Renault Clio 4. generace stárne. A platí to také o jeho ostré verzi R.S. 200. Zpomalit tento neodvratný proces mohou pouze dílčí inovace nebo příchod speciální edice. A právě tou je testovaný model R.S.18. Čím se liší od R.S. 200?
Tady už skutečne nevidím duvod si nepriplatit za o kategorii vetsi a neporovnatelne lepsi a vyuzitelnejsi Megane R.S. - a to bych ho urcite kupoval s automatem, nebudu tu plivat na chybející manual, i kdyz chapu, ze poza petrolheada se bez toho neobejde. Ze segmentu B mi vzdy prisel nejrozumnejsi Swift Sport s atmo 1.6, ale toho stáhli a nahrada neexistuje. takže tak
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
Stuttgart - hlavní město spolkové země Bádensko-Württembersko na jihozápadě Německa SE"r"E NA MAMAMERKL = TA PUDE VOE TA PUDE a oznámilo, že ZAKAZUJE VJEZD od 1. ledna 2019 do města všem dízlpopelnicím [odkaz] BEZ DPF včetně normy Euro 2004 !!!!!!!!!! [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
Chtěl vytěžit tohle (viz tvůj druhý odkaz), ale dopadlo to (bohužel) spíš takto:
[odkaz]
A to ta fotka juka je velmi milosrdná, naživo je to mnohem horší.
tiež som vyznávač “starej” jazdy ale manuál asi do nejakého výkonu,potom už je vcelku fajn aj ten automat. Sám som nedávno prešiel z A/T na M/T , ale proti automatom nemám ništ a ideál je možnosť voľby ktorá je viac a viac očesaná.
PS : dve identické autá , man vs aut (8st ZF) tak man má stále lepsie reakcie na plyn.
S tím manuálem mi mluvíš z duše. Snad do žádného jiného auta se manuál nehodí více, než právě do HH. Pro mě je představa "tupě" sedět a mačkat plyn...tím to končí, víc tam toho není (kromě brzdy)...nepřijatelná.
Samozřejmě, proto je možnost si vybrat. Bohužel nám, vyznavačům "staré" jízdy celkem ubývá výběru. Chápu držet volant a znuděně šlapat na plyn v nějakém městském autě a ať si řadí jak chce, ale malé zábavné auto pro mě musí nabídnout něco více a to je, že si užiji zábavu při 100% ovládání a kontrolou s manuálem. Ten pocit při soustředění, co zařadit, kdy řadit, práce se spojkou. Pro mě nepostradatelný faktor zábavy. Ale vím, že pro jiného stačí "zábava" i s automatem.
Koupit si hot-hatch jen se dvěma pedály a samočinnou převodovkou je pro mě zcela absurdní záležitost, ale jako alternativa, proč ne. Že ovšem současné Clio R.S. manuální převodovku vůbec nenabízí, to je absolutně neodpustitelný hřích a přímo plivnutí do obličeje všem pravověrným petrolheadům! Renault si takto zcela zbytečně odehnal řadu potenciálních kupců, kteří tak jsou nuceni přejít např. k Peugeotu 208 GTi, nebo VW Polu GTI (nová generace ovšem manuál nabídne až letos na podzim), popř. k nové Fiestě (i když s tím tříválcem?). Jinak současná generace Clia sice zvenku vypadá pořád dobře, ale s interiérem je to horší - například jsem nikdy nepochopil, proč na místě toho nesmyslně velkého palivoměru není pořádný ručičkový rychloměr! 8-s Taky nabídka prostoru už na novější konkurenty nestačí (což ovšem u sportovní verze samozřejmě není zásadní problém). Jsem zvědavý, jestli nové Clio (které už je prý na dohled) tyto nedostatky odstraní... Kéž by! :-O
Jen říkám, že nad torzkou můžeš ronit slzy o třídu výš, tady ji mají snad všichni.
Pro mě je kompaktní hatch kompromisní kategorie, auto pro zábavu si stejně představuju jinak a radši bych sedlal BRZ než třeba i30N - jako víkendovku. Béčkový hatch nevím, tam jsem teoretik... ale asi bych i tam respektoval tu univerzálnost.
Automat povinně je mrzutý, to je fakt, to by mi vadilo.
Beru nářky petrolheadů, z druhé strany, mně se minulé Clio nelíbilo ani zvenku ani zevnitř, takže se mi zase tak nestýská.
