Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Může se Maserati vrátit do F1 podobně jako Alfa Romeo?

Formule 1 se v příštím roce dočká návratu slavného jména. Alfa Romeo se vrací po více než třiceti letech a v jejích stopách se může údajně vydat i Maserati.
Zpět na článek
Avatar - praděda7
15. 12. 2017 13:32
Re: jeden místní Škodomil
Levné, sportovní náčiní je oxymoron!
Avatar - petr164
15. 12. 2017 12:05
Re: jeden místní Škodomil
Lancia je hybernována, vzhledem k jasnému dělení na konfekci Fiatu, dostupnou prémii AR a luxusní majetek horních deseti tisíc Maserati zbývá pouze něco jako elektrokomfort, který výše zmíněné značky prostě nemají a ani se to k nim nehodí. Problém je s neexistencí levného sportovního náčiní, když AR je nákladově výše a Fiat, když nepočítám zcela oddělený Abarth, neposkytuje ani základní modely ani dostavbové kity, které by vyhovovaly. Řidičská auta jsou dnes nedostatkovým zbožím v levném segmentu pro každého, což zase vede k tomu, že mladí nemají moc šancí naučit se s něčím, co je rychlé, lehké, skvěle ovladatelné a nerozsype se to hned po záruce.
Avatar - petr164
15. 12. 2017 11:57
Re: jeden místní Škodomil
Je docela zásadní, zda si zejména výrobci vozů se sportovní minulostí uvědomí, že pouze luxusní a prémiový segment je brzy neuživí, protože buď podstatně prořídne klientela v důsledku trestu za své podvody nebo se italská ekonomika rozplyne v té upadající evropské. Všechna ta snaha o kvalitnější auta vychází výhradně od jejich tvůrců, nikoli od managementu a již vůbec ne od kormidelníků států. Berlusconi je nadějí, že se Itálie uvolní z klepet EU a tamní lidé se rozvzpomenou na své nejlepší předky a jjeich nezdolnou vůli tvořit tak, aby jejich výtvory vítězily.
Avatar - petr164
15. 12. 2017 11:49
nesmysl
Už se ví, že takový nesmysl vedení Maserati nepřipustí, když je na tahu Alfa za nižších nákladů. Maserati na rozdíl od DeTomasových dob zřetelně preferuje luxus před sportovní dostupností, což při současně existenci Alfy dává smysl. Dva kohouti na jednom hnojišti - to řádný hospodář nepřipustí, nadto to, co dávalo smysl v dobách samostatných značek dnes ve zfúzovaném světě smysl nedává. Takže opusťme sentimenální slzení a buďme rádi alespoň za to, že Maserati nemizí ze scény, i když pomalu mizí jeho sportovní duch. To by muselo dojít k reinkarnaci DeTomasových Biturb za peníze, které umožňují těm nezpohodlněným středotřídním pilotům se k takovým strojům dostat.
9. 12. 2017 17:47
Re: jeden místní Škodomil
To chápu, ale když mohou vytáhnout do F1 Alfu, tak klidně i Maserati.

Stejně by to byl jen Haas s pohonnou jednotkou Ferrari, zrovna tak, jako bude ta Alfa jen Sauber s tím samým agregátem a alfím znakem na kapotě.

To "horko těžko" jsem chtěl zpochybnit, protože stejně agregáty Fiat dává svým dvojkám a trojkám. Šlo by vlastně jen o pojmenování a to by zase tolik peněz snad nestálo. Tak jsem to myslel. (A na to, že "horko těžko", je docela dobré, být druhý nejlepší na světě. ;-) )

Lancii uspali, ale pořád jí tak nějak drží v komatu na jednom modelu, jestli se nepletu. Pro F1 se ale nehodí tak dobře, jako Alfa a Maserati už třeba jen z titulu historie a reklamy. A s Lancií asi zatím neví co si počnou.
Avatar - praděda7
9. 12. 2017 17:34
Re: jeden místní Škodomil
Prestiž, kamaráde....prestiž..........nechali prakticky padnout Lancii, kdyby nechali padnout i AR, tak by to zanechalo na FCA koncernu ošklivou jizvu. To už i prodej AR by byl lepší........
9. 12. 2017 15:34
Re: jeden místní Škodomil
Jestli horko těžko zvládá účast Ferrari, tak jak to, že nově rozjíždí i Alfu Romeo ? ;-)
Avatar - praděda7
9. 12. 2017 12:16
Re: jeden místní Škodomil
Klídek. Fiat horko těžko zvládá účast Ferrari natož aby byly nějaké love pro další pobočky. Jedině, kdyby nový majitelé F-1 do toho projektu nalili svoje peníze. Je pravda, že taková jména by celý F-1 cirkus pozvedla. :-!
8. 12. 2017 17:58
Re: jeden místní Škodomil
Popravdě si myslím, že by nejen fanoušci Alfy radši uvítali rozšíření dost prořídlého portfolia modelů značky, než producírování se v F1. A u Mase by taky měli radši pracovat na modernizaci modelů a rozšiřování nabídky.

Ani jedna z těchhle 2 značek podle mě není v bůhvíjaké kondici, aby mohla plýtvat penězi na f1, ale možná se na to dívám blbě a nerozumím strategii Sergia.

Jestli chtělo Ferrari ovládnout seriál F1, možná ho raději měli celý koupit.
Avatar - Joky
8. 12. 2017 15:40
jeden místní Škodomil
mi před nějakou dobou, když se objevily první zmínky o tom, že Alfa chce do F1 napsal ,
že automobilka, která neumí vyrobit ani pořádný kombík, nemůže do F1....
Vida a může a Maserati ač nemá pořádný kombík tak taky může...
A místní modly z Emisoleváckého koncernu mohou v F1 tak nanejvýš všem radit a nastavením emisí...na to jsou fakt kádři k nezaplacení...