Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Smrt legendárního účetního. Bývalý šéf Fiatu Sergio Marchionne zemřel

Už o víkendu zaznívaly zprávy, že se Sergiem Marchionnem je to po nedávné operaci špatné. Špatné vyhlídky se bohužel potvrdily.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
30. 7. 2018 09:49
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Kdyby stát půjčil Chrysleru to co půjčil GM a Fordu, vyhrabali by se z toho taky a sami.

Asi tak.
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2018 14:22
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Blbost = GM sice mělo trochu trable = ale absolutně v rejži jako FCA nebylo = hravě to vyřešila státní záruka půjčka. Ford už vůbec ne

Prostě FCA nemáš rád = fakt že SM Fiat & spol vytáh z totálních srač ek = je prostě realita. Že ty bys k tomu chtěl aktuální inovace atd. = no kdo ne

Rozdíl je že lidi který o věci vědi tisíckrát víc než ty = včetně majitelů = vědi že to nějak zásadně líp nešlo. Aktuálně maj splaceno = co dál se uvidí

V takový rejži jako Fiat nebylo ani PSA = i když na jinym místě chválim nový vedení firmy = dostali se z toho rychle a v plusu sou i s věčně prodělečnym Opelem = s kterym si gigant GM neporadil celý desetiletí
Avatar - Barrichello
27. 7. 2018 13:39
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Ford? GM?
>:D
27. 7. 2018 11:09
Odpočívaj v pokoji
Odišiel veľký človek. Dokázal veľa, aj keď s tým nemusí byť a nie je stotožnený každý. Urobil veľa, aj keď nie pre každého a nie spôsobom, ktorý sa páčil všetkým - lebo to sa jednoducho nedá. Tiež nepatrím k jeho obdivovateľom, ale takisto nemusím mať vôbec pravdu.
Každopádne je automobilový svet chudobnejší o jednu výraznú automobilovú osobnosť. Česť jeho pamiatke. Odpočívaj v pokoji, Sergio.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2018 14:31
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Takže nerozumíš ;-)

Jaký jiný? V podobný situaci bylo v posledních letech jen PSA a FCA. O kom mluvíš?

Kdysi [odkaz] je to známej příklad ale je to už dost dávno
Avatar - Barrichello
26. 7. 2018 13:55
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Že jiní co to dělaj jinak ještě nekrachli >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2018 13:49
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Obdivovat = a rozumět = sou maličko odlišný věci

Ty se nestyď že nejsi ekonomickej analytik = neni náhoda že podobnej přístup zvolilo vedení PSA. Že se to nelíbí spotřebiteli jejich výrobků = to se holt nedá nic dělat. Nebo jinak = ty bys FCA nebo PSA pohřbil do roka a do dne = mě se moc nelíbí způsob jakym management obou koncernů vysekaj ty firmy zase do plusu = ale narozdíl od tebe vim = že to moc jinak nejde

A fakt si moh počkat = aspoň po pohřbu

Hele dřív sem zmínil rozdaný karty = tak ti to zkusim vysvětlit přes ně: Je to jako když máš blbě rozdaný karty a podaří se ti s nima vyhrát. A nějakdo tě pak kritizuje = že si sice vyhrál ale fixloval = teda ne podváděl ale.. rozumíš? :-)
Avatar - Barrichello
26. 7. 2018 13:27
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
A přes odkaz stále obdivuješ co?

Že někdo za pakatel shrábnul firmu, počkal si až odezní krize a prodával co vyvinul nebo dotáhl někdo jiný (DCH a Cerberus) a dodneš z toho žije a ždímá prachy na 30 let starých komponentech od někoho jiného? Do vývoje nového nedal pětník ze svého (to co dal a tak z toho co vydělal na tom co vyvyinuli jiní?)

Hele a proč nebodivuješ Ladu nebo Hindustan atd? Ti dělali to samý!!!!
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2018 13:18
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Takže nemoh ;-\

Odkaz na to z čeho cituješ = sem sem dal já ;-)
Avatar - Barrichello
26. 7. 2018 12:59
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Pleteš si likvidaci s ochranou před věřiteli, v tom je rozdíl asi jako mezi Aší a New Yorkem >:D
Avatar - Barrichello
26. 7. 2018 12:58
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
" Auta, které tato aliance zplodila (DaimlerChrysler) , hrají pro FCA významnou roli i v roce 2018. „Vývoj a výrobní nástroje jsou dávno zaplacené, takže jsou v současnosti jasným strojem na peníze,“ říká Dave Sullivan, analytik společnosti AutoPacific.

