Je úplně v pohodě. Jel jsem minulý rok, přes internet jsem si zaplatil desetidenní, zvolil odkdy má platit, dal SPZ a měl sem pokoj. Žádné nesmyslné vylepování na sklo a pak složité strhávání. Navíc v dnešní době je tento model jistě ekologičtější a hlavně se časem ušetří neskutečný peníze za tisk a distribuci známek ...
Co se týče ceny 1500 za rok, doufám že by to byl jen vtip kdyby mělo přijít nějaké zdražení ... Za stav našich dálnic o kterých pochybuju, že to za 2 roky bude lepší by měli platit oni mě, že se tam vůbec odvážím vjet.
My nalepky uz par rokov nelepime. :-) Mimochodom podobny system zalozeny na priradovani SPZ mali ovela skor Madari a Rumuni. U nas vidim ako najvacsiu zhovadilost to ze ked si kupis rocnu eznamku plati do konca januara buduceho roka. Nerozumiem tomu preco rocna eznamka neplati rok technicky a nie kalendarny ako je to teraz.
Padáky byly staženy po dvou letech. Dělala je firma, vzniklá pár dní před výběrovým řízením.
Církevní restituce vrátily majetek ukradený komunisty těm, co ho předtím z nemalé části sami ukradli. A vrátili jim násobně vyšší ceny, než běžným restituentům. "vracelo se" i církvím, co před r.48 neexistovaly.
Nevím o nikom, koho Babiš v STB udal, vím o 10 milionech lidí, které okrádá.
jj, stejne jen odvadej lidi od prace pro anofert
tridni boj je proste tridni boj, a nejaky farare bures ve svy firme jmenem ceska republika nepotrebuje
StBactvi je malej hrich??
kdyby se bures narodil o 50 let driv, byl by nejspis clenem gestapa
to by ti prislo taky malo??
na "kalouskovych"padacich se stale skace, jedno umrti mu prisuzovane bylo s jinym padak, to druhe byla tragicka chyba toho co skakal.
cirkevni restituce bylo aspon castecne vraceni komunisty ukradeneho majetku, eko skody po komunistech se jednou jiste budou muset zlikvitovat, a nejspis to bude delat nejakej ekofert a levnejsi to rozhodne nebude.
Hele, nemám rád Halíka, přesto jsem stejně jako on volil Drahoše. Nemám rád a nevolím Babiše, přesto jsem si jist, že Kalousek je jeden z nej gaunerů naší historie. Padáky to začalo, přes církevní restituce a málem to skončilo tendrem na likvidaci eko škod za 100+ miliard.
Ty zřejmě jen trpíš selektivní slepotou.
P.S. STbáctví je ten nejmenší Babišův hřích. Má mnohem horší.
Nejvíc mi vyhovuje slovenský systém. Známku zaplatím online, nemusím nic psát, nic lepit, nic škrabat, nemusím obcházet pošty a trafiky. Z hlediska kontroly to musi být i nejefektivnější.
Když jedete bez dálniční známky, dají vám ve správním řízení až 100tis pokuty. Když si premiér sám sobě fiktivně prodá dluhopisy za více jak miliardu, aby se vyhnul daňové povinnosti, tak se neděje nic. Něco shnilého je v tomto státě.
a co ukrad ten dabel kalousek, ze lezi vsem buresovcum tolik v zaludku??
hlavne neodpovidej, ze to rikal ten StBak, co je ted stihanej kvuli dotacnimu podvodu
nepodlozene JPP a ty na tom zalozis celou diskusi ...
hele karle, kdyby StBak bures mel neco na kalouska, tak je kalous uz davno teplakach.
jestli by mel jit nekdo do teplaku, tak to je v prvni rade zeman, kterej cesko okrad o 100mld korun tim, ze ruskej dluh prodal za pouhych 20% hodnoty nejaky pochybny firme, a hned za nim by tam musel jit klaus
Tu miliardu mám od kamaráda na slušné pozici na FÚ, ale samozřejmě je to nepodložené, což jsem hned sám uvedl (JPP).
Řeči co by si Babiš nechal ujít, si nech pro slabomyslné. Pokud nejsi úplně ......, tak víš stejně jako já, že naše historie od revoluce je jeden zloděj za druhým. Kolik z nich podle tebe Babiš poslal do tepláků? Kalouska? Někoho od socdem? Nikoho. Tak proč zrovna Řebíčka? Pche.
tak to mas pekne starou plecku, jestli platis 3tis za rok, takze zadnej zlatej dul jak tvrdi bures..
spousta OSVC auto ve firme nema a silnicni dan musi platit kdyz s nim pracovne vyjedou.
ale je fakt, ze muzou platit jen ten mesic, kdy vyjeli, z cehoz kdysi davno u me meli na financaku skoro amok.
a jako zamestnanec co pro zamestnavatele pouzijes svoje vlastni auto platis silnicni dan treba jen za jeden den
o jaky miliarde to pises??
v tom tvym odkazu se pise o 700mega za prodej podilu ve viamontu a to jeste predtim, nez se stal ministrem
proc si bures s tim svym usatym traktoristou nechavaj tohle sousto ujit, kdyz o nem "vi" kazdej druhej??
