Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio skončí předčasně. Kvůli emisním normám

Aktuální čtvrtá generace Clia se údajně stane další obětí přísnějších emisních norem. Automobilce se prý nevyplatí ji přizpůsobovat novým pravidlům.
Zpět na článek
Avatar - Beefcake
9. 2. 2018 23:20
Re: Bureši,
To som presne vedel, ze sa niekto chyti znaciek, uz ked som to pisal.
Nechce sa mi hladat presne modely v tej istej triede a v tej istej cene.
A mozno budu radi, ze dostatnu nieco o pol cisla vacsie.
Naco je "referentovi" kombi ?
Avatar - ericho33
9. 2. 2018 19:08
Re: Nekvalitních rendlíků už bylo dost
Pokiaľ programovo znížená životnosť znamená 10+ r., je to vždy viac, ako najväčšia snaha Fauvé o dlhovekosť svojich plechoviek >:D
9. 2. 2018 15:35
Re: Škoda :-(
Clio,nejprodávanější auto své kategorie
9. 2. 2018 15:11
Re: Bureši,
Rio, i20 alebo Fiesta sa u nás predávajú aj v kombíku?
Avatar - Beefcake
9. 2. 2018 15:01
Re: Bureši,
No tak pani predajcovia, nicitelia aut, prejdu na na Kiu, Hyundai, Ford.
9. 2. 2018 14:35
Re: Škoda :-(
Prečo tie obavy? Zatiaľ žiadne nové Clio voči tomu predchádzajúcemu nič nestratilo, práve naopak.
Avatar - praděda7
9. 2. 2018 13:39
Re: Mě děsí...
4 úředníci-paraziti přítomni...FUJ!
9. 2. 2018 13:38
Re: Nekvalitních rendlíků už bylo dost
Neboť Ada je jako bumerang, který nikdy nic netrefí. A proto se pořád vrací. :-!
Avatar - praděda7
9. 2. 2018 13:37
Re: Mě děsí...
Ty asi budeš také úředník.....už sis dal tu sprchu....?
Avatar - _Karel_
9. 2. 2018 12:59
Re: Bureši,
:yes: v Renaultu si řekli: uděláme auto, který bude uvnitř malý. Aby to bylo jiný, než konkurence a aby se všem líp sedělo.
9. 2. 2018 12:57
Re: Bureši,
Jasně, ale problém je v tom, že pro Čechy je prostornost auta při výběru většinou jednou z priorit. Nedávno jsem mluvil s jedním šéfem velkého dealerství Renaultu. A víš, s prodejem které modelové řady je prý vedení českého importéra v současnosti nejvíce nespokojené? S novým Meganem! Českým zákazníkům prý nejvíce vadí ta ultranízká karoserie a stísněnost kabiny a to i u nejvíce prodávané verze Grandtour (kombi). :-O
9. 2. 2018 12:57
Re: no a?
Jinými slovy mu chybí výkon v širším spektru otáček.
9. 2. 2018 12:56
Re: no a?
Sice si děláš srandu, ale litrový dvouválec by bez problémů šel. ;-)
9. 2. 2018 12:43
Re: Mě děsí...
To nic nemění na tom, že homologační předpisy připravuje pracovní skupina EHK OSN. A všechny státy EU jsou členy (a jsou tam i další státy, je tam myslím například Izrael). Všechny by je přijaly i bez EU. Ostatně EU není tak stará. Dělo se to tak i před ní. Jen místo toho, aby tu normu implementoval úředník sedící v Bruselu, by ji implementoval úředník sedící v Praze (atd.). V souvislosti s odchodem UK se právě mluvilo o tom, že dnes už ani nemají potřebný úřední aparát. Dost práce za ně dělá EU.

A úředníci EU si tam pak nedělají, co chtějí. Regulace jim musí schválit Rada. Tedy zástupci vlád jednotlivých států. Našich vlád. Přísná regulace není otázkou nějakých zlých úředníků, ale našich vlastních vlád. Které se pak někdy rády vymlouvají na tu zlou EU. Přitom podmínky pro schválení regulace v Radě jsou mnohem přísnější (z hlediska potřebné většiny a blokování) než pro přijímání zákonů v ČR. Ani pro ústavní zákony myslím nepotřebujeme tak silnou většinu a slabou opozici jako je tzv. kvalifikovaná většina v Radě.

