Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákaz turbodieselů v Německu. Ekopopulismus, nebo dobrý nápad?

Německá města mohou díky rozhodnutí tamějšího soudu zakázat vjezd dieselových aut do svých center. Zda to k něčemu bude, je ale zatím ve hvězdách.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
2. 3. 2018 09:23
Re: německo
A já myslel že Ježíš atd. sou zastánci tradičních hodnot, nelžou, sou pro tradiční rodinu = a snad maj i ten zdravej rozum ;-)

Pokud ti evidentně nevadí? To si děláš pr del? >:D
To sem to napsal fakt tak nepochopitelně? Ostře kritizuju zabavování jak u nás tak v tisíc km vzdálený pr deli! A jasně píšu že ekonomický principy naštěstí fungujou = a i v Zimbabwe i u nás se prostě museli vrátit k normálu! Cos na tom pochopil = přesně obráceně? :-)
Z nás 2 si myslim vzývač zabavování soukromýho majetku = socialismu = spíš ty. Nebo?

Toho se nebojim = ale toho že v tý zaostalejší části Evropy má zase čim dál větší vliv ten kdo to zaostání způsobil = toho trochu jo >:-[]
Avatar - Barrichello
2. 3. 2018 08:22
Re: německo
Zastánci tradičních hodnot, neohýbači historie, tradiční rodiny a lidi se zdravým rozumem.

Pokud ti evidentně nevadí vyvlastnění farmářů černochy, což je obrácený rasismus ani nenávistné útoky islmaistů, černochů a dalších na bílé či židi, tak to zcela jasně ty nejsi ;-) :-)

Až vypukne jednou Evropská občanská válka, dej si pozor abys neskončil pověšenej na kandelábru >:D
2. 3. 2018 01:22
Ja mam reseni
Mensi dan z benzinu, aby se benzinakem vyplatilo jezdit. Naftu by pak tankovaly jen nakladaky, pripadne by mohly vzniknout i nakladni hybridy. A nafta by se lila jen do lodi.
Produkce co2 auty je oproti ostatnim zdrojum ve svete smesne mala, takze by se automobilky mohly zamerit hlavne na cistotu spalovani. Bohuzel se to politikum a lobby v dnesni dobe nehodi do kramu.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 22:54
Re: německo
Sakra co maj s timhle = klimatologie a ekonomie = společnýho sluníčkáři? >:D

Vim že teď sou sluníčkáři Ježíšem počínaje to nejhorší = ale když si to vytáh: Kdo je teda teď dobro? >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 22:38
Re: německo
takže si klasickej sluníčkář, no to mi bylo hned jasný >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 22:23
Re: německo
Měl bych snad měnit názor jak prezident? [odkaz] >:D

To co píšu je navíc spíš něco jako 2+2=4 = tam názor moc měnit ani nejde :-)

Jj velká škoda že sme Marshallův plán odmítli = teda přijali a na rozkaz Rusa museli odmítnout ;-\
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 22:20
Re: německo
seš jak kafemlejnek, melš jedno a o samý.....

Země jako Německo a Japonska by bez USA chcíly hlady, nechat ja tam amíci v roce 1945 napospas, byli by v roce 1975 tak na úrovni anglie roku 1940 >:D
Že si tím USA na*ralo do vlastních bot není třeba dodávat.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 22:04
Re: německo
Ne že bych sledoval a znal tamní situaci = ale jo dost pravděpodobně taky ;-)

Neni to první africkej stát kde něco takovýho probíhá = před 15-20 lety to proběhlo v Zimbabwe = dneska [odkaz]

Je to zvláštní ale ekonomika fakt funguje = prostě když to děláš dobře a zhruba od Adama Smithe (1723-90) víme jak na to = a když se tim neřídíme je to jak ve Venezuele. Nebo Zimbabwe = nebo možná za čas v Jižní Africe = i když tam to možná až tak extrémní nebude = uvidíme

Jak dneska padlo v jiný diskuzi je zajímavý jak státy co prohrály 2SV jako Německo Japonsko šly a dodnes dou jednoznačně jen nahoru = a naopak. My sme byli bohužel v bloku naopak >:-[]

Viz dlouhodobě známý studie = čekaj nás dost pravděpodobně mnohem větší problémy než poslední vlnka uprchlíků a nebude to kvůli zarostlejm polim na spodnim okraji jižní polokoule. I když to bude jen spodní okraj odhadovanýho rozsahu průserů s nedostatkem vody = bude to třeba 30x horší než tahle vlna z který všichni šílí
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 21:45
Re: německo
A tyhle taky?

Jihoafrický parlament odhlasoval v poměru 241 ku 83 vyvlastnění bílých farmářů.

„Čas smíření pominul,“ prohlásil po hlasování Julius Malema, duchovní otec návrhu. „Teď přijde spravedlnost!“ Vyvlastnění má být samozřejmě bez náhrad. V tomto smyslu bude upravena i jihoafrická ústava.

Hned zpočátku bych čtenáře rád upozornil, že Búrové žijí na jihoafrické půdě dlouho, déle, než například početný černý národ Zuluů. Běloši z dnešního Nizozemí přišli do Jižní Afriky v polovině sedmnáctého století, Zuluové až o dvě stě let později. Původní jihoafrické obyvatelstvo tvoří Khoisanové, v češtině dříve zvaní „Křováci“, lovecko-sběračské kmeny, které se od většinového afrického obyvatelstva dost zásadně liší jak vzhledem, tak kulturně. Ovšem Khoisanů je málo (polopouště neuživí zrovna početné populace sběračů a lovců) a nikdo jim žádnou půdu vracet nebude. Tu si zaberou mocnější kmeny.

Die Welt komentoval situaci slovy, že se tím Jižní Afrika vrací desítky let nazpět. To je podle mého názoru ještě podcenění situace, zejména v hospodářském slova smyslu. Ani za apartheidu netrpěla Jižní Afrika nedostatkem potravin. Bude-li ale tamní úrodná půda zabavena lidem, kteří se o ni umějí kompetentně starat, a předána nějakým rabovacím gardám – jak se stalo v Zimbabwe – může skoro šedesátimilionová země brzy zjistit, že nemá co jíst. Opět jako v Zimbabwe. Bývalá Jižní Rhodesie hrála roli obilnice Afriky. Dnes má problém se uživit sama a zaplavuje okolní státy vlnami uprchlíků.

Tuto událost bychom neměli přejít mávnutím ruky. Domnívám se, že její efekty se časem projeví i v Evropě.

Za prvé: pochybuji, že skončí jen u bílých farmářů. Jakmile se konfiskační mašinerie rozjede, dojde časem i na průmyslové podniky, které drží ekonomiku Jižní Afriky nad vodou. Ty mají totiž největší hodnotu. Kromě bělochů žije v Jižní Africe i více než milion Asiatů (převážně Indové a Číňani), kteří tvoří jeden z pilířů podnikatelské sféry. Jejich bohatství je také předmětem závisti a může se stát, že na ně dojde stejně, jako kdysi v Ugandě. (USA, Kanada, Velká Británie a Austrálie na tom „vydělají“ přísunem vysoce kvalifikovaných a pracovitých lidí. Ostatně Elon Musk, zakladatel SpaceX, je také bílý Jihoafričan.)

Za druhé: silná jihoafrická ekonomika tvořila – a dosud tvoří – imigrační magnet pro zbytek regionu. Zhruba kolem rovníku se lámou migrační toky. Afričané narození na sever od něj, vydají-li už se na cestu, snaží se dostat do Evropy; ti, kdo se narodí jižněji (Mosambik, Malawi atd.), většinou zamíří do Jižní Afriky, která je blíž a kde už existují početné diaspory jejich příbuzných. Představme si ale, že Jižní Afrika upadne na úroveň Zimbabwe. Nejen, že tím přestane být přitažlivá jako cíl imigrace, naopak začnou utíkat lidi z ní, stejně jako utíkají ze Zimbabwe. Kam asi zamíří? Hádejte dvakrát.

Já bych o jednom pošetilém kontinentu věděl. Umím si až velmi dobře představit, že v momentě, kdy vyvlastněná jihoafrická pole zarostou křovím, z regálů v obchodech zmizí chleba a početné davy se vydají na cestu na sever, vyrazí do ulic evropských měst také ti, kteří vždycky všechno myslí dobře, třímajíce v rukou transparenty jako „Zachraňte klimatické uprchlíky“. A nebudou se chtít ptát, zda mezi nimi nejsou třeba zrovna ti, kdo pár let předtím „etnicky čistili“ svoje spoluobčany podle barvy kůže. To je nepohodlná otázka.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 21:41
Re: německo
Podporuješ taky tyhle lidi?

Černošský reverend a jeden z nejznámějších amerických černých radikálů v neděli prohlásil, že “mocní Židé jsou mými nepřáteli” a “bílí lidé jdou ke dnu”.

Řeč, kterou pronesl v Chicagu, se nejprve obešla bez pozornosti, ale její části se dnes dostaly na Twitter. Některé úryvky sdílel moderátor CNN Jake Tapper, který napsal, že Farrakhan je “víc nebezpečný, než vůdci alt-reich, protože má mnohem více následovníků a zvolení politici se s ním otevřeně setkávají.”

“Židé jsou odpovědní za všechnu špínu a zdegenerované chování, které Hollywood vyrábí, co dělá z mužů ženy a z žen muže,” řekl například Farrakhan.

“Bílí lidé jdou ke dnu a Satan jde ke dnu. A Farrakhan, při Alláhovi, strhl tomuto satanskému Židovi masku, a jsem tu, abych řekl, že váš čas nastal, váš čas skončil,” řekl Farrakhan ke konci své řeči.

>:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 21:25
Re: německo
Zas neumíš konkretizovat. Voni = magor Stalin >:D >:D

Je nutné uvádět věci tak jak jsou v konkrétních jmen.

To je jako kdybych napsal voni zabili 300 milionů lidí. voni, američani.Od indiánů po válku v Iráku.

Ne to nebyli američani, to byl us goverment.

Stejně tak to byl Stalin, který donutil lidi přemýšlet jak zvířata, kdy se lidi báli kdo zazvoní, kdo je udá a kdo si pro ně přijde.

Já toho o SSSR vím tolik, že to asi neví nikdo jinej tady.

Ale nikdy si nedovolím napsat že za to můžou voni, že za to může rus.

Může se to Stalin a lidi kolem něj. Obyčejný lidi sou vždy jen takoví, jaká je společnost kolem nich.

Ano i němci nebyli všichni špatní. Bylo tam dost lidí co byli proti Hitlerovi. Půlka z nich byli němečtí sociální demokrati a komunisti, to tu psát nebudu protože bys z toho měl mindrák....

