Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motory příští Škody Octavia: Nejvýkonnější RS v historii a plug-in hybrid pro šetřílky

Čtvrté generace Octavie se sice dočkáme až za necelé dva roky, už nyní ale prosakují první informace o skladbě pohonných jednotek a technice. A čekají nás velké změny.
Zpět na článek
9. 8. 2018 23:01
něco lepšího by tam nebylo...
Co takhle už něco pořádného jako vozy šetrné k životnímu prostředí je potřeba už zapracovat, konkurence jede na plné obrátky a škodovka se neustále plácá v tom svém...
7. 8. 2018 08:07
Re: na noveho rapida
No ona to je takova vetsi Fabia uz ted. Mam Rapida Ambiente and taky starsi Oktavku a to se fakt neda nijak srovnavat. Rapid je jak sebrany na smetisti - stare a levne je na nem vsechno krome radia a budiku, ty ma lepsi nez stara oktavka, zbytek je spise Fabia: prtave male nepohodlne sedacky, tvrdy nekomfortni podvozek, hnusne levne oblozeni podlahy a kufru, levne (ale jinak pekne) plasty vsude, atd atd. Dobre jako levne velke auto, ale rozhodne nikde blizko ke Golfu nebo Oktavce (snad jenom cenou).
Avatar - .StenLi.
7. 8. 2018 00:41
Re: Zase je to tu samy koncern..
Tvoja dedukcia bola nespravna. Pallermo sa asi odkazoval na udaje ktore pomerovo porovnavaju pocet najazdenych km na ICE autach a Teslach (pocty aut su teda nepodstatne) a tam vychadza 5 poziarov Tesiel na miliardu najajzdenych km ale az 55 poziarov ICE aut, cize ICE auta horia 11x castejsie ako Tesly ;)
6. 8. 2018 20:47
kadmium
a ty hybridy bude dodávat s tim jejich slavným kadmiem??? >:D nebo to konečně ovládnou tu technologii?
6. 8. 2018 20:23
Re: na noveho rapida
Třídu určuje právě průsečík rozměrů, cena naopak vůbec.
6. 8. 2018 20:22
Re: na noveho rapida
Nejde o délku, ta třídu neurčuje. Jde o celkový průsečík paramterů a tam je jasná mezera mezi rapidem a golfem už dnes a nové generace se sice obě bez pochyby posunou dále jak píšeš, ale rozdíl nijak nesmažou. Rapid navíc bude limitovat to že bude muset pojmout zákazníky fabie combi, a to nejsou zákaznící co by chtěli golf. Jinak crossover bude sourozenec T-Crossu a Arony, ne T-Rocu, ten má základ stejný s Karoqem, takže to tam zapadne.
6. 8. 2018 19:09
Re: Zase je to tu samy koncern..
Hmmm tak tu tvou reakci asi nechám bez komentáře. Už jen ten začátek první věty stačí ;-)
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2018 18:54
Re: Zase je to tu samy koncern..
A raz mozno budes mat vlatnu firmu a pochopis vyznam tych pojmov.. bez toho aby si sa musel stat fanusikom Tesly. Ja si neplanujem kupit Teslu kvoli veciam ktore mi na nej vadia ale rozumiem im..

Nech sa paci zdroj: [odkaz]
6. 8. 2018 17:39
Re: Zase je to tu samy koncern..
On se vždycky najde nějaký Tesla Fan, který tu vysvětlí, že ztráta je vlastně zisk ;-)

Co zdroj těch tvých čísel? Hmmm

Co na to Nasdaq?

[odkaz]
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2018 17:19
Re: Zase je to tu samy koncern..
Ale notaak.. co tak pouzit rozum a google skor ako napises takuto hlupost? Prvy Model 3 zisiel z vyrobnej linky 7 Jula 2017, jeden klik na wikipediu, to si uz fakt az tak lenivy?

