Mazda představila na autosalonu v New Yorku inovaci malého crossoveru CX-3. Změny jsou ale jen kosmetické, přičemž cílem tvůrců bylo dále podpořit designový jazyk KODO.
Na prvú otázku ti poviem toľko, že poznám človeka, čo ľutoval kúpu sedmičkového bavoráka, práve kvôli posedu. A následne si kúpil vyššie auto(rámový off-road, aj keď ho nepotreboval) a na BMW v podstate len sadal prach. 20-30 ročný človek by to asi nespravil, ale tento človek mal cez 50 a tvrdil, že po dlhých cestách je strašne polámaný. Vyhovoval mu vyložene posed ako na lavici s uhlom kolien blízko 90stupnov. A poznám viac ludi, ktorým práve takýto posed vyhovuje. Žiaľ väčšina SUV takýto posed neumožňuje a MPV končia, takže ľudom čo hľadajú pohodový posed ubúdajú možnosti.
Odporucam pozriet [odkaz] , je to skoro na konci, ako sa stale Mazda nepoucila s naladenim AWD. Podla mna to je cisty pruser a sa cudujem, ze to redaktori celkom rozmazli. Hoci boli relativne mierni.
Podobny problem ako mala kedysi Honda pri CR-V (a podla mna stale ma), ci stale ma napr. RAVka (a zrejme nielen ta). Jednoducho ten vykon nedokazu rozumne preniest na kolesa. Hlavne na zadne.
Svetlu vysku skoda spominat.
Ne, v limuzíně se nesedí špatně, ale jinak. Vy to sice respektujete, ale nechápete. Klidně se bavte.
A ta výška sedáku, ta je důležitá. Pravdu máte v tom, že to jsou v podstatě stejné krabice.
Sice co píšeš není moje parketa, ale když jsi to zmínil, tak to má pořád blíž k auto-webu a fandovství do aut, než gerontovské tlachání o tom, jak jsem si pořídil suv protože se mi do něj dobře nastupuje. Opět ti mohu jen doporučit výše uvedené weby, tam bude tvoje krevní skupina. :-)
A v limuzíně se jako sedí špatně? Ukázkově mě bavíte, vy co se neobejdete bez suv a crossoveru /což je samozřejmě vaše věc a vaše volba a to respektuji/, ale nedělejte vědu z věcí, co věda nejsou. Je to směšné.
Jo a ten metr měl být na změření výšky nad zemí, délky, a výšky boku vozidla. Potom bys třeba taky došel k tomu, že v tom svém crossoveru můžem mít tak maximálně vyšší sedák, jinak plus, mínus sedíš ve stejně velké krabici.
Mam vydatu kamosku s dvoma malymi detmi a kupila si prave CX3. Jednoducho sa jej paci a na poskakovanie po meste staci a vyhovuje. Ako hlavne rodinne auto maju tusim Touran. Takze tolko k tym samotarom :-)
Vaše názory na ty, co oceňují vyšší sezení, nejsou podstatné a s prostorem v CX 3 nemají nic společného. Měření metrem není vždy o prostoru pro sezení.
Je potřeba si do auta sednout, seřídit sedačku, volant, zrcátka, opěrky, zkusit dosah ovládacích prvků, popř. se projet a pak srovnat s dalším autem. Mě osobně se CX 3 líbí, ale vnitřní prostor mi nevyhovuje. Samozřejmě je určitě dost lidí, kteří s ní budou spokojeni a nijak mě to neuráží.
Šak taky ta 121 Kw mazda si celkem se 100 Kw trubem ve srovnatelném autě vytře..... . Jinak určitě jsou i příjemná turba, to jo, můžu přidat 1,5 t od hondy.
Jenže není turbo jako turbo. Zatímco TSI se chová tak, jak popisuješ, Ecoboost je příjemnější. A pořád to bude motor do 100 kW, zatímco Mazda má kolik, 121?
Asi sme sa nepochopili - nic proti mazdackemu dvojlitru, ale chcel si alternativu a v nej sa maleho turba netreba bat. Skus previezt napr. suzukacku 1.4ku, lebo litrovy trojvalec ako niekto hore radi nie je konkurencia silnejsiemu G150.
