Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - petr164
Fail?
| 15. 2. 2018 20:06
Taky chci věřit, že Jožo udělá z téhle hrůzy na čtyřech kolech pohledný SUV. Je jen otázka, jak volnou ruku u BMW vlastně má.
Fail?
| 14. 2. 2018 10:18
Máš pravdu. I z venku je nová X3 velikostně X5 velmi blízko. Měli ji před časem v Brně v Olympii na show a i moje soudružka manželka říkala, že si myslela, že to je X5. Vždyť je jen o 17cm kratší a pouhých 9cm nižší a 5cm užší. Tak potom není divu, že i uvnitř bude místa dost. Mě ale víc zajímá podvozek. Protože stará X3/X4 neměla podvozek zrovna povedený. Nechtělo se jí do zatáček a byla nepohodlná.
Avatar - speedfred
Fail?
| 13. 2. 2018 20:21
tento víkend malo BMW xdrive arénu v Jasnej ,tak som sa bol previezť na X3 a to auto ma vcelku príjemne prekvapilo.Vnútorný priestor úplne dostačujúci,skoro by som povedal načo aj X5.
Avatar - speedfred
Mě se libi
| 13. 2. 2018 20:15
ja mám velkú pr.deľ takže čo-to mi ultmí >:D
Fail?
| 13. 2. 2018 19:54
X5 s dvoulitrem je.
Fail?
| 13. 2. 2018 19:48
X4 bude zajisté také dražší než X3. 4er GC se také určitě prodá méně než 3er sedanů (i když v EU to díky kombi platit nemusí).
Fail?
| 13. 2. 2018 19:43
Spíš bych čekal, že prostě nevyšel klasický cyklus. Je na čase přijít s novou verzí a tahle musí z kola ven. Nezapomínejme, že jsou tu ve hře změny v homologaci. Je dost dobře možné, že to takhle od začátku plánovali. Věděli, že nezvládne klasický životní cyklus. Ale stálo jim to za to. Ostatně na nové generaci museli začít pracovat nedlouho po uvedení té první. Auto nevznikne přes noc.
Mě se libi
| 13. 2. 2018 18:24
Kamaráde pamatuj, že "stará válečná zranění" se ozvou až budeš seniorem.....nechci tě strašit, ale takových lidí znám kolem sebe dost.....
Na druhé straně M2 jsem nejel, pouze poukazuji na různé testy na netu...........[odkaz]
Avatar - speedfred
Mě se libi
| 13. 2. 2018 17:18
ale to nie je tvrdé,na mojom aj tak jazdím v SPORT režime
Mě se libi
| 13. 2. 2018 16:16
CS? CSL? No nevím. Bez adaptivního podvozku to aby sis začal šetřit peníze na dobrého chiropraktika... ;-)
Avatar - speedfred
Mě se libi
| 13. 2. 2018 16:00
cez prázdniny by mal byť nejaký jemný FL a lepšia verzia M2 ,ktovie čo tam bude za moter. Asi počkám
Fail?
| 13. 2. 2018 15:54
Zažil jsem to, proto to tu píšu. Chce to jenom se svézt s X3 a pak přesednout do X5 a máš jasno. Nevím jak nová X3, ale předešlá X3 nemohla k X5, co se týče pohodlí a pocitu za volantem, ani čuchnout. Ale pravdou zůstává, že samotná velikost X5 hodně lidí odradila. Cenově to už není tak velký skok.
Mě se libi
| 13. 2. 2018 15:42
B58B30M5 M power pack má jen o 7kW nižší výkon než N55 v M2 ale o 35Nm vyšší krouťák.
Avatar - wakantanka
Fail?
| 13. 2. 2018 15:39
Zaujimave je ze u MB to mam presne opacne. Kym GLC coupe mi pride este v pohode tak GLE coupe mi pride akesi prerastene. :-)
Neviem presne ako u vas na zapade ale na vychode mam pocit ze vidim viac X4 ako X6.
