na západě po stovkách kusů jako auto pro chudé, tak jestli toto bylo to předehnání západu, ještě s licenčním západním autem, tak to jste to soudruzi nezvládli
No to nemůžeš takhle říct. Pívo bylo za pár korun a když jsi se snažil, tak jsi v uhelných skladech mohl mít bokem i 5000 Kčs měs. Pan Grebeníček by ti to hned vysvětlil imperialisto.
No ano, v roce 1989 čekalo v pořádníku Mototechny na Lady 123 000 Čechů a Slováků! >:D Brr, zaplať pánbůh, že už jsou tyto příšerné časy dávno pryč! :-)
2104 určitě nebyla následník 2101. Fiat OHV Lada OHC a tak....mohli jste se zmínit o těch pár modelech, tolik jich zas nebylo. No nic no :no:
Před rokem 89 byl žigul prostě lepší auto na které nedosáhl každý. Byly ale pořád vyprodané, tedy soudruzi jich nedokázali přivážet dostatečné množství. Ale jinak dneska je to fuj.
Že narodeniny 48! Nebyť Talianov, tak rusáci nemajú na čom jazdiť. A ani dnes nevedia vyrobiť poriadne auto! P.S. Ten článok tu natlačili len preto, aby sa stále nepísalo o VW a Škode! ;-)
Obecně pod ruskou zaostalou technikou se tady občas slézají obdivovatelé, kteří tu budou tvrdit, jak to soudruzi dělali lépe, než na západě >:D
Na druhou stranu, když opomenu od naprosto nekulatých 48. narozenin, tak žigul tu vesměs bylo rozšířené auto a místo tu má... tak za dva roky, až to bude padesátka >:D
Tak když není o čem psát, navíc bude hodně čtenářů, co na to kliknou z nostalgie a za rok to napíšeš k dalšímu výročí. Tak se dneska dělá moderní novinařina na netu