Ak by si sa uz zacal vzdelavat tak zistis ze Skoda je velka divizia koncernu VW ktora vyraba 1,21 miliona aut rocne a predva ich v 100 krajinach.. stale je to hlavne skladacka masovo vyrabanych komponentov na ktore sa capne inac vylisovany plech a znak Seat, Skoda, Audi atd.. EV vyroba je uplne o niecom inom a "uspechy" celeho koncernu v tomto odvetvi dokumentuje ich najpredavanejsie EV Golf: 18 predanych kusov za posledny mesiac v US, Model 3: 14 250. V Europe Golf 1400 kusov a Model S a X 3900 kusov.. asi tak..
6. 8. 2018 16:55
Re: Zase je to tu samy koncern..
No ty neporovnatelne vacsie skusenosti a flexibila jsou vidět. Už dva roky se snaží o náběh výroby a párkrát už prý dosáhli i plánované kapacity.

Jen podotknu že třeba relativné malá automobilka jako škoda na jedné lince vyrábí 3 modely. A od náběhu výroby do plné kapacity ji tot trvá v horším případě měsíce.
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2018 16:13
Re: Zase je to tu samy koncern..
Aha.. preto Mitsubishi predalo 6 (slovom sest >:D ) EV za cely rok 2017 v US kym Tesla tam predala takyto isty pocet za poslednych 15 minut >:D Na viac zdochynajuceho kona si si nemohol vysadnut :-) Tvoja neschopnost pochopit fakty a schopnost naviazat sa na prvu blbost ktoru vygooglis je pateticka, ale vtipna.. ja som fanusik faktov, to ze vychadzaju v prospech Tesly je ich stastie a tvoja (a ostatnych haterov) smola.. mozno by sa ti oplatilo vykaslat sa na hate a zacat sa vzdelavat :-)
Avatar - twistedTSD
6. 8. 2018 15:32
Re: na noveho rapida
No ale čím chceš určovat třídní příslušnost, když ne velikostí a cenou?
Avatar - lamal
6. 8. 2018 13:05
Re: 1.6 TDi
beriem to ako joke /asi nepodareny budiš/ ten 3val je urcite lepsi ako predpotopna rachtajuca a neprijemna chrochta 1.6tdi + 5 kvalt to je pohonny retazec zo zahrobia ani do rapidu ani do fabie a do octavie ? >:D

zufalost, ze koncern ma taky plevel, 1.5DCi je oproti tomu nebe a dudy
Avatar - WinDiesel
6. 8. 2018 12:30
Re: 1.6 TDi
pokud máš sotva na 1,0 tříválec, nezáviď jiným o mnoho dražší 1,6 TDI, socko
Avatar - Zetti
6. 8. 2018 11:55
Re: Zase je to tu samy koncern..
Zkusenost a praxe jdou spolu ruku v ruce. Tedy zkusenost se ziskava praxi v oboru. Pro natvrdle, kdyz nekdo neco dela dlouho, diky praxi ziska zkusenost. Jestli se sexem navazujes na muj odkaz, kde fabrika dela kontinualne elektromobily 50 let tak to jsi zase jako obvykle mimo. Co to je slovo kontinualne ti vysvetlovat nebudu, to bys nepochopil.

Tvoje zapaleni pro Teslu pripomina fanousky fotbalu s holym zadkem kteri krici z tribun na milionare na hristi aby makali. Tedy nejvic fanatiku Tesla jezdi ve vyskakane ojetine po tretim majiteli.
6. 8. 2018 11:35
Re: na noveho rapida
Velikostně se rapid pohybuje už teď nad golfem v délce. Oba určitě ještě narostou. Na šířku to už nemusí být tolik patrné jako teď. Lepší plasty, neosekaná výbava (1 zonová klima, low světla) A ten rozdíl nemusí být vůbec velký. Samozřejmě nový golf přijde s větší elektrifikací, silnějším vrcholem a také nejspíše podraží stejně jako rapid. Otázka je toho crossoveru, bude větší jak T-ROC a nebude tedy moc blízko Karoqu.