Avatar - iudex
Fail?
| 13. 2. 2018 15:30
Vidím to rovnako. X4 by bolo nielen posledné Xko, ale posledné BMW všeobecne. A kupujúci to zjavne vidia podobne (2017 v EU):
X1: 118.051
X3: 41.355
X4: 21.881
Avatar - iudex
Fail?
| 13. 2. 2018 15:23
Tak ono mnohí by chceli väčšie SUV, ale holt peňaženka nepustí, takže namiesto tej X5 berú X3. A až tak moc si nepohoršia. A predaje X3 sú slušné. Takže ak to funguje vo vzťahu X3-X5, malo by to teoreticky fungovať aj medzi X4 a X6. Ale nefunguje. No a podľa mňa práve kvôli dizajnu.
Avatar - iudex
Mě se libi
| 13. 2. 2018 15:20
Ale to, že B58 je vydarenejší motor, ako silnejší N55 v M2, som už čítal viackrát.
Fail?
| 13. 2. 2018 14:50
Ja zase chapu ze se to prodava. Mam nejaky budget a na X6 nedosahnu nebo je na me X6 uz moc velka, chci SUV a vyhody s tim spojene, ale X3 mi z nejakeho duvodu nesedla, nebo mi vadi proste to ze jich potkavam tolik => X4. Kupce si to najde, ale naslo by se jich urcite vic kdyby to vypadalo lip (nebudu tvrdit ze muj nazor na vzhled X4 je objektivni, neni, ale jak se zda je vetsinovy).
Fail?
| 13. 2. 2018 14:33
Dizajn je vzdy subjektivne hodnotitelny, ale X4 je objektivne hnus. Nechapem ze to pustili do vyroby a este viac nechapem ze niekto pride do bmw showroomu a popri napr. 3kovom kombajne vezme toto...
Mě se libi
| 13. 2. 2018 14:25
Klídek. Tak ono to je BMW blog....after all........... ;-) Ale i tak, v M140i je B58 opravdu pošušňáníčko..... ;-)
Fail?
| 13. 2. 2018 14:20
No, vidíš. Já testoval X3 i X4 a nakonec koupil X5. X6 sem nejel. Ale víme, že X6 je na podvozku X5 a rozdil v pohodlí mezi X3/X4 šasi a X5/X6 je markantní. On to byl vlastně hlavní důvod proč jsem nakonec šel do X5. A s komfortními sedadly to byla paráda. Takže, jestli se potenciální zákazník projel v X4 a pak v X6, tak měl hned jasno. Proto se X4 tak nějak moc neprodávala. Vypadá to tak, že si to BMW uvědomilo a proto se výměna modelu urychlila. Podle testů je nové X3 šasi moc povedené a tak i X4 by se mohla na to tom úspěchu podílet. Samozřejmě vizuální dilema zůstává.
Avatar - iudex
Fail?
| 13. 2. 2018 13:47
No je to asi tak blízko k X6 ako má blízko X3 ku X5. A tam predsa zákazníci neutekajú k X5 kvôli blízkym rozmerom (naopak, to by malo logiku zostať pri menšom aute) ani kvôli malému cenovému rozdielu (naopak tie rozdiely sú veľké, už len tým, že X3/4 sú najpredávanejšie s 2,0 naftou, ktorá v X5/6 nie je).
Skrátka bude to zrejme len tým dizajnom, čo ako-tak funguje na X6, nefunguje na zmenšenom modeli. X6 je neveľmi pekná, je nabubrelá a ostentatívna, ale súčasne reprezentatívna a rešpekt budiaca. X4 chýba ten aspekt veľkosti a rešpektu a zostáva len škaredosť.
Avatar - iudex
Mě se libi
| 13. 2. 2018 13:36
Hmm, to sa dobre číta: "Its combination of power, smooth moves and efficiency make it one of the best engines in the entire world and the best from BMW, beating out the upgraded N55 in the M2." :-)
Fail?
| 13. 2. 2018 13:17
iudex...No, já si myslím, že chyba byla v tom, že X4 udělali jednak velikostně dost blízko X6 a také kastla je moc podobná X6. Možná to byl záměr, ale mám takový dojem, že zájemci o takový typ vozu, šli potom raději do X6. Pro lidi, kteří měli na X4 to už takový velký skok nebyl.