Zásadní rozdíl je v tom, kolik lidí v sojuzu podporovalo Stalina a kolik jen tipše trpělo. A kolik lidí veřejně podporovalo Hitlera a obdivovali ho. V tom sou zásadní rozdíly.
Mezi těma dvěma moc rozdílů není, oba byli nemocní šílenci.....
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 21:00
Re: německo
Nejen zavřel do lágrů a zabil = hlavně způsobil nepředstavitelný hospodářský zaostání = no nejen hospodářský :-|

Hele nepřeháněj to = ani každej rus neni ksindl :-)

Vono to takhle vypadá = když nechápeš ekonomiku. Voni to dělali tak blbě že přes obrovský území a nerostný bohatství = zbytečně zabili asi 90 milionů lidí a všechny státy přivedli k bankrotu a totálnímu hospodářskýmu zaostání. Který se promítlo třeba do věku dožití = z rozhodnutí strany, teda protože nebyly léky přítroje operace = každej obyvatel umřel asi o 10 let dřív = než u ksindlů ;-)

Takže vona ta hodnota baráku byla fakt krutě vykoupená = vysvětlí ti to každej ekonom. Ale musíš chtít = a protože sem ti to už vysvětloval = tak ty asi nechceš

Pochopitelně šly po roce ´89 do kopru = a stejně pochopitelně nejsou v kopru od roku ´89 třeba v sousednim Rakousku. Tyhle jednoduchý vysvětlení který používáš sou k ničemu. Psycholog sociolog ekonom = ti vysvětlí že to je úplně ale fakt úplně jinak

Bohužel furt eště sme v době postsocialistický = žijeme v dopadech let 1948-89
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:51
Re: německo
Sem teda už dlouho necitoval = to si vymyslel stejně jako že klimatologie je nesmysl nebo jak? ;-)

Mě teda maminka dala testovat a.. vim jak na tom sem :-)

Zatim si psal jen kraviny kombinovaný s urážkama = ale třeba fakt myslíš = že myslíš >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:47
Re: Nepoměr
Nechápu tok tvejch myšlenek = ani když odmítáš tisíce vědců ani teď :-)

Ale asi mluvíš o sobě = viz stejná diskuze jako minule jen 20:55
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 20:45
Re: německo
Jediný, kdo tu cokoli cituje, jsi ty sám. Hloupými odkazy zaspamované diskuse je tvá parketa, nikoli má.
Flustek je mi vcelku ukradený, z tebe mám srandu. Jsi tak hloupý, že ti ani nedojde, jak jsi hloupý.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 20:44
Re: Nepoměr
Copak, potřebuješ lézt místním do zadku, aby tě tu aspoň někdo bral vážně?
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 20:15
Re: německo
Hlavně nám rus zabil víc lidí vid. To chceš taky trvrdit a ohnout zas fakta?

Němec jako němec. Je to ksindl už od středověku.

Voni se měli za totáče všichni tak špatně, že si každej druhej postavil barák, chatu, měl auta, motorky, byl doma ve 4 odpoledne a mohl se věnovat rodině, koníčkům....

Stačí se podívat, jakým burtálním způsobem šly po roce 89 do kopru mezilidský vztahy.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:06
Re: německo
Hele seš si jistej že víš co to je Evropská unie? ;-)

Za RVHP sme hospodářsky jen klesali, za EU jen stoupáme = dostupný fakta = dohledej si :-)

Křižáci? Tak tos mě dostal :yes: >:D

Bohužel nám Rus za míru uškodil víc než němec za války = drsný ale opět dostupný fakta :-|
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 20:03
Re: německo
Zjevně líbí = když je furt cituješ :-)

Chlape = tynevíš ani co to je třídní boj = nepoužívej slova kterejm nerozumíš >:-[]

A necituj furt ty hoaxy ;-)

Ten fostek snad má fakt pravdu! >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 19:59
Re: Nepoměr
Aha = tak nedošlo >:-[]

Hele von ten fostek má snad fakt pravdu >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 19:49
Re: německo
Pokud vím, nikdo tu není proti Evropě. Neplet si Evropu s EU.

EU je spolek neomarxistů chovajících se jako neo RVHP, co vše reguluje, omezuje, nařizuje , sankcemi a dotacemi křiví trh.

Německo už tu taky napáchalo dost zla - křižáci, dvě světový války, přivedli Lenina k moci tím že mu zajistili cestu z exilu ve švajcu do Ruska a mohutně ho financovali kvůli tomu aby ukončil východní frontu a ted tady ždímaj východ tím že sme pro ně jen levná síla a ještě ničí evropu imigranty.

Mě z toho vychází že nějak udělali víc průserů jak to rusko >:D
1. 3. 2018 19:27
Re: Hloupost s tupostí světem vládne: NO2, CO2
Namontoval močovinový do staršího auta je nereálné. Kam bys dal nádobku s močovinou?
V Německu si někteří majitelé nechali domontovat do svých dieselů tzv. otevřený filtr pevných částic, aby mohli do nízkoemisních zón. Takže tohle jde. Ale kdo by to platil?
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 18:03
Re: německo
Já jsem někde řekl, že jsem proti Evropě? Nebo že se mi líbí hoaxy jakékoli velmoci?
Hochu, ty jsi komunista jak vyšitej. Kdo nehýká s tebou, je proti. Třídní boj, jak za komančů, jen skrytý za vzletná slovíčka. Tehdy ze SSSR, dnes z EU.
Děkuju, že ses konečně odkopal.
A ještě jedna: ty bereš flusteka vážně? Pak si věř, čemu chceš, mně je to fuk. Hlupáček jsi a hlupáčkem zůstaneš.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 18:00
Re: Nepoměr
Jen pojmenovávám věci pravými jmény, hlupáčku.
1. 3. 2018 17:29
Hloupost s tupostí světem vládne: NO2, CO2
NO2 – Diesel
1. NO2 s novými motory celkově klesá!
2. Když jim to přesto vadí, proč nenakáží močovinu i pro starší vozy – namontovat ji do nějakého data?

CO2 – Otto
1. Proč nenařídí změnit metodiku měření, aby se upustilo od konstrukcí malých přeplňovaných motorů, které produkují při větším zatížení (tj. i rozjezd ve městě!) větší množství CO2, než větší motory atmosférické?
2. Proč nenakáží filtry pevných částic i pro starší motory - do nějakého data? (jo, jo, potíže s vypalováním, ale jde i vyplachovat).

Celkově
Proč si nespočítají, za kdy postupně modernizací vozového parku budou limity obého podkročeny? Tak, jak už to vědí a vidí u dieselů?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 15:42
Re: německo
Měl bych otázku = proč jako čech evropan = si proti Evropě?

A proč jako čechovi evropanovi = se ti tak líbí hoaxy asijský velmoci? Nenapáchala tady už dost zla? ;-)

A eště jedna: Je to pravda? Co padlo [odkaz] v 15:33? >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 15:39
Re: Nepoměr
Sice nejsem s žádnym klimatologem spřízněnej = ale jo = konečně ti to snad došlo že když tomu nevěnuješ ty tisíce hodin a nemáš k dispozici miliony dat = tvá hlava s tim nic neudělá = naprosto nic = můžeš si maximálně usmyslet a vymejšlet :-)

Smutný že nezvládneš ani tak jednoduchou věc = jako žádnost abys někomu neřikal hlupáčku = i to tě dělá nežádoucim ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 15:31
Re: německo
No nic... Vidím, že zde zbytečně plýtvám slovy, protože ty skutečně nejsi schopen pochopit nic mimo svou bublinu. Užij si ji, nepřeju ti ji a nezávidím ti ji.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 15:29
Re: Nepoměr
Jistě, hlupáčku, protože jen ty, a tobě spříznění, to víte správně...
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:57
Re: německo
Ty si fakt myslíš že diskutuješ se současnym předsedou vlády Český republiky? >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:55
Re: Nepoměr
Tos zase pomotal = lidi co maj vlastní názor na něco o čem nic ale fakt nic netušej, nemaj přístup k datum který by analyzovali, dokonce nejspíš ani netušej co takovej klimatolog atd. dělá = ale všechno popíraj a myslej si že o jejich oboru vědi daleko víc = ty fakt nejsou moc žádoucí = to máš pravdu :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:51
Re: německo
Nepřeháníš to? 8-s

Vojenský strategický analýzy Ruska byly udělaný dobře a přepadení Ukrajiny včetně realizace byly provedený fakt dobře :yes:

I když pak se to trochu zadrhlo = eště ten pevninskej přístup na Krym to prostě chtělo = souhlasíš ne? ;-)

Já prostě než vliv asijskej velmocí radši muj kontinent = Evropu. Že ty cituješ ruský hoaxy = a kdo je má na háku toho máš za hlupáčka = je zas tvoje volba :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:48
Re: německo
Aha = ani tohle si nepochopil? To mě mrzí :-|

Je fuk jestli výsledek nějakýho průzkumu nebo ankety a tak = vyjde v Blesku nebo na Novinkách nebo v National Geographic = podstatný sou ty výsledky >:-[]

Tak co řikáš na teď = když už chápeš vo co de = na ty výsledky? :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 14:46
Re: Nepoměr
Pěkná tabulka nejza***nějších měst žejo = Moskva nezklamala ;-)

Bych radši vzduch jako na Šumavě než v Havířově = jsem prostě takovej :-)

Takový Norsko nebo Švýcarsko taky neni marný [odkaz] Švédsko ne = tam čistej vzduch kazej migranti >:-[]
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 14:46
Re: Je to teprve začátek,
Jo ! Určitě ! Všichni berou 120 tisíc měsíčně a psali to na Aeronetu >:D A proto jih většina pracuje od obchodu přes montovny... Já mluvím o muslimech , kteří jsou VS, zastávají vysoké pozice v různých formách či institucích.... Kolik znáš ty muslimů co přepadají turisty ?
Avatar - JDM
1. 3. 2018 14:04
Re: německo
Nema cenu resit ...on je ten kdo by stal v prvni rade a hailoval firerovi v 39... Za par let by zase s rudym praporem objimal a libal soudruhy no a dneska je EUrohujer ...proste clovek kterymu co se rekne to udela ale nejhorsi na tom je ze tohle pak siri dal mezi slusny lidi a cpe jim to a kdo nesouhlasi je zradce. ..on ma to stesti ze dneska celkem bez uhony muze ty svoje nesmysli psat na internet..pred 10a vice lety by musel mezi lidi a ty by snim rychle zametli...
Avatar - JDM
1. 3. 2018 13:52
Re: německo
Blesk...:-D tvuj nejoblibenejsi magazin ze? Tam se dozvis informaci panejo ... >:D a ja myslel ze ctes alespon echo >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 13:52
Re: německo
Jasně, hlupáčku.
Mimochodem, netušil jsem, že vojenské strategické analýzy jsou hoax... Ale chápu, nevyšlo to z mordy EU, tak je to pro hlupáčka hoax...
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 13:50
Re: Nepoměr
Jo, lidi jako já, s vlastním názorem, jsou nežádoucí. To vím už dávno.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 13:44
Re: Nepoměr
Prostě vozit na stovky a tisíce kilometrů voloviny co jdou vyrobit tady. Holt místo 20 kč budou stát 60 Kč.

Na Teslu se*e bílej tesák, předražený vehikl mizerný kvality s bídným dojezdem.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:39
Re: Nepoměr
Nebo jezdit Teslou nebo třeba [odkaz] po.. no zrovna tý Bangladéši fakt ne [odkaz] :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 13:36
Re: Nepoměr
tak tady se shodneme.

