Kolik ti je prosím tě? Tohle poměřování kdo má o pár mm delšího pinďoura je dost dětinský. Nikoho nezajímá na kterým okruhu je rychlejší M3 a na kterým Giulia. Obojí jsou to špičkový auta, který dokážou zákazníkovi nabídnout adrenalin a sportovní výkony. Víc netřeba řešit.Ten čas je jasný z onboard videa a není na něm co vysvětlovat. Jestli to je o pár vteřin víc nebo míň než má M3 není podstatný. Myslíš, že BMW na to při testech navlíklo levný zimáky a do kufru si hodili 50 kilo bagáže, aby jejich výsledky byly víc košer?
M2 je super az na tu magorinu s tlakem pneu a rezimama.
A jeste jedna vec... giulii nikdy za svy penize. Svou petrolheadi povinnost jsem si jiz splnil. Jako sluzebni vzdycky. ;)
Myslim, ze mam celkem dobrou predstavu, kam se porsche posunulo. Prehlizis me argumenty a asi chybi realna zkusenost...
Pokud nevidis nesmyslnost toho casu, ktery je ostatne zpochybnovan i na fastestlaps, nebudu te presvedcovat. A tesim se, az se v moste nejaka alfa ukaze a nebude se stydet vzit si casomiru.
Fakt každý? S kolika každejma si to rozebíral? :-)
Jinak viz ladění auta = což jako odborník na okruhy jak o sobě píšeš víš = dělá sakra hodně ;-)
Tuhle bylo pěkný srovnání HH v AutoTipu = včetně měření nejen na kolo ale jednotlivejch pasáží. Obrovský rozdíly! A jak si sám správně napsal Ring nebo [odkaz] sou evidentně typ okruhu který nastavení QV seděj
Je to asi jako bys měl jedno nastavení F1 a s tim jezdil všechny okruhy = to by byly rozdíly! :-)
Naladit QV rsp. Stelvio QV zrovna na Severní smyčku neni až takovej problém. Jak dopadaj srovnávací testy M3 vs QV víš = nebo ty taky zpochybňuješ?
M3 je v uvozovkách jen vyladěná 3er, nová platforma Giulie je dál = a dál je i motor
997 bylo skvělý ale zrovna za posledních deset nebo kolik let nastal doslova raketovej vzestup [odkaz]
Jak moc to poskočilo si možná dost lidí vůbec neuvědomuje. Což má i vliv na starší BMW 3 vs QV
Proto sem dával palec nahoru tomu MB AMG = to fakt překvapilo :yes:
Každý v mym okolí si myslí spíš to samý co já = proč ty nechceš? :-)
Ring ma nejakejch 21km? A co, kde se z 2 desetin z casu pres minutu stane do dalsich sedmi minut z toho stane 20! Sekund?
A co rikas na ostatni vsude rychlejsi, silnejsi a lehci auta ??
Co treba 997 911 turbo s??
Proti nim neni alfa lepsi ani na rovinkach ani na rychlych tratich ani na technickych...
Kazdy, kdo si da praci to vidi, nechapu, proc ty nechces?
Rád pokecám s odborníkem na okruhy kterej toho ví víc než já = správně si připomenul fasteslaps.com = na kterej sem dal první odkaz já :-)
Na Hockenheimu je rychlejší Alfa = 1:13:10 M3 vs 1:12:40 s QV
Stejně na okruhu TopGearu 1:21:60 M3 vs 1:21:40 s QV
No a samozřejmě ten výsměch Nürburgring = kterej je o stejný matice ze základky kterou včera řešil Karel. Vysvětlení rozdílu na Nordschleife je víc než jednoduchý. Podívej se na první číslici třeba toho TopGearu a uvědom si délku trati. No a pak kolik minut jedeš Severní smyčku = Sorry Tede ;-)
To že Alfa má asi nejlepší platformu = na tom se shodne většina profíků. To že R6 M3 je skvělej o tom žádná, že 6válec Ferrari lepší = o tom taky :yes::-)
Mě v těch srovnáních nejvíc zaujal Mercedes AMG = kterej zvlád porazit obě tyhle skvělý auta = fakt hodně dobrý :yes:
Ale Giulia QV a asi i technicky velmi spřízněný Stelvio QV sou fantasticky postavený auta :yes::yes:
Sorry hanu, ale kdybys o okruzich neco vedel, urcite bys mel s casem alfy stejny problem jako ja... 7:32 je cas, prekonavajici spoustu daleko rychlejsich aut u nichz bys mohl rict, ze pokud je pravda co tvrdis a je to spis rychly okruh, coz severni smycka nepochybne je, tak by tam ty silnejsi auta byly vyrazne rychlejsi. Problem je, ze tam alfa prekonava auta vyrazne rychlejsi jak v primce, tak na tech vsech ostatnich okruzich. Na fastestlaps je na vice okruzich standardni m3 rychlejsi. Vse je velmi blizko sebe. A najednou na severni smycce o 20 sekund
A stelvio stejne jako M3...
