Zdravím kolegu z týmu :-) Moc pěkné video, ta jízda vypadá tak hezky urovnaně, já to mám v E92 tak nějak rozházené ;-\
Ale stejně bych čekal, že nám to ta R8 natře, přeci jenom ten výkonový rozdíl zejména v kopci je obrovský...
Díky, jediný odběrateli, my se teprve zavádíme. >:D Mladej mi musel ukázat jak to na YT fachčí.
A popravdě, chystám se postovat, abych někoho navnadil, protože těch co zkusí, je dost, většina ale nevydrží, páč reál není PC game, taky finance hrají roli, takže si myslím zrovna na lidi tvého typu. Nechceš prubnout? Jeden by se nám do posádky hodil. Navíc příští rok, pojedeme min nějakou část sezóny radicala, a to je ještě jiný level, co jsem ochutnal, musím říct, že už asi moc šancí na ryzejší motorsport zážitek než s radicalem na amatérské úrovni není. ;-)
Absolvoval jsem to dneska, ikdyž bylo trochu mokro, bylo to
Byl jsem na té akci dneska, bylo teda po dešti a trať trochu vlhká, postupně osychala. Nejdříve jsme jezdili v naší skupině s RS5 a pak s R8 V10 Plus (610hp). Moc pěkně to mají udělané, skvělá akce! :yes: Dokonce bych řekl, že o něco lepší než co jsem byl v květnu na Slovakiaringu na BMW M Drive Tour. Tam se nejezdilo moc rychle, tam to instruktoři celkem brzdili. Tady byli "hodnější" :-) A ke všemu legenda Frank Biela jako instruktor...
Pěkný článek a jistě i pěkný zážitek. :-)
Časy jsou ok, jen pro dokreslení rozdílu konfekce, byť supersportovní a závodního auta se skromnými 200 koňmi. V závodě (10h) se jezdí kolem 2:35, při testování ideální kolo těch 2:30. [odkaz]
Jde to vidět na tom videu. Myslím, že se to pohybuje kolem 2:30. Na rovince jsme vždycky zpomalovali, střídali jsme se v tom vláčku, to pár sekund zabralo.
Machi