Pokud chce být eko, musíme přestat vozit plátěném tašky z Bangladéše a kablíky za voloviny za 3 dolary z číny.
Pak budeme nejvíc EKO.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:36
Re: Nepoměr
Teda s těma namyšlenejma opicema naprostej souhlas :yes: >:D

Ale s tim jak bylo = to víceméně víme. Od milion let starýho ledu = takže víme že se za tu dobu neoteplilo jako tenhle tejden až po já nevim co ;-)

Ono abys nějakýmu oboru do hloubky rozuměl je potřeba nějakejch 20 000 hodin = myslim že většina z nás tolik času klimatologii nevěnovala = jen se dělíme na ty co si myslej že desetitisíce vědců co se svýmu oboru celý životy věnovali o něm věděj o fous víc než já = a ty co si myslej že svý životy a miliony hodin práce naprosto promarnili a já, teda ty >:-[] jejich oboru rozumim samozřejmě drtivě líp :-)
1. 3. 2018 13:35
Re: Uplny nebude
kolik jsi v centrech mest videl kamionu? rekneme treba na Praze 1 coz je uvazovane centrum kde by se v budoucnu mela zacit omezovat doprava, pritom obchodaky tam jsou, kamionu tam ale moc neuvidis ;-) co tam ale uvidis jsou zacpy osobaku ;-)

jinak elektrifikace se nevyhne ani kamionove doprave
1. 3. 2018 13:33
Re: Nejásám
ja s tebou vesmes souhlasim, ale tady je problem v tom, ze z velke casti automobilky podvadeli, ze se chysta zprisneni emisi a prisnejsi testovani vedeli automobilky spoustu let dopredu, presto dal tlacili diesely a snazili se spolehat na to, ze jim to vyjde a urady se nejak obmekci a udelaj jim vyjimku

automrumysl v Evrope si poslednich 20 let strasne vyskakoval a povazoval se za pana Evropy, a ted se divi ze mu nekdo slape na ty kostlivce co maj v garazich, a jedine co s tim delaj je, ze to prehazuji na sve zakazniky ;-)

ostatne treba tvoje oblibena Toyota s tim problemy nema, zacala se prizpusobovat jiz na zacatku nekdy koncem 20 stoleti kdy se jiz vedelo ze se zacne zprisnovat na takovou uroven, ze to proste s nekteryma motorizacema nepujde, totez se da rici o vetsine Asijskych automobilek, oni jako prezpolni se tomu "podvolili" a dnes jsou v pohode, a ostatne, emisni limity v EU nejsou tak prisne a ni v enjnovejsi euro 6c jako vtreba v nekterych statech USA

tady se proste dlouhodobe akumuloval problem evropskych automobilek, ktere si strasne dlouho myslely ze jsou pany cele EU, a ted se zjistuje ze nejsou a ze na to proste srali a ted misto aby problem resili, tak v tom nechaj sve zakazniky vymachat :-!
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:31
Re: Nepoměr
Tak tady se jednoznačně shodnem :yes:

Lidi jako sem já Evropa potřebuje = lidi jako seš ty.. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 13:26
Re: německo
No tak to doufám! Že se nikde nedostanu na tvou úroveň >:-[]

Nemluvíš o hoaxe = jen je cituješ ;-)

No a já pravej opak = řikám že to sou žvásty a demagogie :-)

A zřetelně sem tě požádal abys mi neřikal hlupáčku = to si nech pro někoho svý úrovně = dík. Myslim pro někoho kdo přemýšlí jako ty >:-[]
Nepochopil si to napoprvý = tak snad napo2hý. Co dáš to? ;-)
1. 3. 2018 13:25
Re: Je to teprve začátek,
takze ty mesta po celem svete kde treba zakazali dopravu jen s vyjimkou elektrifikovane jsou totalitni? pak je teda divne ze ve vetsine tech mest to zakazali na popud obybatelstva tech mest a do tech mist se razem chce stehovat vic lidi a jsou dokonce ochotny za misto k zivotu v takovych mestech platit vic nez v jinych mestech, kde predtim byli ceny vyssi >:D
1. 3. 2018 13:19
Re: Nepoměr
ceho myslis ze se dozijes driv? ze nekdo z rodiny bude mit nejakou rakovinu a nebo te pouste?

jinak na oboje "lek" existuje, utlum dopravy vseobecne, prestat nesmyslne vozit zbozi z jednuy strany planety na druhou a zase nazpatek, to saem s lidma

takove placebo nebo spise jen lek mirnici bolesti jsou aspon elektromobily respektive elektrifikovana doprava, spasou to ale take neni
Avatar - Floyd
1. 3. 2018 13:15
Re: Je to teprve začátek,
>:D >:D >:D :yes:
1. 3. 2018 13:04
Re: Nepoměr
No ono je hlavně podstatné že vzhledem ke stáří planety člověk sleduje počasí velmi krátkou dobu. Proto žádný nesmyslný model nemůže fungovat a také nikdo stoprocentně nemůže říct jak to tady bylo před miliony let a tudíž tvrdit že to co se děje teď není normální je opět velké hrdinství namyšlené opice co si říká člověk.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 12:19
Re: Je to teprve začátek,
Jo to maj, maj 3 ženy a stát jim vyplácí peníze jen tak ze srandy.
To já nemam, to je pravda, resp. ze srandy mis tát vyplatil jenom 120 tis ale i tak sem proti nim žabař >:D
1. 3. 2018 11:57
to jo
"Čeští zákazníci by tak na tom mohli teoreticky vydělat" spis casem vydelaji specialiste na resporacni choroby a lecbu rakovin
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 11:50
Re: Je to teprve začátek,
No a znáš i nějakého muslima, nebo je to KAMARÁD ŘÍKAL A JE TO ZARUČENÁ PRAVDA? >:D Já jen, že jich znám dost a nikdo z nich nekrade a možná se někteří mají lépe i než ty >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:45
Re: Je to teprve začátek,
Jo, občas si to chci udělat i sám. >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:44
Re: německo
Já tu někde mluvím o ruských hoaxech? Ne, tím se oháníš celou dobu jen ty. Na rozdíl od tebe mohu operovat s reálnými daty.
Jenže ty se nikdy nedohrabeš na mou úroveň, tak si můžu říci, co chci. Jsi hlupáček. Malý, naivní hlupáček, co se tak strašně bojí přemýšlet.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:42
Re: Nepoměr
Jsi v koncích... to je jisté.
Sakro, ty jsi tak zmanipulovaný, že nejsi ochotný vůbec i jen připustit existenci jiného názoru, než toho, který ti někdo nalil do hlavy.
Nebo toho, že realita klimatu je mnohem komplexnější, než co se můžeš ve veřejném prostoru běžně dočíst.
Jsi přesně ten typ občana, kterého EU potřebuje. Jednoduchá, naivní, snadno ovlivnitelná ovce bez vlastního mozku.
1. 3. 2018 11:42
to si píš
každý nos má vstavaný chemický analyzátor, vodtoho tam je :-) A tento bioanalyzátor mi hovorí, že nafta najväčšie svinstvo, benzín menšie, hybrid ešte menšie, el najmenšie. Merané na mieste výskytu, širšie súvislosti môj analyzátor nezohľadňuje, to robí matka.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:36
Re: Je to teprve začátek,
Ne to se pleteš [odkaz] já sem [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:33
Re: německo
Už se dávno stalo = tvoje oblbnutí jeho hoaxama se dá brát jako důkaz >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:32
Re: německo
Ale opakuješ = na 100% víš že s nima sdílíš názor a pohled na věci = řekni že ne ;-)

I já mám reálný informace = od lidí co hodně jezdí. A občas se nějak dostanu i sám = už za 69 dní [odkaz] :-)

Dík migranti už stačili = bohužel když se rozjede takovejhle byznys = docela to trvá než se zase omezí. Chtělo by to trochu čistku mezi převaděčema ;-)

K tématu doporučuju docela slušnej film [odkaz] :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:27
Re: Je to teprve začátek,
Jj většina rusů by ráda zpátky Sovětskej svaz = to máš pravdu :-)

Hele češi na Sibiři byli = to je smutnej fakt = opravdovej fakt ;-\
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:24
Re: Je to teprve začátek,
Víš byli jsme s kámošem a jeho holkou v slušný restauraci na Praze 5 nahoře vedle Malvazinek. V létě venku = a byli sme tam jen my 3 a u jinýho stolu nějaká dvojice. Byl sem na záchodě a pro zahrádku tam maj společnej = když nechceš jít dovnitř. Pak ta dvojice a pak kámošova holka a na záchodě totální hnus

Tvoje argumentace fakt zavání hoaxama. Zkus si vybavit nějaký perly s pobytu sovětskejch vojsk v česku = pro nás nepředstavitelný prasata = třeba v děčínskym zámku kterej obsadili se * rozbíjela zbíječkama eště roky po tom co vypadli

To neznamená že každej rus je hnus = třeba [odkaz] bych klidně vyzkoušel :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 11:18
Re: Je to teprve začátek,
Žádný Rusko neexistuje, to bys měl vědět. Protože Sovětský svaz je věčný.

A vůbec , jménem republiky ukončete diskuzi, akce se rozpouští a budete deportováni na Sibiř, prej docházej čínani a je potřeba těžit zlato a plyn.

>:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:18
Re: Nepoměr
Vtip? >:D

Ty si fakt znalostma nepolíbenej? Nebo co to hraješ? :-|

Buď můžeš věřit že všechno od [odkaz] po klimatology atd. celý životy kecaj lžou a smysl jejich životů je oblbnout tě = ale jak si napsal: Ty se nedáš >:-[]

Nebo si říct = sakra když to tvrdí 20 000 klimatologů = že by na tom něco bylo? :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 11:15
Re: německo
Já žádný hoaxy neopakuju, já mam reálný inforamce od lidí co tam jezdí, žijo ua pracují. Všichni sou moc nadšení z migrantů. říkaj že jich je ještě málo, že by měla tak miliarda přijet >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:15
Re: Je to teprve začátek,
Já teda můžu černou i bílou = to jako na rovinu >:D

A samozřejmě i asiatku >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 11:14
Re: německo
A luštíš taky z novin kody? Kdy nás napadne Putin?
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 11:12
Re: Je to teprve začátek,
Je potřeba rozlišovat muslimy a ty ostatní >:D

Proti černochům nic nemam, taky nějaké znam a sou v pohodě. Asi to bude tím, že to nejsou muslimové.
Toho znam jen jednoho co je v pohodě, ale ten nežije 15 let v zemi původu, není praktikující a má manželku češku. A vesele pije pivo a kouří ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:10
Re: Je to teprve začátek,
Jasně = v rusku žijou jen * a křiváci a v americe jen svatý :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 11:10
Re: Je to teprve začátek,
tohle nebylo na záchodě nýbrž vevnitř a po pjejich odchodu zůstalo na stole a pod stoly vylité pití, hranolky, poházené papíry, prostě bordel jako v Libyii na poušti.

Navíc sou to velmi pracovití lidé, máš smůlu že známých mam fakt hodně, další totiž dělal za totáče 3 roky v Libyi na montážích. Vyjeli v 8 ráno, Libyjec seděl pod stromem s falškou pití a čuměl. Jeli zpátky ve 2 odpoledne, seděl tam furt ten stejnej a čuměl. >:D A voják to fakt nebyl. Ani policajt co by něco hlídal.