To je proste vysmech, to musis uznat. Vem takovou 911 turbo s 997 naklepe mu vsude jen ne na ringu ale postavit komunikaci na takovym nesmyslu je do nebe volajici....
Včera jsi psal kraviny. Dneska sis to uvědomil a konečně tě napadl normální argument.
Žádný "naměřený časy" jsi tu včera nedal. Kromě hodnot zrychlení.
Tečka.
Jo = napsal to Ted, napsal sem to já = a teď i ty. Záleží na typu okruhu = takže buď máš srovnání z víc okruhů, nebo.. aspoň srovnávací testy a naměřený časy + pár okruhů
Nojo = vim že to co nenapíšeš ty považuješ za nesmysl = a proto je nutný to doplnit de-bilama, i-diotama atd. Už i tomu MT občas nevěříš a nechceš vzít co napsal = aspoň že mu nenadáváš jako mě
Podívej se na edu s kterym si nenotuješ a jeho vlastní definici supersportů = já tam drobnej průnik teda vnímám = slámu v hlavě ste na mě chrlili zhruba stejnou kadencí :-)
Viz já 10:54 = takhle nějak to prostě je a myslim že si to uvědomuješ i ty = a nepíšu ti že si sláma v hlavě = to zas normální přijde mě ;-)
Tak hele- přijde mi dost možný, že silnější Giulie na rychlém NR využije dynamiku líp, než M3 podvozek a vyhraje. A na kratších techničtějších okruzích vyhraje M3. Klidně to tak může být.
Ale ty dáš místo tohoto coby argument jeden test s měřeními zrychlení a druhý test, který tvrdí opak co ty.
Já se od začátku nebavím o tom, jestli má Ted pravdu nebo ne, ale o tom, že argumentuješ naprostými nesmysly.
Netřeba = přeložil sis to správně
Ale vyložil blbě :-)
A na základě jedný věty jednoho člověka.. ses rozhod že toho se budeš držet a všechny ostatní měření a srovnání maj hodnotu nula = a to považuješ za normální ;-)
Když tuhle větu považuješ za absolutní = jak si vysvětluješ čas na nejznámějšim okruhu světa? :-)
Prosímtě můžeš mi to co nejpřesněji přeložit? "Ultimately, the Giulia’s stronger performance couldn’t outweigh the M3’s higher handling limits on timed laps around our test track.". Díky.
Ale to souvisí = a sme u toho že v tvý hlavě ne = což znamená že to je normální = takže to je jediný správně a nikdy jinak >:-[]
V těch srovnáních byly i naměřený časy = rychlejší je Giulia = ve všem
Zopakuju = jediný opravdu objektivní by bylo vzít obě auta ve stejnym nastavení na xy okruhů. Absolutní minimum by byly řekněme 3 a úmyslně odlišný ale spíš tak 10 = to by byla jediná fakt objektivní odpověď :-!