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2018 10:45
Re: Zase je to tu samy koncern..
Si dalsi co sa tu strapnuje tym ze neovlada zakladne ekonomicke pojmy: prijem, zisk, marza, investicie, vydavky a hospodarske vysledky Tesly. Ale neboj, je vas tu velmi vela, ludi co sa radsej hadaju za svoju mylnu pravdu ako by si zistili skutocnu pravdu.. tak pre vas vsetkych ;) par skutocnych faktov Cheers:

B - miliarda
M - milion
Hodnota spolocnosti Tesla (Automotive & Energy spolu): $60B !!
Q2 Prijmy Tesla: $4B (Auto $3,36B Energy $374M, narast 47% a 31% oproti minulemu roku)
Naklady na dosiahnutie tohto zisku: $3,38B
Cisty zisk: $618M
Preco potom trolovia vypisuju ze Tesla straca na kazdom aute? Lebo su trollovia :-) Zisk Tesly na kazdom vyrobenom aute je 21%.
Naklady na vyskum, vyvoj, predaj, administrativu, restrukturalizaciu: $1,24B
Celkovy vysledok hospodarenia vyroby: strata $621M
+ uroky z poziciek, dane atd.. : strata $717M
Aky je teda celovy vysledok chodu Tesly? Samozrejme zisk, ktory si mohla udrzat a umlcat haterov, ale Tesle su hateri ukradnuti :-) a radsej ako vzdy, investovala (minula zisk) do vyvoja, vyskumu, predajnej siete a vylepsenia vyroby = to vsetko su dobre spravy pre investorov, pretoze na rozdiel od ACZ diskuterov chapu uvedenym cislam a akcie Tesly vyleteli hore prudsie ako kedykolvek predtym. Takze je Tesla pred krachom? Troll povie ze ano :-) Clovek co sa zamysli vie ze krach (iba) zacne ked spolocnosti dojde hotovost, ta moze dojst ked sa pokazi cashflow. Ako je na tom Tesla?
Tesla ma na konci Q2 vo vrecku hotovost $2,2B. Vyrobne linky su uz postavene, stroje kupene, vyvoj predavaneho M3 Performance vyplateny a vyroba/predaje rastu rekordne rychlo, Model 3 ma 52% podiel na trhu a stale bude rast. Takze cisla uvedene vyssie sa budu menit uz len vyrazne v prospech Tesly a prave preto si Tesla dovolila vyhlasit ze v Q3 alebo Q4 (ak sa rozhodnu v Q3 vyrazne investovat do Semi, Roadsteru, Y alebo niecoho ineho..) dosiahne spolocnost prvy raz zisk - milnik dolezitejsi pre haterov ako pre skutocnych investorov :-) Snad to tu niekto pochopii ;)
Avatar - lamal
6. 8. 2018 10:28
Re: na noveho rapida
faceliftovany rapid je fesak, mi to pomaly pride ako najkrajsia lacna skodovka, urco krajsia ako octa v socke liftback
Avatar - lamal
6. 8. 2018 10:27
Re: Zase je to tu samy koncern..
lol ano viac ludi zomrie v klasickom aute preto, lebo tesiel nie je taky pocet ako klasickych aut, to co je za chabé dedukcie... debata na pieskovisku
Avatar - lamal
6. 8. 2018 10:23
1.6 TDi
To je jak zly vtip, kedy sa uz konecne koncern zbavi toho chrochtaka 1,6 TDi ?? Hanba a dufam, ze aj nadalej bude s 5 kvaltom >:D
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2018 09:32
Re: Zase je to tu samy koncern..
Tito trollovia su klasicki Vsadebol Vsetkoviem :-) A pritom nikdy neboli v USA a nikdy nesoferovali Teslu >:D Ale trepu tu 2 na 3 :-) ..vzdy pobavia, skoda pre nich ze svojou hlupostou a stale dokola tym istym omylom..
Avatar - .StenLi.
6. 8. 2018 09:31
Re: Zase je to tu samy koncern..