Prostě nemakačenkové >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:09
Re: německo
Řikej si hlupáčku = třeba někomu sobě rovnýmu a ne mě = dík :-!

Asi sem tě nepochopil = ty máš stejnej názor s ruskejma hoaxama = a mě řikáš papoušku? ;-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:08
Re: Nepoměr
Odvádíš řeč jinam, na to jsem se tě neptal. Jsi v koncích, co?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:07
Re: Je to teprve začátek,
Je lepší svý schopnosti a čas využívat na něco [odkaz] co umíš tě baví a třeba tim i vyděláváš. Nic proti tomu jestli si to chceš udělat sám = sakra to nevyznělo úplně.. :-)
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 11:07
Re: Je to teprve začátek,
Je třeba rozlišovat, ale dobré vs špatné, né černé vs bílé...
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:07
Re: dízle musia skončiť
Tvůj nos má vestavěný chemický analyzátor? Ne, hodnotíš jen podle toho, jak příjemný ti je smrad z výfuku. Realita je taková, že i spalování benzinu uvolňuje spoustu nezdravých sloučenin, které pro jistotu ani nepopisujeme a neměříme, stejně jako u toho dieselu.
A to už ani radši nemluvím o tom, co dělají všechna aditiva, která se dnes do paliv míchají pro "lepší vlastnosti".
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:05
Re: Je to teprve začátek,
Koberec jsem vezl kdysi v Neonu, to byla taky zábava.
Když jsem se jednou stěhoval, tak jsem v té 206 odvezl všechny své věci, mimo většího nábytku (ten jsem prodal) a kola. To jsem se divil, co to auto pobere, ale pak jsem byl jak řidič BVP.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 11:05
Re: Nepoměr
Jasně že mám = pravidelně se přepočítávaj :-)

Motat jiné věci? Já tomu teda nerozumim = ale myslel sem že to souvisí = jak ty si vymyslel že ne? ;-)

Datum expirace ti fakt nedaj :-)
Že to je vážný = to se ví už dávno stejně jako že budou velmi závažný problémy s vodou apod. Prostě to že sme zhruba za poslední století vyvražďovali hubili a škodili atd. [odkaz] atp. to je prostě známá realita = teda když se zajímáš aspoň okrajově jako já

Takže i když to datum ti nikdo neřekne = tak třeba že do 20ti let když už si to napsal budou vážný problémy s vodou a to i tady na našem území = to ti naopak řekne každej z oboru ;-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 11:05
Re: Je to teprve začátek,
Mezi všemi národy a rasami jsou fajn lidi. Ted jde o poměr, jestli je fajn 10 lidí z 50, 100 nebo z 5 000 >:D >:D >:D

Ten černoch mohl být třeba američan co afriku nikdy neviděl.

Je potřeba rozlišovat, to jak víme Vám silně nejde.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:02
Re: Je to teprve začátek,
Proč platit tisíce za to, co dovedu sám? Sestavit skříň zvládne průměrně zručný pozemšťan. Jednodušší věci i bez návodu.
Ale chápu, máme podporovat růst ekonomiky za každou cenu, tak rezignujeme na vlastní schopnosti a budeme si všechno nechávat zabezpečovat jinými. Neděkuji, nemám zájem.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 11:00
Re: německo
Hlupáčku, ty jsi s tajnými službami nikdy ve skutečnosti nepracoval, že? Jen papouškuješ to, co ti nakukají média, kterým bezmezně věříš.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:59
Re: Je to teprve začátek,
Žádný desetiletí = černý i další sou tu staletí = to jen tady v česku po 2. světový byl tak trochu projekt "čistá rasa" >:D

Pak dyž začala jít ekonomika do *** tak to soudruzi trochu orákosničili ale to je zas jinej příběh :-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:57
Re: Nepoměr
Už do toho začínáš motat úplně jiné věci jen abys vypadal jako někdo, kdo tomu rozumí. Jenže na mě to nefunguje.
Mimochodem, máš tu "většinu" nějak doloženou? Vím, že hodně vědců je znepokojeno tím, že se příroda chová jinak, než očekávali, a že vlastně nejsou schopni vůbec říci, co se doopravdy bude dít za rok, natož za dvacet let.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:57
Re: německo
No to si piš = kdo to má po tobě číst >:D

Jen ti připomenu = ty opakuješ to co hoaxy = máš s nima stejnej názor ;-)

Nebo si tak daleko že fakt myslíš že hoaxy sou tu pro naše dobro a pravdu a lásku a tak? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:56
Re: dízle musia skončiť
I když s hybridem sou to spíš jen chvilky = jet čistě jen na elektřinu je neskutečně příjemný :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:55
Re: německo
Nojo našel bych i fotku když byla mladší = prostě Agent a holčička >:D

Si piš že su vyšší level >:-[]
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 10:54
Re: Je to teprve začátek,
Bydlím za Prahou a když mi řekli, že chtějí za takový kousek asi 2 500 Kč, tak jsem se tam radši vypravil sám >:D A stěhování bych si asi příště zaplatil, trochu jsem nevypočítal velikost futer >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:53
Re: Je to teprve začátek,
To už sem se ptal: Co ty to máš za kamarády? >:-[]

S tim McDonaldem ti náhodou věřim = sem docela čučel když sem kdysi eště před ruskym migračnim dárkem šel v Hamburku v mekáči na záchod [odkaz]
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 10:51
Re: Je to teprve začátek,
Španěl je snědej, arab je snědej... po staletí se mísí afričani a španělové... zvláštní co? >:D

Navíc v Evropě žijí arabové už desetiletí, jak víš, že to byl nějaký migrant? Že to už nebyl občanem Španěl ?

Já ti taky řeknu dvě příhody, pro xenofoba asi nepochopitelné, ale předevčírem mi oslovil v tramvaji černoch, černý jak bota, na české SPD vesnici by z něj měli rovnou druhé vánoce, a upozornil mne, že mi vypadly peníze (jsem si skoro jist, že nebyly mé, ale vzal jsem si je >:D ). V létě v IT jsem potřeboval natnkovat na jejich superhypermoderní benzínce bez obsluhy, ital, který tam seděl kdesi v chládku a dohlížel mi poslal do p..... a ujal se mne opět imigrant, černoch, řidič náklaďáku a vše mi ochotně vysvětlil..... Já se ptám ještě jednou, není tohle o lidech, než o rasách ?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:51
Re: Je to teprve začátek,
Vono v severní koreji bych bude hodně kim-nutejch >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:50
Re: Turbodiesel
A co byly Práci čest? :-O

Fakt nevim :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:50
Re: německo
To bude asi absták >:D Vymytá hlava propagandou dělá svoje no
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:49
Re: Je to teprve začátek,
Já si s těma hodně aktivníma příbuznejma který furt jen jezděj nedělal srandu ;-)

Loni projezdili Španělsko a kousek Portugalska = pujčej si vždycky to nejlepší co je k mání a jezděj a jezděj = tam 6er cabrio. Prej nebylo špatný ale tuhle dali prodlouženej víkend do Nice a zpátky novou 7mou a ta prej fakt hodně hodně dobrý :yes:

Pokud ruský hoaxy bereš za fakta = je to s tebou fakt hodně vážný :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:49
Re: německo
Sakra, to je nějaká moc velká holčička >:D :-)

Tak to máš asi neo-schizofrenii, to bude vyšší level >:D
1. 3. 2018 10:48
Re: dízle musia skončiť
môj nos mi hovorí, že benzín je menšie svinstvo pre človeka, preto ho zatiaľ akceptujem, ale je fakt, že by som si vybral radšej elektriku, ak by bola za normálnu cenu a s normálnym časom dobíjania a dojazdom.
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 10:47
Re: Je to teprve začátek,
>:D Jo... tohle byl taky Kim... ale dál to bylo jinak >:D Měli jsme dva na škole, jeden studoval, druhej hlídal >:D Oba byli Kim >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:47
Re: Je to teprve začátek,
Já mam dobrý kamarády. Dalšího kamaráda mam co jezdí nákladákem a popisoval mi jak to vypadá v Marsei, Calais atd.
Nebo jak vypadal McDonald po návštěvě Syřanů a Afghánců >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:45
Re: Je to teprve začátek,
To není žádnej hoax ale skutečnost. Popíráš fakta, už je to s tebou fakt vážný.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:44
Re: Turbodiesel
Ho*no, soudružský pozdrav je Míru zdar >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:44
Re: Je to teprve začátek,
Hele tohle neokecáš = má v Rakousku příbuzný a zrovna cestovatelsky hodně nebo spíš extrémně aktivní :-)

Kašli už na ty hoaxový žvásty = odkud podle tebe sou? Myslim to vážně ;-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:44
Re: Je to teprve začátek,
Jo demontovanou, tak to jo. T já odvezl demnotvanou věšákovou skřín do předsíně v Aleru, taky dva koberce, matraci, 100 kg keraštuku atd >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:42
Re: Je to teprve začátek,
Snad poznáš imigranta od španěla nebo rakušáka. Navíc imigranti stejně jako romové chodí zásadně v davu. Zvláštní co >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 10:40
Re: německo
A vídáš taky Agenta s malou holčičkou? >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:38
Re: Je to teprve začátek,
Já si jí nechal přivézt vynést rozbalit a složit = zkus to příště = taky to má něco do sebe :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:36
Re: Je to teprve začátek,
To je snad jedno kde to píšou [odkaz] to mělo bejt na toho osahávače ze severní koreje = že už známe jeho identitu >:-[]
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 10:36
Re: Je to teprve začátek,
Odvezl jsem celkem velkou rohovou sedací soupravu ( na 2ks) na střeše svého auta + druhou kratší část na vozejku za ním.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:30
Re: německo
To je super že si začal přemýšlet = zkus jestli maj pravdu spíš naše tajný služby nebo ruský hoaxy ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:29
Re: Nepoměr
No tak jinak = většina lidí z oboru viz odkaz je hodně znepokonejená

Že sme za poslední století vyvraždili víc fauny i flory než za předchozích 1000 let = to možná víš. Tak si holt mysli že na nic dalšího nemáme vliv = když si uvědomíš jaký miliony tun všeho najednou chrlíme do ovzduší a že za posledních 50 let se počet obyvatel planety z2násobil atd. atp. = spíš bych se klonil k [odkaz] ;-\

[odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:24
Re: německo
Už 14 dní neberu = Augmentin >:-[]

To sorry je na místě = věřit na spiknutí tajnejch služeb = místo použít hlavu jak to do sebe všechno zapadá = to sorry je fakt na místě :-)
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 10:23
Re: Je to teprve začátek,
Britské listy? >:D To je zase parodie na Aeronet? >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:22
Re: Nepoměr
A hodně lidí z oboru tvrdí, že nemáme. Obě skupiny si to umí podložit vhodnými čísly.
A pravda bude někde mezi tím, tedy nejspíš v tom, že se jedná o normální chování přírody, která prostě teoretické úvahy akademiků úspěšně ignoruje.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:20
Re: německo
Marně přemýšlím, jestli to jen tak zkoušíš, nebo těm kecům fakt věříš.
Bohužel, vzhledem k nekonečnému opakování těch nesmyslů napříč časem a prostorem, nejspíš skutečně věříš. A pak ti už není pomoci, to není léčitelné.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:20
Re: Je to teprve začátek,
Je to prostě prase [odkaz] >:-[]
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:18
Re: německo
Sorry, ale jsi fakt blb. A nebo tak zlikvidovaný z drog, že je to vlastně totéž.
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 10:16
Re: Je to teprve začátek,
Můj kamarád má kamaráda a ti řikali... na parlamentních listech a aeronetu psali.... Bežte se tam podívat, sice jsem tam nebyl, ale budete čumět, jak to tam vypadá ! >:D

