Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Roadster: Opravdu může mít točivý moment 10.000 N.m?

Elektrický sporťák Roadster chce americká Tesla vyrábět v roce 2020. Už nyní se však chlubí jeho parametry, které jsou v očích laické veřejnosti skoro neuvěřitelné. Prý to má točivý moment 10.000 N.m! Je to pravda, nebo nám Elon Musk lže?
Zpět na článek
Avatar - JDM
30. 12. 2017 04:43
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
To ty se možná klanis Zemanovi, máš podobnou povahu, závidět úspěšným a chytrým... Chudáku
29. 12. 2017 11:02
Re: A opravdu?
Kdyz si majitel nezapomene poznamenat cislo odtahovky, tak i oklikou pres Vary a Zlin :-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 12. 2017 02:38
A opravdu?
A opravdu dojede na jedno nabití z Plzně do Ostravy a zpět? I v zimě? >:-[] >:-[] >:-[]
28. 12. 2017 20:02
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Tak prosté to bohužel být nemůže
28. 12. 2017 18:27
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Nemam a neklanim se ;-)

Jinak mas pravdu, jsem Tesla fan.
Ale taky fandim spouste jinych znacek..
28. 12. 2017 18:10
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Reaguju na tvrzení, že by to mohl být nějaký součet celkové hodnoty. :-)
Je to prostě točivý moment u kol před převodem, který je tuším 9,7 : 1 .
Avatar - WinDiesel
28. 12. 2017 17:44
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Zatímco vy Teslafans jste bez sebe štěstím, jak málo stačí slabým duchem ke štěstí ......... máš doma modlu Muska? Klaníš se 5x denně jako musulmani? :-) :-) :-)
28. 12. 2017 17:10
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
.... má ho vyšší a to skoro jedenáckrát. >:D >:D >:D
To bude možné řídit pouze v antigravitační kombinéze. Jinak hrozí při akceleraci ztráta vědomí. :-)
28. 12. 2017 16:58
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Vzhledem k tomu, že Tesla S P85D měla 930 N.m., je nesmysl, aby výkonnější Roadster měl menší krouťák. :-)
28. 12. 2017 16:30
Re: A Gagarinova raketa měla cca 1.000.000 koní
>:D
Avatar - wakantanka
28. 12. 2017 16:28
Re: A Gagarinova raketa měla cca 1.000.000 koní
A to jsem ti ctel tu nastenku sverit :-)
28. 12. 2017 16:23
Re: A Gagarinova raketa měla cca 1.000.000 koní
>:D >:D
28. 12. 2017 15:48
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Viete vymenovať aspoň jeden vzácny kov ktorý podľa vás batérie v elektro autách obsahujú?
28. 12. 2017 15:20
Re: A Gagarinova raketa měla cca 1.000.000 koní
A Gagarinova bratra znas?
28. 12. 2017 15:02
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Jj, diky za odkaz na totalniho dogmatika.
Tady mas jeste jeden.
[odkaz]

Uz v roce 2015 prognostikoval krach Tesly..
Tady mas odkaz planu na pristi rok. Nejak to na krach nevypda :-)
[odkaz]

Myslim, ze vy vsichni Tesla haters budete cim dal vic nestastni ;-)

Edit: kobalt se netezi jen v Kongu. A netezi ho jen Cina. [odkaz]
28. 12. 2017 14:37
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Tesla u roadsteru výkon vůbec neudává, takže rovnice je v tomto případě k ničemu. Ovšem i kdyby výkon udávala, samotná znalost rovnice ještě nezaručuje správný výsledek, je potřeba rovnici i správně použít. Obávám se ale že zdejší redaktoři aby stejně nezvládli ani jedno z toho.
Avatar - Ada je zase tady
28. 12. 2017 14:34
Re: A Gagarinova raketa měla cca 1.000.000 koní
A neměla dolet jen 300km... :no:
28. 12. 2017 14:28
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Celý je to blbost pro pitomce. Rovnici na přepočet výkonu a krouťáku jistě znáš z hlavy...ale spousta lidí ne,a ten dobytek je potřeba šokovat! >:-[]
28. 12. 2017 14:26
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
China holding? chytráku?
podívej se , kdo drží pod palcem většinu těžby vzácných kovů do baterek...
Nejhorší je, když zaslepenej a káže.
[odkaz]
28. 12. 2017 14:25
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Tak Jason Fenske to moc dokonale nevysvětlil a p.Dusil už tím tuplem ne. Sice Tesla jasně uvádí v parametrech, že těch 10 kNm je "wheel torque", nicméně jak známo točivý moment je otáčivý silový účinek působící na těleso - tedy konkrétní těleso - což v kontextu s pojmem wheel torque vyvolává docela zásadní nejasnost. Kola jsou na autě čtyři a Tesla nespecifikovala, jestli těch 10 kNm působí na každé z kol, nebo jestli momenty působící na jednotlivá kola snad diletantsky sečetli do nějaké "celkové hodnoty" což by byla pochopitelně dle výše uvedeného kravina.
28. 12. 2017 14:24
A Gagarinova raketa měla cca 1.000.000 koní
Proč to sem píšu?
protože je to relevantní informace. Ta raketa narozdíl od toho auta existovala a fungovala:)
28. 12. 2017 14:06
Re: K čemu jsou výkony a parametry ?
Krome poslednich dvou vet souhlasim.

Ale komu odevzdavas penize ty a ve znameni ceho?

Ropa navzdy? Qatar holding? [odkaz]
28. 12. 2017 13:21
K čemu jsou výkony a parametry ?
Aby si mohl uživatel udělat přesnější obrázek o produktu a měl možnost porovnání. Proto se svět snaží zavádět společné - stejné jednotky a i metodiky měření.

Mám pocit, že výkon motoru a kroutící moment je od nepaměti udáván na výstupním hřídeli motoru, aby byl objektivně porovnatelný. Za převodovkou nebo na kolech je vždy zkreslený a převody ovlivněný. Člověk, který má tuto metodiku v krvi, potom na ten falešný kouťák zírá s němým úžasem.

Stačily v minulosti dvě normy pro udávání výkonu SAE a DIN. (Stručně bez pohonu příslušenství motoru a s ním.)

Propagační masírka osidlovatele Marsu pokračuje. Vždy se najdou jedinci, kteří návnady spolknou a pod vlajkou pokroku rádi odevzdají své peníze hochštaplerům.