Všude po celém světě různé nejsou. Obecně největší výjimkou bývají USA. Tam si kolikrát dělají, co chtějí, někdy i v rozporu s mezinárodními smlouvami (na úrovni OSN). Velká část světa má stejné normy jako my. Jen bývají pozadu. Zatímco my máme Euro6, oni můžou mít Euro4/5. Nicméně normy, na kterých se dnes pracuje, mají v plánu v budoucnu přijmout. Netýká se to jen aut. Obecně svět přejímá normy dost z Evropy. USA nejsou tak úspěšné v exportu legislativy.
Avatar - praděda7
9. 2. 2018 12:20
Re: Mě děsí...
Prosím tě dej si studenou sprchu, aby ses vzpamatoval. Neomarxisté, kteří vedou EU chtějí ukázat světu jak se mají krotit poddaní a proto má EU nejpřísnější regulace a to ve všem! K tomu za tvoje a moje peníze zaměstnává 50000 úředníků, kteři si vyhřívají zadky v přetopených kancelářích (za cca 150000Kč měsíčně) a ti mají za úkol vymýšlet, jak znepříjemňovat poddaným život. Nějaká skupina v Ženevě je jim ukradená. To jsou jen další byrokraté, kteří parazitují na pracujících a provozují ekofašistické tanečky. Emisní normy jsou stále po celém světě různé, jestli nevíš. Zatím si nenechávají EU bolševiky všude diktovat. A OSN? Prosím tě zadrž... >:-[]
9. 2. 2018 12:20
Re: Mě děsí...
Tohle je spíš otázka zavádění. Ono to něco stojí a pokud má ten model před sebou třeba rok života, tak se jim to prostě nemusí vyplatit. A nedá se s tím zase tolik udělat. Ano, když to víš dostatečně dlouho dopředu, můžeš s tím počítat od začátku, nebo pro facelift. I když to může znamenat, že budeš muset vyrábět dražší řešení delší dobu. O tom, že od 9/2018 bude platit Euro6c pro již homologovaná auta, se vědělo dlouho dopředu. Stejně tak o změně cyklu na WLTP (i když dlouho nebyla finální verze). Jen to bylo před tou NOx hysterií. Takže by se dalo čekat, že to je zdroj problémů Renaultu. Na druhou stranu, 6c myslím u RDE pouze vyžaduje hlášení hodnot, nemusí se do žádných limitů vejít. Takže ten problém bude zakopaný někde jinde. Možná souvisí s pravidly okolo interpolace, kolik toho musí skutečně pro homologaci změřit. Nevím, kde se tohle vyrojilo, jak dlouho to bylo v plánu. Není to něco, do čeho bych zrovna viděl.
9. 2. 2018 12:07
Re: Mě děsí...
Velkou proměnnou je objem. Když je to za příplatek a kupuje si to málo lidí, musí veškeré nemalé náklady na vývoj (a integraci) rozdělit mezi to málo. Nebo to dotují z jiných příjmů. Objem má vliv i na cenu hardware. A spíš budou akceptovat menší marži (protože to v absolutních číslech bude pořád zajímavé). Vem si už jen rozdíl mezi cenou individuálních příplatků a balíčků.

Obecně máš samozřejmě pravdu. Někdo to musí zaplatit. Když ceny i přes inflaci klesají, někde je musí ušetřit. A marže nebude to první místo, kam se budou dívat.
9. 2. 2018 11:54
Re: Mě děsí...
Tak hlavně, emisní normy nedělá EU, ale připravuje je pracovní skupina, sedí v ní myslím inženýři, sídlí v Ženevě v budově OSN (dlouho ji vedl myslím Rus) a pochopitelně se k nim vyjadřují různé zájmové skupiny, mají konference. Tohle jde za hranice Evropy. Vzpomínám si, že jsem četl připomínky například z Indie k WLTP, když na tom ještě pracovali. Konečným cílem je mít jedny normy pro celý svět. EU je pak přejímá za všechny státy (pokud to tedy přijmou jako nařízení). Mám takový pocit, že EU je ani nemůže přímo ovlivňovat. V organizacích OSN to bývá tak, že EU by sice velmi ráda křeslo, ale odpovědí na to bývá, že EU dostane křeslo, jen když se všechny členské státy vzdají svých křesel. :-) Takže EU utírá nudli. Ale nejsem si jistý, jak to funguje v EHK.
9. 2. 2018 11:30
Re: Bureši,
Tak to bych i přešel, protože úplná informace by byla zdlouhavější. Pokud (současné) Clio skončí kvůli změně norem, bude to proto, že je na trhu už dlouho a nevyplatí se to. Jak jsme o tom ostatně nedávno diskutovali. Není žádný důvod, aby nemohli udělat nové, normě vyhovující, které snad vydrží celé naplánované období. Jen to implikuje nějakou díru v nabídce, kdy žádné Clio nebude. Kdyby tam díra být neměla, mělo by to být spíš něco jako bude předčasně nahrazeno (a taková formulace nutně neznamená, že nástupce ponese jméno Clio). A perex to správně rozvíjí a doplňuje. Ani to nemusíš hledat někde zašité v článku. Podle mne tu není kritika na místě. Jsou tu mnohem horší nadpisy. Možná, kdyby to bylo Clio končí. Ale když se tu v minulosti takové články objevovaly, psali myslím vysloveně končí bez nástupce. Takže to bylo jasné. Rozhodně by se mi okamžitě v hlavě objevila otázka, jestli bude nástupce, a chtěl bych znát odpověď. Nepředpokládal bych, že nástupce nebude.