" Z dávno zkrachovalé aliance dnes paradoxně nejvíc těží někdo úplně jiný: Fiat"

"Vývoj Fiatu, který je velmi slabý tedy navíc paradoxně platí i vysloužilé komponenty z dnes již pomalu bazarových Mercedesů. Financují ostatně i znovuzrození Alfy Romeo nebo nový nástup Maserati – tedy dvou přímých konkurentů Mercedesu."

" Ještě nedávno Jeep udržoval při životě legendární odolný pětistupňový automat původem od Mercedesu – k dispozici byl v předchozí generaci ikonického terénního Wrangleru. Slavnou převodovku tak dnes používají jen policejní speciály Dodge Charger."

HAHAHA

Ještě někdo mi tu poví co mam na Fiatu obdivovat?

A já tu proti Marchionennu nic nepíšu jestli si všim a ani sem si nikdy nepřál aby odešel z vedení FCA tímhle způsobem. Nejsem tenhle typ...
Avatar - Barrichello
26. 7. 2018 12:56
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Ale že těch troubů je
" Auta, které tato aliance zplodila (DaimlerChrysler) , hrají pro FCA významnou roli i v roce 2018. „Vývoj a výrobní nástroje jsou dávno zaplacené, takže jsou v současnosti jasným strojem na peníze,“ říká Dave Sullivan, analytik společnosti AutoPacific.

" Z dávno zkrachovalé aliance dnes paradoxně nejvíc těží někdo úplně jiný: Fiat"

"Vývoj Fiatu, který je velmi slabý tedy navíc paradoxně platí i vysloužilé komponenty z dnes již pomalu bazarových Mercedesů. Financují ostatně i znovuzrození Alfy Romeo nebo nový nástup Maserati – tedy dvou přímých konkurentů Mercedesu."

" Ještě nedávno Jeep udržoval při životě legendární odolný pětistupňový automat původem od Mercedesu – k dispozici byl v předchozí generaci ikonického terénního Wrangleru. Slavnou převodovku tak dnes používají jen policejní speciály Dodge Charger."

HAHAHA

Ještě někdo mi tu poví co mam na Fiatu obdivovat?
26. 7. 2018 12:48
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
...
26. 7. 2018 09:07
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Takže je lepšie, že ľudia pracujú ako otrci 10 rokov za rovnakú mzdu. Hlavne že fungujú.
Vieš čo, choď sa tam zamestnať a môžeš im pomôcť k udržaniu tohoto koncernu.
Teraz ešte kúpili Ronalda takže sa priprav že bude treba makať ešte viac na jeho výplatu.
Avatar - Hammunasakra
26. 7. 2018 08:31
Re: Vyjadřuji úctu
Na základě čeho tomu věříš? Že sis usmyslel?

Lidi co maj přístup k číslum a faktum = jak víš = sou spokojen

Osud miluje černej humor [odkaz] :-)
26. 7. 2018 07:38
RIP
.... Diky za vse co pro FCA udelal a uprimnou soustrast rodine....
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2018 20:12
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
jeep sa pekne uz prebral... ale uz bolo aj na case ... tato znacka este prekvapi... dajme jej este dalsi rok dva a .... no kazdopadne sa po novom wrangleri aj compasse tesim na jej dalsie kusky .. vidim tu spravny smer.... :yes:
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2018 20:07
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
ten obrovsky megahatch delta [odkaz] mi pride obrovsky este aj na dnesne pomery...a to sa auta od jej skoncenia stale zvacsuju... sila ... :*)
Avatar - Bubáq
25. 7. 2018 19:33
Vyjadřuji úctu
… a to všem, kteří se zde v diskuzi vyslovili kladně o zásadním příspěvku pana Marchionneho k záchraně Fiatu a Chrysleru.
Ne, není to v rozporu s mými včerejšími vyjádřeními. I nadále věřím tomu, že jiný odborník z branže by našel lepší řešení a dokázal by více, než pan Marchionne.
Ale velký dojem a obdiv u mě vyvolává zásadní postoj fandů značek koncernu a jejich důvěra v činy pan Marchionneho. U Vás má, pánové, autoprůmysl ještě šanci!
(Jsme stejného ražení).
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2018 19:01
Re: Vyssi moc
Tak nejsi ekonomickej analytik = neni důvod rozumět všemu

