Presne tak, designmanula a firemna prezentacia celeho Renaultu sa v Aprili 2015 zmenila (odhalenie autosalon v Zeneve). Updatom presiel znak, uz viac nieje na zltom podklade, pozadie je priehladne a pri logu sa nachadza napis Renault, slogan a zlta palicka. Zmenil sa font pisma (aj samotneho charakteristickeho napisu renault). Zmenila sa zvučka, zmenil sa slogan, (stary: Drive the change) nahradil novy: Passion for life.
Povod znaku... tiez sa priklanam k tomu, ze sa jedna o stylizovany symbol zdvihaku, ktory bol jednym z prvych patentov bratov Renaultovcov. Dodnes je fakt, ze ho vsetky Renaulty pouzivaju. Tato odpoved zaznela aj v online diskusii tu na vasom webe s panom Zdenkem Gruntem, riaditelom Renault/Dacia CR
Ja viem tak, že tvar súčasného loga je zdvihák, ktorý mal Renault patentovaný. Brúsený diamant podľa mňa vyzerá úplne inak poväčšinou. Je fakt, že kedysi som mal Megane a ten mal presne taký zdvihák (ako zrejme každé iné auto) ako logo Renaultu ... Tak ako to je? A prečo diamant - ak je to diamant???
...říká člověk, který se ve svých skoro šedesáti zmohl na starý volítaný báwo s vytůněným nárazníkem. Fajn. U dvacetiletého kluka bych pochopil. Ale takhle je to fakt zoufalý wladyku, fakt zoufalý.
Ale ono je ta česká obsese znakem Renaultu a 3,14 (nikde jinde v Evropě to lidem tuto věc nepřipomíná, asi tam mají sebevědomější a "vzdělanější" chlapi či co) vlastně fajn. Vždy když jsem u svého nového, dobrovolně koupeného vozu s tímto znakem na kapotě a vidím podobnou reakci, bezpečně poznám hloupého, zakomplexovaného čecháčka.
Ps.: Projeď cokoli ze sportovní divize od mistrů z Dieppe a už na vždy se budeš na to své báwo dívat jinak.
Mistře redaktore, až na to, že logo a grafika zpracování prošla 2015/16 další úpravou. Již není na žlutém podkladu a lehce se změnilo stínování diamantu. :-)
Ado..kritizovat v dnešní době na Renault respektive na francouzské vozy působí poněkud směšně.Pokud chceš být in,být moderní a jít s dobou měl bys nadávat na Hyundai kvůli reklamě,to dnes letí..
R5 bola papierová krabička, ktorá vydržala pár rokov. Práveže v 90. rokoch začal Renault vyrábať poctivejšie autá. R19, prvá Laguna, to už boli solídne autá, v porovnaní s R9, R21.
... kdyby redakce zjistila, kdy přestali dělat auta a začali dělat křápy. R5 byla ještě auto, ale v roce 1992 už vyráběli křápy a tak je to dodnes. :no:
Tak nevím, jestli něco není v pořádku s tím znakem, nebo jen s autorem článku.
V úvodu komentáře k videu se dovídáme, že dvě překřížená "R" symbolizují tři bratry (zakladatele). Není tam těch písmen nakonec trochu víc?
A u komentáře k logu z r. 1992 se mimo jiné píše, že dostalo nově! 3D efekt. Tak jestli to předchozí z r. 1972 3D efekt naopak nemělo, pak jsem čínský Bůh srandy.
[odkaz]
[odkaz]