Bariku.. notak >:D Kamaráda okradl.... čech, jinou kamarádku před mým zrakem osahával korejec.. severní korejec...v . ČR.... a zase jiné kamarádky osahávala tuna čechů... což jsem také viděl.... >:D Nebude to tim, že někteří chlapi jsou prostě prasata ? A nebude to také tím, že zloději jsou ve všech zemí ? >:D Ne.. určitě za to mohou imigranti..... tedy jo, ti z Ruska a Ukrajiny u nás dost často.... ale Ještě ti chybí, JE TO ZARUČENĚ PRAVDA !!! A TO VÁM V MÉDIÍCH NEŘEKNOU ! >:D

p.s. jak ti tví kamarádi vědí, že jsou to imigranti ? Oni se jich ptali? >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:10
Re: německo
Víš že taky někdy vídám čísla? >:D

Ale narozdíl od tebe nestrkám hlavu do písku = a sem jen ve shodě s těma tajnejma službama atd. Ty musíš věřit na extrémní shody okolností ;-)

Ale s Cibulkou se shodnu = že je nejlíp ve Švýcarsku :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:07
Re: německo
Soukromá vláda bez důvěry v demisi estébáka komunisty oligarchy tuneláře z 90. atd. vyhazuje někdho každej tejden. Tenhle šéfa GIBS [odkaz] značka Spěchá = * hnízdo mě tlačí >:-[]
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:04
Re: dízle musia skončiť
Škodí všechno spalování, tak pokud to chceš brát takhle aktivně, měl bys bojovat i proti benzinu.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 10:01
Re: Je to teprve začátek,
Vzhledem k tomu, že dneska skříň koupím demontovanou, tak ji odveze i malé auto. Je tomu pár let, co jsem si takhle vezl skříň v Peugeotu 206. Dvě bedny cca 220x60 cm po nějakých 25 kilech... Naprosto v pohodě.
Chce to jen nebýt jitrnice.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 10:00
Re: německo
No dyť furt opakuju = je super že tajný služby makaj pro mě a proti prezidentovi = a všechno to byla náhoda. Určitě ne úmyslný načasování >:-[]
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 09:59
Re: Je to teprve začátek,
Nevím, jak na tom je ta brokolice, ale brokovnice k ovládání mysli poslouží výborně.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:59
Re: německo
Nemá smysl se s ním bavit, prostě druhej Cibulka no. Za vším je KGB a GRU. To víš, schíza je svina >:D

Ale i se schízou jde získat nobelovku, třeba jako John Nash :-) ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:58
Re: německo
Nojo = a těm bystrejm je jasný že to byla náhoda = časová i lokací i šikovnym termínem po Krymu = takhle bystrej fakt nejsem ;-)

Ale sem rád že tajný služby makaj podle toho co chci slyšet já = a co se nelíbí prezidentovi >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:57
Re: německo
Zatím vyhodili samý kvalitní lidi jako paní ředitelku SZU. Ta to tam vedla fakt kvalitně. známej tam se svojí uklidovou firmou pro ně pracuje. Fakt to tam vedla kvalitně >:D >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 09:57
Re: německo
A víš, že to vůbec s Krymem nemělo nic společného? Všiml sis, že v té době začal nejvíce eskalovat konflikt v Sýrii a Iráku, kde ta vlna začala? A když poté bába Merkelová vyhlásila "my to zvládneme", a otevřela dveře, přidaly se ostatní problémové regiony, tedy Afrika?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:56
Re: Je to teprve začátek,
Ty máš teda kamarády >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:55
Re: USA města zakázat vjezd aut s naftovým motorem
:yes: :-)
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 09:55
Re: německo
Tajné služby ti napovídají, co chceš slyšet.
Ale jo, ti nejchytřejší samozřejmě vědí, že Putin zavelel a migranti na povel vyrazili vpřed...
Jsi kvalitně zpracovaná ovce.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:55
Re: Nepoměr
Nojo na severnim pólu nemá bejt teoreticky teplejš než tady = o 20°C teplejš = a to dlouhodobě :-)

Problém je s tim vlivem = hodně lidí z oboru si myslí že na to vliv naopak mám ;-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:55
Re: Je to teprve začátek,
Nemusím nic číst, moje kamarádka s přítelem byla ve španělska a byla tam osahávaná imigranti a přítel okraden. ;-)

Další kamarádka pracuje v rakousku jako zdravotní sestra, taky má krásné příběhy.
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 09:54
Re: Je to teprve začátek,
Tak vidiš >:D Takže tu levněji neni >:D
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 09:53
Re: Je to teprve začátek,
Tady jsou taky.... stanují kousek od hotelu, jsou po celém centru... vypadají skoro jako... jako bezdomovci na hlaváku ! >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:53
Re: USA města zakázat vjezd aut s naftovým motorem
Tak v americe nejsou blbí ;-) Tam diesly mimo pikapy a velké dodávky kupují jen emigranti z Evropy a lidi co nežijí v USA déle jak 15 let >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:53
Re: Je to teprve začátek,
Nečti furt ty hoaxy = škodí to zdraví. Minimálně zdravýmu rozumu >:-[]
1. 3. 2018 09:53
dízle musia skončiť
môj nos mi hovorí, že dízel je svinstvo, aj úplne novučké prémiové dízle cítim ako zákerne škodlivo smrdia, môžu mi to rozkladať na NO, CO2 aj O7, môžu tam rovno čurať, môj nos neoebú. Preto je každý spôsob ako sa zbaviť dízlov dobrý aj za cenu, že sa to neurobí slobodným výberom.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 09:53
Re: Nepoměr
Jo, počasí se nechová podle teoretických modelů, to je divné...
Jsme natolik nafoukaná a arogantní civilizace, že nejsme už schopni připustit něco, co nedokážeme ovlivnit a na co nemáme vliv.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:52
Re: německo
Dobře připravená akce na svrhnutí původní vlády byla [odkaz] >:D

Svý lidi si dosazuje bohužel skoro každej = momentálně vláda bez důvěry v demisi = už byl tejden kdy někoho nevyhodili? >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:52
Re: Je to teprve začátek,
Objednáš si PPL >:D

By mě zajímalo, do kterýho osobáku dáš skřín >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:48
Re: Je to teprve začátek,
Zalet si do švédska a navštiv nějakou nogo zonu. Nebo se projdi v Barceloně v 10 večer kolem pláže

>:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:47
Re: německo
To byla dobře připravená akce na svrhnutí původní vlády, dosazení svých lidí na důležité posty a opět popírání historie odstranováním soch, nápisů, symbolů atd
1. 3. 2018 09:46
Uplny nebude
Kamiony tam budou moct jezdit pac jinak se zbozi do mest nedostane-
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:46
Re: Je to teprve začátek,
Pralinky za 300 maj i u nás v nákupáku a třetinak corony stojí místy i 65 Kč. V obchodech, nebavíme se o hospodách.

Definuj pojem pralinky a pojem pivo.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:43
Re: německo
Rus? Snad Stalin ne >:D

Chce to umět rozlišovat ;-)
1. 3. 2018 09:24
Re: Teda Davide
To ale nic neřeší, když potřebují zrovna jet oběma autama, proto přece mají dvě. To by si museli koupit ještě další dvě auta, aby je omezení nezasáhlo.
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 09:23
Re: Je to teprve začátek,
Tak, Barik říkal, jak je tady na západě levno a ještě mají vyšší platy, protože nás vysávají >:D Takže je to tady hotový ráj >:D Zajdu na pralinky za 3 kila, pak ještě pivko 0,2 za stopade, skoro jako v Praze ve IV. cenový a budu si tu čvachtat >:D Ještě, že večer už letim do matičky Prahy >:D Ale v březnu jsem tady pozvanej na soukromej galavečer jedný nejmenovaný agrochemický nadnárodky a propagátorem GMO, takže to bude teprve ten pravej NEW WORLD ORDER o kterém píší zaručeně pravdivá média >:D >:D Takový koktejly se neprobíraj ani na komisi >:D
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 09:18
Re: Je to teprve začátek,
Pokud je ten dovoz jen po Praze, tak ještě dobré, ale zkusil sem před nedávnem poptávat dovoz kousek za Prahu, nejen, že platíš cestu tam i zpět, což jsem tak nějak čekal, tak kolikrát doprava byť i na 15-20 km od obchodu vyjde i na 1/3 ceny skříně... Ještě, že mam velkou střechu a vozejk >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:17
Re: Je to teprve začátek,
No a tohle navíc k těm komunistum = fakt sme v >:-[]
Avatar - Ozzman
1. 3. 2018 09:13
Re: Je to teprve začátek,
Jojo taky teď tady sedim, je to tady samej uprchlík a samej zaměstnanec neziskovek, co nám chce jen diktovat, probírá se tu sprchování Chemtrails, zrovna včera jsem na jednom takovém meetingu byl, pak taky GMO a ovládání mysli za pomocí speciálně upravené brokolice >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:04
Re: německo
No jasně že Krym nebyl náhoda = byl to dobře připravenej plán na obsazení kusu sousední země >:D

S dobře připravenou akcí na odvedení pozornosti = a pak záplavou hoaxů = ale to všichni víme = i když to někteří popíráme žejo ;-)

Tak že Krym nebyl náhoda víme = a teď co to náhodný setkání milionů po Krymu >:-[]

No to klidně můžou bejt eště horší než komunisti = i když to je fakt ale fakt těžký >:D

I když vlastně nevim v čem horší? V čem? :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 09:02
Re: německo
Mám v sobě už 2. kafe = sem docela probranej ;-)

Přes to že to odmítáš = je to logický a normální = takhle my lidi fungujeme = co si ty zač? Rus? >:-[]

Rusové v desetiletí před 2. světovou zabili asi 3 miliony ukrajinců = logicky někoho kdo je z jejich země vytlačoval vítali jako osvoboditele.

Ale proč řikat současnej ukrajincum který dál nesnášej stát kterej jim brutálně ublížil a dál ubližuje = teď aktuálně je okrad o další biliony = proč jim řikat fašisti? Prostě nemaj rádi stát kterej je devastoval vyvražďoval a bohužel i teď v tuhle chvíli s nima bojuje
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 09:00
Re: německo
Krym nebyl žádná náhoda....