Viz to jak vysekával management z bryndy PSA = ono to moc jinak nejde. A když lidi co znaj konrétní čísla a info = sou spokojený = tak to taky něco naznačuje ;-)

Když řídíš hodně velkou firmu = nevymejšlíš si řešení sám + ta firma má majitele = SM byl jen manažerem. Viz já 17:13 viz už předchozí působení v SGS = neschopnej neznalej troubík = to nebyl

[odkaz]
Avatar - euro89
25. 7. 2018 18:49
Re: Nečekaně rychlý konec.
Ses tak blbej, nebo jsi chtel jen vyvolat reakci?!
Jinak by to "po boku" nebylo ani fyzicky mozny. Pomalu polovinu hrbitova ve Fobellu zabiraji hrobky rodu Lancia, pricemz Vincenzo je spolu s nejblizsi rodinou pochovany v te nejvetsi v cele a po obou stranach je nekolik mensich hrobek dalsich clenu rodiny. Nejen ve Fobellu, ale v cele provincii Vercelli jde o historicky nejvazenejsi osobnost a jak znam par skalnich fanousku z nejvernejsiho Lancia Valsesia Club, tak by auto s Marchionnem nejspis ani do obce nepustili.
Marchionneho smrt je jen z lidskeho hlediska tragedii pro jeho nejblizsi, pro ostatni a zejmena pro Fiat a pro fanousky Lancie to rozhodne zadna tragedie neni.
Avatar - speedfred
25. 7. 2018 18:44
Re: Byl
pripájam sa aj ja , RIP.

Ďakujem aj SM za to čo mám dnes v garáži. :yes:
Avatar - euro89
25. 7. 2018 18:33
Vyssi moc
Jak stoji na konci clanku, zasahla holt vyssi moc. Mam pocit, ze na hrbitove ve Fobellu se v tamni nejvetsi hrobce dostalo jednomu cloveku zadostiucineni.
A Sergio ted muze tam nahore Vincenzovi nebo staremu Agnellimu obhajovat sve hospodareni.
Jinak me neprekvapuje udivovat ta jistota vetsiny lidi, ze zrovna bez Marchionneho by cely Fiat zkrachoval, ze zrovna on tu automobilku zachranil a ze to proste neslo udelat jinak - lepe. :-!
Avatar - lamal
25. 7. 2018 18:05
Re: hmm
Tazko suhlasit, keby to tak chcel asi nejde na operaciu ... Ked niekomu ako on sluzi zdravie dochod si este uzije a celkom dobre...

Asi viem ako si to myslel, zivot pravdepodobne nepremrhal, no dochodok by asi este aspon 10-15r urcite vydrzal... no to je jedno
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2018 17:37
Re: Nečekaně rychlý konec.
Bohužel je to tak [odkaz] ;-\
Avatar - pradeda777
25. 7. 2018 17:18
Re: Nečekaně rychlý konec.
Komunisty vedene odbory....spatna zprava pro jakoukoliv zemi.... :-!
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2018 17:17
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
A to cos napsal = podle tebe řiká co? >:-[]

Vim že nemusíš FCA = ale nemoh bys s tim kopánim do mrtvoly = počkat třeba až po pohřbu?
Avatar - pradeda777
25. 7. 2018 17:13
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Kdyz ho Fiat kupoval, tak Chrysler byl jiz v likvidaci. Myslim, ze SM zachranil co se dalo.... :-!
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2018 17:13
Re: hmm
Předtim byl celosvětovej šéf [odkaz] [odkaz] byl na absolutnim vrcholu už od 40 let
25. 7. 2018 17:06
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
No měli vzít tebe samosebou
25. 7. 2018 16:46
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Nečerpal bych informace z článků o Ronaldovi...ono to pak spoustu lidí svede na myšlenkové scestí :-)
Avatar - Barrichello
25. 7. 2018 16:43
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Předtím tam byl Mercedes a před Mercedesem byli v zisku.....takže kdo za to může?
A i když za Mercedesu byli v červených číslech, jeli modernizační program, rozšiříli modelové portfolio, investovali. Fiat nedělal nic, jen vybíral zisky...
25. 7. 2018 16:35
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Za předchozí hospodaření Fiat nemůže. Za americký socialismus také ne.
25. 7. 2018 16:16
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Ty jsi vážně trouba...
Avatar - Barrichello
25. 7. 2018 16:10
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Vypadá to, že se jim daří čím dál lépe. Hlavně v Číně [odkaz]

