Arthur Tussik si získává svět sociálních sítí svými videi, ve kterých dává dohromady zdánlivě neopravitelná auta. Jeho nejčerstvějším počinem je oživení BMW X5.
Sorry, ale můžu se zeptat co máš za automobil, abych mohl doplnit dál diskuzi? X5-tka je tank, i kdyby byla 3x opravovaná, takto kvalitním mechanikem, furt je bezpečnější jako ostatní vozy dnešní doby! Nevidím důvod nekoupit takto spravený vůz, když je to od takového borce.
Sorry, ale můžu se zeptat co máš za automobil, abych mohl doplnit dál diskuzi? X5-tka je tank, i kdyby byla 3x opravovaná, takto kvalitním mechanikem, furt je bezpečnější jako ostatní vozy dnešní doby! Nevidím důvod nekoupit takto spravený vůz, když je to od takového borce.
Není žádným problémem vymontovat hnací agregát a spolu s ním třeba vyndat přístrojovku, tlumící hmoty a podobně, nosník odvrtat a nahradit novým dílem, přivařit, nalakovat a smontovat. Ovšem potom ta cena za opravu bude odpovídat vynaložené práci.
Totálka je to tehdy, jestliže cena nákladů na opravu vozidla přesahuje zůstatkovou hodnotu vozidla po odečtení ceny zbytkové. A na tom, jak se s vámi případně vyrovná pojišťovna už záleží na vás, jakou pojistku platíte, a kdo nehodu zavinil.
Myslím, že něco takového by měli umět i naši vyučení karosáři, pak by se ve značkových servisech nestávalo, že nedovedou napasovat ani nový nárazník po ťukanci bez toho, aby spráry byly tu 1 cm a druhá straně 1 mm, jak je dnes běžná věc.
Pre bazarovych kovbojov je to nie je nijak vazne poskodene. Ved ten plech drzi pokope aj "ve stovacet". A tie plechy z ultrapevnostnej ocele tam davaju iba preto aby natiahli zakaznikov na vyssej cenovke.
Rodinu s detmi by som v tom po tejto oprave nevozil...
Tomu nerozumím, chceš říct, že pokud by vyříznul kus prahu a místo něj vevařil stejný zdravý kus, vznikne nebezpečnější auto, než když tady borec kladivem rovná celý přední nosník, který předtím rozřeže na kousky a pak vyklepaný boduje dohromady?
Osobně rozhodně v míře nebezpečnosti sázím na ten nosník, změny ve struktuře plechu jsou takové, že po vyklepání do origo tvaru nemá zdaleka takovou pevnost jako měl původně, při nárazu se zmuchlá jako papír.
Pane redaktore, zkuste panu Tussikovi říc, že je Rus. A rychle utíkejte, aby z Vás nebyla totálka :-)
Anebo zkuste vzít do ruky atlas! Vřele doporučuji!
Tak to tálka má neopravitelně deformované nosné prvky karosérie. Čili třeba auto co je do banánu, čelně ke sklu nebo smuchlaný přes boudu. Tohle rozhodně není totla. Chlapík je ale šikovnej. Opravil to pěkně. To by i mohlo dalších pár let fungovat.
klobouk dolů, nicméně nechtěl bych být na místě pasažérů jedoucích v takovém naleštěném a "prvozuschopném" auťáku a zažít znovu nějakou havárku. Deformační zóny jsou již v (_!_) a pro tyto pasažéry je to jistá smrt! 8-s
Tak ked som videl ako "rovnal" ten lavy nosnik nad blatnikom (kladivo, spalek, flexa), mal som dost. Do kolien som siel pri poznamke "this part is fixed".
Mozno tak v kozmetickom vyzname slova je to "fixed". Ale tuhost toho nosnika pri opakovanom naraze bude tak 10-20% tuhosti noveho (a mozno ani tolko)! To auto je cista "vrazda". Pri druhej takej istej nehode ten los preleti cez stlpik do kabiny, a prinesie so sebou aj koleso a blatnik...
To je nesmysl, to auto nebylo nijak vážně poškozené. Pokud budou vyměněny i airbagy a bezpečnostní pásy, je to auto na 95% stejně bezpečné jako nové, Což je pořád asi o 80% bezpečnější, než to co běžně jezdí na našich silnicích.
Sice relax, ale to musela byt solidna rana a kludne moze byt karoseria trochu sahnuta. Co ho samozrejme asi moc netrapi, lebo v dielni rovnaciu stolicu zrejme nema, tak lepsie nevediet :-)