Ty mas problem chapat pisany text? Ja pisem o skusenostiach.. nie o praxi. Rozdiel ti vysvetlim, aby si to pochopil aj ty, na jednoduschom priklade.. ak si mal sex pred 20 rokmi a vcera, tak prakticky sexujes uz 20 rokov. To ti vsak velmi nepomoze pretoze drviva vacsina dnesnych 20 rocnych ma ooooovela vacsie skusenosti ako ty >:D
6. 8. 2018 09:24
Re: Zase je to tu samy koncern..
Nemusí e ti to líbit ale v USA už prodeje modelu 3 překonaly prodeje bmw3, mercedes C, audi a4 a luxusu IS dohromady.
[odkaz]
A loví v jejich vodách, kupci prémie vnímají jako prémii i Teslu a nejcastejsi kupující testy S přechází od mercedesu S.
6. 8. 2018 08:59
Re: Zase je to tu samy koncern..
Tak ta sadla :yes: >:D
6. 8. 2018 07:38
Re: Zase je to tu samy koncern..
To nema cenu tady s tema zaostalcema neco resit :-) Hori i ostatni vozy jinych znacek, stejne tak boucha LPG, stejne tak hori auta na naftu a benzin. Vic umre lidi v klasickem aute na uhoreni nez v Tesle. Ale tady se resi jen Tesla, protoze se po ni slape a my jsme dehtovej narod, co si mysli, ze CR a Europa jsou nejduezitejsi. Ale budicek to chce, Evropa od konce 1. svetove uz nehraje prvenstvi ve svete a uz asi nikdy nebude. Proste ovce.
Avatar - Zetti
6. 8. 2018 06:42
Re: Zase je to tu samy koncern..
A cim bys chtel argumentovat, EV se delaly davno pred tou tvoji rychlokvasnou teslou. Treba Mitsubishi je dela pres 50 let [odkaz] a nekupuje komponenty pro svy auta od jinych fabrik. Tesla ty svoje poruchovy bakelitovy krabicky dela 10 let, tomu rikas praxe? Vis ty vubec co to je praxe?
5. 8. 2018 23:45
Re: na noveho rapida
Malý je myšleno jako segment (B) ne že to je malý auto :-) Prostorný to bez pochyb bude, šlo jen o to že to nebude konkurent golfu nebo focusu a to ani zdaleka, až přijede i nový golf tak bude to evidentní na první pohled. To že se cenově a velikostně bude pohybovat poblíž a může se dostat do hledáčku jejich cílové je ale klidně možné.
Avatar - twistedTSD
5. 8. 2018 23:29
Re: na noveho rapida
Souhlas, ale o malém autě bych nemluvil. Pokud jej natáhnou tak, aby aspoň zachoval prostornost současné generace při nárůstu do šířky, zařadí se po bok levnějších kompaktů.Tedy přímá konkurence Tipa nebo základních verzí mainstreamu.
5. 8. 2018 23:01
Re: Zase je to tu samy koncern..
A potom co povies o svojom narode,ktory si zvolil za premiera Slovaka co Vas pekne pasie,okrada a smeje sa vam pritom do ksichtu???Hmm,ooovecka??? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 22:38
Re: Zase je to tu samy koncern..
Nas narod si zvolil Meciara a Fica.. myslis si, ze Slovaci mozu nejakemu narodu nadavat do oviec? :-)
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 22:34
Re: Zase je to tu samy koncern..
Zase len tvoje mylne vyjadrenia bez argumentov na ktore by sa dalo reagovat..
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 22:32
Re: Zase je to tu samy koncern..
Ak ma Tesla naskok dnes a investuje viacej tak ho bude mat aj o 2 roky, nie?