Jistě, ale kolik lidí jezdí svými vozidly služebně? Navíc jako OSVČ také platím silniční daň, ale na druhé straně si to dávám do nákladů a do nákladů mi jdou všechny servisy atd. A ty 3000 Kč za rok mě skutečně nezabijí.
Kdybych tu dálniční známku potřeboval jen jeden den v měsíci, ale pravidelně, tak to nějak překousnu a prostě si tu roční koupím, ale třeba za 2017 jsem dálnici využíval smysluplně 3 dny. Občas se to ale může hodit. Rok předtím jsem jsem jel po silnici první třídy, která se mění v dálnici a na posledním sjezdu byla havárka a sjezd byl ucpaný. Nešlo to objet. Buď stát nikdo neví jak dlouho, nebo po dálnici. Naštěstí to bylo v období, kdy mi zrovna ten kupón platil.
Kdyby desetidenní známka znamenala, že na dálnici můžu najet libovolných 10 dní v roce, tak jsem spokojen.
Když chci jet vlakem, tak mě přepravce taky nenutí, že si mám kupit týdeník/měsíčník/roční jízdenku.
Nebyl jsem přesný, podepsal dodatky. Původní smlouva se mu nelíbila, tak ji udělal pro stát ještě horší. Dle mého zdroje z FÚ (JPP) mu na účtu přistála miliarda. Což nevypadá nepravděpodobně vzhledem k jeho následujícím transakcím.
[odkaz]
tak ja zas pamatuju, ze myto zacalo fungovat od 1.1.2007 pro kamiony
a topol zacal sestavovat svoji prvni vladu nekdy v zari 2006. a jeho prvni vlada duveru neziskala, to az ta druha v lednu 2007.
tak nevim, jak moh rebicek stopnout tendr, a jeste stihnout vyhlasit novej a vse zprovoznit behem 4 mesicu, i kdyby to stopnul hned v tom zari. to by byl podle me fakt dobrej a zaslouzil by spis uznani misto opovrzeni, aspon v porovnani co tam vyvadi ***ok. ten jeho tendr na prodlouzeni myta v nedeli odpoledne byl kouzelnej
Slnici ne, ale zamoříš okolí zbytečně vyprodukovaným skleníkovým plynem! Zážehové motory patří do muzea!
Ale ke zpoplatnění: to je už jen vedlejším důvodem. Primárním účelem systémů, sledujícím SPZ, či mýtné brány, odečítající data z palubních jednotek, nebo polohu mobilního telefonu řidiče, není nic jiného než totalitní sledování občanů. Big brother is watching you! :no::no::no:
pokud si dobre pamatuju, myto bylo zavedeno k 1.1.2007, takze pochybuju, ze by se ministr ve vlade bez duvery podilel na vyberu mytneho systemu, kdyz se v ty dobe finisovalo se zprovoznenim
Z osobních aut se silniční daň platí dodnes. Jen ta soukromá mají výjimku. Ale jakmile vyjedeš svým soukromým na služební cestu, už musíš cálovat. Respektive zaměstnavatel musí.
by bylo fajn slyšet, co je na stávajícím řešení špatně, že se musí vymýšlet nové. A potom, o kolik levněji vyjde krabička+ systém, než stávající kousek papíru.
A nakonec očekávám, že jim poradí Řebíček, mající velké zkušenosti s KAPS nebo ještě líp Bém - skutečný borec, který uměl utratit výrazně přes miliardu za šalinkartu.
- jako mají Slováci je asi nejlepší, co se dá vymyslet. Automat kontroluje všechna auta, jedoucí po dálnici a na rozdíl od samolepek rozpozná i ty, kteří si koupí desetidenní známku a jezdí s ní celý rok - protože je celý rok stejná a policajt s dalekohledem nerozpozná, které datum je procvaknuto. Jezdím na Slovensko několikrát za rok, na začátku roku zaplatím roční provoz a nikdy se mi nestalo, že by mě někdo kontroloval, takže je systém funkční.
Jinak silniční daň z osobáku se platila do roku 1974, pak zdražili benzín a daň zrušili. Kalousek má pravdu, každý ze spotřební daně z PHM zaplatí tolik, kolik silnice "opotřebil". Ohledně dálniční známky asi tolik - máme tři časová pásma, kdo jezdí minimálně, může si koupit krátkodobou. Není to ideální, protože krátkodobé jsou na den provozu dražší. Ale stále lepší, než drátem do oka.
Kdyby se chtělo, tak by mohla být kombinace - časově na ty, co jezdí často, jednorázově pro občasné ježdění. Stačilo by webové rozhraní, kam by se zadala před jízdnou SPZka, datum a zaplatilo se kartou. Ale to je moc složité a prouživatelské, oni makají...
Hlavně nechtěj mýtné brány pro osobáky protože by ti co jezdí po dálnici denně museli platit daleko víc. Hlavně firemní jelikož majitelé mají na vládu vliv. No a mi co jedeme 1,2 nebo 3x za měsíc to musíme ze solidárnosti doplatit.
ale určitě se systém bude vybírat hodně dlouho, aby se nakonec neomylně vybral ten pro všechny nejhorší. Spousta peněz se při tom rozkrade a hned po spuštění to několikrát zkolabuje. A Ťok se bude nasmívat v televizi, jak je to parádní!