JJ, Fiat v dubnu meziroční propad 47%, Journey pokles 13%, Durango pokles 10%; pikapy RAM pokles 11%, GrandCherokee pokles 4%.
Fakt brilantní výsledky.
Necházej sem furt jen ZISK, když se do ničeho neivnestuje, nejsou žádný náklady. Jednoduchý. Jen jen otázka, kdy to s těmi prehistorickými modely značek Dodge, 2 modely Chrysleru a upadajícím RAMem budou msuet bez investic zabalit.
Tam je úsměvných věcí, třeba prodeje Fiatů v USA kdy auta nikdo nekupuje, maj největší skladové zásoby ze všech značek působících na us trhu a když něco prodaj, tak v podstatě za výrobní náklady.
Chrysler s 2 modely, z toho jeden je tenhle pohrobek Daimler/Ceberus (300) nebo Dodge (pohrobci Challenger, Charger, Journey a Durango) jsou jen zašlým odleskem bývalé slávy a prodeje sou ve srovnání s 90 lety poloviční....
Bohužel. Myslím, že partnerství s Mercedesem bylo mnohem plodnější, stačilo některé věci urovnat. Ovšem Fiat, to je cesta do hrobu. Ti na co šáhnou, tak to jde do kopru - Lancia. Alfa a Maserati dva kroky za ní. A Fiat..nejlépe jeho situaci vystihuje letité Punto.
Mercedes chtěl získat moderní americký koncern, větší podíl na tamním trhu + slavné jeepy.
Jenže šetřil na nepravých místech jako byly výstupní kontrola, interiéry, propagace a zázemí na exportních trzích a to se mu šeredně vymstilo. Pan Zetsche tomu navíc rozuměl jak koza petrželi a tak i přes všechna opaření byl Chrysler pořád ve ztrátě a tak přišel prodej Cerberusu, který dotáhl řadu zajímavých projektů (nová generace Jeepu GrandCherokee, 300, Chargeru, Duranga, motory V6 Pentastar, nov generace pikapů RAM atd jenže díky těmto investicícm a krizi mu došla hotovost a přišla ochrana před věřiteli a skoro darování Fiatu, který to až na Jeep vede k záhubě a prodeje neustále kelsaj a portofilo je starší a velmi prořídlé.