Podla mna sa mylis. Velke tradicne automobilky praveze nemaju taku flexibilitu, uz len kvoli svojej velkosti - je tazsie menit velky system, tie automobilky si nedovolia postavit za 2 tyzdne stan na parkovisku v ktorom vyrobia tisice kusov aut mesacne :-) Zaroven tym ze si Tesla vyraba vsetko sama od clankov baterii, cez elektromotory, palubny system, mechanicku platformu atd.. ma ovela viac moznosti a nezviazane ruky pri zmenach. Napr GM pri Bolte dostane od LG komplet EV creva (bateria, menice, nabijacka, motory, riadiaca jednotka..) a vlozi tento polotovar do svojho chasy. A posledna vyhoda Tesly oproti inym automobilkam: financovanie - bol to aj najvacsi risk na zaciatku.. ale teraz ked ma Tesla hodnotu 60 miliard $ tak inteligentnemu cloveku dojde ze 700mil rocna strata sposobena velkymi investiciami do R&D im nerobi ziadne vrasky a na rozdiel od velkych automobiliek ktore maju maly zisk na velkom pocte aut a malo volnych financii, Tesla mala velke mnozstvo prostriedkov a volne ruky na velke zmeny..
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 22:17
Re: Zase je to tu samy koncern..
Hlavne v tom nikdy nesedeli, krali teoretizovania :-) Menej inteligentni a lenivsi ludia sa brania zmenam aj ked su lepsie a zaroven maju aj slabsie (nezodpovedne) ekologicke zmyslanie.. sedi to dokonale :-)
Avatar - Machýrek
5. 8. 2018 20:41
Re: Zase je to tu samy koncern..
Nepochybuj. Budes narcen z pedofilie.
5. 8. 2018 20:40
Re: na noveho rapida
Nejde ani o to co si kdo pod čím představí ale co jak je. MQB A0 a MQB jsou dvě odlišné platformy, byť samozřejmě vzniklé na podobné technologii a sdílející některé moduly. A0 je určena pro malé auta a SUV (resp. crossovery jak se dnes hojně používá), to že oproti předchozím platformám pro B segment hodně zvětšila je fakt který jsem výše uvedl, ale je to vlastnost - žádné privilegium pro škodovky, naopak je to nutnost - kdyby spaceback nenarostl tak bude na úrovni pola a ibizy což by marketingově bylo špatně.
Na druhou stranu jsem netvrdil že A0 je špatná, to vůbec ne, jen jasně říká že to je malé auto a ne kompakt. To že se pak v reálu vybavená verze dostane cenově na dostřel základnímu golfu je určitě pravda. Mimochodem i do A0 se dá zabudovat čtyřkolka - audi s1 klepe na dveře :-)
5. 8. 2018 20:13
Re: Zase je to tu samy koncern..
Hlavně že ty *** co ostatní automobilky prodávají tu obdivujete:) Motor vepředu na příč, totálně nevyvážené, nápravy nejednoduší co jdou, ale hlavně že to má dost reklam:)
5. 8. 2018 20:07
Re: Nová Octavia ma dobře našlápnuto.
bude to pecka v podobe Golfu GTE s 1.5 prevleceneho za Octavii, proste prekvapeni ktere nikdo neceka a vsichni zdejsi auto "novinari" nad tim s otevrenou papulou pronasi VWAU >:D
5. 8. 2018 18:56
Re: na noveho rapida
Ono asi záleží co si člověk představí pod MQB a MQB A0 a dalších platformách. Zrovna si nemyslím, že A0 je něco menšího. Dokonce Space a z něj vycházející crossover si vymohli zvětšení. Podle mě A0 je hlavně okleštěná o možnost zástavby 4x4, multilinku atd. Což nemusí být nutně špatně. Takže bude konkurovat levnějším verzím Golfu. Stejně tak pochybuju, že dostane 2L motory. Na druhou stranu MQB v novém Golfu už také nebude úplně stejné MQB jako ve starém golfu.
5. 8. 2018 16:04
Re: Zase je to tu samy koncern..
Tak Tesla bourá rekordy ne výrobou, ale každočtvrtletní nejvyšší ztrátou. Takové perpetuum mobile mezi automobilovými výrobci, pořád v obrovské ztrátě, pořád slibuje hory doly a stejně pořád pár aut vyrábí, tedy žije >:D
Avatar - Zetti
5. 8. 2018 14:37
Re: Zase je to tu samy koncern..