To mi tam víc vadí to definitivní "skončí" a v perexu se pak dočtu, že snad, prý, možná, uklízečka povídala. (hyperbola) >:-[] Pokud bych to měl dostatečně podložené, aby o tom vůbec mělo smysl psát, tak bych klidně zvolil něco jako Renault Clio možná předčasně skončí. Možná bych tam přidal označení generace, ale z hlavy ho nedám. Zbytek do perexu. Vynechal bych tedy i tu normu, tu bych přesunul do perexu, ale nepsal bych to definitivně. Ale novinář nejsem.

Vydávání spekulací za jisté informace mi prostě vadí mnohem, mnohem víc. To je jako s těmi články, jak bude něco vypadat. A pak je tam malůvka od nějakého prakticky bezvýznamného amatéra. Nejlépe doplněná omáčkou od někoho s mizerným přehledem.
9. 2. 2018 11:16
Re: Bureši,
Napadlo tě někdy, že to tak chtěl. Pokud by naopak chtěl větší vnitřní prostor, tak to udělá. Asi pro něj vnitřní prostor nebyl prioritou. A ty buď rád, že má každá automobilka jiný přístup a všechna auta nejsou stejná. U koncernových aut je ten věší vnitřní prostor často za cenu méně pohodlného sezení.
9. 2. 2018 10:56
Re: Bureši,
No, neuvěřitelné to svým způsobem je. Renault prostě vše vsadil na zmenšení čelní plochy svých karoserií, ale mělo to ty výše uvedené mínusy. :-O
9. 2. 2018 10:26
Re: Nekvalitních rendlíků už bylo dost
S tým sa netráp, ty si už dávno po životnosti a aj tak stále vrčíš... ;-)
9. 2. 2018 10:24
Re: Bureši,
Tomu sa hovorí irónia osudu... ;-)
9. 2. 2018 10:24
Re: Bureši,
Dnes je fuj u všetkého, aj keď si myslím, že u takej Fabie Combi uplatnenie mal, používa ju hromada technikov, predajcov a kdejakých referentov aj na dlhšie trasy.
Zrovna tak si myslím, že malý kombík má lepšie využitie ako pseudo-SUV, ktorými zvyknú kombíky nahrádzať, aj keď je asi pravda, že viac vo východnej Európe ako na západe...
Avatar - _Karel_
9. 2. 2018 08:59
Re: Bureši,
A není snad diesel v této třídě fuj? U Fabie by určitě byl.
9. 2. 2018 08:46
Re: no a?
jako ze by Subaru udelalo treba 3 valcovej litrovej boxer ? ....no mozna jo >:D
Avatar - Ada je zase tady
9. 2. 2018 08:15
Nekvalitních rendlíků už bylo dost
Není žádný reálný důvod, proč by měl existovat nějaký nástupce téhle piksly s programově sníženou životností. ;-\
Avatar - Blue Sun
9. 2. 2018 07:17
Re: Bureši,
No, na druhou stranu - první odepsal kombi Peugeot, pak Seat, poslední mohykáni skončí se stávajícími generacemi... Clio Grandtour mi bude v nové generaci chybět.
Avatar - Blue Sun
9. 2. 2018 07:15
Re: Bureši,
Tady má ale Arese pravdu. Clio i Polo jsou zvenčí podobně velké, ale Clio je uvnitř rozměrově menší. Na druhou stranu z něj mám uvnitř lepší, pohodovější pocit.
Avatar - fOE
9. 2. 2018 06:21
Re: no a?
Snad abych napsal nejakemu chudakovi s LaFerrari, ze ho toho vraku s vyssi hmotnosti, mensi kubaturou a nahonenym vykonem teda zbavim, ale nemam z toho radost!
9. 2. 2018 01:12
Re: Bureši,
