Já ho koupil za 465 před 3,5 roky a jsem spokojený. Pak se několikrát zdražovalo, a teď stojí stejně naprostý základ základ trendline s litrem. Aby prodali musí podle mě dávat min. 40000 Kč slevu každému.
850 tis, za tento designovej hybrid z nižší strední? já chápu, že koncern musí poplatit všecky pokuty a sankce, ale tohle je za hranicí slušnosti.Asi ta cena pujde srazit, ale i za 650 by mi to prislo jako nonsens. Majitelum spoustu stastnych km >:-[]
Naozaj vyrazne lepsie cisla v cz nez by som cakal. Kategorizacia je tam problematicka, pomiesane mpv a dodavky, presne ako pises. Mne ako konkurenti Sportsvanu pripadaju Scenic, C-Max (kratky), Meriva, Active Tourer (nie cenou :-), Verso (uz skoncil tusim), Carens. Zaujimave, ze okrem Merivy sa ziaden z tychto v cz statistikach za 2017 nenachadza. Z tohto pohladu vychadza v cz Sportsvan ako velmi popularny, autor mal pravdu.
r. 2016 - 2016ks, r. 2017 - 1754 ks, prodeje jsou větší než třeba Auris, Corolla, 308, Tipo, Mazda 3, mezi MPV je 6, ale v tom jsou i 3 osobní verze dodávek - Docker, Berlingo a Caddy. takže ani v ČR to tak špatné není. A kdyby VW systematicky nezdražoval bylo by to ještě lepší. Je to ve statistikách na Auto.cz. 2017
dik, pekne statistky. Moj subjektivny dojem sa nepotvrdil, aspon na eu urovni to vyzera, ze nie je Sportvan tak marginalny, ako som cakal. Tipujem ze v cz/sk to bude horsie.
ako som uz spominal pri nedavnom teste touranu mi na novych vw fakt nesedi a tu sa to opat potvrdilo ... vizaz ako pre dedka....a pritom suhlasim s tym ze toto auto vie posobit fakt pekne ale v tejto bordobej proste nuda z akejkolvek strany pohladu ... uz ine kafe by to bolo v tej sviezej modrej akej tu bol nedavno testovany touran.. a aj biela mi na tychto vw-mpveckach moc sedi ... ale inak prakticke a sikovne auto samozrejme... hoc tento segment to ma coraz tazsie ;-\
To máš pravdu = neměl. Byl to ale R3 1.0 103 W 180 Nm vs R4 1.5 110 kW 250 Nm = reagoval sem na iudexovo = že ten motor je lepší volba. Ta silnější moc přesvědčivě v přímym srovnání nepůsobí
Ve článku se řeší CL a HL (je i TL) ale cenově vzhledem k výbavě je pro neflotilového kupce mnohem zajímavější Maraton Edition. Čím neříkám, že je levnej, ale ve srovnání s ním by si za ceníkovku mohl CL koupit jenom blb.
Zrovna s 1.5 130PS ho jde koupit i man.6G i DSG.
To sa nedá z hľadiska spotreby porovnať, ako jazdíš doma s vlastným autom a ako jazdí redakcia s požičaným autom s nezabehnutým surovým motorom. Práveže si nepamätám, kedy naposledy bola v teste ACZ takáto nízka spotreba, nechce sa mi to porovnávať, ale mám pocit, že R3 TSI mali spotrebu v teste vyššiu.
Ja som po všeobecnej kritike 1,5 so 110 kW od slabšej verzie nič nečakal a z testu sa javí, že táto slabšia verzia je paradoxne lepšou voľbou.
Tak já vidím 4 hvězdy. Ale k motoru. Ten nahrazuje 1,4 TSi 92 Kw. Mám ho už 3,5 roku a dlouhodobou spotřebu mám v kombinaci dálnice, okresky, město 6,2 l/100 Km. A příliš se neloudám. Nový motor má sice spoustu vyfikundací ( miller, odpojování 2 válců, variabilní turbo ) ale na reálné spotřebě to moc není znát.