S vyrobou EV, to bys mi rozesmal.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 14:03
Re: Zase je to tu samy koncern..
uprimne... miesto somarin ako okridelne dvere na tesle X ci tie ich bizarne megatablety by som tam radsej riesil pasivnu bezpecnost a horlavost ich aut [odkaz] ... ved napriklad el. soul je pritom uz tiez par rokov v predaji aj zoe ci leaf a v ich pripadoch si nepominam na jediny tu zverejneny clanok zeby nejak z nicoho nic tieto auta niekde zhoreli ... navyse su aj o dost lacnejsie ako auta od tesly a napriek tomu nikdy nehoria :*)
5. 8. 2018 13:59
Re: Zase je to tu samy koncern..
Tak ,tak.Dalsi "uspesny" mesiac plny este vacsich strat a stavania auta pre ovce v stane.
5. 8. 2018 13:57
Re: Zase je to tu samy koncern..
Ten tvoj odkaz krasne ukazuje len to,aky je retardovany americky narod plny jeblych oviec.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 13:41
Re: Zase je to tu samy koncern..
bohuzial tesla doplaca presne na fakt ze auto nadalej nie je len o softveri a bateriach a co najvacsom displeji ... lebo ak je mechanicky a konstrukcny zaklad proste zle zmontovany tak mozes mat dojazd aj 1000 mil ale zakaznik spokojny s takymto vyrobkom dlho nebude... a pojde inam ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 13:25
Re: Zase je to tu samy koncern..
nejde len o volvo.. to som dal len ako priklad za coskoru a tvrdu konkurenciu ... ale tej konkurencie bude uz za rok za dva daleko viac takmer z kazdej strany.. od mensich kuskov [odkaz] cez SUV [odkaz] az po sportovo-luxusne kusky [odkaz] ... jasne ze tesla spat nebude ale obavam sa ze zavedene dlhorocne automobilky so skusenostami maju proste vacsie moznosti aj flexibilitu a tento elektricky vlak tesly coskoro nielen dobehnu ale nechaju ju za 3-4 roky uz jasne za sebou

audi uz len pre rok 2020 chysta 3 elektroauta ( to je v jedinom roku poctom tolko co tesle trvalo snad 10 rokov ) ... a koncom r 2019 zacne era elektrovozov uz aj u vw.... a samorejme je tu aj volvo jag korejci cina a dalsi v tomto budu tiez slapat uz na plyn .... ale neviem ako je na tom tesla ci vobec za dalsie 3-4 roky spravi este aspon aspon 2 nove modely lebo zatial teda nic moc -- lebo spravit 3 kvalitativne diskutabilne kusky pocas nejakych 10 rokov alebo kolko to je malo voci daleko namakanejsej a rychlejsie reagujucej konkurencii ktora podla mna teslu jasne predbehne uz... otazka casu ;-)
5. 8. 2018 13:09
Re: na noveho rapida
Co já vím, tak by se měla z Rapida SB stát opět Felicia. Tak uvidíme.
5. 8. 2018 12:59
Re: na noveho rapida
Vize jsou to hezké ale realita bude samozřejmě značně skromnější. Podle všech dostupných info bude rapid (resp. spaceback) stát opět na platformě pro malá auta a zcela jistě tak nebude konkurence pro kompakty. To že MBQ A0 je značně prostornější je vcelku známý fakt viditelný mj. u nové ibizy nebo pola, takže spaceback jistě oproti dnešní generaci značně naroste, ale to bude ryze v intencích toho aby dohnal trend a třídní konkurenci, nikam výš ho to v žádném případě neposune. Navíc tím že bude suplovat fabii combi si ani nějaké velké mimotřídní výstřelky nemůže dovolit. To že marketing a PR škodovky to budou zase hnát úplně opačnou cestou a tvrdit nám jak to je plnohodnotný konkurent golfu a náhradou za combi že je SUV je věc zcelá jiná pokračující v dnešním stylu.