Soudě dle míry nakvašenosti tvé reakce jseš asi Renaulťák tělem i duší, takže pochopitelně nenávidíš výrobky koncernu VW... Fakt je ale ten, že efektivitu využití obestavěného prostoru mají nejnovější generace koncernových aut lepší. Současné Clio i nejnovější Megane totiž doplácí na extrémně nízké karoserie a z toho plynoucí nižší umístění sedadel. Porovnej si třeba, o kolik má nový Mégane Grandtour delší rozvor než Golf Variant či Leon ST, přitom ale délkou kabiny na tyto koncernové konkurenty sotva stačí, ač je citelně delší. Podobné to bylo i u předchůdce, jenže ta nová generace se proti němu o cca 4 cm snížila - vypadá spíš jako kombíkové kupé. A to je velká chyba i z hlediska přístupnosti kabiny. A u současného Clia dost škodí i hodně hluboká palubka. Proto doufám, že nová generace bude mít využití obestavěného prostoru lepší a nechápu, co tě na tom tak pohoršuje! ;-)
Avatar - miromen
9. 2. 2018 00:05
Re: Bureši,
To, že se auta mezigeneračně zvětšuji rozhodně nevidim jako pozitivum spiš naopak. A ono je Polo nebo Ibiza nějaky etalon podle ktereho by se měl renault nebo dokonce ostatni řidit ? Takovy např. swift je potom uplny chudak...naštěsti. Neuvěřitlne co to tu meleš za kraviny o nějakem dohaněni naskoku.
Avatar - Beefcake
8. 2. 2018 23:31
Re: no a?
Nie, vykon mu nechyba, chyba mu priebeh krutiaceho momentu s tahom vocpoda.
Avatar - Beefcake
8. 2. 2018 23:29
Re: no a?
1. pointa je v tom, ze informacie nie su zatial dostupne ziadne, nikto sa nevie zodpovedne vyjadrit - napriek tomu mas zrejme ty aj ten vyssie uz teraz jasno.
2. je pravdepodobne, ze minimalne dynamika hybridu bude lepsia. Vyvyjaju sa mysli 1.8T a 2.4T motory
Tera predpokladam hovorime u turbo verziach motorov, cize WRX STI a neskor mozno Forester, Impreza atd.
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 23:19
Re: Že o tom neviem
Rendlíci zažívají renesanci.... :yes:
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 23:17
Re: EU
...."externí sebranka" byla samozřejmě "spřátelená firma" přítele jejího strýce s kterým strýc chodí na ryby.... ;-) Jo a bacha! Spousta našich novelizací je vygenerováno jen v reakci na změny v EU normách....
8. 2. 2018 23:16
Že o tom neviem
a to predávam Renaulty. No nechám sa prekvapiť.
8. 2. 2018 23:11
Re: Bureši,
Co je to "nafouknuté"? Auta se mezigeneračně zvětšují snad od nepaměti. Já už jsem v nové Ibize seděl a cítil jsem se v ní i při svých 187 cm skvěle! :-)
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 23:10
Re: Mě děsí...
Já to věděl....já to tušil....já se zase kua nespletl.... ;-)
Avatar - Googlit
8. 2. 2018 22:43
Re: EU
Taky mám stavební firmu a proto moc dobře vím co je český úředník zač a že ten evropský je to samé jen v modrém provedení a se zlatými hvězdami kolem sebe. Ne, ti opravdu s normami nemají nic společného a ani mít nemůžou páč to by neprděli na úřadu do židle.

