si vypočetl, že 350 Nm by motor se 190 kW měl zhruba při 5430 ot. Překlep to není, 5 je vedle 4 a ne 3.
Já tuším jak autor k té stupiditě došel. Hybrid má 700 Nm , elektromotor 350 Nm a tak spalovák musí mít taky 350 Nm, že. To je tady pořád dokola, CHYBY, CHYBY, CHYBY.
to bude 550 Nm
kombinace 4-válce a baterek by ve Frankfurtu nikoho nezaujala ..........
takové SUV je velmi těžké a tady se úspora prokáže snadněji
navíc u dražšího auta se cena baterek a další elektrické výbavy líp schová do výsledné ceny
"Vznětový agregát sám o sobě poskytuje 190 kW (258 k) výkonu a 350 N.m točivého momentu" No to by bol dosť biedny trojliter, keby mal len 350 Nm. ;-)
Každopádne v SUV zrejme zaujímavejšie kombo, než benzín+baterky. Aj keď ešte logickejšie by mi prišlo pridanie bateriek k dvojlitru R4, V6TDI je silný sám osebe a pomoc bateriek príliš nepotrebuje.