Na zbytku portfolia se tedy nic nezmění,to je dobře rozložené, octavia bude tam kde je, superb taky - ten se svojí technikou "by golf" nikam výše ani mířit nemůže, o velikosti nemluvě.
Každopádně nový spaceback bude jistě zajimavý, podle všeho zmizí současná disproporčnost a celkově se vzhled uhladí, a díky redukci 4 karosářských verzí na 2 si své zákazníky najde velmi dobře. :yes:
5. 8. 2018 12:22
Re: Nová Octavia ma dobře našlápnuto.
Tak pozor,do škodofky v roce 2020 dorazí hybridní technologie..to bude panečku pecka..:-)
5. 8. 2018 12:00
Re: Zase je to tu samy koncern..
JJ Zapoměls napsat, že ten fagan je fest retardovanej.
:yes: :yes: :yes:
5. 8. 2018 11:59
Re: Zase je to tu samy koncern..
To není komik, to je tragéd.
5. 8. 2018 11:59
Re: Zase je to tu samy koncern..
1) No byla to zásadní informace, a sice že máš hlavu naplněnou srancema.
2) Kdybys ignoroval, nesmolil bys odpověď. Další důkaz, co jsi za hovado. >:D
3) Hovado, jestli to máš ignorovat, nesmíš teď už nic napsat, rozumíš?
4) Fostek Rulez :-!
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 11:56
Re: Zase je to tu samy koncern..
Asi si sa trochu stratil v teme, s vyrobou EV a baterii ;)
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 11:55
Re: Zase je to tu samy koncern..
Imbecilny komentar bez jedinej informacie na ktoru by sa dalo reagovat = ignorujem.
Avatar - _Karel_
5. 8. 2018 11:51
Re: Zase je to tu samy koncern..
Ale můžeme být v klidu. Když se o Tesle nic nenapíše, máme tu tebe. Jaké rekordy Tesla láme - kromě úspěšného měsíce?
Seš jak malý ubrečený děcko.
5. 8. 2018 11:46
Re: Zase je to tu samy koncern..
Ty sis neska ráno nenadělal do mísy, ale do palice, viď?
Avatar - Zetti
5. 8. 2018 11:28
Re: Zase je to tu samy koncern..
V cem ma tesla nejvetsi zkusenosti komiku?
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 11:11
Re: Zase je to tu samy koncern..
Planovane uvedenie velkeho SUV XC90 v roku 2021.. nic masove alebo extra ohrozujuce Teslu :-) Nezabudni ze Tesla dovtedy tiez nebude spat.. investuje do EV ovela viac ako Volvo atd..
Avatar - Googlit
5. 8. 2018 11:08
Nová Octavia ma dobře našlápnuto.
Nová Octavia má už teď dobře našlápnuto, páč v podstatě nic hnusnějšího než je současné čtyřočko nejde spáchat. Leda že by přidali třetí světlo doprostřed nebo tak něco.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 11:05
Re: Zase je to tu samy koncern..
uz coskoro pride boom konkurencie [odkaz] [odkaz] toto bude treba ustat.. potom sa uvidi.... je proste jasne ze ak mas 5 konkurentov je to ine ako ked ich mas 20 alebo rovno 50... klucove budu zrejme najblizsie 2-3 roky... osobne ale uz dnes vidim kvalitnejsie kusky od tesly a to sa konkurencia tesly fakt este len rozbieha...
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 10:59
Re: Zase je to tu samy koncern..