;-)
Avatar - Barrichello
25. 7. 2018 15:54
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Podobně na tom je Ford, ti to taky dopracovali s osobními vozy.

Mluvil sem se známým v Kanadě a celá jejich firma se svým 200 ks vozových parkem přechází od Fordu k GM v období 2019-2021.

Každej chvilku tahá pilku >:D
Avatar - Barrichello
25. 7. 2018 15:52
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
>:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
25. 7. 2018 15:49
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Jenže ten koncern právě nezachrnáil, pouze papírově.

Jinak to je stín toho co to bylo s poklesem podílu na trhu nejméně 15-20% proti nejsilnějším 90. létům :-)

A za peníze us a kanadské vlády + splácení z provozního zisku firmy namísto použití těchto peněz do vývoje to umí každej. Fakt ne tom nemůžu nic obdivovat - není co.
25. 7. 2018 15:42
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Koncern Chrysler myšleno. Ošklebky si nech...
Avatar - Barrichello
25. 7. 2018 15:38
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
máš to blbě - měl si napsat zachránil Jeep. Chrysler je v podstatě mrtvý s dvěma modely a poklesem podílu na trhu někde o 70% oproti tkaaovému roku 2005 >:D >:D >:D

Podobně bledě je na tom Dodge a klesá už i RAM
25. 7. 2018 15:36
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Znáš produktivitu Fiatu, snižování/zvyšování počtu pracovních míst a nebo alespoň základní ekonomickou situaci před nástupem SM?
Pokud ne, tak na svůj koment radši zapomeň. Nebýt jeho, pak by fabriky Fiatu vypadaly jako část průmyslové zony v Detroitu.
25. 7. 2018 15:33
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Takých prac. príležitostí, že FIAT nedvíhal zamestnancom mzdy 10 rokov? Tak to si ten pomník zaslúži.
Avatar - Stejsn
25. 7. 2018 14:55
Re: Nečekaně rychlý konec.
No ne, myslel jsem že by měli hřbitov významných italských automobilových ikon. Popravdě - už před Marcchioneho nástupem jsem si dlouho říkal, že v Evropě není zbytečnější automobilka než Lancia.
25. 7. 2018 14:43
Re: Život je nevyzpytatelný
Vzhledem k tomu, že byl bojovník a vůdce, bych neřekl, že lepší. Ale tohle těžko soudit...informace jsou kusé.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2018 14:41
Re: Život je nevyzpytatelný
Aha, takže nic "ortopedického". Mně to přišlo nepravděpodobné, že by v tom nebylo ještě něco vážnějšího. Tak díky za objasnění.
25. 7. 2018 14:23
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
JJ, dokonce jsem stál několikrát v jeho blízkosti na autosalonu v Ženevě, byl jedinečná osobnost a živel, ne jako škrobení panáci ostatních automobilek, kteří při tiskovkách jen recitovali zoufale nudné fráze... :-O