Že se dobře neprodává??? "To se současným Cliem R.S. byl v roce 2013 problém přesně opačný. Chtělo jej tolik lidí, že Renault neměl kde ta auta brát. Méně sportovnosti otevřelo cestu širší klientele, která by o předchůdci patrně vůbec neuvažovala."
Tak v té černé potřebuje vše změnit, černá mu prostě nesluší. Automat je průser jako brno, jen marketing je asi happy. Vzadu torzka také nepotěší... Majitelé předchozí generace o tenhle kousek ani nezavadí, raději si nechají starý kousek. Prostě zklamání na více frontách...
Nechal jsem se pri cteni testu unest a mel jsem za to, ze se jedna o "novy" motor 1.8. Tech 18 tam bylo nejak moc.
A pritom se jedna o dnes jiz klasicky nissan-renault motor 1620ccm :-), kteryzto delaji uz roky, cili usuzuji, ze se osvedcil. SW lze doladit i tento motor, jak je videt z testu.
Bílou / bílou celkem můžu, třeba okořenit troškou červené v JDM stylu [odkaz] [odkaz]
Šedá není moje barva, ale třeba k faceliftové Octavii mi sedí... a pak bych se nebránil ani kombinaci šedá / šedá (zde ještě v hezčí původní variantě). Ale možná je ten kontrast se stříbrnou lepší... [odkaz]
Kombinace černý lak + černá kola je smrt (viz iudex - smrrrť).
Ono, s výjimkou stříbrné, vypadají kola v barvě karoserie vždycky divně/blbě.
U černých je disků kol je špatně, když jsou absolutně/komplet černé a ještě o level horší bývají v matném provedení, tady jsou aspoň v lesku.
Re: Ve Stuttgartu končí 2019 všechny germánský TDI DÍZLMLDKY
obecne malym autam neslusia tmave farby... a cierna uz vobec ( cierna za mna minimalne od golfa ceedu a vyssie ) .... k tomu este cierne kola ( toto sa mi doslova hnusi suhlas ) .. a mas hotove cudo .. uz horsie toto RS-ko vizualne snad ani vyzerat nemohlo ( totalna antikombinacia )... pritom sucasne clio sa mi z ponuky renaultu vazne paci vizualne ( pre mna vlastne najkrajsi renault stale a nadalej ) .... a clio ako take aj v uplne beznej verzii vie posobit fakt pekne vyzyvavo a napadito a sviezo ... len to chce preboha nahodit tam nieco normalne ( farba plus kola ) a bude to uplne v pohode pekne auto ... :yes:
toto je za mna podstatne krajsia kombinacia RS-ka ( kasna plus kola ) ako ta cierna tma vsade kam oko dovidi [odkaz] :yes: ( PS. mne sa ani ta jeho klasicka zlta s ciernymi kolami totiz nepaci ) ... tu by som volil nieco svetlo modre ako ma GT ... a u RS bielu potom
A jako obvykle musim prispechat s nazorovou oponenturou na cerne disky, abychom to tu meli jak se na dnesni dobu slusi a patri hlavne hezky nazorove vyvazene. :-)
Cerna kola mohou byt super, tady tomu tak neni. Byt to clio žluťásek, pak by mu sli super. ;-)
Když pominu barvnou kombinaci tak Clio dodnes vypada velice dobře a potřebovalo by maximalně jen nějake retuše např. předni světla. Bohužel interier je pravy opak a už od začatku se mi vubec nelibi a když narychlo zapatram v paměti tak huř jsou na tom snad jen japonci, Jazz a Yaris. Zde by pořebovalo Clio velkou změnu. Jinak velka škoda, že se ostra varianta nabizi pouze s automatem, naopak by to bylo mnohem lepši.
S manuální převodovkou by mi tam chybělo taky. Vzhledem k tomu, že to má jen automat, asi dokážu žít s pocitem, že v garáži není. Škoda, manuál by tomu seděl jak pr.... na hrnec
Súhlas, čierna s krikľavými žltými doplnkami pôsobí trochu tuzersky a celkovo tá farebná špecifikácia autu skôr ubližuje než pomáha. Ak už, tak by som zvolil opačnú kombináciu, žltý lak a kontrastné čierne doplnky (každopádne ako píšeš nie čierne disky, čierne disky sú smrrrrť >:D ).
Barevná kombinace s černými koly i všemi nápisy a znaky se mi po pravdě moc nelíbí, černá Cliu nesluší a černá kola nesluší nikdy ničemu. Ale když už, tak měli aspoň použít žlutou i v interiéru místo červené.