Já mám také BMW X5. Koupil jsem si rok výroby 2005, takže nestál ani 100 tis, a to už je v pohodě :-) . Je sice pravda, že jsem postupně do auta musel dát další peníze, ale to bych musel do každého ojetého. Co jsem ale nemusel, tak nechat si přehrát ovládací systém do češtiny u https://www.autacesky.cz/ . Je to ale mnohem pohodlnější, když víte, co po vás auto chce :-D .
Zapomněl jsi na Jeep Geand Cherokee, motorizace 250 až 707 koní, asistentů habaděj, stejně místa, moderní konektivita a v terénu strčí BMW do kapsy a cena dobrá. Design je hlavně poslední generace je pecka, BMW krom 6, 8, i8 hodně v designu pokulhává
Nový Touareg je nejlepším vozem ve své třídě. Cena, design a výkon je nejlepší. XC90 nemá 6válec, D3 zbytečně drahá, Lexus je možná zajímavá volba. Je podle mne zbytečné si připlácet za značku 300 tisíc a sousedi vás aspoň nesežerou.
Nová X3 je pro mě velké a zároveň i zklamání. Rozměrově překonalo i první X5, což je u mě špatně a k G05 se nebezpečně přiblížilo. Boční prosklení je další věc. Ne tak výška jako tvar zadního okna, který alespoň pro mě byl hodně nepovedený na předešlé X3 a na nové X3 je to jen o chlup lepší, ale stále nic moc....spíš nic než moc.... ;-)
Já měl F15 2 roky a velkého prosklení jsem si vážil. Výhled z vozu byl proto ve všech směrech vynikající a pocitově pomáhal i atmosféře ve voze. Jo, měl jsem i střešní okno....to pomůže taky..... ;-)
20" kola s M paketem v základu nic moc. F15 měla s M paketem 19" kola, a také nic moc. Za to 20" byly již v normě. Tady u této nové G05, pro pohlednější kola je třeba jít do 21". Ale ani tento design nemusí být každého šálek čaje. Bi colour 22" jsou parádní. Měl bych ale s nimi trochu obavy s "drncání".... :-! To by snad vyřešilo nově nabízené adaptivní vzduchové odpružení.... :-!
M paket potrebuje asi každý bavorák, od jednotky po X5.
No a samozrejme kolesá, tie disky na obrázku vyzerajú ako nejaké 16ky, zúfalo maličké, na 18" by som to vôbec netipoval, holt veľké auto, kde sa kolesá stratia a chce to aspoň 20".
To ti věřím, že auto je výborný, stejně jako vše okolo.
Interiéry (ve správné specifikaci) umí BMW taky na jedničku - i X2 umí uvnitř vypadat parádně. Jen - jak píšu - to boční prosklení u X3 i 5.
no hnus je trochu silné slovo, ale je to takové hodně tuctové a obyčejné a když se to tu tuctovost někde snaží zachránit třeba prolisem nad zadními koly nebo odulými ledvinkami, tak to vypadá hodně divně. Celkově bych řekl nejhorší desing v prémii, na Volvo nebo LR se to zoufale nechytá. Na druhou stranu bych odhadl, že v technice to bude přesně naopak.
Poslední X5, která nutně nepotřebovala M-Paket byla druhá generace. Třetí i čtvrtá to musí mít jak prase drbání.
Nicméně ceny vypadají slušně a i teď vyjde o řádný kus levněji než porovnatelně vybavený RRS nebo i menší F-Pace.
Nástupce vidím celkem zřetelně, M-Paket, bez chromů a 21" kola.
na moj vkus predne svetla su akesi velke a bez uchopitelneho tvaru ... a ladviny uz rovno pre zmenu obrovske a az absurdne posobiace ... celkovo elegancia za mna kdesi na urovni :-( mrazu.... zlata XC90 [odkaz] alebo RR sport [odkaz] ci Q7 [odkaz] ... :*)
pacili sa mi starsie bmw ale tieto nove to su uz to neskutocne divne kusky ... ziadna elegancia.. charizma nic. .. len plechmi naroubovana sila :-(