Neomarxisti sou v něčem stejní a v něčem dokonce horší jak komunisti.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:59
Re: Je to teprve začátek,
Vašík Klausů je pachatel nejhoršího trestnýho činu po revoluci = neboj toho mám hodně vysoko >:-[]

A bohužel státu hrubě škodil okamžitě co se stal ministrem financí :-|

Jj fakt smutný jak tu řáděj komunisti i po roce 1990 = naprostá shoda názoru = velmi mi to vadí ;-\

I 29tej rok po ekonomickym zhroucení socbloku je tu vliv komunistů velkej = ukázali se i jako výborný kapitalisti >:D >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:56
Re: německo
Ne není to logické. Pokud budeš bojovat proti Vrahovi Vopičkovi, který ti zabil 3 příbuzné tím, že se spolčíší s vrahem Vopršálkem z vedlejší vesnice, kde zabil 10 lidí a půjdete společně vyvraždit 30 lidí kolem Vopičky tak ste magoři a ne národní hrdinové.

prober se >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:55
Re: německo
Neodpověděl = to že průnik těch 3 fantastickejch náhod fakt nepovažuješ = za náhodu >:D
A jestli fakt jo = tak to musíš napsat natvrdo = to prostě musim vidět černý na bílym >:-[]

S tim marxismem to je oxymoron jak prase = komunista marxista přece dělá pravej opak ne? ;-)
A proto tě teď taky zásobuje hoaxama = jak to Evropa a Merkel atd. dělá blbě :-)

Já ne = ale komanči to dělali = třeba zrovna o 2. světový lhali jak když tiskne >:-[]

Hele jen aby to nezapadlo = to fakt musíš odpovědět! >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:49
Re: německo
To teda žádný sorry nebude! :-)

Já znám historii = jen mě trochu překvapuje tvuj extrémní výklad :-|

Proč neni možné? Mě to přijde logický že osvobození od Stalina kterej jich během pár let miliony zabil = viděli jako osvobození. Ty bys na jejich místě smutnil? :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:48
Re: německo
Už sem ti na to odpověděl kde se tu ty lidi vzali. Umíš číst?

Soudružka Merkelová je taky neomarixstka. Musíme všem pomáhat, musíme zachránit cleej svět nastěhováním do evropy, genderová rovnost, odstranme smyboly utlačovatelů jako v USA.

Taky bys boural sochy generála Lee? Měnil a skrýval historii?
Avatar - mariov8
1. 3. 2018 08:43
Re: Teda Davide
Všude kde to zavedli, si velká část obyvatelstva prostě zakoupila do rodin auta tak, aby jedno mělou sudou RZ a druhé lichou RZ... :-!
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:43
Re: Je to teprve začátek,
Ti komunisti z ODS co tam seděli od roku 1990 ti nevadili? >:D Vašík Klausů byl taky komunista a jiní a jiní.....třeba soudruh Čalfa a další že.....stačí si dohledat.

A kolik "úspěšných" podnikatelů bylo kdysi u stb, kgb, rozvědky a kontrarozvědky, VB nebo s takovými lidmi čile obchodovalo.
1. 3. 2018 08:41
Re: Hm
Nebudú. Teplota výtokových plynov benzínového motora je výrazne vyššia, takže nebude potrebný špeciálny vypaľovací režim. A filter by mal mať dlhú životnosť aj u diletantov.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:40
Re: německo
Nojo = taky nás kdysi přepadli Švédové = pamatuješ? :-)

Fyzička Merkel která pracovala i v český Akademii věd = myslim soudružka nikdy nebyla ne? Už proto že soudruzi sou ostře proti migraci = to sou spíš vyznavači stylu čistá rasa >:-[]

Hele jen aby to nezapadlo: Fakt myslíš že ten milion lidí se sešel na stejnym místě ve stejnou dobu správně načasovou po Krymu = náhodou? ;-)

10x víc jak za diktátorů? Já ti nevim za teda spíš na komanče umřelo asi 90 milionů lidí = takže někde 900 milionů? = tak to je síla :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:40
Re: německo
Komandat Bandera se dobrovolně přidal na stranu Hitlera a fašistů. Všichni kdo kolaborvali stejným směrem a kdo s tím souhlasí sou fašisti.

Není možné se považovat za národní hrdiny a osvoboditele proti jednomu vrahovi (Stalin) tím, že se přidám na stranu druhého vraha (Hitler).

To JAKO SORRY!
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:37
Re: německo
A sympatizanti Německa ti nevadí? Země co nás od roku 1935 tvrdě atakovala, napdala, žádala území naší republiky připojit k říši, nakonec vyhostit české občany z míst kde je nadpoloviční část německého obyvatelstva a nakonec nás obsadili taky. Během těch 7 let tu + koncetráky + říše kam lidi odvlekli zabili asi 15 000 lidí, to je 10x tolik co komunisti za 40 let!!!!

Ty lidi začli chodit do Evropy díky tomu, že bývalí kolonizátoři jako Francie, Británie, Holandsko atd si tam natahali lidi z Afriky, s rozvojem sociálních sítí, mobilů a interneti tito napslai svým příbuzným jak se tu maj dobře, do toho je pozvala pomatená soudružka Merkelová a jaksi díky americké zahraniční politice je vyhanly i války v Sýrii, Jemenu, Iráku, Libyii atd. A nešlo jen o války smaotné ale po odstranění vůdců typu Kadáfí, Saddam atd o nálednou boj o moc, při které zahynulo 10x víc lidí jak za diktátorů >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:36
Re: německo
Vidim že každý 3 vteřiny sdílený hoaxy = sou fakt úspěšný >:-[]

Víš vůbec kdo je nebo byl fašista? Nebo aspoň: Proč ty 50 tisícum ukrajinců řikáš fašisti? Co si pod tim představuješ? :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:34
Re: Je to teprve začátek,
Nechci ti brát iluze = ale život tady ti v první druhý a třetí řadě ovlivňuje Andrej estébák a další místní hajzlíci. Sice všichni všechno hází na Brusel a Kalouse >:-[] ale realita je trochu jiná = jakej budeš mít důchod i daně i cokoli = rozhoduje jen a jen českej komouš = teď teda zrovna slovenskej :-)
1. 3. 2018 08:32
Re: Nepoměr
No a teraz otázka ma na to väčší vplyv pokles predaja dislov alebo nárast predaja vysokých módnych krabíc?
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:31
Re: německo
Hele jen abych se ujistil = ty si myslíš že ten milion se na stejnym místě ve stejnou dobu náhodou v tu správnou po Krymu = sešel prostě tak nějak náhodou? >:-[]

A že hoaxy třeba zrovna na téma migrace vznikaj... kde? ;-)

A že náš prezident = je tvrdej nepřítel země která nám za osvobození zabavila území a vpadla sem s desítkama tisíc vojáků který tu desítky let zůstali? :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:30
Re: německo
Fašistů na ukrajině je dle odhadů asi 50 000 a sou zapletení do Majdanu a dalších akcí.

Chceš popřít že tam žádní fašisti nejsou? Nástupci a sympatizanti komandanta Bandery?
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:28
Re: Je to teprve začátek,
Ti v Bruselu ovlivnují ale životy všech.

Ti marxisti co sedí v ODS, ČSSD, ANO a KSČM už tomu moc nepomůžou >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:26
Re: německo
Já bych řek že naopak dost dobrý = že umim používat hlavu :-)

Fašista na ukrajině to je zase co? >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:25
Re: německo
Není tvůj strejda bratr Cibulka?

Všichni sou agenti KGB a GRU. To už známe - je divný že mluvíte stejně >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:25
Re: Je to teprve začátek,
Máme na řídících funkcích státu dostatek vlastních marxistů = netahej sem zahraničí :-)
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:23
Re: německo
Tak to máš dost blbý.

Fašisti na ukrajině ti nevadí? Tuhle sem viděl krásný fotečky hákovejch křížů na Ukrajině, fotila to jedna známá co je ukrajinka a jezdí tam. Fakt elita >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:22
Re: německo
Viz já 8:21 ;-)

A hoaxy = to je taky Rus :-)

A náš prezident = maká taky pro Rusa >:-[]
1. 3. 2018 08:21
Re: Nepoměr
Katalyzátor má aj nafta, takže tu si nemajú čo vyčítať. Ale súhlasím s tým, že by sa po autách neplniacich predpisy malo ísť, bez ohľadu na palivo.
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:21
Re: německo
Jako že nevěřim na náhody typu že se ve stejnej čas sejde takový množství lidí = a náhodu zrovna po Krymu? Nojo už sem takovej >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:20
Re: Je to teprve začátek,
Nejvíc neomarxistů dnes sedí v Bruselu. Bojuješ úplně špatně a úplně blbým směrem >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:20
Re: německo
Už aby Evropě vládli [odkaz]

Hele protože mezi novinářema se docela pohybuju: Kdo ten zákaz vydal? >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:19
Re: německo
Pokud tomuhle věříš, si stejnej s prominutím magor jako ti, co věří že to zorganizovali američani, Soros, ilumináti a že na nás sypou chemtrails.

Myslel sem, že si na vyšší úrovni >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:18
Re: německo
Hammuno - uprchlíky sem naorginazoval rus. Ano, tak tobě už solidně hrabe, to už je na hospitalizaci v PCHL >:D >:D >:D
1. 3. 2018 08:17
Re: Nepoměr
Nechcem ti brať ilúzie, ale NOx sú až 200 krát účinnejší skleníkový plyn. Takže ak priemerný EURO5 chrochták vypusti v praxi len 0,2g/km(a to by sa musel zmestiť do povolenej laboratórnej normy), tak to je ako 40g CO2. Kým nafta nebude reálne plniť EURO6 aj na cestách, tak to nie len, že bude vypúšťať sajrajt spôsobujúci zdravotné riziká, ale zároveň bude mať aj väčší dopad na globálne otepľovanie.
Avatar - Barrichello
1. 3. 2018 08:17
Re: německo
Uprchlíci se Německa hodně týkaj a díky tomu se týkaj i nás a celé Evropy, protože podobní pomatenci jako v Rajchu vládnou i ve Švédsku, Belgii, Francii, Holandsku.

Díky poloze pak sou značné problém i v Řecku, Itálii, Šapnělsku.....