Ale to nemáme = takže můžeme dedukovat = jak to udělal Ted = že nastavení Giulie vyhovuje okruhu typu Nürburgring a na členitějšim okruhu nebo jak to napsal je ve výhodě zase M3. Ale objektivní to nebude po 2 okruzích ani po těch minimálních 3 různýho typu který jako minimální minimum vidim já = ale po třeba těch 10ti
Takže tvoje naprosto neobjektivní resumé že naměřený časy a srovnávací testy nemaj zcela žádnou souvislost = to je prostě neobjektivní závěr :-)
O tom, jak dopadají srovnávací testy, se tu ale nikdo nebavil. Nikdo. A jsme zas u toho. Nijak to nesouvisí s časem na okruzích, tak proč je do toho motáš? :no:
Srovnávací testy dopadaj jak dopadaj = Giulie a občas před ní Mercedes AMG :yes:
Normální je velmi ošidný slovo = normální neni to co si myslí Karel ;-)
A z jednoho článku si 3 lidi občas taky vezmou 3 různý věci = vono taky: proč by se všichni měli soustředit jen na to = co si z toho vezmeš zrovna ty :-)
Jestli se považuješ za přesně průměrnýho = budiž. Ale sou blbší i chytřejší a vůbec jiný = a ty holt prostě z tvýho pohledu pak: Nejsou normální >:-[]
Realita tohohle sporu je = že Giulia v naprostý většině vyhrává srovnávačku s M3. Na okruzích by to bylo zajímavý srovnání = ale tolik jich přes Tedovo dnešní 9:21 zas nemáme. Ale jak doufá v ocenění = tak já jeho snahu oceňuju :yes:
Na nejznámějšim okruhu je rychlejší Giulia
Já bych si je rád odpustil. Ale ono to nějak nejde. Dneska píšeš - "na okruhu je to jak ťuknul Ted".
Včera jsi na Tedovo "na okruzích je rychlejší M3" psal "Giulia je rychlejší ve všem a všude".
Buď nechápeš, o čem někdo mluví (Ted mluvil zcela jasně o okruhu, ne třeba o zábavnosti atd.), nebo prostě potřebuješ za každou cenu obhajovat oblíbence, a to tak, že dokonce dáváš odkazy říkající opak co ty. A vidět tě přiznat omyl, to je vzácný jak zatmění slunce. Radši to vždycky okecáš.
Pak je těžký se s tebou normálně bavit.
Ale eda je fascinující = eště víc než sem si vždycky myslel :-)
Supersporty jako Clio V6, Porsche Boxster, Ariel Atom atp. = to neomrzí >:-[]
Srovnání Giulie, M3 atd. je zajímavý = ve většině testů se přiklonili spíš k Giulii. Hodně většinově ;-)
Na okruzích je to jak ťuknul Ted a teď já = záleží na..
Sláma v hlavě, de-bil, i-diot = prostě ty si ty tuposti nemůžeš odpustit viď 8-s
Že bych si notoval s edou, to jsem si nevšiml.To tys s ním strávil včerejší večer. Uznávám, že je ještě hloupější, než ty. A to je co říct.
No vida, druhý den jsi našel aspoň trochu relevantní argument do debaty o Giulii a okruhu.
Já za to nemůžu, že máš v hlavě slámu a včera jsi argumentoval proti okruhovým časům papírovým zrychlením. A testem, kde řekli, že je M3 na okruhu rychlejší.
Na okruzích je to se všema autama stejný = podle nastavení tomu nebo onomu sedne různej okruh. Aby to bylo aspoň trochu objektivní chtělo by to vždycky aspoň tak 3 okruhy = úmyslně hodně odlišný. Ale to určitě víš = jen prostě potřebuješ napsat de-bil i-idot a tak = prostě Karel :-|
Na okruzích je to se všema autama stejný = podle nastavení tomu nebo onomu sedne různej okruh. Aby to bylo aspoň trochu objektivní chtělo by to vždycky aspoň tak 3 okruhy = úmyslně hodně odlišný. Ale to určitě víš = jen prostě potřebuješ napsat de-bil i-idot a tak = prostě Karel :-|
Tos měl asi napsat hamunasakrovi, já ti neoponoval. Já jsem poukázal na to, že hamunasakra opět argumentuje jak i.diot, něčím, co s daným tématem nesouvisí.A dokládá test, kde sami testéři říkají (pokud jsem si to správně přiložil), že i oni dosáhli s M3 lepšího času na jejich okruhu.
Bavime se o okruhovych casech. S giulii se vetsinou srovnava competition pack, protoze i tam ma vykonove manko oproti qv...
Nicmene rychly prehled zde:
[odkaz]
A podotykam, ze se jedna o casy serioveho provedeni bez competition packu.
Ty casy jsou konzistentne pomalejsi nez treba u gt4, a pak nam tam jeden vyskoci a to je ring... tam, kde gt4 ma cas 7:42, M3 7:52 a svete div se qiulia qv 7:32.
[odkaz]
[odkaz]
Dal jsem si s tim praci to najit, tak doufam, ze to ocenite.
Btw oba kanaly doporucuju odebirat.
To mi znie podobne ako tvrdenie jednej mladej slobodnej kočky: "Som tehotná, ale len trošku..." >:D
Na asfaltový okruh proste patria autá k tomu asfaltu pritlačené, načo tá svetlá výška, čo tam čakajú, výmole alebo koľaje vyjazdené od kamiónov? ;-)
Tak Impreza alebo trebárs Outback či XV sú docela exoti - myslené pozitívne. Nehanbil by som sa ni za jedno. Impreza sa vlastne u nás ešte predáva? Tuším už ani nie..
Ono to vyzerá, ze M3 je lepšia na technickejších tratiach, kde nie je možnosť využiť plný výkonnostný potenciál. Na ringu je dosť miernych zákrut, skoro rovina a tam sa 20% výkonu navrch musí prejaviť.
když není definice, podle čeho to rozlyšuješ ? (Boxster , 4c a Ariel supersorty jsou o tom nebudu diskutovat)
ale když víš co není supersport tak co podle tebe je supersport a podle čeho to rozlišíš, to se jen tak podíváš na auto a řekneš tohle je supersport a tohle není ?
mě se hrozně líbí jak si ty: b l b e c k večeři myslí, jak jsi mi to nandal, myslet si to můžeš,ale to je tak asi všechno, protože já narozdíl od tebe vím :-)
Zbytečná debata jako vždy. Absolutně nejsi schopen něčeho jinýho, než obecných keců. :no:
Mmch, když se podívám na J.D.Power nebo Consumer reports - u obou je Audi nadprůměrné, u jedné z nich dokonce 4. nejlepší.Čím to? To je zásadně jiný výsledek, než u tvého odkazu.
Statistiky pojišťovny sou nejlepší možný = to Daihatsu je něco jako výjimka potvrzující pravidlo = myslim ve smyslu výpovědní hodnoty vzhledem k počtu kusů = jinak údaje jako takový sou pravý i u toho Daihatsu
když to má 237 na 895 kilo, tak průměrné auto vážící 1,5 tuny by mělo necelých 400 koní už to chápeš bezmozečku ?
navíc jde o dokonale rozloženou hmotnost a čím míň kilo máš v zatáčce tím líp, menší nároky na výkon , na brzdy na přilnavost, prostě čistá radost z jízdy
Supersport vycházi z Formule1, proto umístění motoru, auta s motorem vepředu vycházejí z GT, nejrychlejší auta na okruzích mají motor před zadní nápravou, výjmkou 911ky ,což je kategorie sama pro sebe, to je kategorie 911
ty jsi dement Stelvio je v terénu naprosto neschopné a vůbec to není SUV, nemůžeš ho proto srovnávat s SUV ale sobě rovnými, takže aby to bylo objektivní a o objektivitu mi jde vždy, tak srovnáme Stelvis s RS6 a ejhle žádné video nenajdeš , proč asi
Za supersport považuji vše co má motor uprostřed, to zanmená před zadní nápravou, samozřejmě že kdyby přišla zatáčka SQ7 už by ztrácelo, ale zas je to 4x4
auta s motorem ve předu nepovažuji za supersporty a to všechny bez výjmky a je mi fuk jaký mají výkon
Tak jo, mám dost času, proč ne: Daihatsu. Index spolehlivosti 2. Druhá nejlepší v pořadí Honda 42(!!!) . "2" znamená, že to auto se nepoláme, to je téměř nula.
Tentýž autor statistiky ale říká, že Daihatsu je NEJHORŠÍ v motorech, s pravděpodobností selhání 33,3%!!! Jistě mi ty,( technicky velmi znalý), dokážeš bez deb.ilních keců okolo vysvětlit, jak je možný, že auto co se v podstatě vůbec neporouchá má nejhorší motory, z nichž se porouchá každý třetí. Aniž by se to odrazilo v indexu spolehlivosti, který je 2, slovy dva, jinak dvacetkrát lepší než v pořadí druhá Honda.
Děkuji předem odborníku.
Od doby co Alfu Romeo koupil Fiat, vyrábí Alfa Romeo, nekvalitné s r a č k y
kámo teď jsi mi nahrál na smeč a ukázal jsi mi jak jsi hloupý
ty srovnáváš auta , která sic možná mají pár stejných komponentů ale to jsou to úplně jiná auta jak můžeš srovnávat Limuzínu Giuliu s skutečným SUV SQ7
navíc ta s r a č k a Stelvio, mi vůbe ale ani trochu nepřipadá jako SUV je to spíš něco jako BMW 3 GT a 5GT
Takže něco co není SUV (Stelvio) je pomalejší jak skutečné SUV SQ7
říct že Giulia sdílí techniku s Stelvio, proto mi tu hodíš časy Giuli a srovnáváš to s SUV, jsi normální ? očividně jsi retardovaný
to potom můžu Stelvio srovnat třeba s RS6 podle tvé logiky, protože SQ7 určitě má nějaké součástky z tohoto auta
Ze ja si nedal pokoj. Na jasny argumenty vzdycky odpovis jak de.bil. tak rad diskutujes,ale diskuze nejsi schopen. To se tyka i odpovedi vys. Das odkazy na papirovy udaje a test,ktery za prve rika opak co ty a za druhe je stejne irelevantni jako udaje o zrychleni.
No spíš je problém najít obrácenej výsledek. Platforma pro Stelvio a Giulii je fakt povedená a možná vůbec nejlepší = motor Ferrari tam neni o čem. Snad jen AMG zvládá konkurovat
Těch srovnání je dost a QV si stojí dobře = M3 porazí díky většímu výkonu a Ferrari motoru celkem v pohodě. Dle všeho má i lepší podvozek = nic proti M3
Ale houno, zatím jen na sport a to jen někdy. Tenhle stroj, přesně jak sem předpokládal, by mě přivedl na mizinu. Proto budu příští rok prodávat a vrátím se do SUV. :-! Tam je to "pokušení" značně zredukované... ;-)
Ty odkazy na poruchovost motorů jsou dost podivný. Nebyl by problém najít takový, kde Honda je s obrovským náskokem - také jen v motorech!!! - první. Tady 20.
Maserati má údajně nejspolehlivější motory, ale na jejich celkovém indexu spolehlivosti je na úplném chvostu tabulky a to tak, že s brutálním náskokem.
Daihatsu - s obřím náskokem nejspolehlivější (podle nich 20xspolehlivější než druhá Honda), má nejhorší motory.
Nějak jim to nesedí.
Já, kdybych chtěl Tedovi oponovat, že na všech okruzích kromě ringu je M3 rychlejší, asi bych to nedělal pomocí hodnot zrychlení v přímce, ani pomocí testu What car. Já bych šel hledat časy ze všech okruhů, kde Giulia porazila M3.
Neumím dobře angl. ale neříká věta z tvého odkazu "Ultimately, the Giulia’s stronger performance couldn’t outweigh the M3’s higher handling limits on timed laps around our test track." to co říká Ted?
Cetl jsi, co jsem napsal?
Neni snad na svete okruh, kde je alfa rychlejsi nez M3 a uz vubec ne vyrazne.
Snad jediny takovy okruh je severni smycka a pouze dle udaju alfy romeo...
a ted zase mame verit, ze stelvio je stejne rychle, jako M3. To bohuzel take pravda neni...
A onboard video svedci o cem? Vis ze ho jelo seriove auto? Doe mych zkusenosti je napr. giulia qv podstatne mekci nez na tom videu. Nevime nic o pneu, o upravach podvozku, o tom, co z toho vyndali apod. Jedine, co vime je, ze se to jaksi nedari zopakovat kdekoli jinde.
Psal jsem o SQ7 a ta se dál nabízí. Možná chce Panamera/Cayenne přejít úplně na techniku motoru z SQ7.
Porsche má takové prodeje, že by si teď klidně mohlo dovolit nabízet pouze benzínová auta (případně + elektriku).
Noo a co by si chtěl vysvětlovat na čase Giulie QV? Viděl si onboard video? Na tom není co vysvětlovat. Prostě je to auto rychlý a na okruhu perfektně funguje.