Pokud máš na mysli ten nový stavební zákon a navazující prováděcí předpisy tak tam je to konkrétně o jedné blbce z ANO co si něco umanula a tak nechala nějakou externí sebrankou za státní peníze přeházet pár odstavců a okořenit je humanitními žvásty. Zrovna tohle není příklad úředníka, ale hyperaktivní krávy, kterou praví úředníci opovrhují protože jim přidělala spoustu práce.
8. 2. 2018 22:38
Re: Mě děsí...
Za koho kopu? To je přeci jasné - jsem z neziskovky a platí mě Soros, ne?!
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 22:21
Re: EU
Jo, kéž by tomu tak bylo kamarád fajka, ale protože už mají nudú ukúsané nehty až do masa, tak občas z nich vypadne nějaké nové nařízení nebo alespoň novela....strýc má stavební firmu, mohl by ti o úřednících vyprávět....
Avatar - Googlit
8. 2. 2018 22:17
Re: EU
Nechci ti brát iluze o úřednících, ale ti nejenom že nic nedělají, ale ani nikdy dělat nebudou, natož normy. To je stejné po celém světě. Takže ano, na ři-ti sice sedí ale určitě nic nevykazují.
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 22:15
Re: EU
Každý kdo nemá správné argumenty má být potichu a šúpat nohama......
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 22:12
Re: fakta?
....a bít ho hlava nehlava....útok je nejlepší obrana....
8. 2. 2018 22:12
Re: EU
3. Každý kto argumentuje inak je buď nepriateľ alebo hlupák.
8. 2. 2018 22:11
Re: fakta?
2. Nezaťažovať sa argumentami ale ísť tvrdo po nepriteľovi...
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 22:09
Re: Mě děsí...
Nepřítel mého nepřítele je můj přítel....
8. 2. 2018 22:07
Re: Mě děsí...
1. Vytvorím si nepriateľa.
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 22:07
Re: EU
Ty voe, ty nevíš, že v Bruselu sedí na ři-ti 50000 úředníků-parazitů, kteří musí vykazovat nějakou činnost?
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 22:05
Re: fakta?
Ty asi budeš jeden z těch úředníkú-parazitů, že se jich tak zastáváš....FUJ!
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 21:58
Re: Mě děsí...
Za koho tu kopeš chlapče? Za úředníky-parazity nebo za motoristy? Jestli za úředniky, tak jdi o dům dál...
Avatar - wakantanka
8. 2. 2018 21:52
Re: Škoda :-(
Predpokladam ze sefdesignera nevymenili takze tazko ocakavat nieco diametralne odlisne, zvlast ak to v sucasnosti funguje.
Avatar - wakantanka
8. 2. 2018 21:49
Re: no a?
No minimalne tym ze bez turba mu chyba v dnesnej dobe vykon. :-)
Avatar - Googlit
8. 2. 2018 21:46
EU
Jo, jasně. Euroúředník dal ze dne na den v platnost novou, naprosto nečekanou emisní normu se kterou Renault nemohl roky dopředu počítat. Vzpamatujte se. Je to jen ubohá reklama na doprodej doslhující generace auta ve stylu "honem honem kupte dokud ještě je". Škoda že do toho nejde ještě nějak zapasovat migranty, že?
Avatar - miromen
8. 2. 2018 21:40
Re: Bureši,
Takže nafouknute Bečko je naskok ? Bože to je blabol, ať ti daji doma nažrat.
Avatar - chalan66
8. 2. 2018 21:36
Škoda :-(
CLIO je jedno z najkrajších malých aut . Polo je oproti tomu nudné auto, čo sa týka vizáže.
To že príde nový model je fajn, len sa obávam či nestratí na pôvabe a nepôjde v šlapajách konkurentov , przdiť každý nový model nezmyselnými kreáciami v dizajne . Držím palce,
Avatar - Hittman
8. 2. 2018 20:55
Re: Mě děsí...
Omyl, pokud se auta napěchovávají technikou, která něco stojí a cena auta je +- stejná, někde se musí projevit úspora, automobilka to nebude dotovat za své.
Avatar - Hittman
8. 2. 2018 20:51
Re: no a?
A v čem je subaru s boxerem horší jako subaru s boxerem a elektromotorem?
Avatar - Hittman
8. 2. 2018 20:49
Re: no a?
Blbě, zvyšují hmotnost (elektromotor + příslušenství), zmenšují kubaturu a nahoňují výkon. Zároveň musí tlumit emise (snižovat hmotnost, spotřebu, výkon motoru).
Avatar - wakantanka
8. 2. 2018 20:33
Re: Mě děsí...
Ale no. Len z ucty k sedinam nebudem volit ostrejsie slova. Novy model s novou technikou maju uz ocividne pripravemy dlhsie. Ze skratia zivotnost tomu staremu o rok nemusi v teci cisel znamenat dokopy nic. Naklady na vyvoj sa totiz pocitaju na predpokladany pocet vyrobenych kusov a o tom nevieme ani ty ani ja nic. Navyse predpokladam ze ten model sa este nejaky ten rok bude vyrabat akurat ho budu predavat mimo EU. Takze klud.
Avatar - Beefcake
8. 2. 2018 20:25
Re: no a?
Fascinuje ma to hejterstvo ludi a bycharov, co to robia uz z principu bez toho, aby mali akekolvek informacie. Tazky zivot maju.
8. 2. 2018 20:24
Re: no a?
vidis a spekuluje se ze to nebude ku prospechu "ekologicnosti" ale ku prospechu jizdnich vykonu, staci se podivat jak dobre to jde supersportum s hybridni technikou
8. 2. 2018 20:23
Re: Bureši,
No zrovna Renault,že?Zakladatel několika segmentů..a je to vůbec na tom RNews?
8. 2. 2018 20:21
Re: Mě děsí...
Tímhle se straší co pamatuju. A realita? Auta jsou čím dál levnější, prvky které byly dřív dostupné jen za mastné příplatky (ESP, ABS) jsou dnes povinné a ta auta jsou stejně pořád levnější..
Avatar - Hittman
8. 2. 2018 20:16
Re: EU6c
Kterou zemi mi to před necelými sto lety připomíná... >:-[]
Avatar - Hittman
8. 2. 2018 20:15
Re: no a?
To víš, ty ne, zelení budou plesat asi tak, jako když našli tu myš (křečka polního) u Přerova a dálnice D1 se zastaví...
Avatar - Hittman
8. 2. 2018 20:14
Re: Mě děsí...
Jsem zvědavý, kdy díky nejen technice, ale hlavně požadavkům úředníků půjde cena aut rapidně nahoru, myslím, je to otázka času (tam v EU).
8. 2. 2018 20:07
fakta?
stačí se podívat na wikipedii, kde je francouzštině heslo i na clio5.

