Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová generace Jeepu Wrangler JL míří do Evropy a turbodiesel jí nechybí

Wrangler JL oslavil svůj evropský debut v Ženevě. Jeep, součást koncernu FCA, nyní uvolnil podrobnější specifikace pro starý kontinent.
Zpět na článek
9. 7. 2018 23:00
Re: ?
Novy wrangler aretaciu dveri ma a po troch dnoch jazdenia po meste a okoli si ho viem predstavit ako daily car. Jediny problem je vyssia svetla vyska a tak nastupovanie pri kazdom obchode chce trochu akrobacie. Ale je to naozaj schopne auto ktoremu ziadna diera na ceste nevadi a ak clovek nieje prave Fittipaldi tak sa s nim da naozaj svizne jazdit aj v zatackach a na krizovatke da v pohode kazde normalne auto.
Avatar - Beefcake
9. 7. 2018 16:35
Re: ?
No tak to potom patris do rovnakej kategorie ako ti "majstri sveta".
Avatar - pratel
9. 7. 2018 16:13
V6 eco diesel
Mam taky pocit, ze buduci rok minimalne v USA bude k dispozicii pre Wrangler 3l V6 ECO diesel. Zrejme ten z Grand Cherokee...
9. 7. 2018 11:38
Re: Název článku bych upravil,
Uf - tak to jsem žil v iluzi/deziluzi. Každopádně, pokud bude výkon podobný, nic se reálně nestane. A na druhou stranu je možné, že foukaný čtyřválec bude zespodu živější než atmosféra o stejném výkonu...
velmi zábavná recenze:)
[odkaz]
Avatar - happy_driver
9. 7. 2018 10:51
Re: Název článku bych upravil,
2,8 CRD bol štvorvalec.
A to je aj patrične počuť, ako vnútri, tak aj vonku. To je pravá definícia traktoroidného diesla. Samozrejme v tom nie je sám, podobne rachotí aj Pajero 3,2 DiD, alebo všetky Land Cruisery bez ohľadu na objem - od starších trojlitrov až po súčasné pozmenšované 2,8l.

Wrangler je polotovar, kto s tým chce chodiť do terénu, tak musí jednoducho zainvestovať. Treba však priznať, že v základe to nie je také papierové * ako Defender.

Pokiaľ by v tom bol naftový šesťvalec, autu by to sakra prospelo. Zvukový komfort, jazdná dynamika a spotreba by tiež nebola horšia.
Aj keď som fanúšik off-roadov, toto je na každý deň utrpenie, ako už bolo spomenuté vyššie. Pokiaľ je to víkendové auto na hobby, chatu, tak OK. Zvnútra je to na oko prijateľné, ale jazdiť na tom častejšie, to chce otrlého človeka, alebo zaslepeného fanúšika.

Aktuálne motory sú čistý výsmech. Detto max. hmotnosti prívesu, to utiahne hocijaké SUV. Napr. X5 utiahne 2700kg, Land Cruiser 3000kg. Takže ani na ťahanie veľkého prívesu sa to nehodí. Ani sa nehodil, Jeep v tom bol vždy biedny. Len pre ilustráciu Patrol mohol ťahať 3500kg príves... A takisto utiahne 3500kg príves aj Mercedes Benz GLE 350d.
9. 7. 2018 10:13
Re: ?
Testarossa pro denní používání? Tak zpochybnit to nemůžu, ale moc jich asi nebude.
9. 7. 2018 10:13
Re: Název článku bych upravil,
Pokud jde o kulturu projevu, tak 2,8 CRD nebyl žádný zázrak, ačkoliv byl šestiválec, takže bych se moc nedivil tomu, kdyby si to auto polepšilo... Proč tam nikdy nedávali ten třílitr z Číra bůhví...
9. 7. 2018 10:11
Re: ?
O blbcích nebyla řeč. To sis na sebe jenom špatně vztáhnul:)
9. 7. 2018 09:56
Re: ?
2018 Wrangler 2.0 Turbo Hurricane
It’s a member of FCA’s Global Medium Engine family and is loosely related to Alfa Romeo’s 2.0-liter found in Giulia and Stelvio.

2.2 nafta nemlich to samé.
9. 7. 2018 09:25
Název článku bych upravil,
turbodiesel opravdu nechybí, ale V6 chybí citelně.
A nejen V6 v benzínu, ale i V6 v naftě!
Oba motory FCA přitom k dispozici má... a i mít bude, protože musí pro Grand Cherokee.
Není to taková hrůza, jako kdyby Ford nabízel Mustanga pouze R4, ale škoda to určitě je.
Avatar - KANKUNEN
9. 7. 2018 09:16
Do ameriky patří americký motor,
do takového gazíka zase nafta. Chtít do toho foukaný dvoulitr je ale nejekologičtější, protože s tím raději ani nepojedeš.
9. 7. 2018 09:12
Re: ?
Konečne si nám to vysvetlil. Takže keď ja som s polovice Moravak (otec je z Olomovca), som iba polovičný blbec? Aké šťastie.
9. 7. 2018 08:46
Re: ?
Velké oběti vyžaduje i Testarossa , kdo chce kultovní auto, ten holt občas musí trpět.
9. 7. 2018 07:28
Re: ?
A víš proč? Protože jsem z poloviny Slovák. A teď si představ, že bych byl celej. To by se mnou bylo k nevydržení:)))
9. 7. 2018 07:14
Re: ?
Samozřejmě, na ježdění do Lidlu je to auto použitelné hned:)
Avatar - Machýrek
9. 7. 2018 06:24
Re: ?
Pouzivani Wranglera jako daily car si vyzaduje velky obeti a kompromisy.
Zacina to malickostma, jako treba nulova aretace dveri a konci pruse.rama jako napr. rizeni s prisernou odezvou. Hezky je to, ale jen do lesa.
Avatar - vabis
9. 7. 2018 00:36
Re: ?
Wrangler v jakekoliv verzi je ciste tereni auto se zretelne off roadovym podvozkem. Pobyt v interieru je zoufaly, chovani na asfalte taky. Zbyva tedy teren, ktereho v CR legalne moc neni. Sam vim co to je delat si srandu, ze na zakazove znacce je snezny skutr a 4kolka, ale auticko ne. A to malo co zbyva vyzobali japonci Landcruiser/Patrol, ktere jsou celkove lepsi. Takze laska je krasna vec, ale evropska realita je jinde.

V Americe je pro Wrangler trochu lakadlem sundavaci strecha (horko, pomala jizda a nikdo ti dovnitr nepoleze) a image absolutni drsnosti made in America, Hummer H1 pro mladez. Takze mlade vysportovane holky si nechaji striknout diferaky na ruzovo, na SPZce maji sve prezdivky od Niky pres Kiky. Na pumpe si koupi velke pytliky s ledovyma kostkama, ktere za jizdy pres Mojave desert a jine prikladaji na stehna v krataskach a jedou na dva dny kempovat. Lake Powell je takovych plne.
8. 7. 2018 23:31
Re: ?
To si nevšímaj, ten chlapec to má v hlave popletené. O takých sa hovorí, že všetko pozná, všetko videl, všade bol - len v psovej rici nebol. ;-)
Avatar - Beefcake
8. 7. 2018 23:12
Re: ?
" že aby se to dalo používat, musíš na tom spoustu věcí hned ze startu upravit" - tak toto si ozaj nemyslim.
8. 7. 2018 21:01
Re: ?
Inu, je to vysloveně terénní auto. Provozovat na silnici je jednak škoda, jednak utrpení. Myslím výslovně na silnici. A mimo ní ho využije málokdo, u nás ani u vás se do lesa nesmí s autem. Jsou státy, kde mají takové auta svoje oprávnění, ale pro naše potřeby naprosto postačuje čisté SUV...
Přechod ke čtyřválcům u téhle kategorie není zase taková hrůza, na pár dnů jsem měl půjčený Land Cruiser s podobným výkonem (a čtyřválcem) a vzhledem k podvozku to bylo tak akorát, udržet auto na cestě je samo o sobě řidičským výkonem:)
P.S. A navíc mám info od lidí, co ty auta "žerou", že aby se to dalo používat, musíš na tom spoustu věcí hned ze startu upravit, proto je tolik různých firem a úpravců na Wranglery...
Avatar - Beefcake
8. 7. 2018 20:39
?
Dost zufale, ze auta ako toto nikoho nezaujimaju. Podobne ako debata pod WRX STI rozluckou.
"Oběma pohonným jednotkám nechybí mnohdy proklínaný start-stop" - start/stop je v terene vyborna vec, nezabudnite zapnut >:D
Ten 2L benzin ma slusne paramatre. to je tiez nejaky Fiat ?
Inak krasne a funkcne auto (Rubicon), hned by som ho bral ako vikendove, mat nejaku "skatulu od vina" k dispozicii.
Avatar - CHerokee
8. 7. 2018 17:58
4 a 6
Ten Pentastar nebude žrát o moc více jak ten nadopovaný 4 hrnek. Ale na Evropu je to asi moc... pořádné auto s pořádným motorem. 8-s