Není pravda, u litrového turba je většinou špatně dávkovatelný plyn, mrtvá horní třetina otáček, nepřesná odezva například na výjezdech ze zatáček. Ano litrové turbo ocení ti, co se jen přepravují, protože je určitě komfortní když to auto jede ve středních otáčkách a dole bez nutnosti řazení. Jinak vše hovoří pro hladký a konstantní nástup výkonu a čitelnou odezvu na plyn u atmosféry.
Vlez někdy do mazdy 3 v silnějším dvoulitru a pokud umíš aspoň trochu řadit, tak pochopíš, proč ne malé turbo. O spolehlivosti mazdovských benzínů ani nemluvě a o lepší spotřebě zvlášť pod zatížením taky ne.
Všichni co oceňují čím vyšší sezení tím lepší a nejsou off-roadisté, tak by možná měli uvažovat o změně webu na nějaký jiný např. "žena a život", "zahrádkář", "chatař", "podzim života"..... atd. . :-)
Jo a až bude někde stát cx-3 vedle normálního golfu, tak se pořádně podívej a vezmi si s sebou metr.
Loni jsem vybíral nové auto. Chtěl jsem něco s vyšším sezením, ale ne velké. Bohužel, v CX 3 je sezení doopravdy jak v hatchbacku. Není sama, některé crossovery se tak jen tváří. Jsou skutečně o pár centimetrů vyšší, ale v kabině to není moc znát. A musím potvrdit, jak se píše níže, že např. Vitara je o dost lepší.
skus si do CX-3 sadnut dozadu... je to tam priestorovo ako vo felde alebo v nejakom 5dv Upe .. vazne ... strasne slabe.. mazda 2 to iste... a tesnost ako v miniaute... strasny prcek... pritom kasna rozplacnuta jak zaba... nechapacka... a potom si sadni do podobne velkej vitary ... a razom mas pocit ze si presadol do londynskeho taxika .. vsade kopec miesta... skvely vzhlad... tu vitara mazdu uplne valcuje
to masivne oplastovanie je ozaj nepekne... ale je to v mode teraz ... s tym asi nejde moc vela spravit... osobne mi je ale vitara daleko sympatickejsia... a nielen kvoli blatnikom samozrejme ... celkovo je lepsie ponata a ma lepsie cielenie aj praktickost :yes:
CX-3 mi pride len nieco ako zvyseny hatch plus hra plastov a farieb ... teda nieco ako zvyseny stonic od ria... teda taka akoze stylovka pre menej-solventnych... kdezto vitara je za mna uz skutocne SUV ...
@Jenik3 : tak to jsou podle vás všechny crossovery hatchbacky ??? Tak jen pro upřesnění :
Crossover (crossover utility vehicle, CUV) je typ automobilu s prvky více druhů karoserií. Většinou kombinuje některé karosářské a jízdní prvky SUV (vyšší světlá výška nebo pohon všech kol) s prvky MPV (interiér, způsob řízení). Crossovery jsou obvykle určeny do městského prostředí nebo jen do lehčího terénu.
svetla vyska je fajn vec.... oplati sa ju mat vyssiu dnes uz aj v meste... co ma ale na CX-3 zarazilo v reale je ta mala kabina vzadu... prisaham ze to aj bezne male auto ma vzadu viac miesta ( fabia polo corsa a pod ) ... ved ono je CX-3 defakto len akasi zdvihnuta mazda 2... osobne by som ja urcite radsej vitaru za podobne peniaze ... je daleko praktickejsia a za mna vlastne aj krajsia... taka viac SUVeckova .. ale inak uspechu CX-3 chapem... nejaky uspesny samotar .. alebo nejaky starsi bezdetny par ten uz asi priestor na zadnych sedackach nahanat nebude :yes:
když si odmyslíme, že to co jste napsal je totální blbost .... Jde spíš o posez a hlavně o nastupování a vystupování a tam je fakt znát rozdíl proti hatchbacku , nejdřív vyzkoušejte pak mluvte ;-) , měl jsem např. Kia Ceed, Škoda Octavia, Toyota Corolla a proti tomu to rozdíl byl. Pak jsem přešel na vyšší posez Mitsubushi ASX, VW Touran a dá se říct, že i VW Golf Plus měl vyšší sezení. Takže rozhodně tvrdím, že rozdíl CX3 proti klasickému osobáku znát je
a ty 2 cm světlé výšky navrch, máme tu v podstatě obyčejný hatchback. Jenže ten by nikdo nekupoval. Ale stačí říct lidem, že je to crossover a můžou se utlouct. :-)