tam je představení na podzim 2018 v pařízi zdrojovaný textem ze září 2017. Není to opravdu vůbec nic novýho.

Také se stačí podívat na cyklus Clia, nástupce by byl nejpozději příští rok, bude na konci letošního...

Je naprosto jasné, že automobilka vždycky počítá náklady na nový emisní normy. A děje se to pořád poslední dekády. Že když přijde nová norma, tak část motorů skončí, skončí i část modelů. Část automobilek to řeší v předstihu, část se do poslední chvíle tváří, že se jich to netýká. Ale všechno je to propočítaný. Vždyť si stačí najít články k euro ´6, k euro 5... pokaždý se to píše jako tragédie a ve výsledku se nestane nic.

Je fakt naprostá demagogie tvrdit, že kvůli euroúředníkům přijde svět o m3 a o clio. Nepřijde. Ta auta tu budou pořád dál. Jen třeba na nějakej čas vypadne výroba.

Přijde mi, že přesně ti, co tu teď nadávají na eurobuzeraci, jsou ti, kterým hrozně vadil nereálnej měřící cyklus. Když dostanou reálnější, tak jim to vadí jako eurobuzerace.

Jak by vlastně svět vypadal bez eurobuzerace? Měli bychom vůbec katalyzátor? Vždyť i to byla jen buzerace úředníků. Občas se podívám to třetího světa a je fakt úplná paráda cejtit auta na jazyku.
Avatar - 1975ak
8. 2. 2018 20:05
EU6c
Obyčejní lidi budou furt více a více škrceni, ale byrokrati si budou dál vesele létat 2x týdně mezi Bruselem a Štrasburkem :no:
8. 2. 2018 20:05
Re: no a?
Hybridní Subaru tedy rozhodně není nic, o co bych stál... :-O :no:
8. 2. 2018 20:02
Re: Bureši,
Přesně, po faceliftu (tzv. Fáze 2) je už interiér současného Clia po materiálové stránce naprosto v pohodě. Jiná věc je prostornost, na té by Renault u budoucí generace měl zapracovat a dohnat tak náskok nového Pola a Ibizy.
8. 2. 2018 19:55
Re: Bureši,
Do p***e, a čo tie štvorvalce a diesel? Fabia ide s dobou, má len trojvalcový benzínový litrík, Renault o zbytočný valec viac a dokonca aj diesel, fuj...
8. 2. 2018 19:52
Re: Bureši,
"Malé kombíky zkrátka už netáhnou, a tak se takového auta Renault po vzoru konkurence zbaví."