P.S. Fakt je ale i to, že mě ještě nedávno stačil namíchnout slovy o tom, že Fiat v Evropě bude utlumen a že Tipo nedostane nástupce... :-O
25. 7. 2018 14:22
Re: hmm
Taky si myslím, práce u Fiatu byl jeho profesní vrchol a věnoval ji vše... :-O
25. 7. 2018 14:21
Re: Život je nevyzpytatelný
Pro něj osobně to ale možná bylo lepší, než kdyby se ještě třeba rok či dva trápil v bolestech a při chemoterapiích.. ;-\ :-O :'-( :-(
25. 7. 2018 14:19
Re: Nečekaně rychlý konec.
A bohužel měl opět pravdu, což je "zásluha" italských odborů... :'-(
25. 7. 2018 14:18
Re: Byl
Určitě, právě jeho "politická nekorektnost" a bezprostřednost bylo to, čím byl většině lidí nesmírně sympatický, protože ho polidšťovala, stejně jako třeba jeho odpor k nošení obleků. Viz jeho slavná (a bohužel pravdivá) slova o tom, že Alfa 159 byl přešlap... :-O
Avatar - WinDiesel
25. 7. 2018 14:13
Re: hmm
Žil naplno až do poslední chvíle, měl pro co žít :yes: :yes: :yes: k čemu klidný důchod když člověk vlastně přestává žít
25. 7. 2018 13:55
Re: Život je nevyzpytatelný
Takže se to sečetlo. No každopádně mě ten rychlý konec překvapil. ;-\
25. 7. 2018 13:49
Re: Byl
No tak popravdě si nemyslím, že ta jeho pověstná prostořekost byla vždycky ku prospěchu věci, ale prostě patřila k jeho silné osobnosti.
25. 7. 2018 13:45
Re: Život je nevyzpytatelný
Ano zhoubný nádor (sarkom) na rameni. Špatně interpretováno
25. 7. 2018 13:44
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
asi ani on sam by necakal ze jeho smrt sposobi skoro 10 % prepad akcii FCA...a este nie je koniec dna...
25. 7. 2018 13:44
Re: Život je nevyzpytatelný
Já jsem zase četl, že tu operaci ramene podstoupil proto, že v něm měl zhoubný nádor... :-O
25. 7. 2018 13:43
Re: Život je nevyzpytatelný
Podle informací v zahraničním tisku byl na operaci sarkomu a během operace dostal embolii. Tedy šlo o komplikace, které ta operace ramene způsobila. A také byl kuřákem s údajnou rakovinou plic.
25. 7. 2018 13:40
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Jasně, beru to. A taky chápu, že se Areseho ta zpráva dotkla a proto reaguje neuváženě. ;-)
25. 7. 2018 13:35
Re: Život je nevyzpytatelný
Tak ona se i banální operace může bohužel zvrtnout. ;-\
25. 7. 2018 13:34
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Ti takzvaní petrolhead by si měli uvědomitm že to byl právě SM, který se rozhodl nepokračovat ve vývoji FWD Alf a i přes až nekonečné zdržení představil něco, co je znaku AR hodno...Giulii.

Zanadávali jsme si nad průtahy asi všichni, pohled zpátky a střízlivá mysl však negativní emoce dokázali eliminovat.
Avatar - lamal
25. 7. 2018 13:34
hmm
Tak to je smutné, takto predcasne a nahle... skoda, mohlo mu to vydat na odchod z Fiatu a kludny dôchodok..

RIP
Avatar - Righ
25. 7. 2018 13:29
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
RIP :yes:

A než někdo opět vytáhne mrtvou Lancii, prosím, aby si nejprve v duchu odříkal masivní portfolio této dlouhodobě vzkvétající automobilky v roce 2004, kdy se Marchionne dostal prostřednictvím Fiatu i do jejího čela. Pokud se nemýlím, jednalo se o následující skvosty, které nenechají žádného petrolheada chladným: Ypsilon, Musa, Lybra, Phedra... A pak samozřejmě Thesis. Jenom ten poslední model je nečím zajímavý, protože 1) UFO design a za 2) Busso. Jenže ouha, vyšší střední od Lancie téměř nikdo nechtěl a "Účetního" chyba to nebyla a ani na tom nemohl zhola nic změnit. Byl učiněn sentimentální pokus o vzkříšení značky v podobě novodobé Delty, která imho byla v mnoha ohledech zajímavým autem a kupovat v té době nižší střední, určitě bych o ní uvažoval, ale opět, trh auto zavrhl. Přeznačené Chryslery samozřejmě byly těžká křeč, ale už pouze posmrtná...Zkrátka a dobře Lancia byla už při nástupu Marchionneho v nanejvýš zbědovaném stavu a pevně opisovala trajektorii vedoucí k jejímu zániku, pro který navíc nemusí fandové aut vzhledem k nabízeným modelům vůbec truchlit, leda pro osud značky jako takové.
25. 7. 2018 13:29
Re: Nečekaně rychlý konec.
Hej, blbo som to napisal, myslel som to tak, ze by Taliansko nemalo ziadnu vlastnu automobilku, lebo Fiat by bud krachol alebo by ho niekto cudzi kupil.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2018 13:22
Život je nevyzpytatelný
Upřímnou soustrast blízkým. Pořád si říkám, že to nemohlo bejt jen rameno.
25. 7. 2018 13:07
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
RIP :yes:
Avatar - Emel
25. 7. 2018 12:59
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
RIP
Avatar - Emel
25. 7. 2018 12:58
Re: Nečekaně rychlý konec.
Tak i on jednou řekl, že by bylo pro Fiat nejlepší v Itálii nic nevyrábět.
25. 7. 2018 12:55
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Je vidět, že tě to vzalo, protože ani Webpajuv příspěvek sis nevyložil správně. ;-) Píše tam, že Sergio udělal hodně pro celou Italskou ekonomiku.
25. 7. 2018 12:54
Re: Nečekaně rychlý konec.
Fiat mal jedine stastie ze sa tam SM dostal uz v roku 2003/4, keby s restrukturou cakali do krizy v 2008om, tak by sa dnes v Taliansku nevyrabali ziadne auta domacej znacky.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 7. 2018 12:44
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Taky mě zarazila trochu prudká reakce... ale pochop: mezi komentáři typu * stejšna člověk snadno vidí i to, co tam není...
:-)
25. 7. 2018 12:43
Re: Nečekaně rychlý konec.
Přesně, třeba poslední generace Delty (jezevčíkovitý hatchback na prodlouženém provedení nepříliš povedené platformy Stila/Bravy) byla fakt zoufalost. 8-s
25. 7. 2018 12:42
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Tak sorry, v kontextu mi to tak připadalo, tvoje reakce přece reagovala na jiný příspěvek, který palcem nahoru naznačoval, že pro italskou ekonomiku je jeho smrt přínosem... :-!
25. 7. 2018 12:41
Re: Nečekaně rychlý konec.
Tam by si měl lehnout ten, kdo ji poslal do stavu, ze kterého už nebylo návratu. Tvou poznámku beru jako omyl. Pokud by tomu bylo jinak, pak by mě to od člověka jako ty hodně překvapilo.
25. 7. 2018 12:40
Re: Byl
Nejvíc jsem ocenil jeho upřímná slova o tom, že prosí zákazníky, aby kupovali elektrickou verzi pětistovky co nejméně, protože na každý prodaný kus Fiat doplácí 280 000 Kč (v přepočtu). ;-) Nebo o tom, že nechá postavit vlastní obdobu Tesly 3 s italským designem, pokud by zjistil, jak na ní neprodělávat statisíce! :-) :yes: :yes: :yes: :yes: R.I.P. Sergio! :-( :-( :-(
25. 7. 2018 12:38
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Hele Arese, uklidni se. Můj příspěvek není ironie.
25. 7. 2018 12:36
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Nebýt jeho, tak už žádný Fiat není, ty chytráku! 8-s
Avatar - Stejsn
25. 7. 2018 12:31
Nečekaně rychlý konec.
Mohli by ho stylově pohřbít po bok Lancie.
25. 7. 2018 12:30
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
A taky pro nás, co máme rádi auta.
25. 7. 2018 12:29
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Snad bude nástupce/nástupci na úrovni.
25. 7. 2018 12:28
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Pro celou italskou ekonomiku. :yes:
25. 7. 2018 12:26
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
Jestli jsem pochopil z některých článků dobře, tak právě :-! k tomu přispělo. Nic to nemění na tom, že zachránil tradičního evropského a amerického výrobce.

Minimálně italové by mu za zachování výroby a pracovních příležitostí měli postavit v Turíně pomník.
Avatar - Ozzman
25. 7. 2018 12:25
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
:yes:
Avatar - del42sa
25. 7. 2018 12:21
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
pro akcionáře udělal opravdu hodně :yes: naopak 66 let je zase sakra málo.... RIP
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2018 12:19
Re: Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
:yes: :-!
25. 7. 2018 12:17
Zachránit Fiat a Chrysler bylo jednodušší...
...než zachránit SM.

RIP :yes: