Že by konečne aj Wrangler dostal Xenony v roku 2018 keď už všetci majú LED? >:D Je to legenda milujem tieto autá. No načo tam dávajú 4 valce pre boha? 3 motorizácie by tomuto autu stačili 6valec nafta - 6valec banzín a poriadna V8! Keď môže mať Dodge Challenger 6.2 V8 prečo nemôže mať Wrangler (poriadny off-road) aspoň 4.0 V8 to nikdy nepochopím.... Interiér vyzerá super, dokonca lepšie ako v niektorých drahých SUV. Dúfam že zapracovali na zadnej lavici/sedadlách lebo pri Wrangleri Unlimited to boli skôr núdzové sedadlá ako plnohodnotné sedenie na dlhé cesty....
Wrangler se mi vzdy libil a i nova generace vypada skvele.
Asi 6 let zpatky jsem o nem uvazoval, jako o daily car.
Tak jsem ho na den pujcil a zjistil, jak malo toho o autech vim, s pokorou jej pak zase vratil. Na to bych mentalne nemel.
Podle mě ta řadící páka není daleko vpravo, ale "normálně daleko" vpravo. Naopak ta páka redukce je blíž k tělu, než bývá standardně řadící páka, navíc níž, aby nezavazela při řazení. Takže to podle mě vůbec žádný problém nebude. Naopak to dává logiku.
.... no hele vypadá to fakt příšerně neergonomicky, ale zas se mi nechce věřit, že by to Jeep takhle okatě podělal.... snad to v reálu nebude tak hrozné.... a jak už tady zaznělo, 95% se asi stejně prodá v automatu.....
Zvenku spise evoluce, ale to se dalo cekat. Zato v interieru je to prvni Wrangler a jeden z mala Jeepu vubec, ktery se mi libi. Palec nahoru davam i za zachovani kratkeho otevreneho provedeni. :yes: Ja mel z tehle skutecnych off-roadu vzdycky radsi Defender a G-Wagen, ale obe tyhle auta konci a neni jiste, zda prijdou v nove generaci i s otevrenou karoserii (minimalne u Benze o tom pochybuji). Evoque Cabrio je porad jen SUV, s kterym si toho clovek tolik dovolit nemuze, takze mozna v tehle specificke kategorii zustane Jeep jedinou volbou.
Páky má Wrangler tak uspořádané minimálně už tradičně. A jak praví Dzakobo do správného Jeepu patří automat (a většinou bude) a ne zastaralé mechanické kvrdlátko... :-)
PS:Jezdil jsem Wranglerem a Cherokee ;-)
Tak návrh aut do terému je o hromadě konstrukčních kompromisů. Nová generace očividně vychází z předešlé kde je to stejné akorát páka byla zalomená k řidiči. Tak to měl i Def a celkem to fungovalo. Třeba reálně to nebude tak hrozné jak to na fotce vypadá. Jinak automat to jistí. Stejně se už nyní prodávalo tak 90% v automatu.
No do terénu je automat lepší a ta 8st. ZF je super, ale je s ním nuda. Interiér se mi moc nelíbí asi mě víc sedí stávající model. Docela mě mrzí, že se neprodávají seriově s 5,7 HEMI pro takové auto pro radost je to ten správný motor.