Mě se libi
| 13. 2. 2018 13:07
Jo, ten byl také moc dobrý. Ale to už je historie.... ;-)
Avatar - twistedTSD
Fail?
| 13. 2. 2018 12:51
X4 je asi to poslední BMW, jehož koupi bych si dovedl představit. Ošklivá, nezajímavá hrouda, která jakoby strašně chtěla být X6, ale nejde jí to a vedle nabubřelého sourozence vypadá jen směšně.
Fail?
| 13. 2. 2018 12:38
Nemyslím si že to je nízkými prodeji. Spíš tím, že X3, ze které X4 vychází už má novou generaci, takže je logický obměnit i spurozence. Navíc budou i nový emisní normy, který v tom budpu hrát taky podíl.
Fail?
| 13. 2. 2018 12:34
V pristi generaci se vsadim uz to bude jako u klasiky 3er/4er atd. Prvni prijde sedan, coupe o rok pozdeji prijde, i o rok pozdeji konci, ale dela se cca stejne dlouho. Tady jen X4 do toho vlaku naskocila az prilis pozde, X3 uz byla v polovine sveho zivotniho cyklu. Dnes je tu X3 nova, tak nema smysl drzet vedle sebe "starou X3" s tou novou, nehlede na prodeje. Tolik k tomu, ze bych za tim nehledal hned PRODEJNI fail...
...kde ale fail hledat ani nemusim je vzhled. Kriste Jezisi jak ta X4 je nehezke auto. Ono si to obcas u premie s casem "sedne", ale tady, tady... tady je to stejne nehezke dnes jako v den sve premiery.
Ale aspon se clovek muze divat s nadeji na pristi generaci, nakreslit to hur uz snad ani nejde. Ledaze by na to Kaban narouboval prid O3 FL >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Mě se libi
| 13. 2. 2018 12:24
[odkaz] :yes: ;-)
Mě se libi
| 13. 2. 2018 11:59
A co takhle motor B52? :-)
Mě se libi
| 13. 2. 2018 11:41
a počkám si na nový model s B58 motorem.... ;-)
Fail?
| 13. 2. 2018 11:31
Neboj, Kaban tomu da fazonu ;-)
Fail?
| 13. 2. 2018 11:27
To auto je tak neuveriteľne hnusné!!! Nechápem, ako mohla toto vyrobiť tá istá automobilka, ako napr. novú triedu 5. Hnusné spredu, zozadu, disproporčné a za ten predný nárazník by sa nemusel hanbiť ani ten „najoriginálnejší“ tuner. Úprimne, pár rokov dozadu sme sa smiali s Čínskych klonov, ale toto prekonáva všetko. Napadá ma ešte Fiat Multipla, to bolo ale aspoň praktické rodinné auto, ktoré sa na nič nehralo. Vážené BMW, rýchlo, ale RÝCHLO to stiahnite s trhu a nikdy sa k tomu nepriznávajte.
Avatar - J@...
Fail?
| 13. 2. 2018 10:48
Taktika zmenšení X6 zjevně nefunguje. Už X6 má jisté omezení vnitřního prostoru, ale vzhledem k velikosti auta se to ztratí. Ale kdo kupuje menší auto/SUV, tak už jej prostor zajímá, protože jeho rozpočet je omezený. A pokud je to auto pro ženy, tak tam fungují jiné faktory, než lehce "sport" a "agresiv" faktor.
Avatar - iudex
Fail?
| 13. 2. 2018 10:21
Hm, len 4 roky na trhu a koniec výroby, to indikuje pomerne veľký predajný fail, resp. nespokojnosť výrobcu.
A ako pozerám, tak naozaj tie predaje nič moc, 21t v Európe za r. 2017 a medzi strednými prémiovými SUV na chvoste. [odkaz]
Ale vcelku ma to prekvapuje, inde ten recept zmenšenia úspešného modelu predajne funguje, X4 ale zjavne nepovažujem za škaredé len ja, ale aj väčšina kupujúcich. >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku