Největší model Land Roveru je po modernizaci nově dostupný v hybridní verzi kombinující zážehový dvoulitr a elektromotor. Facelift přinesl i nový interiér.
....aby ne, ten pětimegovej není fakt levnej...
Myslím, že kolik stojí plug-in nikoho nezajímá.
Jednou Jeremy říkal:
Když chcete rodinný auto a máte dost peněz, je to Mercedes E. Kdýž máte peněz ještě víc, je to Range :-)
Vrcholná verze se fakt cenově docela blíží Bentayze. takže se omlouvám oponentům z minulé diskuse. není nereálné, aby potencionální kupec řešil výběr mezi těmito dvěma vozy. I když je to málo pravděpodobné.
Když v tom nebije poctivý osmiválec, tak je to prostě v tomto královském segmentu jen trapná parodie na majestátní vůz. Je jedno kolik že to má koní. Ale čtyřválec v tom nemá co hledat.
Koupil si ho bracha nedavno. Nenechal si to rozmluvit. Pak dlouho překvapený, že se spotřeba znatelně liší od udávané a do servisu by chtěl jezdit taky méně. Svezení, výbava ok. Cena prepalena, ale kupci se najdou. Otec rovnou vzal RR V8 autobiography. To je opravdu koráb, neskutečný. Jen během roku opakovaně svolavacka do servisu a 2x odtah, ale rekordy ve spolehlivosti od toho nikdo jistě nečeká.
Tak V8 u RR byla vždy to je základ, ale na druhou stranu když se podívám do historie RR měl i V4 nafty a byly poměrně populární a proti V8 nesrovnatelně spolehlivější.