Hele normální chlape = teda ty co se tak vidíš >:-[]
Proč teda furt toho Vaculíka a spol popíráš? Jedno jestli tady nebo kdysi u A8? :-)
Tuhle sem čet o nový = od jinýho autora! Že prej ten disharmonickej projev v zatáčkách kterej popisoval M.V. a kterej tvoje hlava nebrala, tak si ho popíral = už v týhle generaci nejni. No co ty na to? ;-)
Co tady zase meleš/trolluješ, tobě nestačí napsat, že tu znovu objevuješ (dávno objevenou) Ameriku, máš vážně problém pochopit už i tohle, když tu dál nekonečně omíláš "svůj objev"? Každý normální chlap, zajímající se aspoň trochu o auta, ví, že koncepce vše vzadu má své logické nevýhody, kvůli kterým se (už hezky dlouho) v běžné produkci prakticky nevyužívá.
Jen ty k tomu potřebuješ Vaculíka, nebo jiné "odborníky z oboru".
Pober se proboha, právě proto diskuse s tebou nemají žádný smysl.
Trapně se zde pokoušíš stále dokola exhibovat a přitom se "hrdinně" dobýváš do dávno otevřených dveří. Máš vůbec nějakou hranici, kdy už ti vlastní trapnost začne připadat nedůstojná? Podle toho jak tady obvykle vystupuješ zřejmě nikoli. :no:
Az bude ten zlodejsky dobytek priste krast original americkeho clanku, tak musi zminit, ze konkretne 911 muze ve specifickych situacich brzdit diky koncepci lepe.
Ty mas ale vzory...uplatneho Vaculika a zlodeje cizich clanku. :-)
Aby nebylo pochyb = rozložení hmotnosti 2/3 vzadu = má na deceleraci = naprosto zásadní vliv! Proto taky 911 tak dobře brzdí! :-)
Prostě technika a konstrukce = se nedá vymejšlet = prostě dáš na Vaculíka nebo kohokoli kdo ví a zná, nebo vymejšlíš ;-)
A když vymejšlíš = tak často přesnej opak jako s tou decelerací. Když to nechceš studovat = a fakt tomu rozumět = stačí Vaculík nebo někdo podobnej = ne Dusil! >:-[] = který ti vysvětlej proč to tak je atd.
Tady to máš ne od Vaculíka = ale to je fuk = je to logicky furt to samý [odkaz]
Tak jak si nevěřil = proč A8 brzdí blbě tak teď nevěříš proč 911 brzdí dobře. V obou případech má technický vysvětlení samozřejmě pravdu
No to je právě to = ty tvrdíš že nemá = no a někdo kdo se vyzná nejspíš víc než ty = opak
A každej z oboru = že koncepce všechno vzadu neni optimální
Tak já nevim komu věřit = sem myslel že Vaculík apod. tomu rozumí tak nějak líp než třeba white nebo Karel = i když už u A8 ste mi vysvělovali = že se pletu ;-\
Jak Porsche u 911 naráží na limity jsem poprvé četl zhruba ve 12 letech, kdy to nějaký slovutný muž komentoval před představením 911 996. Pak se to v různých intervalech pravidelně opakovalo až do teď... Takový folklor...
Když si srovnám 911 996 a 911 991.2, je opravdu evidentní, že se ty limity vůbec neposunuly >:-[] >:D
No ono je mnohem lepší papouškovat s technikou Vaculíka = než číst tebe = počkej až to dojde i tobě ;-)
Jo jak sem napsal = Porsche dělaj trochu kouzelníky :yes:
Co tvrdíš ty = nemá z pohledu konstrukce auta = v podstatě žádnou hodnotu
Všechno vzadu = je prostě limitující. Má to jasnej plus při deceleraci i akceleraci, ale až brutálně nerovnoměrný rozložení hmotnosti = trápí dneska už i ty kouzelníky
Hele jen tak mezi náma = fakt si tvá hlava myslí = že autum, technice, motorum, konstrukci a tak = rozumí líp než ta Vaculíkova? >:D >:-[]
No, tys tu zase objevil (dávno objevenou) Ameriku!
Tyhle teorie tu tradičně papouškuješ hlavně od Vaculíka, který si svého času např. nemohl vynachválit dieselovou Fabii, kterou měli údajně v rodině.
Když vidím časy třeba u nové GT2RS, tak pro Porsche musí dělat hotoví kouzelníci, kteří ty limity snad dokáží vymazat.
Troufám si tvrdit, že nejčastějším zásadním limitem 911ky je element mezi sedačkou a volantem.
To víš. Jak ho při každým rozjezdu katapultuje těch 60 kW ze semaforu, tak se mu trochu odkrvuje mozek. Navíc to nízký těžiště v těch zatáčkách u toho SUV... >:D
Tobě to asi neřekli = nebo ti to pro tvý stáři už nedošlo = ale 911 přes svou bez diskuzí genialitu a fantatickou evoluci = už nějakou chvíli naráží na svý limity = daný konstrukcí
Takže respekt k celý historii a respekt k současnejm modelum = ale ty limity daný konstrukcí tam prostě sou :-)
Až na malou výjimku (Boxter) Porsche pro normální smrtelníky nic jiného nedělá, než desítky let technicky překonané koncepce pohonu: buď motor za zadní nápravou, nebo před přední.
Tady by se ani nemělo dát říci: "Proti gustu, ...".