Nechápem celkom čo myslíš tým citom. Veď to má v podstate dve polohy brzdí alebo nebrzdí. Z užívateľského hľadiska len sila zvyku. Mám to už v druhom aute a absolútne mi to vyhovuje. Podľa mňa lepšie riešenie ako pákou na ľavej strane sedadla.
Hyundai - komfortnejsi a Kia by mala byt prave ta sportovejsia.
Nejde moc porovnavat stare Subaru a novy model niektorej znacky.
Do preferencii sa trafili, otazka je - cim ? Cenou ? Reklamou ?
Plasty ma netrápia pokiaľ držia. Ak si mal tu česť vlastniť staršie kúsky od Subaru, tak vieš, že plasty vyzerali lacno, ale nevrzali ani po rokoch.
A áno dvojičky Tucson / Sportage boli zamerane na komfort a idem i to veľmi dobre. A podľa predajov sa trafili do preferencii veľkého množstva ľudí.
To cuknutie bolo ako ked tam niekto nasilu zaradi rychlost bez synchronizacie otaciek. Pri beznej jazde a miernej akceleracii. Mozno "vlastnost" toho kusu, neviem.
Neviem, ako si to kto zase vysvetli, ale i s tou 1.7 mi to auto prislo take nejake - vnutri plastove (a to nie som ziadny olizovac plastov), hrackarske a nudne. Posobilo velmi lacno a interieri subjektivne male. Co hovoria cisla netusim. A to bola tusim druha najvyssia vybava.
Samozrejme, ze som to auto kupovat nechcel, ale bol som zvedavy, ake je jazdne a ako posobi na sofera. Kazdy ma ine preferencie, ale za seba hovorim - nebrat.
jsem měl před rokem půjčené na víkend. Pravda před FL a s "výborným" atmosférickým benzínovým motorem 1,6 GDi. Nebudu napínat, s ničím méně řidičským, naprosto odtažitým a zoufale líným jsem od doby Škody 105 nejel. Ano, je to auto řekněme moderně vypadající, pro někoho dokonce atraktivní,a v kategorii SUV relativně pohodlné, ale řidičsky naprosto sterilní dokonale izolující řidiče od jakéhokoliv dění na silnici. A že je nový vznětový motor povedený mě až tak nepřekvapuje, protože ve srovnání s 1,6 GDi musí být v tomto autě téměř každý motor povedený.
Ve Španělsku na dovolené, když jsem si půjčoval 320D tak si borec neuměl vzpomenout jak mi má anglicky vysvětlit, že do toho nemám lít benzín ale naftu a tak mi místo toho při předávání klíčků předvedl jakože řídí třepající se volant a hlasitě při tom brumlal "TAKATAKATAKATAKA" >:D
Myslíš pokud jedeš třeba trojku a máš předřazenou čtyřku, ale pak potřebuješ dvojku? Ve finále by to mělo jen trvat dýl, ale z hlediska plynulosti stejně musíš nejdřív přeřadit na té sudé rychlosti a pak přepnout spojky, ne?
Já k fungování neměl výhrady, přišlo mi, že to řadí dobře a i v normálním režimu to drží rozumně vysoké otáčky, takže při popojíždění docela maskuje menší objem (ve srovnání třeba s 2.0TDI DSG, kde to převodovka v D občas podtáčí a při ježdění po městě to působí ospale).
zas nepreháňať :-) suv je práve jasné a používa sa vždy a nealternuje sa, ak by občas napísali športovo úžitkové, tiež by mnohí nechytali. Ja to prežijem, po polhodine mi vždy dopne, čo je to za motor, to sa dá zvládnuť >:D
Kaslat na "driftovanie", ale to mi pride ako uplne najhorsie riesenie. A ani nemas taky cit pri pouzivani nohy. Mercedes (stary) z toho tymto neurobia.
rád by som sa prihovoril za označovanie motorov dízlový (naftový) a benzínový. To chytám na prvú dobrú, označenie zážihový, vznetový musím vždy premýšľať, aký to je. Viem, že redaktor sa snaží štylisticky striedať, ale tu je to na úkor zrozumiteľnosti. Asi mi tu niekto vysvetlí, že borci a autocz sa v tom orientujú, ale ja si myslím, že je to stále bežný komerčný bulvár web a čítajú to aj laici, ktorých to len baví alebo vyberajú autá. Ešte raz označenie dízel (nafta(, benzín je jasné a jednoduché, označenie vznetový, zážihový žiada už technologické nouhau a je ťažšie prísť na to vocogou.
toto sa ťažko posudzuje. Je jasné, že pri teste auta sa testuje a nejazdí na spotrebu, ak sa má vyskúšať dynamika a vlastnosti motoru v rôznych režimoch, môže byť spotreba vyššia, ale potom by to malo jasne rozlíšiť akou jazdou sa k číslu dopracovali, alebo aspoň utrúsiť poznámku, že vyššia spotreba bola daňou za testovací režim.
Ten dvojlitrovy turbodiesel je tam ten isty ako do faceliftu? A vy ste jazdili za 10 litrov na 100 km???? Viem, ze sa na nom mali vykonat nejake upravy kvoli znizeniu emisii ale ak sa jedna predsa len viac menej o ten isty motor (vykonovo je rozdiel 1 KW), tak vam tych 10 litov neverim, lebo ja s tym motorom (s 4x4) som uz par 100000-ov km najazdil, aj na dialnici a spotreba sa hybe medzi 6,2 az 8,2 (ta vyssia hodnota zvlast v zime). Ak "pribalili" k tomu este hybrid, ktory este o cosi mal tu spotrebu znizit, tak sa pytam, ako ste tych 10 litrov dosiahli. A to sa pytam aj napriek zaklade osobnej skusenosti, ze nove motory CRDI maju naozaj do zabehu vyrazne vyssiu spotrebu a viem o com hovorim, pretoze pred Sportage som mal Ceed s 1,6 CRDI. Ale 10 litrov so Sportage som nemal snad nikdy, ani ked som sa s nim "hral" a uz vobec pri normalnej jazde.
Vazne sa zbavili tej skackavej dvojspojky a je tam 8st HDM ?
A ta rucna brzda je stale nozna ? Lebo to ked som videl tento rok v predvadzacom sportage - cele zle.
Design nevypadá zle, zajímavostí jsou rozdílné výplně předních dveří na L+P straně, ale nevím zda bych to tak zrovna chtěl. Na straně řidiče není vertikální madlo jako u spolujezdce.
Jsem zvědav na cenu vozu v kombinaci 1.6 CRDi a pohonu 4x4 (pokud se redaktor nespletl), protože doposud nebylo možné základní naftový motor 1.7 CRDi s tímto pohonem zakoupit.