Že o tom nepíšou masová média, která mají zákaz neznamená že se to denně neděje. Okrádání, zlodějny, osahávání žen, znásilnění, vyhřožování atd
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:16
Re: Nepoměr
Momentálně dokonce hodně vážně [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:13
Re: německo
Fakt vtipný :yes: >:D

Od někoho kdo i tuhle diskuzi začal jako ty 20:12 ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 3. 2018 08:11
Re: německo
Tak v naší oblasti to je bohužel nepříjemně často realita >:-[]

Tohle je závěr tajnejch služeb prezentovanej veřejně minulym českym ministrem zahraničí = ale je to známý po celý Evropě ;-)

Ale samozřejmě sou lidi který tomu odmítaj věřit = a radši věří že těch milion lidí se na hranici Evropy sešel náhodou :-)
1. 3. 2018 08:03
Re: Hm
Nepreháňaj a zvykaj si. Čoskoro budú filtre vytĺkať aj majitelia benziňákov. Doteraz sa na starých j€bkách kuchali len katalyzátory >:-[] :-!
1. 3. 2018 08:02
Re: Hm
podivej, jeden filtr mas v sani, dalsi ve vyfuku - proc by nemohlo z laufu lezt mene castic nez auto nasava?
1. 3. 2018 08:01
Re: Nepoměr
v tom mas samozrejme pravdu, druha pravda je, ze benzinaky rovnez vypousti sajrajty, obzvlaste pak zivotnost katalyzatoru je cca deset let, pri prumernem stari vozoveho parku v cr 14 let se da odtusit, ze nespalene ulovodiky a CO z benzinaku bude rovnez zcela standardni stav a je to mnohem horsi nez nejake pitomoucke nox a nikdo to neresi a mereni emisi tohle nedokaze rozpoznat. v tomto smyslu je ten odezdikezdismus (pred esti leta byl diesel to nejekologictejsi, dnes je to lovna zver) naprosto zvraceny.
1. 3. 2018 07:59
Spatne
Vsetky lacne dizel kastle z nemecka budu jazdit a parkovat po celom vychodnom bloku. Vobec ma to netesi. om sklamany rozhodnutim nemecka.
1. 3. 2018 07:56
Re: Nepoměr
na zaklade jednoho mereni tezko muzes zobecnit, ze renault prekracuje limity 10x a vw 2x. v techto nizkych koncentracich samozrejme kazdy kus tehoz vyrobku muze mit uplne jiny vysledek.
Avatar - Dylan McKay
1. 3. 2018 07:44
Nejásám
Tak rozhodně jsem nikdy nebyl zastáncem dieselů a ani jsem nikdy žádný osobák na naftu neměl, ale tady se fakt chytám za hlavu. Ani soud si nemůže plácat co chce, nemůže předem odmítat kompenzace majitelům dieselů. Těm naopak přeju úspěch v boji, pokud se na nějaký zmůžou.
Jásat by neměl nikdo. Každý zákaz vede k dalším a dalším zákazům. A k rozvoji udávání. Neomarxisti dnes touží zakazovat, nařizovat a cenzurovat úplně všechno. Ale vždy mají plnou hubu demokracie.
S láskou vzpomínám na starou dobrou Evropu. Naštěstí se pár zemí probouzí...
Avatar - Hittman
1. 3. 2018 07:40
Re: Nepoměr
Vzhledem ke světovému poměru benzín x nafta je větší hrozbou rapidně narůstající CO2 vypouštěné benzínovými motory a s tím hmatatelné globální oteplování.
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 07:33
Re: Je to teprve začátek,
A hromadnou dopravou odvezu skříň přes celou Prahu? Nebo budu dvě hodiny čekat, až ta dodávka, kterou na to potřebuju, bude volná? Nebo to mám vzít pěšky a dvoukolákem?
Víš, autem chci jet, kdy potřebuju já, ne kdy se najde konečně nějaké volné.
Fanoušci sdílené eko-ekonomiky by potřebovali alespoň základní logické vzdělání.
Avatar - Hittman
1. 3. 2018 07:31
Re: Nepoměr
Až nebudou mít lidé co do huby a umírat po milionech, jelikož se bude rozšiřovat poušť od rovníku a od severu led a mráz, tak si na tebe vzpomenu >:D
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 07:28
Re: německo
Vidět za vším Rusy, to už je ovšem taky diagnóza. Co za fakultu sociopatických studií jsi dělal?
Avatar - Blue Sun
1. 3. 2018 07:27
Re: Nepoměr
Jeee, oteplování jsme tu dlouho neměli. :-) To ještě dneska fakt někdo bere vážně?
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
1. 3. 2018 00:07
Re: VÝBORNĚ GERMÁNIE !!! Jsme na tebe hrdí žes nakopala DÍZL
ČEZKÝ DÍZLPRASATA [odkaz] [odkaz] [odkaz] NEJEZDĚTE UŽ DO NĚMECKA [odkaz] [odkaz] !!
NIKDO VÁS TADY UŽ NECHCE [odkaz] [odkaz] !!
NIKDO U NÁS V GERMÁNII UŽ NECHCE ČUCHAT VÁŠ ČEZKÝ RAKOVINOMETY [odkaz] [odkaz] !!
TÁHNĚTE SI S NIMA DÁL NA VÝCHOD ČESKÝ DÍZLPRASATA !!
JSME RÁDI KDYŽ SI U NÁS KOUPÍTE JETOU DÍZLPOPELNICI A UŽ SE S NÍ K NÁM [odkaz] NIKDY NEVRACEJTE !!!!
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PS: KDO CHCE LEVNĚ MÁLO JETÝ ELEKTROMOBIL Z NĚMECKA/NORSKA AŤ SI PRO NĚJ KLIKNE [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
1. 3. 2018 00:02
Re: VÝBORNĚ GERMÁNIE !!! Jsme na tebe hrdí žes nakopala DÍZL
jj
DÍZLPRASATA [odkaz] PROVOZUJÍCÍ DÍZLPOPELNICI [odkaz] tenhle slabomyslný odpad společnosti si už v Německých městech neškrtne !!!!!
1) Veškerý Germánský Dízlpopelnice budou levně exportovány do ČEZKÝ DÍRY a ještě za to blbec čech zaplatí !!
2) Navrhuji včasnou EMIGRACI mladýho obyvatelstva z čezká díry [odkaz] do NĚMECKA !! po vzoru mladých poláků [odkaz] Jakýho si češí zvolili prezidenta takový je to národ V Germánii doplníte stavy řídnoucího pracujícího obyvatelstva a to za 4x násobný plat než v ČR !!! Doma stejnak zachvíli nebuder co žrát :-) [odkaz] V ČR to bude stejnak leda o RAKA z dízlů !! v Německu teď bude čistěji
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
28. 2. 2018 23:16
Re: Nepoměr
CO2 vypouštějí všechna auta, letadla, lodě, vlaky, elektrárny, průmysl, živočichové... Doprava celkově (včetně výstavby infrastrutury atd.) se na lidské produkci CO2 podílí prý cca 20 - 25%. Na celkové produkci (včetně přírody) ale dle různých zdrojů pouze 0,2 - 10% (odhady vypouštěného CO2 přírodou se značně liší).

I kdybychom připustili nejhorší variantu - tedy 10% podíl dopravy, budou reálně diesely v osobních autech šetřit nějaké zanedbatelné desetiny, možná jen setiny procenta. Opravdu máš pocit, že se tyhle ušetřené tuny CO2 nějak zásadně promítnou do stavu klimatu?

A opravdu máš pocit, že NOx, částice a další mňamky, které diesely vypouštějí přímo pod tvůj nos, nejsou reálně větší hrozbou? ;)

Z mého pohledu je situace zcela jdnoznačná.
28. 2. 2018 22:29
Re: Turbodiesel
Na svém prvním příspěvku jsi si dal opravdu záležet. Včetně soudružského pozdravu na závěr. Tak hodně štěstí, zde. ;-) ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 22:27
Re: Turbodiesel
Co třeba začít tim že si něco přečteš o docela sledovaný likvidaci baterií? >:-[]

Soudruzi z NDR naštěstí už zem neříděj = velká klika = i přes biliony který do týhle zaostalý části Německa dou to trvá desetiletí než se dožene to šílený zaostání = který soudruzi z NDR zařídili :-)

Bystroň jako ty určitě věří že to byla náhoda jak se milion migrantů sešlo ve stejnej tejden na hranicích Evropy co? >:D
Jinak viz já 22:17 = teda tajný služby = kdybys chtěl mluvit o hrůze ;-)
Avatar - WinDiesel
28. 2. 2018 22:20
Re: Nepoměr
Jo to ale nenapsali že byl plánován pokles o 3% který byl dosahován posledních několik let.
Takže to není nárůst o 0,8% ale o 3,8% oproti plánovanému poklesu o 3%. Je to tedy vlastně zhoršení stavu o 6,8% respektive.
A to bylo zatím započítáno jen málo benzínových pohonů.
pesimisté očekávají nárůst o více jak 15%, místo poklesu.
28. 2. 2018 22:18
Turbodiesel
Takže soudruzi z NDR udělali zas někde chybu. Nějak jim nedošlo, že v globálním měřítku výroba a následná likvidace baterií z aut bude zatěžovat životní prostředí mnohem víc jak slušně seřízený diesel. No holt jsou s tou svojí madam Merkel a její hrůznou promigrační politikou zralí pro docenta Chocholouška. Čest!!!!
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 22:17
Re: německo
Ale lze ;-)

Uprchlíky sem na odvedení pozornosti od přepadení Krymu naimportoval fikanej Rus = životní prostředí se snažíme aspoň trochu hlídat sami = i když se to někomu nelíbí = a považuje to třeba až za komunismus >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 22:15
Re: Je to teprve začátek,
To sme měli = ale tohle je spíš opak komunismu žejo? ;-)

Komunista na čistech vzduch totálně sral [odkaz]

Ale s tim "komunismus ten sme tu už měli" :no: = s tim rozhodně souhlasim >:-[]
Avatar - lyon667
28. 2. 2018 22:13
Re: německo
Kdyz ona je to tak groteskni souhra okolnosti, ze to nelze nezminit ;-)
Avatar - lyon667
28. 2. 2018 22:09
Re: Je to teprve začátek,
Komunismus? Ten uz jsme tu meli. :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 22:07
Re: Nepoměr
To je fakt těžko říct [odkaz] [odkaz] volba chcípnout asi spíš dřív na NOx nebo pozdějš na CO2 je složitá :-)

Ona nám to matka příroda vysvětlí = možná dřív než [odkaz] >:-[]
Avatar - GM.rja
28. 2. 2018 22:01
Re: Nepoměr
Naftové motory taky produkují CO2, jen je u nich poměr k benzínovému 40:60. Ale v NOx nafťáky benzíny doslova drtí 95:5, takže z dehtů nedělejte zachránce Arktidy.
Avatar - Hammunasakra
28. 2. 2018 21:58
Re: Už
Už zase žvaníš? Když něco nechápeš = neobtěžuj s tim aspoň okolí ;-)

[odkaz] >:-[]
Avatar - GM.rja
28. 2. 2018 21:55
Re: Nepoměr
Až budeš ty nebo někdo z tvých blízkých umírat na rakovinu plic, přestože nekouřil, třeba se ti změní priority.
28. 2. 2018 21:24
Re: Škodlivé oxidy dusíku u turbodieselů
tak jde o N2O, ktery ma 200 (dveste) nasobek ekvivalentu CO2 pokud jde o sklenikovy efekt (jinde pisou az 300x)
tedy 1g N2O vyda za 200g CO2
je otazka jak mistni zalezitost to je, ale za poslednich 200 let se jeho koncentrace zvysila o 10%
a samozrejme je otazka, jaky podil z NOx ten N2O ve vyfukovych plynech ma

jen aby to ve skutecnosti nebylo tak, ze dyzl sice vypusti o neco malo min CO2, ale spolu s N2O prispiva k oteplovani daleko vic, nez benzinak s vyssi produkci CO2 ale nizsi NOx
28. 2. 2018 21:14
Re: Hm
jasne a dyzly jsou v pohode
proto kdo muze, tak filtr u dyzlu vymlati
28. 2. 2018 20:59
Re: Škodlivé oxidy dusíku u turbodieselů
NOx poškozuje ozonovou vrstvu, navíc, ale zdá se, že je mnohem místnější záležitostí než CO2.
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 20:56
Re: Teda Davide
Opět další rozdělování obyvatel proti sobě, ty, co budou moc vjet, těm budou závidět ti, co vjezd budou mít zakázaný....
28. 2. 2018 20:51
USA města zakázat vjezd aut s naftovým motorem
V tradičně "ekologických" státech USA a jejich měst California, Maine, Massachusetts, New York nebo Vermont dnes prakticky žádné osobní naftové auto legálně nelze zaregistrovat, protože místním emisním limitům, shodným pro všechna auta bez rozdílů druhu pohonu, nevyhoví ani nejnovější motory s filtry pevných částic.
28. 2. 2018 20:49
Re: Škodlivé oxidy dusíku u turbodieselů
taky je potreba rict, ze jedna ze slozek NOx je daleko "ucinnejsim" sklenikovym plynem nez CO2, jestli s dobre pamatuju, tak snad az o 2 rady
28. 2. 2018 20:37
Re: Hm
Hlavne pevne castice trapi jenom primovstrikove benziny.
28. 2. 2018 20:37
Škodlivé oxidy dusíku u turbodieselů
Právě s emisemi oxidů dusíku u naftových vozů. Dieselové motory mají nižší spotřebu paliva mohou vést ke zvýšení podílu oxidů dusíku ve výfukových plynech NO2 je silně jedovatý a podílí se na tvorbě smogu. Pro letní smog jsou typické především zvýšené koncentrace přízemního ozónu (O3), který je pro člověka jedovatý při vdechován! Za "příznivých" klimatických podmínek je tvorba tohoto smogu nejvýznamnějším negativním dopadem emisí na životní prostředí! Zákonodárci tedy z nepochopitelných důvodů povolili dieselovým motorům produkovat několikanásobně větší množství této látky, oproti benzínovým vozům.
28. 2. 2018 20:34
Re: Teda Davide
z jednicky udelam ctyrku, z trojky a devitky osmicku, takze rano bude stacit cernou paskou prelepit ;-)
28. 2. 2018 20:24
Re: Nepoměr
tezko asi budou moct rict, ze treba renault scenic 1.6dci/160k s euro6 a 10 nasobnym prekrocenim v realu nemuze, ale vedle toho treba golf s 2nasobnym prekrocenim muze. to by si nemci slizli.
ale prece nemuzou tam pustit oba nebo zakazat oboum, kdy jeden vpodstate limit plni a druhej ani nahodou
jak z toho ven??
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:21
Re: Teda Davide
Už se těším, jak ty RZ budou kontrolovat >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:20
Re: Hm
Ve včerejší diskuzi tuším že takové linky byly a funkční...
28. 2. 2018 20:19
Re: Hm
jo jasne
ale nejak neverim tomu, ze dyzl vypusti o nekolik radu min PM, nez nasaje
proc tam nebylo vic dyzlu pro porovnani a proc jen ten kaktus, kterymu asi 14 dni predtim namerili 7 nasobne prekroceni laboratorniho limitu NOx v realu.
a konecne, tohle nedokazuje, ze ani ten vylitanej benzinak (golf 200tis km) nesplnuje stavajici limit na PN PM, kterej je 6E12/km, tedy o dalsich 7 radu vic, nez bylo namereno
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:19
Re: Hm
A dokážeš si odpovědět proč? No protože už to prostě asi u těch dieselů víc nejde, a tak musí přijít na řadu (rozuměj pomoct) benziny.
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:17
Re: německo
To už tady bylo včera, pojď diskutovat věcně a k věci!
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:17
Re: Nepoměr
Souhlasím, viz dnešní zpráva o teplotě v Arktidě, kde je 6 stupňů nad nulou a ledovce tají jako blázen!

[odkaz]
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:14
Re: Nepoměr
Ok, tou poslední větou si asi uhodil hřebík na hlavičku - jak tedy z toho začarovaného kruhu ven? Poraď pánům německým zákonodárcům.
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 20:12
Re: Je to teprve začátek,
Obchvaty měst, liniové semafory, atd...
Avatar - Floyd
28. 2. 2018 20:12
Re: Už
To už lítá od včerejška, hlavně od kompu pánů Hammu a Topten >:D
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 20:11
Re: Je to teprve začátek,
Stačí se dnes projet hromadou....aby člověk měl na sobě skafandr .. >:D
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2018 20:11
Re: Hm
[odkaz]

Škoda, že nemám odkaz na ten článek o benzínech nedodržujících limity, a to ani ty starší. Ale začal jsi ty, tak házej linky. >:-[]
28. 2. 2018 20:09
Re: Hm
stranka je nedostupna ...
zkus to jinak
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2018 20:08
Re: Je to teprve začátek,
Autonomní zeblitá taxi. Už se moc těším. 8-s
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 20:08
Re: Nepoměr
CO2 je ohřívač planety a s tím související problémy, jako posun pásem směrem na sever, menší úrodnost, atd. Chceš se tu porovnávat, co je větší hrozba??
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 20:06
Re: Je to teprve začátek,
Takže buď to budeme opět z našich daní dotovat, aby mohli konkurovat elektrošroty uberu? A nebo centra vychcípají, protože za nákupem tam nikdo nepojede, jelikož nebude tahat nákupy v ruce pěšky či hromadou, když může zaparkovat jinde přímo před obchodem?
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 20:04
Re: Teda Davide
Nevím, co to řeší, žádná zkáza nafty to není. V některých městech zakáží během zvýšených hodnot jízdu naftových vozidel (dočasně, ne na pořád), v Praze zase zakážou vjezd RZ se sudým nebo lichým číslem a také tady nikdo nekřičí, že se budou všichni v Praze zbavovat RZ se sudým nebo lichým číslem.. >:D
Avatar - Ozzman
28. 2. 2018 19:58
Re: Je to teprve začátek,
Promin, ale žiješ v ideálním světě, rozumím ti, ale v ČR městský úřad zařídí akorát tak dobré vztahy mezi provozovatelem těchto služeb a jejich kapsou ku spokojenosti obou stran, to za 1. a za 2. je blbost zakázat vjezd automobilů do centra. Chápu to ještě do míst, typu Staromák, ale ostatní okolí je potřeba obsluhovat automobily, širší centrum je plné obchodů a restaurací, každý čas od času potřebuje na takové místo dojet a zastavit třeba někde na okraji Prahy a dále jet MHD/půjčovat elektroauto prostě není pro každého. Ve výsledku nastane extrém, že se centra vylidní a vzniknou nová centra na okrajích metropole, což se vlastně už pár let děje a daleko horší situace vznikají paradoxně na periferiích měst, kde auta popojíždí v rezidenčních čtvrtí, či kolem nákupních komplexů. Já jsem pro zavedení ekoplaket ve stylu Německa, nepustit staré auta do určitých zón, ale takovéhle řešení bude mít za následek pouze přesun problému do míst centru přilehlých. Navíc v centrech jako takových ten provoz není zdaleka tak vysoký, jako v jeho okolí.

Jediné řešení je dostatečně propustná infrastruktura, která eliminuje zácpy a hlavní proudy dopravy odvede do příslušných směrů, třeba obchvaty, tunely a podobně a né, aby se všude stavěly překážky a zužovaly silnice, to akorát tvoří zácpy.
28. 2. 2018 19:54
Re: Hm
hod sem nejaky hodnoverny link, ze ne
28. 2. 2018 19:46
Re: Je to teprve začátek,
Píšu o větších městech a dopravě uvnitř měst. Nevím, proč by to měla být nějak významně drahé, městský úřad a UBER zařídí férovou cenu ;-)
Avatar - Ozzman
28. 2. 2018 19:41
Re: německo
aneb jak narvat uprchlíky i pod diskuzi o naftě >:D Nechceš se vrátit na Parlamentní listy?
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2018 19:39
Re: Hm
"benzinaky laboratorni limity plni i v realu"
určitě?
Avatar - Ozzman
28. 2. 2018 19:39
Re: Je to teprve začátek,
a za pořádné nájemné ! >:D Takže dospějeme zpět do totality, kdy si auta budou moci dovolit jen ti z nejvyšší vrstvy >:D
28. 2. 2018 19:33
Re: Hm
taky je potreba rict, ze benzinaky laboratorni limity plni i v realu a to i pokud jde o PM. u naftaku se to same, pokud jde o NOx, rict az na vyjimky neda ani nahodou.
filtry u primovstrikovych benzinu se nebudou do aut davat kvuli dyzlove afere, ale proto, ze od 2017, resp. 2018 doslo ke snizeni limitu poctu PM o 1 rad.
u dyzlu naopak doslo k ke zvyseni limitu u NOx na 2.1 nasobek laboratorniho limitu, tedy dyzl s euro6c muze vypoustet o neco vic jedovateho NOx, nez starej benzinak s euro3 z roku 2000, tedy skoro 20 let starej klumr.
28. 2. 2018 19:31
Je to teprve začátek,
ale určitě dobrým směrem. Větší města by se měla aut zbavit kompletně. Uvnitř používat nohy, bicykly a hromadnou dopravu nebo nájemní elektrická auta (nejlépe autonomní).
Avatar - _Karel_
28. 2. 2018 19:30
Teda Davide
Jestli jste to neopsal, tak :yes: za to, že jste si konečně troufli na žánr komentář.
28. 2. 2018 19:26
Re: Nepoměr
taky argument, ze od 1990 klesl v nemecku NOx o 70% by bylo dobre vysvetlit
podle me to bylo diky nakladakum, kde redukce NOx opravdu funguje a nakladak dnes vypousti tak o 2 rady NOx min nez v roce 1990.
naopak u osobnich aut k zadnemu realnemu pokroku az na vyjimky nedoslo.
roztridit auta podle euro asi nebude uplne spravedlive, prtoze jsou dyzly s euro6, ktery laboratorni limit plni i v realu, a vedle toho jiny dyzly s euro6, ktery vypousteji 10x vic
Avatar - Aoyagi
28. 2. 2018 19:20
Hm
"Vždyť turbodiesely byly ještě před pár lety propagovány jako ekologické"

Ano, protože bandu těch ekopopulistů zaslepeně zajímal jen ne tolik relevantní CO2.

" I proto budou nově dostávat filtr pevných částic, ten ale v naprosté většině dnes jezdících benzinových automobilů chybí."

No už aby tam byly. Pak bude sazomet neoddiskutovatelně špinavější (samozřejmě s tím, že CO2 není špína).
28. 2. 2018 19:17
německo
Tak nejdřív zakážou diesely, pak benzíny, a pak budou jezdit na oslech a na kozách, alespoň se nově příchozí z Afriky a Blízkého východu budou v Německu cítit jako doma.
Avatar - GM.rja
28. 2. 2018 19:16
Nepoměr
Zvýšení CO2 o obrovských 0,8% díky benzínovým motorům - to je skoro stejné jako 500% překračování limitů vypouštěných NOx z naftových motorů v reálném provozu => bravo, strašit CO2 když tady zdecháme na rakovinu plic!
Ale to nevadí, Volkswagen zaplatí zase nějaké ty testy na lidech a opicích a pomluvy škodlivosti NOx zbagatelizujeme, Goebbels by byl pyšný!
Avatar - Hittman
28. 2. 2018 19:07
se těším na ty zelený biomasy, co tu v diskuzi budou lítat vzduchem >:D