Nejde, Auto.cz totiž zcela záměrně blokuje webovou adresu Afora, což už se ví delší dobu. Proto jsem napsal dodatek k tomu. Btw, koho zajímají věci kolem Dieselgate, doporučuji vyhledat zdroj, je to velmi zajímavé čtení.
Jako něco na tom určitě je, ale je pravda že vejda měla proti US6 některé pokrokové zlepšováky. Např. sklopnou kabinu, krátkou kapotu a nárazníky které byly koncipované pro vzájemné tlačení vejtřasek, portálové nápravy pro větší světlost a tak.
Re: Byl v tom takový randál Re: Re: Re: Nikdy nezabudnem na
Právě neschopnost režimu a nevýkonnost socialistické ekonomiky se postaraly o to, že oba nástupce, kteří existovali a byly i lepší (zvláště Devín), se nepovedlo dostat do výroby.
Re: Byl v tom takový randál Re: Re: Re: Nikdy nezabudnem na
Ta nadčasovost měla dva důvody:
1) v té době bylo i ve vyspělých zemích pravidlo, že modely zůstávaly v produkci delší dobu,
2) komunistický režim, který šel od 10 z 5, tz. produkoval už jen horší a horší produkty ve srovnání s vyspělími zeměmi.
Kdyby nepřevzali moc komunisti, nikdy be se tak dlouho v produkci neudržela, přicházely by nové modely, to komunisti nedokázali, nástupce V3S byl horší a nedostal se ani do výroby
V Pragovce vzali Studebaker a Zil, zjistili, že Zil je plagiátem Studebakeru a za 4 měsíce udělali svoji verzi. Nikdo svéprávný nemůže tvrdit, že lze udělat auto od základu, bez předchozích návazných modelů za 4 měsíce do finální podoby.
Je zaujimava fotka PV3S - nadstavba zeriav CKD AD10 - to bol snad len prototyp. V zivote som to nevidel. Na Pragu sa daval CKD AD 080.
CKD AD 10 teraz montuje na rozne auta napr. Tatru 810 - ci tu AD 10 uviezla Praga neviem. Podvozok bol na celkovu hmotnost 11t a to sa im asi moc nepodarilo, alebo to uz nestihli.
Dodnes ji pouzivam pri zahazovani der na polnich a lesnich cestach suti... je to zkratka pojizdnej fitness :-) ale take velka zabava... furt jede, kamen nekamen, parez neparez... kazdy rok si rikam, ze je nejvyssi cas zamirit na vrakac, ale pak do ni sednu, necham ji nasat eter a proste ji nedam....