To je strašné, ten Renault sa v kuse iba po niekom opičí... Chudáci Francúzi, stále musia dobiehať nejaký vlak...
Avatar - ericho33
8. 2. 2018 19:52
Re: Bureši,
Po vzoru Fábie, za příplatek >:D >:D >:D
8. 2. 2018 19:42
Re: Mě děsí...
1) s žádným modelem končit nemusí, jen se mohou rozhodnout že je to pro ní v dané chvíli výhodnější
2) nikde jsem nepsal že si automobilky samy vymýšlí normy. Ale na jejich tvorbě se podílejí.
8. 2. 2018 19:41
no a?
stejne by prisla nova generace, proste jim to vyslo o par mesicu a tak si udelali reklamu a novinari jim ji sirej, vcetne Burese >:D

co takhle spis psat o poradnych novinkach, treba ze Subaru pristi rok da do prodeje prvni plug-in hybrid s hybridni technikou od Toyoty a s boxery Subaru? misto toho se tu pise o tom ze Clio se docka nove generace o cca 3 mesice driv :yes:
8. 2. 2018 19:33
Re: Mě děsí...
Ty automobilky jsou teda pekne hlupe, kdyz si vymysli normy, kvuli kterym musi prestat prodavat nektera svoje auta...
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 19:31
Re: Mě děsí...
Máš vůbec představu o tom, co takové změny stojí peněz, které potom kupující musí zaplatit? Vypadá to tak, že nemáš........nebo ti to nevadí, protože máš peněz nazbyt...
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 19:27
Re: Mě děsí...
...a teď ještě tu o Červené karkulce, hochu...no pěkně ti vymyli mozek, jen co je pravda...
Avatar - wakantanka
8. 2. 2018 19:23
Re: Bureši,
Mna zase najviac dojal ten zavadzajuci nepravdivy titulok. Z neho by clovek nadobudol dojem ze Clio nedostane nastupcu. Bures Bures, neber uplatky, neber uplatky nebo se z toho zblaznis!
8. 2. 2018 19:21
Re: Mě děsí...
Ty budeš takovej ten drsnej expert co ví přesně jak státy trpí pod diktátem bruselu a nevolených úředníků, co ;-) :yes:
Tak jen abys věděl - emisní normy neurčuje řádný úředník, ten jen výslednou technickou normu dává administrativně dohromady.
Při tvorbě normy se vytvoří expertní komise - v případě emisní jsou to zástupci automobilového průmyslu, technických univerzit či agentur na ochranu zdraví a životního prostředí. Takže na tvorbě norem se automobilky samy podílejí. Jen to neznamená že se stanoví jen podle jejich představ.
Avatar - wakantanka
8. 2. 2018 19:21
Re: Mě děsí...
Prist s novou generaciou o cosi skor nazyvas buzeraciou? Ja to vidim tak ze sa im neoplati davat novu techniku do modelu co by vydrzal vo vyrobe mozno este rok a potom by prisla aj tak generacna obmena.
Avatar - praděda7
8. 2. 2018 19:11
Mě děsí...
jak snadno se nechávají automobilky buzerovat bruselskými úředníky a na ně napojenými ekofašisty. Vůbec neprojevují snahu jim oponovat a stále jen ustupují....jsou to srabi...Fuj!
Avatar - Blue Sun
8. 2. 2018 18:36
Re: Bureši,
To už jsem radši přešel...
¨Tím spíš, když Clio je materiálově celkem v pohodě.
8. 2. 2018 18:24
Re: Bureši,
A bude mít Clio po vzoru Fabie čtyři kola?
Avatar - aproximus
8. 2. 2018 18:22
Re: Bureši,
pobavily mě stesky ohledně materiálů v interiéru. že tohle nečteme u každého modelu z aznp :no:
Avatar - Blue Sun
8. 2. 2018 18:06
Bureši,
fakt si myslíš, že nasazení asistenčních systémů je reakcí na to, že je používá Volkswagen? Nebo je reakcí na to, že si je zkrátka žádá móda trhu? Myslíš, že Renault začal Clio a jeho systémy vyvíjet teď, když ví, co používá VW v Polu?
Novinářská špíno! :no: