Mozna nejsou hlupaci, mozna jen davaji posledni ctvrt stoleti konkurenci poradny naskok a urcite maji spocitane, jak je jednoho dne vsechny opet predezenou.... >:-[]
Ale mas pravdu, ze to jsou jejich penize a kdyz uznaji za vhodne, mohou si misto predstaveni novych modelu poridit k Ronaldovi treba jeste tym roztleskavacek. Mozna by mohli zkusit vyrobu uplne zavrit, zamestnance propustit a pak by jim zbylo treba i na dostihove sazeni. Dostihy by mohli poradat primo na strese Lingotta.
Jen mi je lito, jak se chovaji k odkazu nejvetsich ikon automobilove prumyslu. Giovanni Agnelli, Vincenzo Lancia, Nicola Romeo nebo bratri Maseratiove museji ve svych hrobech rotovat tak, ze by se z te energie dal vyrobit proud pro cely Piemonth a Lombardii.
Jedno pozitivum to ale ma. Kdyz uz nemaji prodejci Fiatu zakaznikovi moc co nabidnout k jezdeni, mohou zacit prodavat alespon permanentky na pristi sezonu serie A a klubove saly CR7. :yes:
FCA je v zisku, ovšem většinu toho zisku tvoří Jeep, takže hlavní investice ze strany Agnelliů/Elkannů lze očekávat především do Jeepu, nikoliv do italských značek.
Podle zpráv je FCA v zisku, ale i kdyby byl ve ztrátě, tak se to sotva zlepší nákupem Ronalda. Podle mě jsou argumenty odborů v tomto případě docela rozumné.
Nechal bych to na majitelích (Juventusu/Fiatu), jsou to jejich peníze a oni určitě nejsou hlupáci a umí si dobře spočítat jestli jim peníze investované do Juventusu/Ronalda vynáší víc nebo méně než peníze investované do Fiatu. Soudě podle jejich rozhodnutí je evidentní, že to druhé nenese nic nebo ztráty.
Co si to ti zamestnanci dovoluji. Fiat je lidrem mezi mainstreamovymi znackami, Lancia s Alfou Romeo chrli model za modelem a nemecka premie jim nestaci, Maserati v prodejich uz davno predbehlo Porsche, v USA vsichni jezdi v Chryslerech a Dodge, tak proc by si vedeni nemohlo dovolit par (desitek) milionu Euro rocne vyhodit za toho cutajiciho Kena. >:-[] Nebo ze by to bylo jinak? Alespon je videt, jake ma vedeni Fiatu priority. Oni tech aut diky nemu rozhodne vic neprodaji... ja fandim Bayernu a taky kvuli tomu nejezdim v Audi, bzw. koncernu.
Jak jako kovany pravicak odborare nesnasim, tak temhle protestum naprosto rozumim. Zrovna u Fiatu by se naslo tisic lepsich vyuziti tech penez, nez na plat nejakyho fotbalisty. :-!