Ano cas ukaze.. ale ak chces robit predikcie do buducnosti tak by si ich mal zalozit na aktualnych udajoch a z nich vyvodit tredn a dnes nie je dovod na nejaku upadok Tesly. Prave naopak. Dari sa jej stale viac, ma obrovske prijmy (4 miliardy) a onedlho bude zarabat az tolko ze prijmy prevysia R&D a hateri pridu o velky argument "stratovosti" :-) . Tie ostatne automobilky si nevyrabaju baterie vo vlastnej rezii a teda budu stale rukojemnikmi dodavatelov. Tesla nie a kedze baterie su jediny limit objemu vyroby, Tesla nebude mat pocte predanych EV este dlho konkurenciu u neCinskych automobiliek.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 10:52
Re: Zase je to tu samy koncern..
cas ukaze... ale konkurencia ma daleko vacsie moznosti a uz za dva tri roky sa pocet konkurentov tesly zdesatnasobi... a aj europan si potom urcite radsej kupi daleko kvalitnejsie a krajsie el volvo alebo audi ako teslu ... uvidis ;-) .. tesla za mna este stale tazi hlavne z toho ze stale moc konkurentov v amerike ani v eu co do elektroaut proste nema .. ale to sa uz coskoro zmeni ;-)
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 10:47
Re: Zase je to tu samy koncern..
>:D Jasneee.. na tu chvilu cakam uz 6 rokov :-) Tym automobilkam sa moze len snivat o predajoch iba Modelu 3.
[odkaz]
Tesla ma neporovnatelne vacsie skusenosti a flexibilu ako velke klasicke automobilky.. nebud smiesny :-)
Odkazovat sa na blaboly ACZ ktore nemaju nic spolocne s realitou je funny :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 10:36
Re: Zase je to tu samy koncern..
o chvilu teslu stejne pritlaci konkurencia s daleko vacsimi skusenostami a moznostami aj vacsou flexibilitou vyroby [odkaz] .. otazka casu... ;-) .. pritom uz dnes su na svete lepsie a kvalitnejsie elektrovozy ako ma tesla a aj s vacsimi moznostami do buducna ... nejak nevidim dovod preco zrovna teslu ... ale mozno len nie som ich klasicky "fanatik fanda" preto nevidim ten dovod ;-)

toto ma moc neberie [odkaz] .. ale mozno je to len nejaky skusobny trenazer urceny na vyuku...
Avatar - .StenLi.
5. 8. 2018 10:24
Zase je to tu samy koncern..
..ked sa okolo Tesly nedeje nic negativne, alebo nieco pozitivne co by sa dalo prekrutit na negativne tak su tu zrazu EV suchoty :-) Ked Tesla lame rekordy tak to proste odignorujeme.. nie sme predsa objektivny portal o autach :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 09:54
Re: na noveho rapida
takze toledo dopadne asi ako exeo .. tusil som... ten seat asi niekto v koncerne fakt nema moc rad ;-) ... ale na noveho seatackeho braceka kodiaqa ktory pride uz o mesiac sa vazne tesim ... tu by seat mohol prekvapit .... navyse tak velke auto seat snad este doteraz ani nemal ... tak konecne sa posuva aj on pomaly ale isto tam kam patri... teda medzi tych "vacsich" hracov na trhu :yes:
5. 8. 2018 09:46
Re: na noveho rapida
Podle ŠO má rapid premiéru na jaře 2019.

Toledo a Rapid liftback skončí.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2018 09:43
na noveho rapida
ktory pride buduci rok som fakt zvedavy... ak by ho skutocne posunuli do vod kde operuje golf bolo vy to podla mna moc fajn a davalo by to aj zmysel nakolko klasicky hatch v plnohodnotnej nizsej strednej triede skode stale chyba... a octavky by za mna mohli kludne posunut kdesi k passatu .... a superb zase casom uz niekde do vyssej strednej .. a ako vlajkova lod by jej tato pozicia vedla povedzme E klasse ci A6 urcite slusala... ale inak ten novy rapid to moze byt trefa od skody.. na ten som uz teraz zvedavy.. ak skutocne bude uz plnohodnotne na urovni golfu tak skoda takto ziska dalsie eso v rukave ...

PS: vie niekto co budes toledom co by brachom rapidu? .. alebo si to seat opat vyzerie a pojde s dlhym nosom